Bilmedigimden yardimci olursaniz sevinirim
Bilmedigimden yardimci olursaniz sevinirim
Şuanda bildiğim kadarıyla llg tsi ve fsi de sıkıntı çıkartıyor. Prinsle yapılıyor diye bir yerde okumuştum ama ondada araç hem benzin hem lpg karışık çalışıyormuş yani amortisman süresi çok uzun, hitler motorlu bi vw alırsanız sorun yaşamazsınız ondan eminim ama dayımda 2002 bora var sıfır aldı 2005 2006 da tüp taktırmıştı galiba hiç sorun yaşadığını duymadım. Ayrıca fabrikadan arkadaş 2007 civic satıp 2008 fsi dsg passat aldı yakıt çok araç gitmiyor diye 2 ay içinde satıp geri civic aldı. Ben fsi.tavsiye etmem illa fsi tipi olacaksa hitler motorlu bi vw alın
FSI dan uzak durun kesinlikle. TSI larada lpg uygulaniyor ama hem pahali hem de daha dayanikliligini ispatlamadi. TSI larin az yakan serilerinden bir arac secerseniz lpg aramazsiniz. Ben sehir icinde 40 sehir disinda 28 kurus yakiyorum yakit olarak 140 hp araca gore cok iyi.
İmkansız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkansız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkansız potansiyeldir. Geçicidir. İmkansız yoktur.
Muhammad Ali Clay
SEAT LEON 1.4 TSI FR + FULL LED + SUNROOF + 18"
FSI motor a takılan lpg boşa takılıyor. Kendini amorti etmesi çok uzun sürüyor zaten. Çünkü arada bir fark yok yakıt olarak. Takılan lpg sistemi %10 civarında benzinde kullanmak zorunda. Motorun prensibinden dolayı. Normalde 50 krş yakıyorsan lpg de min 30 yakacaksın. Bunla birlikte bir de %10 benzin yakacaksın. + rolanti de ve çalıştırırken yaktığın benzinle birlikte ortalama 35 krş hatta belki 40 kuruşa denk gelecek ki aradaki 10 kuruş için arabaya lpg takmaya değmez. Ve gel gelelim FSI motor pişmanlık. Alt devirleri çok ölü olan. Üst devirlerde canlanan ama üst devirlere çıktıkça da yakıtı içen bir motor. FSI motor tutulmadığı için TSI üretildi zaten. Bu kadar bilgiyi nerden biliyorum diye soracak olursanız. 3 ay önce Punto mu almadan önce Golf5 FSI lara bakmıştım baya bir. Okudum araştırdım ordan öğrendiğim bilgiler. Uzak durun hocam.
Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.
Passat bulmustum ama bu yazilanlardan sonra vazgectim.bende olumsuz diye duymuştum ama sebepleri nelerdir bilmiyodum.saolunpassatla takasa girecektim.nasip değilmiş
bende yardımcı olayim tsı aya şu an tüp takılıyor vialle lpdi sırf gazla çalışıyor marş alma dahil şu an tek sıkıntısı sabah çalışmalarda oluyormuş 40.000 km g,denler var ama 5000 tlye takılıyor bence gerek yok alınıyorsa tsı alınmalı mümkünse 1.2 tsı yakıtı az yakıyor diyorlar
skoda yeti 1.4 tsı
Opel insignia 1.6 T
eski dizelci eski puntocu
Turbo benzinli araba alacaksan t-jet alacaksın.Fıat'ın 1.4 140 hp lik multiarlerine lpg kolayca takılırken tsı motorlarda bu iş biraz maliyetli.
Millet düğün salonunda kızlara bakarken ben dışarıda arabalara bakarım.
bir arkadaşta golf 5 fsi vardı pişmandı sattı acayip yakıyordu benim bilader doğuş otoda servis muhendisi olarak çalıştı o söylüyor vw grubu genel olarak lpg'ye en uyumsuz marka gerçektende öyle.Fsı motora takanlar var ama uyumsuzluk konusunda çok çok sıkıntılı ve pahalı hele ki benzinle karışım olarak çalışması felaket. Zayten vw grubu son bir kaç yıldır yeni araçlarda da fsı kaldırıp tsi a geçmesi bunun ne denli verimsiz bir motor olduğunun kanıtı. Ben Fiat ı anlamıyorum aslında fiat çok çok verimli motorlar üreten bir firma multijet i efsane keza t-jet vede bence multiar de. Ancak fiat mesela t-jeti star-jeti niye devam ettirmedi? Belki multiair turbo getirdi bazılarnda ama puntoda yok bravo alfa ve lancia da var. Fiat ın tüm motorları lpg ye uyumlu ben multiar a brc taktırdım inanılmaz memnunum çok şükür performansta kayıp yok hatta komik gelecek sanki daha da iyi makina yaw km. de şehir içi 22 kuruş yakıyor 50 lira benzin koyduğumda iki buçuk ay idare etti çalışmada geçen sürede belki havalar soğunyunca az biraz artar yakıt tüketimi ama doğal ve ben çok memnunum
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri