Chipten sonra 110 Hp Kangoo ile 200 km görüyorum,sen bu hafif kasa ve alçak yapısıyla çok rahat 220 görürsün,bildiğim kadarıyla 90 lık mjet lerin şanzımanıda müsait bu hızlara...
Printable View
bence 300 euro gibi bir rakam çok iyi heleki basel veya Booster yapıyorsa verilir bence..
[QUOTE=sabanci;422458]benim değerlerimle aşağı yukarı aynı olur 115 hp civarı ve 250 nm civarı tork...
O zaman benim Fiorino yolda duru mu acaba? :D
TORNADO, O zaman benim Fiorino yolda duru mu acaba? :D
bilemem dururmu durmazmı test etmek lazım :D
ARkadaşlar fiat araçlarımızın anlık tüketimine bakarak değerlendirme yapmayın lütfen. Yanlış ölçüyor :D Bravolarda öyle puntolarda hepside öyle. En doğru veriyi stokken veriyor. Yükledikçe daha az göstermeye başlıyor. Bu konuda adım adım en son naktaya kadar modifiye eden ben tecrübe eden ben :D aksini itiraf eden etmeye devam etsin.
-----
Bu Arada hayırlı uğurlu olsunn güle güle kullanının.
[QUOTE=TORnADO;422470]test edip denemek lazım :D
sağolasın murat kardeş yanlız şu lafın çok iyiymiş '' aksini itiraf eden etmeye devam etsin '' :D :D şimdi korkutma beni yaw nasıl yani normalden çokmu yakıyor yani chipliyken?
Keşke uygulama öncesi-sonrası dynoya çıksaydın neyse genede güle güle kullan.
Yağına suyuna daha çok dikkat et kısa zamandada bir adet performans panel filtre edin aracının dahada rahatladığını hissedeceksin.
sorun değil normalde 6 lt ile gittiğim yerlerde şimdi 4.5 la falan gidiyorum 0.5 hata verse bile 5 lt yapar yine 1 lt kardayım bence...
aklıma gelmedi dynoya çıkmak inşallah ilerleyen zamanda çıkıcam. performans filtre işinide şimdilik düşünmüyorum ama ilerleyen zamanlarda olabilir benim öncelikli amacım ekonomi zaten...
nereye kadar kaçtığını görecez yakında :D
Korkma canım :D SAdece chip ile öyle yakıtta çok artma olmaz. Eskisi gibi kullanımda gerçektende düşer. Ama her halukarda bilgisayar yanlış gösteriyor....
--------------
Size en aşırısını söyleyimmi. Benim arabamı biliyorsunuz. Şu anda chp egzozdan çok daha öte modifiyeleri var. yakıt 220 den fazla olmuyor. normal kullanımda 170 civarları geziyor minimum.
Bİlgisayarın gösterdiği değeri söylüyorumki bu değer şehir içi ve bol gaazlamalı değerdir 4.5 lt :D
bilgisayar ne anlar egsoz yapıldığından turbonun büyütüldüğünden :D:D:D
Hayırlı olsun bol gazlamalı günler.:)
Filtereyle yakıt artan diyen zihniyetin... Performanslı kullansan bile orj filtreye göre artma olmazki normal modda artsın :D
Filtre ile yakıt artmazz. Sizin arabalara Kn green gibi markların kutu içi filtreleri var ondan alın yeterli olur. Ama ses te istiyorsanız açık filtre alıp araya boru ile aşşağı indirin turbo devredeyken emiş sesi gelir benim gayet hoşma gidiyor tabi siz sevmeyedebilirsiniz :D Tek dezavantajı olur ıslak havalarda dikkatli olmak. Tamamen suya girerse su çeker ve ayvayı yer motor :D
bende yeni öğrendim baseltunning , istanbuldaki bir tunning firmasının bir bayisiymiş ama benim aracımı yapan hüseyin yani ecotorq nickli arkadaş araca özel remap uygulaması uygulaması yaptı o yüzden benim istediğim her devirde iyi gitmesiydi onuda bu şekilde yayarak yapmış tekrar konuştum yazmak istedim buraya...
Hiç artmaz valla. Cahil kesimimiz diyorlar evet. Takıyorlar filtreyi sonra ses duymak için hep alt devir üst devir farketmez dip gaz gidiyorlar sonrada aaaaa filtre yakıtı nasılda arttırdı diyorlar.
-----
Dediğim gibi kutu içi K&n falanda öneriirim oda işinizi görür. Ama ben açık taraftarıyım gayet memnunum kullanıyorumda. Aem dry flow alın eğer açık istiyorsanız. Kuru filtredir ve debimetreyide bozmaz. Yada kn green in kutu içi filtresini ;)
dizel arabada ben filtrenin pek ses verebilceğini düşünmüyorum ama aracı rahatlatmak için takmak istiyorum... tabi arada ses olsa fena olmaz :D
emiş sesi gelir ve gayette geliyor :D Ben epeydir kullanıyorum.. Benzinlideki gibi homurtu falan değl. ZAten turbo arabalarda emiş sesi gelir bitek atmosferikteki gibi olmaz..
bakalım takıp deneyelim :D yanlız benim arabada nereye takmamı önerirsin hem ses hem verimlilik açısından ?
hakan bende k&n apollo var, bir ucu akışmetreye diğer ucu ise esnek bir boru sayesinde farın altından direk üst ızgaraya gidiyor, sudan korumak için ağzını ızgaraya değilde radyatöre çevirdik. 20000km dir falan bu şekilde her bakımda (5000kmde) akışmetreyi hortumları kontrol ediyorum kirlenme ıslanma yağlanma olmuyor. Açık hava filtresimi panel filtremi dersen motor kapağını sökmemek ve az risk almak için panel filtreyi öneririm.
motor kapağı sökülmeden açık hava filtresi takmanın bir yolu yokmu orhan?
kaptan hayırlı ugurlu olsun bı deneylım bakalım benımde kanıma gıreceksınız sonunda sonra ipin ucunu kacıracam yıne yok onu al yok bunu al:pepsi000:
ne zaman istiyosan deneyelim fırat ama şunu bil mutlaka yaptırmalısın diyorum sana 110luk focusu direk yedim ya arabana tekrar aşık olucaksın garanti veriyorum :D
ben arabama aşığım zaten mayk:D
sen chip yaptır sonra tekrar konuşalım fırat... :cool:
ben chiple miple uğraşmam adamım:D motorum yolda geliiyo:D (1,9 mjet):D
1.9 multijet 'i karıştırma kavga çıkar :D hastasıyım zaten onun... :D
hayirlisi olsun kardesim orana gideriz artık hizli hizli :D
orhan ben bu konuya la beraber bir kafa yorayım bakarsın bir yer bulabiliriz ama senin yaptığın en mantıklısı benimde aklıma başka bir yer gelmiyor...
sağolasın onurum sen nereye istiyosan orana giderim ben şey yani oraya :D :D
bende düşünüyorum azıcık düze çıkayım da chip işi yıllardır takibimde
hakan hayırlı ugurlu olsun ıyı gazlamalar:)