Alıntı celenlee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
S&S özelliğinin bahsettiğim konuya bir + katacağını düşünmüyorum aslında.
Çünkü frene bastığında baskı balata boşa çıkar. Yani araç debriyaja basılı halde ya da boşta durduğun sürece baskı balata ısınmaz.
S&S olsa da olmasa da bir etkisi olmasa gerek

Her kalkışta veduruşta, balatanın her kavrama ve bırakması sürecinde balata normalden fazla ısınmaya maruz kalır, bu durumda da yeni araçlardan ziyade belirli bir km'nin üstünde/ belirli bir kullanıma/aşınmaya sahip olan baskı balata titreme yapar. O yüzden senin bu problemi yaşamaman çok doğal

Biz de MegII'yi sıfır aldık ve uzun süre sorunsuz kulladındık.
Tabi herkesin başına gelcek diye bir şart yoktur, inşallah başınıza gelmez

Ama benim aracım kalkışlarda, özellikle ECO'da iken, fazlaca yarım debriyajda kaldığı için erken yıpranmış olabileceğini düşünüyorum.
FURKAN BEY TEKNİK OLARAK BİLGİM YOK SADECE YORUM YAPICAM ;

araç yarı otomatik olduğuna göre robot bizim yerimize debriyaja basıyor.aşırı dur kalkta debriyaj ısınıyor.düz vites araç tan bağlantı kurarsak durduğumuzda hatta çok yavaşladiğimizda debriyaja basmak zorundayız FRENE BASIP durduğumuzda robot debriyaja basmaya devam ediyor.

S&S çaliştiği zamn debriyajı bırakıyor araç.

Servistede bu yorumu yaptım onayladılar