aynne yoldada hep fordlar takılır peşime uyuz olurum tadı çıkmıyor :D:D:D
Printable View
kuzende var 170hp TDI passat bindiğimde ayaklarımı hissetmiyorum:D
namıssız 2500de vites atıyor biz dizel fabia ile 4500de atıyoruz yine yetişemiyoruz:D:D
en güzel tozu abim yuttu grande punto 1.3 75 bg active ile mercedes s65 amg ye sellektör yaptı 190 200 ile giderken adam üstümüze bir 200 daha katladı gitti :D
walla onu bilmem ama yazın clio ile Antalyadan bu tarafa gelirken Konya üzeri geleyim dedim Passat Focus G.Punto ve Clio rampalarda ki sıralama Passat 2,0 FSI Focus Ghia TDCI Clio 1,5 Dci ve G.Punto Mjet 90 lık 75 lik mi (dyn)bilmiyorum ama devamlı bu şekildeydik bizim arabalar rampada sıkıntılı hoş clio düz yolda da 190 - 200 ü rahat görüyor ama Allah a emanet mesela 180 den sonra kliması soğutmuyordu :) ölüm oyuncağı
gecenlerde bende belekten antalyaya gelirken şirketin aracı c 220 cdı var enjektörler farklı katalitik yok. lambada yanıma golf fsi geldi 1 - 2 gaz verdi kalktık beraber 100 km hıza kadar kadar 5 - 10 metre arkamdaydı ama 100 den sonra golf fsi nin güçü yetmedi. 200 e çıktığımda neredeyse 200 metre fark vardı.
arkadaşlar ne clio ne focus çok ciddiyim aracım stock ama 1.6 focus ve S40la kapıştım çok zorlasamda sonuçta geçtim ya benım aracıma 1.3 yerıne 1.9 koydular yanlıslıkla :D yada sizin bahsettiğiniz 90lıklar gitmiyor 2001 E46 320d 136hp bmwyi 100e kadar tokatlıyorum arkadasım yakıcak bır gun arabasını ama ne zaman :) tabı 120lerden sonra uzuyor ama bu da normal gormek ısteyen varsa ıstedıgı zaman gelsın seve seve gormesıne yardımcı olurum...
ayrıca orçun abi starjete hıc bınmedım ve kapısmadım ama benı gecemeyecegı kanaatındeyım cunku sadece 1.4 16v turbosuz atmosferik bir motora sahıp...
sefaköyden beylikdüzüne kadar bigün passat 2.0 TDİ 150 hp bi araçla kapıştım bendeki Punto 1.3 75 .. düz olsa basar ama kaybetmem onu . trafik olduğu için malesef şansı olmadı :) PUNTO WİNNER
Adamın arabası arızalıdır kesin yoksa punto passata karşı duramaz ha kilogram olarak punto hafif ama asla düz yolda veya otobanda passat gibi araçlarla yarışma o arabalara binen abilerin egoları azıcık bozuktur sonra başın ağrır. 75 hp liğinle mutlu ve mesut olman dileklerimle. Kazasız belasız yani :)
Hepimizin bildiği gibi bu işler araba ile başlasa da pilotu (şoförü) ile biter geçen gün marea'm ile bostancıdan levente gelirken audi yeni tt ile tatlı bir münasbetimiz oldu :) f.s.m. köprüsünü 100km ile geçtiğim halde levent sapağında anca yetişti bana :D
mehmet ali son hızını denedınmı hıc?
clio 65 likti rampa da iyi olmasının sebebi 1,5 cc ve 900 kg olması tabiki ama eminim punto virajlarda vs benim kadar savrulmamıştır.
dedim ya ölüm oyuncağı araba da sadece motor var yakıtı da cabası 12:30 belekten çıktım 17:30 - 18 : 00 gibi Adanadaydım giderkende sahilden gittim 14:00 gibi çıktım 21:30 - 22:30 gibi beleğe girmek üzereydim. Yaklaşık 170 TL lik mazot yaktı. Mesela Mersin otoban çıkışına kadar 170 den aşağıya inmedim ama hem de klima açık zaten 180 e gelince soğutmuyordu klima :siritma:
102 HP 'lik Passat dır. Yoksa GP nin yanına yaklaşması bile mümkün değil.
Bu arada;
Mert ben 75'lik eski Box'lı GP ile stock 90'lık GP yi 400 m de 1 boy açıyorum. :)
vallahı benı bırakın,babamın passatla karşısına hayatta cıkmayın benım 8 saatte gıttıgım yerı 5 saatte gıdıyor.buyuk ıhtımal passat ya 1.6 motor ya da soforde pek ıs yok..
şofördendir şoförden...
kadranda son hızım 220nin biraz üstü orta eğimde inerken o sırada GPS hızım 211km/h idi.. (100km ile sabit giderken kadran sapmasını %3.5-4 arası hesapladım)
bu arada düz yolda 185-190 arası, hafif eğimde çıkarken 180 de takılıyor.. hafif eğimde inerken de çok rahat 200ün üstüne çıkıyor..
puntolarda biraz beygir gücü ve agırlık olsa kimse tutamaz
mesela tjet mjeti geçemez. NEden acaba sorun şöfördemi arabadamı uaheuauhehuaehua:P
şoförde :D t-jet m-jet'i nasıl geçmesin yahu :) hele 150lik t-jet öttürür valla ;)
of çok fena geçmişssin helal olsun sana, bravo valla
Canım kardeşim haklısın senin aracını şuanda geçemem ama motorun normal 90lık olsa arkamda kalırdın... Evet haklısın aracım 1.4 16 V turbosuz atmosferik bir motora sahibim... Benim dizellerden yani 75 ve 90'lıklardan tek avantajım ne??? siz turbolu olmanıza rağmen 5.300 devir döndürüyosunuz aracınızı en fazla sonra gaz kesiyo dimi?? ben 6.800 e kadar çevirebildiğime göre dip gaz yapıp 6.500 devire kadar aracıma yüklendiğimde ben zaten kopup gidiyorum... Olay bundan ibaret 6ncı vitesim olmasına rağmen bir işe yaramaz... 6ncı vites motoru rahatlatma vitesidir.. Ancan biraz aracınız eğim görürse 6ncı viteste aracınız hızlanır düz yol ve çok az miniminnacık bir yukarı eğim olsun 6ncı viteste araç şişiyor ve anlık tüketimde herşeyi anlatıyor zaten... Tecrübeyle sabittir...
Yanlışım yada yanlış bildiğim varsa düzeltilirse sevinirim...
mert kım kımı gecıyor 140dan sonra anlayamadım :)))) chıplı box lı cartlı curtlu 75 lık mı herzaman beklerım ya sunu anlayın artık alayına 90 90 90 90 ( caner ) bılen bılır
sadece okuyayım yazmayım dıyorum dayanamıyorum bı box la olucak sa bu ıs bız nıye 90 aldık salakmıyız anlamadımkı 75 lıkler benı tokatlıycaksa bı boxla satalım 90 lıkları hadı 90 lıklar sahıbındene kampanyası baslatıyorum
:D:D
olay tek yönlü degil. arabanın beygiri ne kadar önemliyse üstündeki jokeyinde tecrübesi o kadar önemlidir. bikaç beygirin 50-60 kilonun bile önemli oldugu arabalarda 75 ligin 90 lıgı gectigi hikayeden öteye gidemez.
neyse ben yarın maslaga gıdıp su bızım essek 90 lıgı nasıl guclendırıpte boxlu ve chıplı hatta gaz tepkılı 75lıklerı gecerım onu arastırıyım yaptırayım yoksa madara olucaz yahuuu :D herkese ıyıgeceler
mert 140 a kadar alıyorsan 140 tan sonra daha çok açarsın :D
çağrının aracı chipli 75 likti arkadan gelmeme ve kap kara dumanı yememe rağmen 0-100 arası tampona değecek gibi oluyordum 100 den sonra illaki çekilmek zorunda kalıyordu :D
bu arada bende bir arkadaşımın videosunu paylaşayım sizinlee
https://www.facebook.com/video/video...2655266&ref=mf
video gözükmüyor sanırım
tamamdırr