merhaba,
mart ayında yayımlanan bir dergiden alıntıdır.
2. sayfada geçen yazıda 85 hp dizel punto motoru olduğunu ve start stop ile ş.dışı 2,9 lt tüketim olduğunu yazıyor..
bu motor nerededir, soru-yorum yetkililere![]()
merhaba,
mart ayında yayımlanan bir dergiden alıntıdır.
2. sayfada geçen yazıda 85 hp dizel punto motoru olduğunu ve start stop ile ş.dışı 2,9 lt tüketim olduğunu yazıyor..
bu motor nerededir, soru-yorum yetkililere![]()
öyle bi araç yok....
Her ŞERDE bi HAYIR vardır...
Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!
Varda Türkiye ye getirmiyorlar Twinair motor gibi. Torkunuda 200nm'ye çıkarmışlar Multijet II motorun..
Punto Evo 1.3 Multijet 75 Hp Active
Multijet2 motoru olması lazım. Fiat, Türkiye piyasasında pahalı olacağı ve kullanıcıların tercih etmeyeceğini düşünerek getirmiyor diye biliyorum.
For the Horde!
*****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
***MATT MAGNESIO GRIGIO***
*****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****
Hocam o işler öyle olmuyor... Bu çaptaki firmalar çok ciddi tüketici araştırması yapıyorlar... Araştırma derken 3-5 dandik anket ile değil... Tüketici profili çizilir... Hangi ülkenin ne tür motor, araç tercihleri hep bu veritabanlarındadır... Buna göre ilgili metodlar ile tüketicinin davranışı çizilir...
Örneğin TR de gözle görülecek şekilde ticari sınıf aracı olan doblo, vb araç satışı olmaktadır. Kaç ülke bu kadar ticari aracı aile aracı olarak kullanıyor ki ?
Hocam biz bu kafayla herşeye tamam dersek zaten fazlada bir şey beklemek yanlış.Ben size hepsi twinaiar yada 85 lik dizel olsun demiyorumki ama isteyen Abarthınıda alsın twinair de Multijet2 85 hp yada 120 lik multijetli puntosunuda alsın yani parayı versin düdüğü çalsın misali bunun gariplik neresinde.Sen standart seri ithalatını yap sıradışı olmak isteyende külfetine katlanıyorsa istediğine kavuşsun.
Bakın beyin Evo Sportuna kim hayran kalmadı ama ben istesem 50000TL de versem getiremiyorum o aracı bumu müşteri memnuniyeti size soruyorum?
*****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
***MATT MAGNESIO GRIGIO***
*****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****
Hocam üretim de çalışan biri olarak şöyle açıklıyım kısa ve öz olarak:
Her müşteriyi memnun etmeye kalkarsanız hiç bir müşteriyi memnun edemezsiniz...
İşin içersine bu kadar esneklik soktuğunuzda işler çok fazla karışır... Olasılık artar ki bu da hep maliyettir... Bu sadece tek taraflı müşteri konusu değildir... Devlet politikaları da etkilidir... ABD de benzin ucuz dur büyük motorlu araçlar üretilir, Japonya da park sorunu vardır HB araç üretilir, Arabistan da jeep tarzı araçlar vardır... Bulunduğunuz yer, konum, ülke, toplumsal beklenti hepsi etkiliyor... TR de verginin çok olmasından ötürü bence Mjet 1.3 süper isabetli bir karar FİAT grubu için... Doğru bir motor türü...
Mesela başka bir örnek versem umarım daha açıklayıcı olur... Ben parlak opak beyaz severim, öteki mat, öteki buz beyazı, öteki kirli beyaz... ee firma hangisine karar vercek ? Maliyeti az olan, kolay üretilen, beğeni kazanısı yüksek olan, gösterişli olana elbet) Demek istediğim olasılıkların artması ve yeterli sayıda kişinin talep etmeme durumundan dolayı istedikleriniz gelmiyor..
2012 modellerin hepsi Mjet 2 değil mi zaten? Euro5 emisyonlu?
Benim punto 2011 euro5 motor 75bg?
Yani demek istediğim euro5 olması, mj2 olduğunu göstermiyor.
For the Horde!
arkadaşlar 95 hp olan motorlar multijet 2 dir ve satılıyor benim aracım da hali hazırda ondan![]()
Misafir umduğunu değil bulduğunu yermiş,Türk Halkına misafir muamelesi yapıyorlar...
Mjet in 85 Hpliği varmı bilmiyorumda 85Hp lik olan twinair var. 2 silindirli 900cc 85Hp Türkiyeye gelebilir diye düşünüyorum ben twinair ın. 3 Silindirli pololar, Hyundai Getz ler gittiğine göre buda gider bence.
Edit:86HP yazmıştım elim kaymış 85 hp olacaktı. Düzelttim.
Konu Budweiser tarafından (25/08/2012 Saat 12:33 ) değiştirilmiştir.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri