Spor otomobil sevenler için tasarladığı otomobil modelleriyle birlikte ön plana çıkmayı başaran Almanya kökenli otomobil üreticisi Audi, ürün gamındaki en küçük otomobil modelini tanıttı. Spor otomobil tutkunlarının ilgisini ve beğenisini tasarımıyla üzerine çekmeyi başaracak olan Audi A1 Clubsport Quattro, tasarımı dışında sunduğu teknik detaylarla da oldukça agresif bir kimliğe bürünmüş gibi gözüküyor.
Dış modifiyesi ile birlikte rakipleriyle arasında farkı ortaya koymayı başaran otomobil sadece 1.390 kilogram ağırlığındaki yapıya sahipken, 2.5 litre TFSI motoru içeriyor. Toplamda 496 beygir güç ve 660 Newton metre tork üretebilen otomobil, 6 ileri manuel şansızman ve Quattro sürekli dört tekerlekten çekiş sistemlerini bünyesinde barındırırken 3.7 saniye içerisinde 0 ile 100 kilometre arasındaki yolculuğunu gerçekleştiriyor.
Audi tarafından açıklanan bilgilere göre A1 Clubsport Quattro?nun 0-200 Km hızlanması ise sadece 10.9 saniye de tamamlanırken, dördüncü viteste 80-120 Km hızlanmasının 2.4 saniyede gerçekleştirmesi ise hız tutkunlarını şimdiden heyecanlandırmayı başarıyor bile. 19-inç jantlara ve 255/30/R19 boyutlarında düşük profilli lastiklere sahip olan araçta kompresyonu ayarlanabilen özel coilover süspansiyon sistemini içerirken, iç dizaynı da bir spor otomobile yakışır şekilde tasarlanmış.
buyrun tanıtım videosu :
Audi A1 Clubsport Quattro
Bu da motorunun sesi ses biraz kalitesiz olabilir ama idare edin lütfen
edit: pardon yanlış yere yazmışım videonun adını
Konu swimmer_tr tarafından (12/08/2011 Saat 00:34 ) değiştirilmiştir.
"496 beygir güç ve 660 Newton metre tork" ne diyorsunuz ya c63 le yürür o zaman yalnız bunun bi lastiği 750 lira
çok param olsa da almam açıkcası...
Keyif BMW'Dir...
The 458 Italia is powered by a 4.5 L (270 cu in) V8 engine derived from a shared Ferrari/Maserati design, producing 562 hp (419 kW; 570 PS) at 9,000 rpm (redline) and 398 lb·ft (540 N·m) at 6,000 rpm[5] 80% torque available at 3,250 rpm.
Wikipedia dan alıntı Ferrari 458 Italia nın motoru hakkında
Ferrari/Meserati ortaklığıyla tasarlanan 4.5 Litrelik V8 motor 9.000 Devirde 562 HP güç ve 6.000 devirde 540 Nm tork üretiyormuş üstelik torkun %80 ini 3250 devirde yakalıyormuş
Şimdi 458 Italia ile bunun motorunu bir karşılaştırmanızı istiyorum tabi iki aracın ağırlığını da hesaba katarak
video göstermiyo hata veriyo
süper bir makineee... video göstermiyor... Nerden baksanız 80 lira civarıdır bu oyuncak...
150.000€ dan aşşa olmaz sayılı üretim olur belki hiç olmaz konsept sonuçta bunlar
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
ertuğ haklı doğru söylüyor...
A1 e 50.000 vermek bile hata
Arkadaşlar ne mutlu tüğrküm diyene başıklı yazıyı okuyum hemen lütfen
Onubunu bilmemde araba çok çılgın duruyor....
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri