Peugeot i Sattık Vw Jetta Düşünüyoruz 1.4 Tsi 140 Hp , 170 Hp Arasında Cok Fark Varmıdır Yakıt Tüketimi Konforu Bilgisi Olan Yazarsa Sevinirim .
Peugeot i Sattık Vw Jetta Düşünüyoruz 1.4 Tsi 140 Hp , 170 Hp Arasında Cok Fark Varmıdır Yakıt Tüketimi Konforu Bilgisi Olan Yazarsa Sevinirim .
Hız Felaket Değil Kabiliyettir ...
Hayırlı olsun oğulcan... hoş geldin bu arada özlettin kendini
Konforda pek bişey değişeceğini zanetmiyorum ama;
TSI motorlar kendi aralarında da ayrılıyorlar. İlk önce çıkan 2.0 T-FSI 200 HP motor
sonra 1.4 motora turbo ve kompresör eklenerek 140 HP (motor kodu BMY) ve 170 HP
(motor kodu BLG) gücündeki ilk "TSI" motorlar üretildi (T-FSI adını kısalttılar, TSI
yaptılar), ondan sonra da 1.4 TSI'lerdeki kompresörü çıkardılar ve 122 HP'lik o
muhteşem motor ortaya çıktı (kodu CAX; CAXA), ayrıca bu 1.4 litre 122 HP'lik TSI'nin
silindir hacimlerini 1.8 litreye ve gücünü 160 HP'ye çıkardılar (motor kodu BZB). FSI
motorların üretimine de son verdiler veya vermek üzereler (dizelde PD Pumpe-Düse
yani Pompa-Meme'ye son verio Common-Rail'e geçmek üzere oldukları gibi).
Sıralamaya gerek varsa (tüm motorlar 16 valf çift eksantriktir ve emme eksantriği
avans ayar sistemi mevcuttur)
1. 2.0 T-FSI 200 HP motor (kodu AXX; BWA; BPY) sadece TURBO var.
2. 1.4 TSI 140 HP motor (kodu BMY), hem TURBO, hem KOMPRESÖR var.
3. 1.4 TSI 170 HP motor (kodu BLG), hem TURBO, hem KOMPRESÖR var.
4. 1.4 TSI 122 HP motor (kodu CAX; CAXA), sadece TURBO var. TSI'deki "I" harfi kırmızı.
5. 1.8 TSI 160 HP motor (kodu BZB) sadece TURBO var. TSI'deki "SI" harfleri kırmızı.
SEAT LEON'daki TSI 1.4 litre 16 valf çift eksantrik 125 HP turbo motor (4 numara), VW
GOLF'taki 170 HP'lik TSI ise 1.4 litre 16 valf çift eksantrik 170 HP turbo ve kompresörlü
motor.
Selamlarımla
(Bir kısmı alıntıdır)
öncelikle güzel bi tercih olduğunu belirtim ah şu bnzin fiyatları biraz daha düşük olsa bnde alcktm bi tsi
neyse sorunn cevapbına geçelim
140 lık ve 170 lik modeli arasındaki fark motrunda sadece yazlım farkı war iki motor birbirnn fotokopisi sadece birine "a" yazılımı yüklenmiş diğerine "b" sen dışarda yazılm yükleterek 140 lığı 170 likten daha güçlü yapabilirsn
konfor ve dış görünüş aynı yanlız 170 likte 17 in jant war ve 170 liğn yayları 140lığından 1 cm daha yere yakın biraz daha sert dolayısıyla ve 170 likte bosst göstergesi war haralet göstergesi yerine yerine yani aralarında 4 fark war
1- motorundaki yazlım farkı
2- jant farkı (140lıkta 16 inç 170likte 17inç)
3-bost göstergesi (170likte)
4-yayları daha kısa (170likte)
Konu speedy_16 tarafından (04/01/2011 Saat 19:33 ) değiştirilmiştir.
ne işsin olum sen vw araba değil diyordun bir zamanlar şimdi jetta alıyorsunuz
hayırlısı olsun
Bende çok düşündüm 1.6 confortline alıp lpg takmayı ama kararsızım... Jetta'nın bizim Gp'lerden daha konforlu oldugunu düşünüyorum.
Konu Birkan61 tarafından (29/07/2010 Saat 20:16 ) değiştirilmiştir.
1.6 FSİ(102 hp) atmosferik çok yakıyor o motorPassat tan biliyorum
![]()
2010-Nisan , Punto Evo 1.3 Multijet Dynamic
Herkeze Cok Teşekkürler
Mert O Konustugumuz Arabalar Biraz Ağır Geldi 1.6 102 Hp Passattansa 1.4 Tsi Jetta Daha Mantıklı Geldigi İçin Bu Şekilde Yöneldim ..
Hız Felaket Değil Kabiliyettir ...
aynen 159 harika araççç
artık dizele bile lpg takılıyor bir zamanlar haberlere bile çıkmıştı herşeyin çözümü var bizim türklerde![]()
Arkadaşım Aynı Motor Golf 140 Hp TSI Kullandı Bnm Arkadaşım Ben Gözümle Şahidim. Az Yakıyor Diyen Külli Yalan Söylüyor Aslı Astarı Yok Arkadaşım Şehir İçi Kmde 50 Krş Yakıyordu Oda Çok Düzgün Kullanmasına Rağmen. Lpgde Tercih Etmesen Bile Takılmıyor , Takılan Yeni Lpg Sistemleri 2500 3000 TL Civarında Ve Kesin Randuman Hala Alınamadı. Paran Çoksa Al Bin Yakıtı Düşünmüyorsan.
170 Lik Jettayı Bnm Arkadaşım Çorum Draglarında Standart 106 GTI İle 400 Mtde 3 Boy Fark Attı. Ona Görede Performansını Bil İşte...
yakıtı t-jettn çok farklı olmayacaktır bnce hatta bi testte t-jet tsi dan 0.5 lt daha fazla yakmıştı
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri