Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: BMW 3.16 Hakkında

  1. #1
    İrfan Demirer
    kaptan_ahab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/03/2010
    Yaş
    46
    Mesajlar
    954
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 378

    Teknik Konu BMW 3.16 Hakkında

    Bir arkadaşıma 2007-2009 arası 3.16 almaya karar verdik ancak araç hakkında pek bilgimiz yok.Tecrübeli arkadaşlardan bu araç hakkındaki görüş ve önerilerini almak istiyorum.Donanım ve motor konusunda vereceğiniz bilgiler gerçekten çok önemli.Şu motor tipini almayın, şu donanımdan aşağısı olmasın v.s.Şimdiden herkese teşekkürler.

  2. #2
    Serhat Serhat
    İl Başkanı (Kırşehir) takres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Mesajlar
    7.894
    Nereden
    Kırşehir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1804

    Standart

    O model aralığında ki 3.16i ler hep düz vites abi ve o sınıfta bir aracın düz vites olmasını sevmiyorum.Ayrıca 116 hp o araca istenilen performansı asla veremez bence bütçeyi zorlayıp kesinlikle 3.20d lere bakın.hem otomatik vites hemde 2008 e kadar 163 hp 2008 den 2010 a kadar 177hp şimdi ise 184 hp lik süper bir motora sahip.Bir de arkadan itişli olması kışın biraz problem yaratabilir

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #3
    İrfan Demirer
    kaptan_ahab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/03/2010
    Yaş
    46
    Mesajlar
    954
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 378

    Standart

    Alıntı takres Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O model aralığında ki 3.16i ler hep düz vites abi ve o sınıfta bir aracın düz vites olmasını sevmiyorum.Ayrıca 116 hp o araca istenilen performansı asla veremez bence bütçeyi zorlayıp kesinlikle 3.20d lere bakın.hem otomatik vites hemde 2008 e kadar 163 hp 2008 den 2010 a kadar 177hp şimdi ise 184 hp lik süper bir motora sahip.Bir de arkadan itişli olması kışın biraz problem yaratabilir
    Arkadaş özellikle düz vites hastası.3.16 almasının nedeni ise 1600 motorun en genel geçer motor tipi olması ve ikinci elde sorun çıkarmaması.Şuanki aracı 2008 benzinli focus.Dediğiniz gibi performans düşüklüğü olacaksa başka seçenekleride değerlendirmekte fayda var.

  5. #4
    suat taner
    lionT-JET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    50
    Mesajlar
    912
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 233

    Standart

    bu aracın en tutulanı 320d ama sız yınede 318 den asagısını almayın.muhakkak derı,sunroff,dijıtal klima,xenon olsun..

  6. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  7. #5
    İrfan Demirer
    kaptan_ahab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/03/2010
    Yaş
    46
    Mesajlar
    954
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 378

    Standart

    Alıntı lionT-JET Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu aracın en tutulanı 320d ama sız yınede 318 den asagısını almayın.muhakkak derı,sunroff,dijıtal klima,xenon olsun..
    2008 model bitane bulmuştuk aslında.Dış kapı kolu aydınlatması, bej deri döşemesi vardı.Ancak araçta xenon yoktu.Sorduğumuzda orta sınıf olduğu söylendi.Bu araçlarda gp lerimizdeki gibi active dynamic tarzı ayrımlar ne şekilde acaba? Ayrıca bu araçtan sonraki ikinci seçmimiz 1.4 Passat TSİ olacak.

  8. #6
    Serhat Serhat
    İl Başkanı (Kırşehir) takres - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Mesajlar
    7.894
    Nereden
    Kırşehir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1804

    Standart

    Alıntı kaptan_ahab Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaş özellikle düz vites hastası.3.16 almasının nedeni ise 1600 motorun en genel geçer motor tipi olması ve ikinci elde sorun çıkarmaması.Şuanki aracı 2008 benzinli focus.Dediğiniz gibi performans düşüklüğü olacaksa başka seçenekleride değerlendirmekte fayda var.

    bana göre öyle bir aracın düz vites gelmesi hataydı zaten Borusan da bu hatayı fark etti artık 3.16 larda otomatik geliyor.Dediğim gibi öyle bir araçtan asla performans beklemeyin 116 hp o araç için çok az.Donanım olarak da ilk tercihim her zaman bej deri koltuk olur

  9. #7
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    İrfan, 1.6 Focustan sonra 3 16i ye geçmek arkadaşını performans olarak hayal kırıklığına uğratmaz emin ol.Daha konforlu, kaliteli bir araca binecek.BMW deki güç kayıpları sıfıra yakın.Hızlanma olarak aynı, son hız olarakta daha iyidir 3 16i,

    Bence tercih edilebilir.Tabi denildiği gibi 3 20d olabiliyorsa kaçırmamak lazım.Tüketim avantajını ve performansı birarada sunmakta,

    Hayırlısı olsun...

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  11. #8
    suat taner
    lionT-JET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    50
    Mesajlar
    912
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 233

    Standart

    bu tıp araclarda bırbırının aynısını bıle bulmak bazen zor olabılıyor.en azından dedıklerım olsun.kosıflerdekı satıcıların dedıgı xenon olmasa bıle sunroof olsun.cunku sunroof arabayı sattırabılıyor dıyorlar.kullanan bırı olarak passat kesınlıkle almayınnnnn....

  12. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  13. #9
    Alp BELGEN
    Alp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/03/2007
    Yaş
    50
    Mesajlar
    918
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 326

    Standart

    1.6 hacim bu arabaya çok yetersiz, BMW deyip gözünüzün yaşınıza bakmazlar yolda 1.3 ve 1.4 ler maymun ederler adamı
    Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
    Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
    Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
    Clio RS 190 HP
    ve Şimdi...
    Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...

  14. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  15. #10
    İrfan Demirer
    kaptan_ahab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/03/2010
    Yaş
    46
    Mesajlar
    954
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Granit Gri
    Edilen teşekkür: 378

    Standart

    Alıntı Alp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 hacim bu arabaya çok yetersiz, BMW deyip gözünüzün yaşınıza bakmazlar yolda 1.3 ve 1.4 ler maymun ederler adamı
    Üstad 55 milyar verip 1.3 lere maymun olmanın bir manası yok,yol yakınken vazgeçelim bu işten en iyisi

  16. #11
    Alp BELGEN
    Alp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/03/2007
    Yaş
    50
    Mesajlar
    918
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 326

    Standart

    Alıntı kaptan_ahab Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Üstad 55 milyar verip 1.3 lere maymun olmanın bir manası yok,yol yakınken vazgeçelim bu işten en iyisi
    Kesinlikle...
    Arkadaşlarında dediği gibi varsa paranız ve illaki BMW diyorsanız 320i yada 320d
    Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
    Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
    Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
    Clio RS 190 HP
    ve Şimdi...
    Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...

  17. #12
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı kaptan_ahab Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Üstad 55 milyar verip 1.3 lere maymun olmanın bir manası yok,yol yakınken vazgeçelim bu işten en iyisi
    İrfan, 1.6 atmosferik motorlu araçlar içinde son hızı en yüksek modellerden birisidir 3.16i.0-100km/s hızlanması çok iyi olmasa bile (11-12sn gibiydi sanırım) yine de sınıf ortalamalarında.Dediğim gibi son hızı gayet yeterli, fazla bile.1.4 leri 1.3 leri bu araç 100km nin üatünde geçmeye başlayacaktır emin ol.Tabi bir de her hızda sunulan güven ve konforu da düşünmek lazım

  18. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  19. #13
    cem ünlütürk
    meccemm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/10/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    18
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Siyah
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    1,2 puntom ile bmw 3.16'ı bende maymun ederim,tozumu yutar 3.16..Esas duruşa geçer ,baş selamını verir öle yoluna devam eder..Tavsiyem 3.20d.

  20. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  21. #14
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    şahsen motor seçeneğine bakmadan bmw yi tercih ederim ancak gönül isterki
    oldumu 3,20 d olsun ama 3,16 bmw öyle yabana atılacak bir araç değil
    şanzuman son dişli oranı oldukça uzun ve son sürati emsallerine göre baya iyi bir araç son hızı 206 km şehiriçi tüketimi düşündürücü 11 litre
    0- 100 kilometre hızlanmada biraz ağır kalıyor 11,3 saniye civarında 150 nm tork basabilen bir araç öle anlatıldığı gibi 1,3 ler 1,4 ler kafa tutamaz üstiünde iyi bir pilot olursa


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  22. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  23. #15
    Oğuz KOCA
    İl Başkanı (Isparta) izoci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/09/2010
    Mesajlar
    6.648
    Nereden
    Isparta
    Rengi
    Orleans Mavi
    Plaka
    330
    Edilen teşekkür: 1913

    Standart

    paran varsa bmw paran yoksa BinMeW
    TSİ Jetta.

  24. #16
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı meccemm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1,2 puntom ile bmw 3.16'ı bende maymun ederim,tozumu yutar 3.16..Esas duruşa geçer ,baş selamını verir öle yoluna devam eder..Tavsiyem 3.20d.
    Cem, tamam performansı biraz mütevazi ama 1.2 ile de toz yutmaz o

  25. #17
    Koray Nalbant
    Punt∞ Evo.. EvoKoray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/06/2010
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1.532
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Evo Siyah
    Plaka
    16 EV 0..
    Edilen teşekkür: 368

    Standart

    1.4 105 hp multiair ın fabrika verisi daha iyi 0-100 10.8 sn o zaman T-jet motoru düşünemiyorum 3.16 ya 1-2 boy atar otobanda bilmem ama drag yarışlarında çok rahat geçer..
    2010-Nisan , Punto Evo 1.3 Multijet Dynamic

  26. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  27. #18
    Erdem Bozdağ
    GP Hastası Erdem Bozdağ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/12/2007
    Yaş
    38
    Mesajlar
    2.936
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 1126

    Standart

    dragı filan bilmem ama konfor,sürüş keyfi olarak tartışmam bile
    316 çok performans dolu bir araç olmasa da gayet tatminkar
    1.2 ler filan filan maymun etmeyi bırakın plakasını zor okur çok hafife almamak lazım
    herşeyden geçtim arkadan itişi yeter yaaan yann

  28. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  29. #19
    suat taner
    lionT-JET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29/08/2009
    Yaş
    50
    Mesajlar
    912
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 233

    Standart

    bu arada run flat lastik oldugundan bozuk yolda tangir tungur..

  30. #20
    ümit başaran
    uzuncocuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/10/2010
    Yaş
    45
    Mesajlar
    1.518
    Nereden
    Mardin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 480

    Standart

    tawsıye edılen 3.20 d ıle 1.16 arasında mınımum 30000 tl fark war hatırlatırım

  31. Bu mesaj için teşekkür edenler:


Sayfa 1/2 12 SonSon

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com