Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Grande Punto 1.6 Multijet



ABNEW
23/10/2008, 22:44
Sanıyorum birçok kişinin beklediği Grande Punto 1.6 multijet 120bg Fransa da satılmakta:)

Aracın Özellikleri:

Silindir Hacmi:...........1598 (Euro5)
Max. Güç:................120bg-3750d/d
Max. Tork:...............320nm-1750d/d
Vites:......................6 ileri
Ağırlık:.....................1190kg (3k),1205kg (5k)
Dönüş Çapı:..............11m
Max. Hız:..................190km/s
0-100km/s:...............9.6sn
Yakıt Tüketimi:..........Şehir içi:5.9lt Ortalama:4.8lt Şehir Dışı:4.1lt.
Emisyon(CO2)............126g/km
Fiyat:.......................19.200Euro (Emotion ve Sport)

Umarım ülkemize de gelir:) Motor 1.6 olduğu için bence ithal edilebilir yakında....

CaGRi
23/10/2008, 23:36
oooooooooof oooof diyorum. nie bu kadar geç kalındı bu aracı getirmekte türkiyeye. umarım en kısa zamanda gelirde biz de rahata kavuşurus :)

ERC
24/10/2008, 01:24
saol arda abi guzel paylasim...

Ziyaretçi047
24/10/2008, 03:04
bravo da 300nm tork burda 320 diyor ilginç

Korhan
24/10/2008, 09:43
9,6 sn çok diil mi o motor için?
Dizel olduğundan belki de...

ekorkut
24/10/2008, 10:41
İtalyan sitesinde bile gözükmüyor bu model. Bakalım gelsin de görelim. Kanımca değerler bu şekilde olursa TJET' den daha başarılı olabilir. Kağıt üzerindeki yarım sn lik 0-100 hızlanma değeri farkı, yolda turbo dizel lehine tam tersi şekilde ortaya çıkabiliyor. Focus 1.6 dizeli bizim T-JET' in anca geçebilmesi ve geçerken de ancak birazcık fark yapabilmesi gibi. Benim fikrim 1.6 dizel yolda daha iyi olur TJET' e göre.
Ama açıkçası şaşırırım bunu Tofaş ithal ederse. Etti diyelim Allah bilir hangi paraya satar. 40 milyar çeker mi çeker!! Yine şu anda 1.3 MJ rulezzz diyorum aklın mantığın yolu olarak.

ABNEW
24/10/2008, 13:16
Sanıyorum Paris Auto Show bitiminde satışa sunulacaktı bu model.Pariste söylenen bu imiş.Yalnız GP fiyatları Türkiyedeki fiyatlardan daha fazla.Dolayısıyla eğer buraya gelirse tahminim 17000-18000 Euro civarında olur...


9,6 sn çok diil mi o motor için?
Dizel olduğundan belki de...

Dizelde devir bandı daha dar olduğu için güç daha çabuk tükeniyor ve buna bağlı olarak vites değiştirme sayısı benzinlilere göre daha çok oluyor.Bu da bir miktar performans kaybını doğuruyor.Bunun dışında kullanım, ağırlık, vites oranları da önemli tabi...

Ziyaretçi047
24/10/2008, 15:40
ford focus 1.6 110 luk + modifiyeli bir araçla kalktım geçen hafta yarışlarda. aracı maracı içini boşalttı . chipliydi de sanırım zaten. 1. 2. viteste öndeydim. 3 e attıktan bir süre sonra uzamaya başladı. yarışı 1 veya 1.5 boy önümde kapattı. ama gerçekten iyi gidiyordu.

krakercocuk
24/10/2008, 15:51
240+20 owerbost torklu bi araç ...büyükvitesleri çok etkiliymiş..hastasıyız:Dfocus un güzel araba vesselam

femoli
24/10/2008, 16:05
Umarım fiyatıda kendi kadar güzeldir ..Tork çok güzel ama hp neden düşük tutulmuş bilmem 150 hp felan olsa imiş tadından yenmezmiş :)

makeles
24/10/2008, 16:57
mevcut 1.3 mj yerine uyar mı acep? :) motoru satışa çıkarıp yenisini takmak ilginç olurdu.. :) bu arada bravoda yalıtım çok iyi bizim GP'lerde o motor çok ses yapar gibi geliyor ek yalıtım yapmışlar mıdır acaba..

ABNEW
24/10/2008, 23:18
bravo da 300nm tork burda 320 diyor ilginç

Haklısın Cihan.Bravoda maksimum tork 1500d/d da 300nm (120bg) Burada ise 1750d/d da 320nm tork üretiliyor.Bir de Bravo da güçler 4000d/d da maksimuma ulaşıyor ama Gp da 3750d/d.Tabi katalogda yazan değerler bunlar...

ekorkut
25/10/2008, 15:50
Mitoda da 320 nm olması lazım.

byrvo
25/10/2008, 16:51
Bence bu türkiye'ye gelsede pek satmaz.. Neden derseniz şu anki seçenekleri çoğu potansiyel alıcıyı tatmin ediyor zaten..

ERC
05/11/2008, 15:51
Haklısın Cihan.Bravoda maksimum tork 1500d/d da 300nm (120bg) Burada ise 1750d/d da 320nm tork üretiliyor.Bir de Bravo da güçler 4000d/d da maksimuma ulaşıyor ama Gp da 3750d/d.Tabi katalogda yazan değerler bunlar...
off ya teknolijiye bak 1500 devirde max tork alkislanasi bir motor hede 300 nm muhendisleri tebrik etmek lazim...