35 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Multijet 75hp chip-tuning

Hybrid View

önceki Mesaj önceki Mesaj   sonraki Mesaj sonraki Mesaj
  1. #1
    Kadir Süreç Özyalavuz
    Moderatör kadir07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/01/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.010
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    06 BE 7573
    Edilen teşekkür: 1842

    Standart

    Alıntı cemal arslan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki ali can kardeşim....karar ve takdir senin....ancak chip yaptıranlara ne diyorsun ?
    eğer ortada bir hata varsa...o zaman chip yaptıran herkesiin akıllarında zoru mu var ???

    gerek bu forumda gerek diğer forumlarda mutlaka okumuşsundur ..yada antalyada ki diğer chipli arabaları görmüşsündür...bunlar da mı seni ikna etmiyor ???

    fabrika neden yapmıyor ??
    bu soru defalarca soruldu yazıldı....
    adamlar için 0.001 değer bile önemli...çevre emisyon değerinde bunu tutturmak zorundalar...

    öyle kafalarına göre aaa bu araca şu kadar beygir verelim diyemiyorlar...uymak zorunda oldukları kurallar var...
    diğer taraftan satış politikası yüzünden bu şekilde üretim yapıyorlar...

    90 lıkta kullanılan piston ile 75 de kullanılan piston aynı...çap strokları aynı...fiat sayfasına gir bak...
    piston aynıysa motor bloğuda aynı....muhtemelen enjektörlerde aynıdır...
    turboları aynı mı ? bilgim yok ...

    vw tsi da...122 ile 170 lerin enjektörleri aynı...ne ilginç değil mi ??
    140-160-170 lerin herşeyi aynı...yazılımları farklı...
    122 de sadece ufak turbo ve intercooler kullanmışlar ve supercharger yok.
    90 lıklardaki enjektörlerde aynı abi ama turbolar farklı...


  2. #2
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı kso021 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    90 lıklardaki enjektörlerde aynı abi ama turbolar farklı...
    90bg lik mjtd ile 75bg lik mjtd lerin enjektörleri farklıydı ilk çıktığında.Sonra değişmiştir belki.Yanlış hatırlamıyorsam 1400bar ile 1600bar idi enjektörler...

  3. #3
    Kadir Süreç Özyalavuz
    Moderatör kadir07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/01/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.010
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    06 BE 7573
    Edilen teşekkür: 1842

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    90bg lik mjtd ile 75bg lik mjtd lerin enjektörleri farklıydı ilk çıktığında.Sonra değişmiştir belki.Yanlış hatırlamıyorsam 1400bar ile 1600bar idi enjektörler...
    Benimde geçen carbon clean yapılırken enjektörler kontrol edildi ustaya sordum kod numaraları bile aynı dedi..


  4. #4
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı kso021 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benimde geçen carbon clean yapılırken enjektörler kontrol edildi ustaya sordum kod numaraları bile aynı dedi..
    Dediğim gibi 1400barlık ve 1600barlık enjektörler kullanılıyordu mjtdlerde.Belki yanlış hatırlıyorumdur, iki motor arasında turbo, yazılım ve enjektör farkı vardı ama motorları üreten mühendisler daha iyi bilir tabi

  5. #5
    Kadir Süreç Özyalavuz
    Moderatör kadir07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    27/01/2011
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5.010
    Nereden
    Antalya
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    06 BE 7573
    Edilen teşekkür: 1842

    Standart

    Alıntı ABNEW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dediğim gibi 1400barlık ve 1600barlık enjektörler kullanılıyordu mjtdlerde.Belki yanlış hatırlıyorumdur, iki motor arasında turbo, yazılım ve enjektör farkı vardı ama motorları üreten mühendisler daha iyi bilir tabi
    Merak edince dayanamayıp ustamı aradım şimdi püskürtme basıncı farklıymış ayrıca iç yapısı 75 liklerin 5 delikli 90lılar 6 delikliymiş.tamamen aynı değilmiş ama kesin bişey söylemek için söküp incelemek lazım dedi...
    Konu kadir07 tarafından (25/09/2012 Saat 18:15 ) değiştirilmiştir.


  6. #6
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı kso021 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Meak edince dayanamayıp ustamı aradım şimdi püskürtme basıncı farklıymış ayrıca iç yapısı 75 liklerin 5 delikli 90lılar 6 delikliymiş.tamamen aynı değilmiş ama kesin bişey söylemek için söküp incelemek lazım dedi...
    Demekki doğru yazmışım 90bg lik mjtdlerin enjektörleri 1600bar, 75bg liklerin ise 1400bar püskürtmekte.Tabi enjektörün içi yapısı ne kadar farklıdır bilemem, neticede aynı yapıdadır ama birisinin püskürtme basıncı biraz daha fazla...

Benzer Konular

  1. Adana ve Mersin chip tuning - ARTI Chip Tuning
    RecepK tarafından Chip tuning forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 23/04/2012, 01:10
  2. Chip tuning
    leventt tarafından Chip tuning forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 36
    Son Mesaj: 07/02/2012, 04:34
  3. Mehmet Usta__BOX Tuning & CHIP Tuning & Mechanic
    Mehmet Gazihan tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 14
    Son Mesaj: 12/11/2010, 00:25
  4. T-jet chip tuning ?
    Romeo_er2 tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 6
    Son Mesaj: 26/10/2009, 01:35
  5. Gp 1.3 Multijet 75 Hp'de En Verimli Chip Tuning
    agyema tarafından Motor ve yürüyen aksam modifikasyonu forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 04/08/2008, 19:23

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Multijet 75hp chip-tuning Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com