bende de oyleydi..34 bin tl alıncak en güzel araç dolusundan evoydu..gidip bomboş bi poloya 36bin tl vermek saçma geldi
Printable View
bende de oyleydi..34 bin tl alıncak en güzel araç dolusundan evoydu..gidip bomboş bi poloya 36bin tl vermek saçma geldi
wv araçlara hep sempatim olmuştur ama kimse kusursuz araç yapmıyor arkadaşımın 1 sene önce sattığı jetta'dan neler çektiğini bi kendi bilir bide servis bana göre gol 6 serisi çok pahalı he sınıfında hangi araç ucuz oda ayrı konu
bugüne kadar wv kullanmışlığım yoktu yeni işe başladım şirket aracımız caddy ve gerçekten başka yani
Türk halkı gerçekten VW hastası.o yüzdende bayiiye gidiyorsunuz yüzünüze bakmıyorlar,250 TL indirip yapıp malesef son fiyat bu diyorlar,sunroof diyorsunuz 6 ay beklersiniz diyorlar,çelik jant diyorsunuz 2.000 TL eklenir diyorlar,40 küsür bin liraya polo satıyorlar,bir çelik jant bir sis lambası koymuyorlar.ağustosta gidiyorsunuz ocağa sıra veriyorlar.senelerce volkswagen kullandık.2004 te transporter almıştık,2 defa turbosu patladı,pazarlama için kullanılan araç sonuçta,durduğu her gün zarar yazar şirkete.2005 senesinde 18.000 TL masraf çıktı motorunda,komple dağılmış ne var ne yoksa içinde,aynı arızayı 2 defa yaptı 1 senede diye yeni araç istedik,bizim aracı iyi bi fiyata alıp yerine 0 vermeyi teklif ettiler.aman abicim aman bana uzak allaha yakın olsun volkswagen.sağlamlığı onun olsun,ölüm geldiği zaman tankın içindede olsa ölüyor insan.
en baz versiyonlarda
vw golf 1.6 trendline 36900 liste fiyatı MSR/ASR/HBA/HILLHOLDER; AKTİF ÖN KAFALIKLAR, DİZ HAVA YASTIĞI, PERDE HAVA YASTIKLARı standart
bravo 5K ACTIVE PLUS 1.4 90 HP E5 güvenlik donanımlarının hiç biri yok diğer herşey neredeyse aynı dolulukta 39940 tl liste fiyatı... hem daha boş hem de 3000 tl daha pahalı
vw golf 1.4 tsi highline 49300 liste fiyatı
bravo 1.4 multiair dynamic plus 48800
bravo da ESP/MSR/ASR/HBA/HILLHOLDER; AKTİF ÖN KAFALIKLAR, DİZ HAVA YASTIĞI, PERDE HAVA YASTIKLAR/YAĞMUR SENSÖRÜ, IŞIĞA DUYARLI OTOMATİK YANAN FARLAR, CRUISE CONTROL, OTOMATİK KATLANAN YAN AYNALAR bravo da opsiyonel golf te neredeyse hepsi standart.... bravo da bunları aldık mı fiyat 50000 in üzerine çıkıyo... bravo golften daha pahalı.... artı ikinci el de aynı model ve temzlikte golfü 5000 tl daha pahalıya satarım... ben tüketiciyim... kimsenin fanatik taraftarı değil benim mantığım her zaman için golf der... vw dizelleri aşırı pahalı ona birşey diyemem ama zaten mazotun 4 tl olduğu ülkede bir sonraki aracım dizel olmaz...
Bu videolar göz boyamaktan başka birşey değil.Bizim forumda da Vw yi öven bir video koysan direk ne şartlarda yapıldığını sorgulamadan hemen Vw nin kalitesinden dem vuranlar bayağı fazla.Bir arabadan vazgeçtikten sonra bütün arabalar dayanıklı gözükebilirler.Orda video da 10-15 yaşındaki araçları çamurlu taşlı yolda altını vura vura esirgemeden kullanarak altındaki şaseye birkaç hafif çekiç darbesi vurarak dayanıklılık testi olmaz.Ona bakarsan benim biraderde renault 12 sw araç va.Aracı tarlanın içine sokup 300-400 kilo yükle çamura bata bata yük taşıyor.O araç sanki otomobil yerine tarktör gibi kullanılıyor ama yine de kolay kolay arıza vermiyor.O zaman renaulttan sağlam araç yoktur denmeli.Önemli olan seri üretimdeki yeni ve eski model araçların istatiksel olarak ne kadar sorun çıkarttığıdır.Vw nin foru sitelerine açıp bakarsanız ne kadar sağlam ve dayanıklı olduğunu görürsünüz.Yoksa versinler elime bir tane şahin onu taşlı topraklı birkaç yerde kullanıp altına üstüne bir iki balyoz vurup kullanayım.Burada da çıkar şahinin ne kadar dayanıklı olduğunu söylerim.
Alman araçlarının propagandasını yapmak amacıyla çekilen bu tür videolara artık birçok forum sitesinde itibar edilmiyor arkadaşlar.Bizim sitede neden bu kadar vw hayranı var?Aşağıya bir tempra videosu ekliyorum
Yorum sizin
https://www.youtube.com/watch?v=HJKZNhamA2s
Yunus hocam nedense bu sitede fiat dışında bir araç övüldüğünde de direk karşı çıkan çok oluyor bende bunu anlamıyorum inan bana...bu marka teslimiyetçiliğimidir acaba diye düşünüyorum? kullanmadığım araba kalmadı ki eminim sizin de öyledir.. bizim insanımız boş şeylere kolay kolay inanmaz..inanırsa da bir süre sonra cezasını verir tarihe baktığınızda birçok örneğini göreceksiniz..geçenlerde forumdan bir arkadaşın arkadaşının golf ü varmış yolda bırakmış belki hatırlarsınız..adama demiş yine araba alsan ne alırsın diye o da yine wv alırım demiş...bakın bu adama bu sözü kim söyletiyor???wv kafasına silah mı dayadı söyledi bu sözü?? yani bu söylediklerim demek değildir ki wv opel gibi alman markaları hiç arıza vermez yada kronik arızası yoktur...tabikide onların da var berbat servisleride var çok iyi servisleri de var aynı fiat gibi fakat oranlamaya vurduğunuzda bu oran diğer markalarada göre alman arabalarında daha düşük..arızalarını kabul ediyorular..bakın en basitinden evolardaki stopta buğu sorunu,city modu arızası..ilk başta fiat kabul etmek istemedi arkadaşlarımız üstüne gitmeseydi bu olayı fiat kapatacaktı fakat arkadaşlarımız mahkemeye kadar gidip olayı çözdüler ki binlerce kez Allah razı olsun..ama astranın h kasasında da bu sorun var daha ben bir kişinin bile yahu servis kabul etmedi dediğini duymadım servis hemen değiştiriyor yeterki buğu varken servise git..ayrıca 2 kere gp kullanan bir kişi olarak söylüyorum gerçekten alman arabasına binince farklı bir güven veriyor..bu arada bravo yu söylediklerimin dışında tutuyorum gerçekten alman aracı gibi sağlam japon aracı gibi de güzel kaçıyor italayan aracı gibi de az yakıyor.. bence farklı markalara olan şu inançtan vazgeçelim burası forum ortamı tartışılacak konuşulacak eksiler artılar...almanların en büyük eksiği de yedek parça fiyatları ve servis pahalılığı..
Holdingin biri, kedi maması üretmeye karar vermiş, masraftan kaçınılmamış, şahane ambalaj yapılmış, sanırsın mücevherdir, o kadar albeniliymiş, hem müşterinin ayağı alışsın, hem de rakip firmaların ürünü pahalı kalsın diye, hayli makul bi fiyat konulmuş, en ünlü reklamcılarla anlaşılmış, ülke çapında bangır bangır tanıtım yapılmış ve piyasaya sürülmüş... İlk haftanın satış raporları gelmiş, muhteşem, kapış kapış gidiyor. Hatta, sırf bu mamadan satın almak için, kedi satın alan insanlar bile olmuş, o derece yani... Gel gör ki, ikinci haftanın raporları gelmiş, şok! Satışlar bıçak gibi kesilmiş, raflarda yığınla duruyor, elini süren yok. Acilen toplantı yapılmış, bütün kodaman müdürler filan, kimisi ambalajın rengini değiştirelim demiş, kimisi reklamı arttırmayı önermiş, kimisi de fiyatı az daha ucuzlatmayı... Masanın taaa en ucunda oturan stajyer, ürkekçe parmağını kaldırıp, söz istemiş “kedi mamayı sevmedi” demiş!
piayasa tüketicilerin tecrübeleriyle oluşur....
Bence o tüketici tercihleri Vw nin yıllardır tüketicilerin kafasında oluşturduğu marka algısından kaynaklanıyor.Ve inanın bu algı bizim ülkemizde bir oluştuğu zaman bir daha değişmesi çok zor.çünkü bugün de inanıyorum ki birçok kişi bir araç alırken çevresindeki eş dost tamirci kaportacı vs kişilerin görüşlerine bağlı olarak araç alıyor.Esas düşündürücü olan ülkemizde 15-20 sene önceki tüketicilerin marka algısı ile şu an ki marka algısının aynı olmasıdır.Oysa bugün eskisi gibi değil.Vw ceo su bile hyundaı i30 u fuarda inceleyip birçok konuda bizi geçmişler diyor.Hyundaı bundan 20 sene önceki hyundaı değil.Fıat bundan 20 yıl önceki kuş serisi araçlarla anılan bir firma değil.Kıa bundan 20 sene önceki kia değil.Yeni rio yu incelediğinizde gerek tüketim gerek iç mekan genişliği malzeme kalitesi yönüyle alman araçlarından aşağı kalır yanı yok.Benim anlatmak istediğim aslında bu değişmez marka algısı.Bugün markalar arasındaki fark nerdeyse kapanmak üzere.Artık çin otomobilleri bile euro n-cap ta 3-4 yıldız alabiliyor.
bu linkteki kazayı ben yaptım... vw golf ile 2011 model... ve araç içine kesinlikle aldığı darbeyi vermiyor... resimlerde aracın önüne bakın.. bu kazayı başka araba ile yapsam ne olurdu acaba...
https://forum.grandepuntotr.com/gene...za-yaptim.html
Aslında söylediklerinizin önemli bir kısmına ben de katılıyorum tayfun hocam.Benimde bahsetmek sitediğim aynen sizin dediğiniz gibi insanlardaki marka teslimiyetçiliği.Bir önceki mesajımda da yazdım ama gene yazayım.Bundan 15-20 sene önce sorulsaydı Alman araçları direk tercih sebebi olurdu.Fakat bugün servis,işçilik,sağlamlık,motor vs unsurlar yönünden markalar arasındaki farklar oldukça azaldı.Ben sadece fıat iydir demiyorum.Bugün bir hyundaı,kıa,fıat ve daha birçok firma birçok yönden kendini geliştirdiler.Almanlar bile hyundaı sağlamlığıyla sorunsuz araç seçebiliyorlar.Artık çin otomobilleri bile euro n-cap tan 3-4 yıldız alabiliyor.Mercedes bile fıat tan motor isteyebiliyor.Benim anlatmak istediğim bu.
birinci allah korumuş hangi marka olursa olsun çok vahim bir kaza.... aracın en zayıf yerinden darbe alıyor... direk diğer aracın altına giriyor.... avrupada yapılan çarpışma testlerinde 1 cm daha yüksek olan aracın bile çarpışmada diğerinden daha az zarar gördüğü yönünde... avrupada kamyon otobüs gibi araçlar da arka kısımda diğer araçlar altına girmesin diye bir bar bulunmak zorunda.... bizim ülkemizde böyle bir zorunuluk yok... otobüste böyle bir bar olsaydı bu kadar hasar da olmayacaktı büyük ihtimal... golfün motor kaputu katlanmış ve darbeyi cama gelmeden durdurmuş... yerinden kopmayarak ta bir drenç sağlamış... aslında çok vahim bir kaza şükür ki yaralanma olmadan atlatılmış..