Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
öncelikle rektifiye edilerek yenilenmiş motor yenilenmemiş motordan tabiki daha iyidir
ancak günümüzde her çeşit revizyona motor yapıldı deniyor
mesala sadece sekman atılıyor motora motor yapıldı deniyor
yada gömlek çakılıyor pistonlar ya aynı yada çıkma pistonlar takılıyor bunada sıfır motor deniyor
sırf maaliyeti düşürmek için bu yollara gidiliyor
senin yapman gereken ilk önce bı aracın neden 120 binde motor yediğini öğrenmen
motor hararet mi yapmış
motor kol mu çıkarmış
motor grank mı kesmiş
motor yatak mı sarmış
motor sekman mı kırmış yada kaynatmış
motor subap mı kesmiş
yada kuvvetle muhtemel bu kilometrede trigermi koparmışta motor yapılmış
ilk önce bu soruların cevabı aranmalı daha sonra motor ne şekilde yapılmış
buna bakılmalı
grank piston ve gömlekler sıfırmı takıldı
blok 1000 de kaç taşlandı üst kapağın durumu ne
yağ pompası sıfırlandımı bunları öğrenerek ve aracı kompresyon testine sokarak karar verilmeli
+1000

Belliki motor bu km de ellenmişse bu aracın hiç yorum yapmadan başına kötü birşey gelmiş hadi öyle böyle değiştirildi de çalışır durumda iken motor kapağını bi açın üzerine elinizi koyun içeri doğru çekiyorsa sıkıntı yok dışarı doğru üflüyorsa o motora yapılan işlemin amacına hizmet etmediğini öğrenmiş olursunuz yeni ve tam motor yapılmışsa üflemez buradan neden yağ yaktığınıda anlayabilirsiniz bunlardan sonra kendi fikrim uzak durun...