aracın artılarını beğendiklerimizi daha önce yazdık
birazda eksilerinden bahsedelim
1- yol bilgisayarı oldukça basit ve işlev bakımondan fakir
şöyleki anlık tüketim göstermiyor bunun yanında menzilide göstermiyor
çalışma saati yani seyahat süresini de göstermiyor
hondanın yol bilgisayarının yanında puntonunki teknoloji harikası bence
2- benzin göstergesi şaşırtıcı olabiliyor kullanom şeklinize göre azalıp çoğalabiliyor sert virajlarda veya eğimlerde bu tür bir sapma gözleniyor
3_ parke taşlı yolda inanılmaz bir gürültü oluyor sanki araba o bindiğiniz konforlu araba değilde amortisörleri çıkarılmış yayları kesilmiş bir araca dönüşüp muazzam bir rahatsız edici hale büründü
bozuk yolda sorun yok mocırda stabilizede setlerde sorun yok ancak parke taşlı yola girdiğinizde tarifi mümkün olmayacak bir rahatsızlık sözkonusu ki hanımla ben korktuk noluyoruz arabanın altı çıkacak diye
bu beni hayli şaşırttı
4- araç kısa mesafeli kullanımı ve sıkışık trafiği hiç sevmiyor
sanki 2000 motor gibi tüketmeye başlıyor bu şekildeki ortamda tüketim değeri 10 litre civarlarında
5- aracı aküsü 45 amper ve çabucak boşalabiliyor böyle bir araca 45 amperlik akü hangi akla hizmet konulmuş düşünmemek elde değil
6- araçta içeridn yükünüze göre far yükseklik ayarı var ancak kaputu açıp farların ayarını yükseltmek istediğinizde böyle bie ayar mevcut değil ama puntoda bu vardı ayrıca aracın farları baya bir aşağıya bakıyor puntoya göre kosalarda uzun yol ve şehirdışı yollar için farların bu şekildeki konumuyla görüş mesafesi oldukça kısıtlı
şimdilik tesbitlerim bunlar
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Güzel anlatım teşekkürler, Birde Puntoya göre ayrıntılarını rica edebilirmiyiz?
ilk 3 maddeye çok şaşırdım açıkçası... hele yol bilgisayarı tam facia bence...
lastiğin yanak genişliği çok mu az acaba sarsıntı sebebi o olabilir mi?
benım kıa dada aynı sey mevcut asvaltta acayıp konforlu ama stabılıze yolda cok gurultu yapıyor sankı baska bır araca bınıyorum. japon ısı olmasın bunun altında aman abı bosver her yer asvalt . zaten senın arabanın altıda alcak epey. sen duz asvalta dewam et bu aradada benım sanırım aracımdan 13500 km de tek sıkayetım bu oldu aman nazar degmesın dıyelım
jetta1.2 tsı comfortlıne 2012
yol bilgisayarı maalesef çok kullanışlı değil...
bu arada benzin deposunun da küçük olması bazen sıkıntı yaratıyor...
parke taşı olan yollarda ki konforsuzluğu hiç hissetmedim açıkcası... lastikten olabilir belki...
tüketimde ise şehir içi ve şehir dışı arasında bazen 2 katına çıkacak kadar değişkenlik var ki çok ilginç bu...(şehir dışı 6.1 şehir içi 10.5 görülmüştür.)
Keyif BMW'Dir...
puntoyla kıyaslamak yanlış olur puntoya haksızlık etmiş oluruz
aralaronda segment farkı var
ama ikisinin arasındaki bariz fark ne var derseniz
mesala yol tutuş honda da daha iyi yol sesi pek yok
ama punto spor kullanıma daha uygun yani makas ani manevrada sanki bana punto daha kıvrak gibi geliyor
honda da kasanın ağırlığında olsa gerek yanal kuvvetlere tepkisi çok geç mesala sağdan ani sola geçmeye çalıştığınızda sanki sağ tarafta sizi birisi tutmaya çalışıyoor gibi hissediyorsunuz
performans olarak honda fark atar 1.6 litrelik vtec motor üstelik otomatik şanzuman olmadına rağmen özellikle 30000 devirden sonra sizi koltuğa çiviliyor ve muazzam tahrik edici motor sesi duyduğunuz zevki artırıyor
he unutmadan puntonun frenleri kesinlikle bana göre daha iyi
hondada ani frende abs çok çabuk devreye giriyor buda kaymanın erken başladığını gösteriyor 205 taban 16inc jantlarla ve 1300 kilo civarında ağırlıkla erken kaymaya başlaması aracın aşırtıcı amabunda en önemli etken kullanılan disk ve balatalar büyük gelmiş bu araca
yine puntonun gözünü seveceğimiz bir özelliği cimriliği diyebiliriz ne kadar uğraşsamda bu aracı 6 litrenin altına düşüremiyorum ama gözardı etmemiz gereken aralarında silindir hacim farkı olması
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Anlatımınıza teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
prof. bi anlatım olmuş
yukarda nazar degmesın dedım gıttım oto kıngde gerı gerı cıkarken bı avensıse bındırdım tamponu aldım elıme tam nazarlık oldu
jetta1.2 tsı comfortlıne 2012
serhat parke taşlı yolda lastikten ziyade süspansiyonel bir rahatsızlık söz konusu yani öyle lastik sesi yada zihin yorucu bir zemin lastik temas sesi değil daha çok aracın bütün eklemleri oynamaya başlıyor
yalnız parke taş yoldan kasıt belediyenin şimdilerde döşediği dekoratif desenli taş örme arasına kum doldurma yoldan bahsetmiyorum
eski zaman kare kare taşlarla döşenmiş aralarında bir kaç santim boşluk olan yoldan bahsediyorum hatırlamanız için yola bir örneekte vereyim eskiden e-5 ten izmitin içine girdiğinizde bu yoldan yapılmıştı
sen nereden buldun dersen hafta sonu anadolu kavağında yoros kalesine gezmeye gittik kavağın içinden kaleye çıkan yol bu şekilde yaklaşık 2 km ama içimden bir şeyler koptu sanki
aynı yere puntoylada girdim punto canavardı
teknik olarak düşündüğümüzde tek neden çok aşırı yumuşak süspansiyon da kaynaklanı zeminden gelen darbeleri araç absorbe etmekte başarısız kalıp rahatsızlık veriyor
üzüldüm kardeşim yaaaaa
inşaallah çok bir şey yoktur sadece nazarlık olsun
Konu JASMINE tarafından (28/09/2011 Saat 21:23 ) değiştirilmiştir. Sebep: Mesajlarınız birleştirilmiştir.
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
2005 avensısı arabnın arkasına cekmıs otokıng elemanları bende elımde telefon ... kapattım telefonu ama kafa 5000 sorunla dolu. taktım gerı vıtese bırazda yuklendım ... o acayıp ses benım arka tamponun kosesı plastık oldugundan yaklasık 20 cm capında göçtü. avensiste çizik bile yok ama nazarlık oldu otokıng arkaya park ıcın hatasını kabul ettı. kendı alanları ıcınde ozel sıgortaları varmıs ondan karsılayacaklar hasarı
jetta1.2 tsı comfortlıne 2012
çoşkun abi her güzelin bir kusuru vardır duymamazlıktan gel bazı şeyleri
panda 1.2 dnaymic
grande punto 1.3 active
fiorino 1.3 emotion
bravo 1.6 dnaymic
bugün bir bayan müşterinin civicinin ortalamasına baktım 9.1 gösteriyordu yuhh dedim ya
abi anlatım çok iyi süpersin..
semih defalarca tjet kullandım
hiç yabana atılacak bir araç değil ama
cıvıcle başa çıkması çok zor
iki motor arası da dağlar kadar fark iki şanzumanın oranları arasında sıradağlar kadar fark varken biraz zor bir kapışma olur
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
bilem ies e 2 boy atiyosa t jet 125 lik civic e de 1 boy atar banko
Linea T-jet & Honda Civic - YouTube
Konu JASMINE tarafından (28/09/2011 Saat 21:22 ) değiştirilmiştir. Sebep: Mesajlarınız birleştirilmiştir.
2002 ALBEA
2011 BRAVO T-JET
2008 GP T-JET
2011 ALFA ROMEO MİTO QV
Linea T-jet & Honda Civic - YouTube
BU VİDEOU YU NEDEN PAYLAŞMADIN PEKİ
adama böyle gösterirler arka stopları =))))
şaka bir tarafa fazlada tartışmak istemiyorum
jetin de yabana atılmıyacağını söyledim
he çokta ısrar eden varsa ruhsatı ile anahtarını eline arabasınıda yanına alır gelir
o zaman bakarız
Konu GP COSKUN tarafından (28/09/2011 Saat 10:17 ) değiştirilmiştir.
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri