Ben siyahına hastayım.
hala kafamı kurcalayan araclardan bırıdır ben cok begenıyorum kı focus 99 da ılk cıkarken bıtmıstım o zamanlar hb modelıne...kı ılerleyen yıllardada hep hb modelı daha cok hosuma gıtmıstır ama son kasada ılk defa sedan arac begendım desem yerıdır peugeot 407 den sonra...zevk meselesı tabı ama bence sedan modelı hb den daha ıyı gıbı gorunuyor...1.0 ecoboost motorunuda cok merak etmekteyım
50bine verselerdi i30 elite alacaktım vermediler. 52,750 de kaldılar...
sedan sa elentra tabiki (bir hyundai fanatiği olarak)
i 30 öğretemnler günüde 49 a verselerdi çoktan almıştım okampanyada 52,750 dediler...
2 yıl sonraya kaldı planlar ev aldım gibi bugün anlaştım
aile de genişliyor bi suv olabilir/ ya da yeniden i30 cw olabilir benim için
bi de plaza da elantra nın dizelinden bahsettiler... en sevdiğin sedan şuan
ama iki yıla ne sular akar bu köprülerin altından...
Ford ağzıyla kuş tutsa 1 kuruş vermem. Satış politikası iğrenç. Donanım sunuşları berbat.... Mantıksız ve hep cukkaya çalışan seçenekler sunuluyor... Servislerinden memnunsunuz ancak bu belli yerlerde öyle sanırım. Bizim burada servisler el yakıyor ilgisizlikde cabası. Neyse moralinizi bozmayım.![]()
Her ŞERDE bi HAYIR vardır...
Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!
Ford ağzıyla kuş tutsa 1 kuruş vermem. Satış politikası iğrenç. Donanım sunuşları berbat.... Mantıksız ve hep cukkaya çalışan seçenekler sunuluyor... Servislerinden memnunsunuz ancak bu belli yerlerde öyle sanırım. Bizim burada servisler el yakıyor ilgisizlikde cabası. Neyse moralinizi bozmayım.![]()
Her ŞERDE bi HAYIR vardır...
Motor ömrü diye birşey yoktur! Kullanıcının motora tanıdığı yaşam hakkı vardır!
hocam arkadaş alanya-ısparta yöresinden ama nereden aldığını göremedim konuyu incele istersen fotolar da mevcut..
Yeni arac?m i30 - Sayfa 2
hocam birde şunu dene..göremezseniz yine söyliyim 49.600 e almış araç cam tavanına kadar full..
Yeni arac?m i30
Bende izlenimlerimi yazayım;
Ford, gerçekten bu sefer üst sınıf bir araç yapmış. Araba D segmenti kalitesini C segmentinde sunuyor. Mesela, 100-110 km/s ile giderken bile 65-67db arası ses var araçta... Kornanın sesi bile kabinde zor duyuluyor. Motor sesi ise çok derinden geliyor. Ses bakımından sadece rüzgar sesi alıyor araç. Yalıtım çok çok iyi bizim Bravo'lara ve Punto'lara göre... Dip gaz ile giderken motor sesi hiç rahatsız etmiyor. Üstelik Bravo'nun dizel motorunun o boğucu sesi, Focus'un kabininde hiç yok gibi...
Gelelim motora... Performans gayet yeterli, 115 bg'lik dizel motor, kendini 1.800 devir ve üzeri canlı tutabiliyor. Sürekli gaza basmak istiyorsunuz. Gidişi ise 270 nm torkun verdiği itici güç ile çok zevkli... Vites değiştirmelerinde motor devir kaybetmiyor ve devri sabitliyor, bu sayede güç kaybetmeden yola devam edebiliyorsunuz. Bu gerçekten güzel bir özellik...
Yol tutuşu ve sürüşü ise tam anlamıyla MÜKEMMEL ötesi... Direksiyon tepkileri milimetrik. Araba her türlü viraja çok rahat girip savrulmadan çıkabiliyor. Sanki rayların üzerinde gidiyorsunuz. Ani frenlerde denge problemi yok. Yol tutuşu konusunda Focus'un üzerine tanımıyorum. Bravo bu konuda Focus'un gerisinde... ESP'siz Bravo'ya binilmez...
Ses sistemi bizim araçların sistemlerinden kat kat iyi. Malzeme kalitesi ise 10 numara... Yumuşak malzeme ve plastik kalitesi çok çok iyi. Derinin kalitesi bile farklı bizim araçlara göre...
Focus'tan inip, kendi aracıma binince neye uğradığımı şaşırdım doğrusu... Focus'u alıp eve götürmek istedim ama kiralık araç olunca akşamları bırakmamız gerekiyor. Bırakırken gerçekten üzüldüm doğrusu
Golf bu aracın yanında hikaye kalıyor...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri