Eray,
Turbo dizellerin güç ve tork bandı benzinlilere göre daha dardır.Ancak turbo sayesinde kısa süre için bile olsa çok yüksek tork üretebilirler.Multijet turbodizel bir makine ve oldukça küçük bir hacime sahip (1250cc) Bu motordan performans (Tork ihtiyacı) alabilmek için deviri min. 2000 lerde tutmak gerekiyor.Güç için ise 4000d/d lara çıkılabilir.Bu devirden sonra motor ne güç ne de tork üretir.Dolayısıyla bu motoru 2000d/d-4000d/d arasında kullanmak gerekli.Düz yolda sabit süratte 1500d/d da bile gidilebilir,
Yokuşlarda da 2000d/d da kalkış yapılırsa sorunsuzca hareket eder.
1.6lt lik Polo 75bg ya da 100bg gücünde ve yaklaşık 135nm torka sahiptir muhtemelen.GP ya göre de daha hafif olduğu için hızlanma isteği daha iyi olacaktır.Bu çok doğal.Ancak ara hızlanmalarda GP mjtd Polo ile başedebilir rahatça...