arkadaşlar
bugün bir lpg sistemi takan yerde ufak bir istişare etme fırsatı buldum.
1400 tjet lerde...lpg olan araçlarda...Chip tuning sonrası...basınç yetersizliği ortaya çıkabiliyormuş...
ancak bu Prins ve Brc dışındaki markalarda genelde görülen bir sorunmuş.
ayrıca...lpg enjektörleri veya basınç regülatörü gibi bazı parçalarında chip tuning sonrası değişmesi gerekebiliyormuş...
paylaşmak istedim...
Ankara'da Damla LPG ile görüştüm bu konuyu. Kendi 1.4 T-jet linea 'mızda Lavato kullanıyoruz hiçbir problem yaşamadık dediler. Şuanki Fire aracımıda burada yaptırdım memnun kalmıştım. Ben Lavato'yu denerim yine. Ama Chip falan yaptırmam tabi aracıma.
Tipo 1.6 SLXie MPI & Grande Punto 1.4 Fire & Bravo T-Jet Dynamic
Eskiden ed088 vardı. Onun tjet hem çipli hemde lpgli idi. Lovato taktırmıştı.
Cemal abi ben prins kullandığım için şöyle özetleyeyim. Prins aracın gücüne göre renkli enjektörler kullanıyor mavi turuncu sarı gibi. Misal benim araçta turuncu enjektör takılı 100-150bg arası araçlara turuncu takılıyor. 150-200bg araçlarada sarı takılıyor. prinsin reglatörü ise yanlış hatırlamıyorsam 300 hp lere kadar tüm araçlara aynı reglatörü takıyor.
Dolayısı ile ben sana chip yaptıracağım zaman benim mutlaka sarı enjektöre dönmem gerekiyor çünkü araç 150 ve 200 hp arasında bir güce sahip olacağı için enjektörler bu gücü karşılayamıyor. O yüzden burdan prins taktırıp ilerde de chip olayına girecek arkadaşların enjektör seçimini iyi yapmalarını tavsiye ederim.
Ben bu yüzden chip yaptıramadım, gerçi en jektörleri sarıya çevirelim diye davet ettiler ama ben gitmedim açıkcası hem chip maliyeti hem yeni enjektör maliyeti baya tuzlu olur.
BY Turbo SPORT 150 HP
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri