Ama duşuna bakın şunun yaa :)
Printable View
Ama duşuna bakın şunun yaa :)
AMG paket olanı çok fena görünüyor :)
Temel motor aksamı demek pek doğru olmaz, neticede kullanılan motor bildiğimiz dci 1.5 ünite.Alternatör, yazılım, kayış, akü...Bunlar motoru en fazla %0.1 farklılaştırır.Tabi dediğin gibi Renaultun dizel ünitesi gayet başarılı.Zaten bu yüzden Mercedes bu motoru kaputunun altına koyabilmekte,
Günümüzde otomobil markaları arasındaki teknoloji farkı çok azaldı.Hatta hiç fark kalmadı denebilir.Zaten birçok marka ortak üretimler yapmakta ya da ortak parçalar kullanmakta.Aynı sınıfta neredeyse birbirinin aynı araçlar karşımıza çıkmakta.Aradaki fark ise marka algısı ve detay işçilikteki bir miktar kalite farkı...
Clio bence güzel araç giriş versiyonunda bile ABS ASR ESP standart.Normalde stokla satış yapan renault yeni clio ya sıra yazıyor sipariş yetiştiremiyor.
yenı a 180 lerde reno motoru var yanı :))) gercekten ılgınc...ya babam bu ısten anlıyor hep derr bana oglum artık arabaların ruhu kalmadı dıye teknolojı hepsını sıldı supurdu der yoksa 90 larda alfa romeoların sesıne kendısı aşık ve heeep o sesı ozluyor :)) konuyla cok alakalı degıl ama :)
Peki benzinlide %100 Mercedes motoru var değil mi? Bence alınacak A 180 amg benzinli paket 78.800 TL :)
0,9 motor alternatifi de var herkes performansından memnun ama test verilerinde yer alan l/km verilerini tuturan kişi sayısı çok az bu sebepten 34.000'e kadar 2013 0,9 motor ıcon 1000km civarı düşmüş durumda. bir iki kişi ile görüştüm sonra clio foruma üye olunca 0,9 dan vazgeçtim 1,5 ICON'da 43.0002in üzerinde 2.eli ona da yaklaşmak benim için zor.
arkadaş bu fransızlar süsleyip süsleyip basıyorlar clioyu
ona o paraları verenlerin aklına şaşıyorum
Dış görünüşü iyide içi yine ben clio yum dio dar içi ,sert plastik aksamıyla ve tavan alçak vs.
Adı üstünde neymişşşş KILİYOO peh isme bak. Sitroen Sakso gibi bişey.
Yeni Clio HB ile bir tanışıklığımız oldu 8 veya 9 Mayıs gecesi , hangi versiyon motor vs bilmiyorum ama iyice gidişi olan bir versiyonuydu, önce beni sıkıştırdı sonra ben kenara çekilip geçmesini izin verirken bende yapıştırmıştım baş başa epey bi gittik sonra tam önüme geçmiştiki benim araç 6 ya geçmesiyle artık ondan yol istedim ve geçtim, daha sonra yavaşlamıştım ilerde yeniden oynamak istedim ; diyeceğim şu iyi kaçmasına rağmen dengim olan bir araç olarak görmedim
tam bir takoz iş arkadaşima aldık bir ay önce full +full test aracıymış 17000 kmde ama çok tepk,siz odun gibi bir araç sırf yakıt için binmem arka kapılar manuel arka tekerler kampana hanımı eve bıraktım geçen gün arkadaşımın aracıyla çok basık içim daraldı dedi aynen öyle lazerle karaltılmiş camlar var çok boğuk yani benim punto yılan gibi araç onun yanında 47000 tl sıfırı idi ben puntomA 47000 tl lik paket ekletsem ne olur bilmem
clio deyince aklıma sadece yakıtı için alınan iş araçları geliyor..ama bu clionun dış görünümü gerçekten güzel..
Ben dış görüntüsünü de beğenemiyorum nedense :( kapı altları, burun kısmı, arka bölüm birbirinden kopuk duruyor bana göre. Sanki hepsi farklı araçlardan alınarak bir araya getirilmiş gibi. Karaktersiz. Sürmedigim icin o konuda yorum yapamayacağım ama malzeme kalitesi benim yeni Punto'mdan daha kötü. Zevk meselesi tabii.
clioların genel olarak kalitesi düştü. dacia ile renault'u birbirine yakınlaşma stratehjisi içinde daciayı biraz yukarı renaultu da biraz aşağıya çektiler 2013 , symbol-logan aynı.. logan türkiye'ye gelmeeycek. clio ile sandero da özünde herşeyinde aynı.. symbol ile sanderoya bakın dediklerimi anlarsınız. Lada markası da eski dacia'nın dandik araçlarını üretecek. strajejileri bnu şekilde. Nissan-Renault-Dacia-Lada şeklinde sıralanıyor...
Bence de bu clio şişirildiği kadar iyi bir araç değil.Bizim puntolara profilde ön ksımından arka kısıma kadar bakıldığında kapılar,arka ön çamurluk saçları prestijli markalarda olduğu gibi dümdüz ve birbirleriyle gayet uyumlu biçimde.Oysa clio ön arka profil kısımlardaki saç abartılı bir şekilde sanki herköşesinden şişirilmiş gibi duruyor.Yani sözün özü şu ki punto clio'ya göre bir bütün olarak bakıldığında daha rafine ve daha oturaklı sağlam bir araç görünümünde.