yok abi karışma...
Printable View
Tamam o zaman şimdi daha iyi hissettim kendimi,üzülüyordum.
GP ilk kullanımda gerçekten zor geliyor ama alışmak gerekir..insanın tahmin gücü gelişiyor..aracı park ederken aynalara bakarsan yandın demektir..şükür daha ön-arka değdirmedik bir yere ama ara sıra emanet verince insan ister istemez ikaz ediyor...
ben ilk aldığımda park sensörlü olmasına rağmen arkayı değdirmiştim ama şimdi bir sorun yok alıştım kerataya
her ne kadar ben de tırsarak kullansam da sağa sola dokunacak diye, aslında arabaların önü sivri şekilli olduğu için baya bir mesafe kalıyor ister istemez.
koltuğu aşağıda tutmamak da lazım, zira park yerinden çıkarken kötü görüşlü bir havada yerdeki 15-20 cm'lik çıkıntıyı göremediğimden jantı ve marşpiyel kısmını dokundurdum maaaleseeef...
çok kötü bir sürücüyüm. başta yerdeki çıkıntı olmak üzere herkesten özür dilerim... :D
Hyundai Gets,Ford focus Cmax,Toyota Verso,Renault Megane Scenic,Opel Zafira,Chevrolet Kalos v.s gibi pekçok araçta aynı şey(eğer sorunsa) var.Tasarımlar o yöne doğru kayıyor güvenlik sebebiyle.
güvenlik derken yaya güvenliğide,oda hangi araç ne derece başarılı,araçların en zayıf noktası yaya güvenliğidir,tasarımın bu şekilde olması,moda,sportif görünüm,aerodinamik şeklinde açıklanabilir ki,ben şahsen bu tarzdan çok memnunum,benim koltuk en alttadır,aracın kaputunu görmeyi hiç sevmem,zamanla alışılan bir durum,bu durumun hızı hissettirmeme gibi bir avantajıda var,ayrıca yatık ve uzun ''A'' sütunu derin torpido demektir ki,özellikle küçük araçlarda önde oturanlara büyük araç hissi ve ferahlığı hissettirir.
Benim arabaya binen arkadaş, "Bu ne olm Passat gibi la " demişti.
Şimdi alıştığımız için hissedemiyoruz belki ama gerçekten cama kadar olan boşluk birçok C sınıfı araçtaki gibi...
karanlık ortamlarda farların yansımasını izlemek kalan mesafe açısından faydalı olabiliyo.
bi kere bi yakınım borasına binmiştim ve on camın yakınlıgı cok garip gelmişti.Camın egiminin yarattıgı bosluk gercekten ferahlık yaratıyo
boynum tutuldu ama yinede göremedim