Yahu nedir bu 140 la alıp veremediğiniz? :D Hayır orayada yazdım afaki bir rakam olduğunu. Afaki nedir onu mu bilmiyorsunuz? Anlamakta zorluk çekenler için yazayım. Hayır zaten detaylı anlatımınıda başka forumdan alıntı yapıpta yazdım oraya. Normalde 100 ile girip viraj ortasında frenleyip 80 km hızla çıktığınız virajdan, kontrollü bir şekilde (daha önceden fren yapmış uygun vites ve hıza düşüp) girip virajın apex noktasında gaza oturup virajdan çıkın diyorum böylece daha hızlı ve daha güvenli şekilde virajı almış olucaksınız. Bunu bilmek içinde Ralli pilotu vs. olmaya gerek yok. Genel araç kullanım teknikleridir. Viraja dıştan içe girmekte mesela. Trafikte o kadar kasap dolaşıyor ki yanlışlar doğru olarak biliniyor. Eğer bu nları uygulayarak virajı aldıysanız buna rağmen kayma yaşıyorsanız. Lastiklerin durumunu tarihini havasını bir gözden geçirin. Onun dışında kayıyorsa ya araçta bir sıkıntı vardır, yada özel yetenekleriniz vardır.