Atilla, dostum hayırlı olsun, Kazasız,Belasız kullanmak nasip olsun.
Printable View
Atilla, dostum hayırlı olsun, Kazasız,Belasız kullanmak nasip olsun.
hayırlı olsun çok güzel modifiyeyede önü açık bi araç güle güle kullanın... kia rio düşündünüzmüü..
Hayırlı uğurlu olsun...
herkesin hoşlanmayabileceği bir iki özelliğini yazayım.punto da dizel sesi çok azken aveo punto nun yanında biraz gürültülü,süspansiyonuda biraz sert.
akşam kısa mesafe kullandım.otomatik farlar hoşuma gitti,göstergelerdeki mavi ışıklarda çok güzel.motor sesi beni rahatsız etmiyor ama biraz daha az olabilirdi.motosiklet göstergelerinin yanında ses efekti gibi olmuş.şimdilik sakin kullanım modundayız.
kazasız belasız bınmen dilegıyle.... 50000 tl verıp astra alanda aynı motora bınıyor vesselam:)
Öncelikle kazasız belasız binmeniz dileğiyle hayırlı olsun.
Sedan LTZ benzinlisi de babamda var, ben de kullanıyorum ara ara. Kullanım kolaylığı olarak puntoya yakın diyebilirim. Uzun yolda yormuyor, özellikler olarak zaten bir şey söylememe gerek yok. Çok iyi bir fiyata almışsınız bu arada, biz alırken arasında 9 bin liraya yakın bir fark oluyordu bize verilen fiyat ile arasında o yüzden benzinli tercih ettik.
Bence memnun kalacaksınız arabadan ;)
çok teşekkürler.geçen yıl astrayla ilgili ilginç bir anımda var.95hp lik fiorinoyla tem de kendi halimde 150 km civarı gidiyorum,aynı süratlerde seyreden yeni astrayla yakın yakına seyretmeye başladık.biraz süratimi arttırıp uzayıp gidecektim,kapışma gibi bir niyetim yoktu.sollayınca astra peşime takıldı.silivriden sonra yarım saat kadar gaz pedalı dipte 170 180 civarı fiorino önde yeni astra 100 200 300 mt arkada lüleburgaz ayrımına kadar gittik.fiorinoda 300kmde 3 günlük araç.astra ya 50 60bin verip 180 üzerini görememekte var.
teşekkürler murat.ilk defa bugün doğru dürüst kullandım.çatalca silivri dağ bayır dolaşıp temiz hava alalım dedik.200km kadar yol yaptım 5.5 lt gösteriyor ekran.yakıt benim için çok iyi.sakin kullandım.dönüşte e5 te yolun müsait anlarında 130 140 çok azda 150 civarını denedim.yol tutuşu gayet güzel.205 lik lastiklerinde etkisiyle frenlerde güvenli hissettiriyor.tünelden köprü altından geçerken farların otomatik yanmasıda hoş oluyor.yağmura yakalandık farkında değilim silecek hızı ayarlanıyormuş.memnunum aveo dan. şehiriçinde park kolayliği,şehirdışında da yeterli performansı ve uygun yakıt tüketimiyle benim için en ideal araç.bana göre tek eksiği evo da rahatlığına alıştığım dijital klima
ASTRA1.3 edition ile test sürüşü yaptım ızmır surtasta , sonra hemen arkasından kıa özdemirlerde 1.6 cdti kıa ceed test sürüsü yaptım... bana kımse artık astra dızel aldıramaz.....:) bu arada bende dızel venga varken (128 ps) senınle aynı duyguları yasamıstım yenı kasa dızel bır jetta ıle...arkandakı aracın senden 20000 tl pahalı oldugunu bılıp sureklı arkanda kaldıgını gormek cok hoş oluyor..:)
bende Ümit bey gibi 1.3 dizel astra alınmayacağını düşünüyorum.1.3 multijet punto corsa aveo gibi araçlarda az yakar,atakligida fena degildir.1.3 multijet doblo da puntodan daha fazla yakiyor.astra da daha ağır olduğu için 1.3 multijet keyif vermez.Astra beğendiğim bir araç daha güçlü bir dizel motoru olması gerektiğini düşünüyorum.astra ya o kadar para verip arkadan gelenlere sürekli yol vermek üzer.
hocam benim aracım 1340 kg 1.3 90 lık ve inan bana gp den çok çok az serilik bakımından farkı var ve uzun yolda beni hiç mi hiç üzmedi bu zamana kadar 3-4-5-6. viteslerde hiç 1.3 olduğunu hissetmiyorsun ve ben basmak istediğim zaman hiçbir arabaya otobanda yol vermedim çok şükür...kalkışlarda ağır kaldığı tartışmasız ama kalktıktan sonra bence gayet güzel..kaldı ki yeni astra ile sürekli ralli yapmıyoruz şehiriçi en fazla kaç basabiliyoruz ayda yılda bir uzun yola otobana çıkıyoruz o zaman da 220-230 neyimize yetmiyor ki? ayda yılda bir otobana çıkacam da 240-260 bassın diye illa ki 1.6 dizel araç alıp daha fazla yakıt ödemem..yeni astra benim kasa astradan bile az yakıyor yakıt yönünden mükemmel..bu işler de işte zevk meselesi herkesin fikri başka benim fikrim dizel aldıktan sonra ekonomidir benzinli alırsam o zaman dediğiniz gibi yol verip vermeme olayına girerim..:)
kazasız-belasız kullanın,
hayırlı olsun, güle güle kullanın.
sevgili Tayfun yeni astranın dizelini eleştiriyoruz.dizel seçeneği benzinli gibi 2 3 tane olsaydı eleştirmezdik. yeni astrayı beğenmiyoruz gibi bir durum yok,aksine tipi hoş.yazdığın gibi herkesin fikri zevki farklı.50 60 liralık astranın fiyatıda uygun ekonomik bir araç için.fabrika verisi 175 ben 180 190 gider diye düşünüyordum 220 230 diye düzelttin,araç hakkında yanılmışız.
Atilla hocam 175 çok düşük benim araç bile 180-200 gidiyor ki o araba 95 lik 5 beygir fazla euro 5 motor torku daha yüksek o kadar düşük olacağını sanmıyorum evet dediğiniz gibi 1.6 dizel belki hoş olabilirdi ama işte dizel olunca işin içine ekonomi giriyor bence bu sebeple 1.6 koymamışlardır..
Tayfun 1.3 multijet 95 lik punto evo,fiorino ve şimdide aveo olmak üzere üçüncü aracımı kullanıyorum.O 5hp lik fazla ve yüksek tork arabaya biraz daha ataklık sağlıyor vebirazda rampada işe yarıyor,son sürate etkisi yok.gördüğün gibi 95 lik multijet sevdiğim bir motor.kapasitesi belli
biz ne kadar teori varsayım konuşsakta düzde yapacağı fabrika verisi kadardır,onun üzeride yoldaki eğimdir.200 ün üzerine çıkması için hacı Osman bayırı gibi bir yol lazım.neyse 1.3 multijetlerimizin keyfini çıkaralım.uzun yolda 150 160 yetiyor bana hemde cüzdanı fazla üzmüyor.
öncelikle hayırlı olsun.Dün aracı test ettim. Otomatik benzinli. İlk olarak hangi viteste olduğunu yazmıyor.Manuelde gösteriyor otomatikte göstermiyor.
Dış görünüşü tasarrımı cok güzel, ön gögüste cok begendim el frenin oldugu yeri begenmedim. Kalkısta hantal kalıyor.PErformansı yeterli degil, 100 beygir dediler arac icin ama punto 95 lik daha atak bundan. Ama bu aracın dizeli güzel olur kanısındayım. Güle güle kullanın.Bu arada diger marka fiyatlarını bilmiyorum ama 39 lira da cok gibi
Motorunu kendisi üretmeyen bir markaya 39.000 tl vermeyi kendime yediremem. Toplama araba diye bunlara denir (örneğin Opel gibi) ...
opelin cdti motorundan kastediyorsanız multijet motor fiat ve general motors'un ortaklaşa çalışarak geliştirdiği bir motor, yanılmıyorsam polonyada fiat ve gm powertrain diye firma kurup multijet motoru geliştirdiler, her iki firmada ortaktı. fiat motoru multijet diye lanse etti, gm'de opelde cdti olarak.
sonra fiat gm'nin içinde bulunduğu ekonomik durumu fırsata çevirdi ve gm'nin haklarını satın aldı.
sonuçta fiatta powertraine para ödeyip motor alıyor opel'de chevrolet'de, tata'da ford'da (yanılma payım olabilir ama fordun bir modelinde de bu multijet motorlardan kullanılmıştı, ayrıca tata quadrajet adıyla bu motoru kullanmakta)
Bilgi için teşekkürler, ben multijet motorların ana çıkışının fiat tarafından yapıldığını biliyordum ama yanılmış olabilir. Bu durum Opel örneği biraz yanlış oldu ama bu Chevrolet'ler tam anlamıyla toplama araç geliyor bana ve bu sebeple 39.000 TL edecek bir yanlarını görmüyorum.
Tipi çok güzel, tasarım şık ama ederi nedir tartışılır.
o araba 39 bin lira değil öncelikle, genelde bu yanılgıya düşünüyoruz devlete ödediğimiz vergiyle arabadan beklentileri yükseltmeyelim. sonuçta arkadaş bu arabayı alırken ödediği yaklaşık 16-17 bin liralık vergiyi ödesede ödemesede aynı aracı alacaktı (gerçi ödememe gibi şansımız yokta, neyse)
türkiye'ye gelen chevroletler gm'nin eski daewoo fabrikasını satın alıp marka değerinden ötürü kendi ismini vermesinden kaynaklanıyor. sonuçta o araca muadili olan kore araçları gözüyle bakmak gerekli, benimde gözümde her ne kadar arkasında chevrolet (gm) olsada bir hyundai, kia gibi kore araçlarından bir farkı yok ama son dönemde hyundai olsun, kia olsun büyük bir değişim içerisindeler, aynı şekilde chevrolet (daewoo)'de bu piyasada tutunma adına değişim içerisinde.
piyasada var olmanın birinci şartı kalite ise chevroletin hakkını vereceğini düşünüyorum
Multijetler Fiat ve GM in evliliği döneminde üretildi.Fiat GM ile bağını koparırken multijeti GM a vermeye devam edeceğini belirtti.Yani GM bu teknolojiyi Fiattan kopardı.Sonuçta şuanda mjtd dışında herhangi bir bağ kalmadı.
Bu arada Powertrain Fiata ait.Doğru adı ise Fiat Powertrain yani FPT dir ;)
Oğuzhan, Fiatla GM u mu kastettin? Dediğim gibi zaten arada bir bağ kalmadı.Zaten GM özellikle dizel konusunda başka markalara bağlı kalmak durumunda.Fiatın dizel motor deneyiminden yararlandı zamanında.GM-Opel, PSA dan yararlanabilir dediğin gibi:) PSA da dizel konusunda çok iyi durumda.Üçüncü olarak Renault Dizeli de hesaba katabiliriz...
zaten opel kafasızlığı yüzünden bu halde. güzelim astra j'yi 1,3 dizele mahkum ediyor, neden? çünkü elinde motor yok. 1,7 dte diye bi motor var ama o da isuzu'nun sanırım ve 1,3 motorla arasında 5 beygir fark var. insignia gibi bir güzelliği var ama 2,0 motordan başka dizel seçeneği yok. neyseki bi-turbo modelini geliştirebildide 2,0 cdti 194 hp gibi göz ardı edilmeyecek bir güç ortaya çıktı. alan en azından bastımmı gidiyor der :D
astra j sedan'la 1,6 dizel gelecek deniyor ama benim pek umudum yok, heleki fuarda çıkan astra ve meriva 1,4 turbo fabrikasyon lpg ve zafira 1,6 turbo cng seçenekleri gündeme alındığına göre. muhtemelen psa grubu ile olan anlaşmanın meyvelerini toplayana kadar böyle bir çözüm buldular. zira verimsiz motorlar yüzünden türkiyede opel (özellikle dizel konusunda) ciddi bir pazar kaybıyla karşı karşıya
konu aveo lzt idi, güzel dağıttık konuyu :D
Haklısın Oğuzhan, 1.7 de isuzu temelli bir motor,
Konuyu biraz dağıttık:) Atila Beye kazasız sürüşler tekrardan :)