valla tayfun abi aklım çıktı ilk defa böle birşey yaşadım :)
vitesi boşa alıp açmaya özen gösteririm ama dalgınlık işte,bunuda tecrübe etmiş oldum
Printable View
valla tayfun abi aklım çıktı ilk defa böle birşey yaşadım :)
vitesi boşa alıp açmaya özen gösteririm ama dalgınlık işte,bunuda tecrübe etmiş oldum
:) doğrudur Aykut ALLAH korusun kayış falan koparmamışsın iyiki..bende çok dikkat ediyorum boşa almaya özen gösteriyorum ama dediğin gibi insan sıcaktan bulanınca birden eli gidiyor bazen o tuşa :) gerçi benim araçta ac tuşu yok öndeki büyük ekrandan menüye girip açıyorsun çok saçma yapmışlar..
tayfun hocam gerçekten çok güzel kıyaslama eline sağlık
İnceleme güzel ama bence farklı sikletdeki araçların kaşılatırılması mantıksız çünkü biri c diğeri b sınıfı bir araç sadece motorları aynı.elbette c sınıfı aracın konfor vb. özellikleri daha iyi olacaktır genel olarak.
teşekkür ederim :)
mantıksız gibi dursa da forumda en çok tartışılan konulardan birtanesiydi zamanında ve bunun için yaptım bu karşılaştırmayı..ama bence gpnin emotion modeli ile arasında öle dağlar kadar fark yok..elbetteki segment gereği bazı farklar olacak kaçınılmaz..
Astra ayrı gp ayrı
2004 yılında o km opel corsa cosmo araç almıştım 2012 mayıs ayına kadar toplam 135000 km yol yaptım sattıktan sonrada gp active aldım aralarında dağlar kadar fark olan araçlar değillerdi bazı yerde gp bazı yerdede corsa ustundu örnek vermek gerekirse
Corsa yol tutuş (sert pilotaj,frenleme) konusunda gpden bir gömlek üstündü
Gp ara hızlanma son hız kalkış vs. ataklık anlamında daha iyi
Gp kullanım açısından daha kolay ancak corsa kadar konforlu değil
Gp ile yanaşmak daha zor özellikle corsanın kocaman ve çok geniş açılı aynalarından sonra ama gp daha yuksek kabin dolayısıyla görüşte dahada üstün
Corsa yuksek suratte daha guven verici yinede araç ufak olduğundandır heralde çokta net guven sağlammıyor
Klima konusunda kabin içini corsa daha iyi soğutuyordu ancak dijital klima mevcuttu şuan kullandığım gp de mevcut değil belki bundan dolayı fark görmüş olabilirim
Yetkili servis fiyat,ilgi,işbilirlik bakımından fiattan daha memnunum opelle çok problem yaşadım mahkemelik dahi oldum
Yakıt anlamında nerdeyse iki araçta birebir aynı
Plastik kalittesinde corsa
Koltuk rahatlığında gp daha iyi
Bu deneyimlerin hepsi orjinal donanımdaki araçlarda tecrübe edilmiştir
evet mesut bey zaten ilk sayfada bahsettiğim farklar arasında bu farkalr mevcut fakat emotion modelinin de birçok artısı var..ben zaten emotion daha iyi olsaydı onu alırdım :) astra tabikide daha üst segment araç olduğunu ve alman kalitesini gösteriyor..1.5 senedir bu foruma üyeyim inan bana bu objektiflik için çok çaba sarfettim :)
kesinlikle fakat yukarıda da dediğim gibi özellikle evolar ile astra classic 3 kasa çok karşılaştırılıyordu ve ben bu konuya her 2 sinide kullanan bir kişi olarak açıklık getirmek istedim ve nacizane tecrübelerim eşliğinde objektif olarak yorumlamaya çalıştım..ve yorumlarım gp emotion ile astra classic 3 kasa arasındadır zaten ilk yazdıklarımı okuduğunuzda karşılaştırmama active modelini dahil etmedim edemem de zaten puntoya büyük haksızlık yapmış oluruz..
tercih meselesi:) ben aldığımda evo ile astra aynı fiyattı hatta evonun fullü 43 lere dayanıyordu 75 lik 5 ileri..astrayı ben 40 a mal etmiştim..bir üst segmen araç ve opelleri sevdiğim için bu aracı aldım ama dediğim gibi zevk meselesi tamamen mesela siz böyle düşünüyorsunuz ben başka gerçekten araba işi başka..
ne dıyorsunuz grande punto starjet emitiondan sonra 1.3 cdti enjoy 2008 veya 2009 model alınırmı çok performans farkı olurmu arada
2006 da puntoyu ilk çıktığı zaman alanlardan biriyim.ilk 1 sene içerisinde arka kapıların açılmaması,tıkırtı burçları arızası,geri vites müşürü arızası,yazılım guncelemesi,kapı cam otomatiğinin bozulması,tavan döşemesi değişmesi gibi nedenlerden dolayı 4-6 defa defa servisin yolunu tuttum.2011 nisanda astra classic ııı aldım.ve 1 sene oldu sıfır hata.yıllık bakım dışında servise uğramadım.
o zaman bende astra classic ııı sıfır olarak konfor paketli alayım veya 2. el 1.3 cdti enjoy mı alayım 2008 veya 2009
hocam yılda ben en fazla 15 bin km yaparım oda çok gezersem eğer değermi dizel almaya yoksa benzinli alıcam 1.6 astra gerçi şu zaman kadar hiç dizel arabam olmadı hep benzinli araç kullandım ve memnundum 2 tane puntom oldu 1 tanesi 1.4 fire dynamic birde 1.4 starjet emotion vardı performans olarak fire moturu hiç beyenmedim ama starjet fire dan çok daha ıyıydı performans olarak
10 bini geçerim kesin ama dizel düzgün kmsi düşük temiz bir araç bulamadım ama benzinlide tertemiz yuksek model ve km si düşük araç bulabiliyorum o yüzden benzinli tercih edicem galiba ne kadar dizel baktıysam hepsinin km leriyle oynanmış malesef 60 bin km gözüken araba 160 binde çıktı bunun gibi nelerle karlaştım daha o yüzden dizel almaktan vazgeçtim çünkü temiz düzgün dizel yok anca sıfır almak lazım sıfırda ben alamıycam dizel malesef benzinli 1.6 astra enjoy alıcam gözüküyor şu anda
ilk aracım 106 gti idi 2. si ise 206 gti dı sonradanda 2 defa punto aldım ve puntolarım performansı pejolarıma göre baya bi düşüktü ama 1.6 motor astranın performans bakımındanda tatmin edeceğine inanıyorum açıkçası
hocam hayırlısı olsun twinport motor özellikle yakıtta ecoteclere göre çok daha iyi ki zaten beygiri de daha yüksek inşallah memnun kalırsınız tabikide gti serilerine göre düşük kalır ama aile aracı sonuçta :) benimde aklımda bulunsun duyarsak sana haber veririm..
Astranın tek sevmediğim tarafı hantal oluşu ve kokpitte cep telefonunu koyacak bir tane gözün olmayışı.Bunları saymazsak süper bir araba
Astra klasik eleştirilerinin ortak noktası zaten eşya gözleridir :)
evet arkadaşlar bende bugün sıfır ASTRA CLASSIC III Konfor Paketli araç almış bulunmaktayım cumartesi teslim alıcam aracımı 1.6 16V (115 HP) 5 İleri Manuel inşallah memnun kalırım bakalım puntodan sonra nasıl gelicek araç bana yokuşlarda 95 hp lik puntonun tıkanmasından sıkılmıstım bu nasıl olucak
95 lik nasıl tıkanıyor ya?
hevesinizi kırmak istemem ancak aynı kasa 1.6 benzinli astraları 1.3 75 hp dizelle yokuş kalkışlarında 100 km/h civarına kadar kovalıyorum. ağırlık - beygir ve ağırlık - tork oranına bakarsak astra ile 95 hp puntonun yokuş performansları benzer olacaktır ya da fazlaca devir çevirtmeniz gerekir.
dizelde turbo olduğu için her ne kadar 75 hp de olsa yokuşlarda turboyu açtığı için dizel araçlar çok çok iyi gidebiliyor tıkanmadan ama benzinli 95 hp lik starjet malesef öyle değildi ama 1.6 115 hp benzinlinin biraz daha rahat çıkacagını düşünüyorum 1.4 95 kadar tıkanacagını sanmıyorum yokuşlarda ama gene bir dizel kadar rahat ve atak olmayacagını bılıyorum turbo farkı oda dizellerdeki