1-zımpara,
2-astar,
3-boya,
4-vernik olmalıdır.
Printable View
1-zımpara,
2-astar,
3-boya,
4-vernik olmalıdır.
astara hiç gerek yok bence ben daha oncede boya işiyle ugrasıyordum astara gerek yok bence 5 ay sonrada fotografını koyacagım ozamanda goreceksinizki hiç bir atma çatlama olmadan kullanıldıgını gündüz gözüyle resimleride bu şekilde
https://img715.imageshack.us/img715/...6190067410.jpg
https://img25.imageshack.us/img25/96...1190065910.jpg
https://img38.imageshack.us/img38/43...1856729510.jpg
https://img683.imageshack.us/img683/...4523405910.jpg
4 ay onceki bir resimde şu şekilde
https://img821.imageshack.us/img821/594/pclio.jpg
güle güle kullan kaptan...o bantlama işi delirtmişdir adamı heralde:S
bantlama işin kolayıydı aslında zımpara bitirdi cor yordu
güzel ama ya merak ediyordum bende bu işi kendim yaparmıyım dıye...örnek oldu bana
herkes yapabilir eğer arabayla ugrasmayı seviyorsan yapabilirsin bu zor ama tatlı yorgunlugumun sonunda araba icin birşeyler yapabildigim ve güzel sonuc elde ettigim icin cok mutluyum
ah ah siyah arabama neler yapıyodum:)
ee arabanız hala siyah değilmi eskişehirde konvoyda onumden gidiyordunuz hayran kalmıştım arabanıza
yok kaptan sattım onu kırmızı var sımdı
akçalı seçebileceğiniz en kalite boya olsa bile,boya yakın zamanda atma yapacaktır,hatta bijonları sıkarken değdiyse patlatmıştır bile,tecrübeyle sabittir;)
ama canınız her sıkıldığında fıss fıss yola devam:)
evet o konuda haklısınız tek atan yer bijonları oldu oda sürtünen yerleri zannetmiyorum boyanın atacagını atarsa da fıs fıs devam :D
tekrar tebrikler valla hayran kaldım son resimlere de müthiş bir başarı
usta orjinali krommuydu jantların?
Harika olmuş elinize sağlık..