PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Fiat araç almayı düşünenlere duyurulur…



circles35
15/09/2008, 19:23
Grande punto araç sahibiyim.Aracımda seyir esnasında sola çekme, hareket halinde olmadığında city modunda direksiyonda kendiliğinden sola dönüş gibi şikayetlerim mevcuttu.Aracımı 29/08/2008 tarihinde mevcut şikayetlerim nedeni ile Diyarbakır Odabaşı Yetkili servisine 40708 kmde teslim ettim.Beni gideceğim yere serviste bulunan bir başkasına ait araçla bıraktılar eksik olmasınlar.
Aracımı 08/09/2008 tarihinde teslim aldım. Rot balans ayar için 30 YTL para ödedim. Sistemlerindeki arıza nedeni ile fatura veremediler. Yapılan işlemler ile ilgili doküman istedim ,’’ bilgisayar ortamında görüldüğü gerek olmadığı ‘’ cevabını aldım. Israrım üzerine fatura ile birlikte adresime yollanacağı belirtildi ancak henüz elime geçen herhangibi bir belge yok.
Teslim aldığımda aracım 40841 km de idi.Aradaki 133 km farkı sorduğumda ‘’test sürüşü’’ yapıldığı söylendi. Yola çıktığımda daha büyük bir sürprizle karşılaştım.Aracım seyir esnasında sola çekmeye devam ediyordu.
FİAT müşteri hizmetlerini aradım.Sorunumu ilettiğimde çözüm önerileri, aracımı tekrar Diyarbakır Odabaşı Yetkili Servisine götürmem oldu.
Merak ettiğim anlayamadığım şeyler var;
1-133 km test sürüşü ne için yapılır?
2-FİAT yetkili servislerine bırakılan araçlar, servis dışına çıkarılıyor mu, özel amaçlar için kullanılıyor mu?
3-Bir araç serviste 9 gün kalıp 133 km test sürüşü yapıldıktan sonra sorun giderildi denmesine rağmen neden aracın problemi devam eder?
4-Böyle bir durumda, FİAT müşteri hizmetlerinin çözümü sadece, aracı sorun yaşanan servise yönlendirmek mi olmalıdır?
5-FİAT yetkili servislerine ne kadar güvenmeliyiz?
6-FİAT ın müşterilerine verdiği değer bu kadar mıdır?
SONUÇ:Aracımı en kısa zamanda satacağım ve bir daha herhangi bir FİAT araba sahibi olmak istemiyorum.FİAT araç almayı düşünenlere duyurulur.

ERC
15/09/2008, 19:50
tabikide 133 km normal yola cıkıyorlar o kadar yapıp yapıp tecrube suruslerıne cıkıyorlar sonuta bu problem sokaklarda anlasılıcak bise degıl ama o kadar kılometre yapıp da haledılmemesı konusunda haklısınız.a.evet sonucta daha cagrı merkezi ne yapabilir ki sizin icin muhtemelen bir daha gitiginizde aynı sıkayetle ucret talep etmıyeceklerdır 3-5 kere bende cagrı merkezını aradım gayet sıstemli ve ciddi calısıyorlar yada derdınizi iyi anlatmanız gerekır tam yardımcı olmaları icin.benim gitigim servis gayet guvenılır servis eger bi konuda eksık yanlıs yada yalancıysa sıkayet edilir.bence bu problemi buraya kadar tasıyorsanız siz bir daha fiat degıl araba almayın bence fiat ne yapsın servis sucluysa musterı olarak sizin bunu belırtmenız lazım yardımcı olmanız lazım fiat servisleri denetlıyor ama her dakka da sorunsuz olcak diye bir sey yok.ayrıca bir fiat sahibi ve severi olarak bunu buraya yazmanız bence cok sacma karsılastıgınız olayla ilgili insanlarım burda aklını karıstırmamalısınız bende o zaman servisin bana sundugun iyilikleri anlatayım.almıyacaksanız da o sizin bileceginiz istir bunu buraya yazmanın amacı nedir ki.sanki fiatın sıze yaptıgı kasti bir hata var servis isinizi halletmedıyse bunu soylersınız ve olayın takıbıne baslarsınız bundan fiat araba bir daha almıcam demeniz bana biraz sacma geldı ki insanları burda etkılıyorsunuz...

grande26
15/09/2008, 20:09
133 km test sürüşü olur mu hiç.Bunu normal karşılayan arkadaşı da kınadım doğrusu.Birine söyleseniz ..

ERC
15/09/2008, 20:43
133 km test sürüşü olur mu hiç.Bunu normal karşılayan arkadaşı da kınadım doğrusu.Birine söyleseniz ..
nasıl bir yargıdır bu?kınamak ne alaka yane forumun huzurunu guvenlıgınıu bozucak bise mı dedim.asıl bu cumlenızden dolayı ben sizi kınadım(ben en son rot balans ayarında 120 km yol yapmıstım ustayla beraber cunku cok yıksek hızlara cıkmamız gerekıyordu)

OzzY
15/09/2008, 20:51
Ercan belki İstanbulda mesafeler uzun olduğundan normak karşılanabilir(ki bence istanbulda bile çok fazla bi rakam 133 km. diğer illerde test amacıyla mümkün değil zaten bu kadar km yapması. mareanın amortisörleri değiştikten sonra 2 km bile sürmemiştir test.

dejavu
15/09/2008, 20:56
133 km yol yapılması bence fazla... aracın 9 gün kalmasıda pek garip.. e tamam, 9 gün kaldı birde 133 km yol yapıldı diyelim... sorun niye hala devam etsinki. bence o servisi biraz sıkıştırmak lazım. kardeş birazda sende var. biraz sıkıştırmak lazım servisleri.. bırakıp gitmemek lazım araçlarımızı.. bekle başında.. bakmazlarsa aracını al çık aracını müşteri hizmetlerini ara.. bence hem servis eksik kalmış hemde kullanıcı bana göre. türkiyede biraz sıkıştırmak gerek insanları yoksa işiniz hallolmuyor....

ERC
15/09/2008, 21:02
ya bende onu demeye calısyorum haklı dedım ben o kadar surede o kadar km ye arabanın yapılaması bence yanlıs bunu ınkar etmiyorum kımse edemezde.servisi sıkayet etmelı demıstım bende takıbini yapın bu isin dedım.ozan abi solye dusun belkı o zman bana hakverebilirsin evet ıstaıbunda teme cıkmak ıcın bile neredeyse bir ton yol gidiyorsun ama bu ayarı tuturmak ıcın yol yapmak gerekıyor tabıkıde sonucta bir vidayı az yada cok sıkınca gecmıyor bu.sıkayet etmelı o servisi ama tutupta ben fiat alıcam satıcam edicem demek burda yanlıs bence.bende o zman soyle yazıyım servisim benle ilgilenıyor cozum bulmaya calısıyor bırdaha fiat alıcam burdan almak isteyenlere duyrulur.bir servisle bu is bu raddeye gelıyorsa o zman bazı firmaların fabrıkalarını yakıp yagmalamalı ne dersiniz?

ugurozer
15/09/2008, 21:26
arkadaşlar bir malın daha ucuzunu aradık bulduk ve aldık, hicbirseyin daha ucuzu bazı hileleri olmadan satılamaz, bu tur seyleri kabul etmeliyiz bence, malzeme kalitesi berbat deyip durdum ben ok dogru ama bu fiyata bu donanımı sunan baska arac var mı yok o yuzden zatenbu fiyata bu donanımı alırken bazı seyleri pesin dusunup kabul etmek gerekir, ben kendimi boyle avutuyorum artık.

dmRy
15/09/2008, 21:40
Belki içimizden çok azımızın FIAT'ın direkt fabrikası ile görüşme şansı olmuş ya da görmüşüzdür. Bir fabrikanın müşteri ile irtibatını servisleri sağlar. Bir müşteri problemi için kalkıp FIAT fabrikası ile irtibata geçmez. Eğer geçerse, bunun hesabı ilk önce servisten sorulur. Yani lafın kısası otomobil üreticilerin aynası servislerdir arkadaşlar ve servis memnuniyeti servisten servise değişir. FIAT denildiğinde tüm servisleri iyi olacak değildir. Diyarbakır'daki arkadaş ise, kullandığı FIAT servisi kötü diye kalkıp aracını şehir dışındaki farklı bir servise götürecek de değildir. Götürmesi gerektiği de söylenemez. Eziyet ve ekstra harcamadan başka birşey değildir.

Araçlarımız başta 2 yıldı, şu an ise 5 yıl mekanik garanti ile satılıyor. Yani birçok kez servisimiz ile yüz yüze oluyoruz. Aracını çok sevebilirsin. Ancak aracının tüm mekanik&elektronik v.b. problemlerini halledebilecek ve giderebilecek kadar usta değilsen, o zaman şehrindeki servisi mutlaka ziyaret edeceksin. Ancak şehrindeki serviste sürekli problem yaşıyorsan, sinirlerini germek yerine aracı satar ve huzura kavuşursun :) Ve gönül rahatlığı ile FIAT markasını asla kullanmayacağını dile getirebilirsin. Servis memnuniyetsizliği bu görüşüne neden olur.

Arkadaşımızın mesajı da kimseyi olumsuz etkilemeyecektir. Ki bu görüşüne neden olanın servis olduğu gayet ortadadır.

Servisten memnun olmayıp da aracını satıp farklı markaya geçen birçok arkadaşım oldu bu zamana kadar :) Gayet normal birşey bu.

Ayrıca Uğur'a da katıldığımı dile getirmeliyim.

ozmet
15/09/2008, 22:03
nasıl bir yargıdır bu?kınamak ne alaka yane forumun huzurunu guvenlıgınıu bozucak bise mı dedim.asıl bu cumlenızden dolayı ben sizi kınadım(ben en son rot balans ayarında 120 km yol yapmıstım ustayla beraber cunku cok yıksek hızlara cıkmamız gerekıyordu)

bizim araçların 0-100 km 13,2 sn; çok yüksek hızlara çıkma. maximum 180 diyelim 30 dk (ortalama 60 km de o hıza çıkılıyor bu da yaklaşık 30 dk , 60 km dönüş = toplam 120 km)
ara hızlanması oldukça kötü:agri:

133 km'nin sadece tecrübe için kullanıldığına nasıl inanalım?

grande26
15/09/2008, 22:23
Muhtemelen 133 km yi 9 gün için geliş ve gidiş için 2 ile çarparsak 133:18=7.3 km falan oluyo ustanın evi..

pdr42
15/09/2008, 22:33
buraya yazılması kadar normal bir sey yok bence ee sorunlarımız burada paylasmıyacaksak bu forum neden var . bakın bakalım burada kaç kişi aracında olmayan sıkıntıyı yazmıs kacı da olan sıkıntıyı veservisle ilgili problemleri

grande26
15/09/2008, 22:41
nasıl bir yargıdır bu?kınamak ne alaka yane forumun huzurunu guvenlıgınıu bozucak bise mı dedim.asıl bu cumlenızden dolayı ben sizi kınadım(ben en son rot balans ayarında 120 km yol yapmıstım ustayla beraber cunku cok yıksek hızlara cıkmamız gerekıyordu)

Ercan kardeşim 120 km de epey uzun bir mesafe.Peki acıkınca arada durup yemek molası falan da verdiniz mi? ( lütfen kızma tamamen komiğime gittiği için yazıyorum..)


(arkadaşlar bir malın daha ucuzunu aradık bulduk ve aldık, hicbirseyin daha ucuzu bazı hileleri olmadan satılamaz, bu tur seyleri kabul etmeliyiz bence, malzeme kalitesi berbat deyip durdum ben ok dogru ama bu fiyata bu donanımı sunan baska arac var mı yok o yuzden zatenbu fiyata bu donanımı alırken bazı seyleri pesin dusunup kabul etmek gerekir, ben kendimi boyle avutuyorum artık)

Uğur kardeşim ucuz diyorsun da senin kullandığın aracın fiyatı da 33.500 ytl

OzzY
15/09/2008, 22:45
ya bende onu demeye calısyorum haklı dedım ben o kadar surede o kadar km ye arabanın yapılaması bence yanlıs bunu ınkar etmiyorum kımse edemezde.servisi sıkayet etmelı demıstım bende takıbini yapın bu isin dedım.ozan abi solye dusun belkı o zman bana hakverebilirsin evet ıstaıbunda teme cıkmak ıcın bile neredeyse bir ton yol gidiyorsun ama bu ayarı tuturmak ıcın yol yapmak gerekıyor tabıkıde sonucta bir vidayı az yada cok sıkınca gecmıyor bu.sıkayet etmelı o servisi ama tutupta ben fiat alıcam satıcam edicem demek burda yanlıs bence.bende o zman soyle yazıyım servisim benle ilgilenıyor cozum bulmaya calısıyor bırdaha fiat alıcam burdan almak isteyenlere duyrulur.bir servisle bu is bu raddeye gelıyorsa o zman bazı firmaların fabrıkalarını yakıp yagmalamalı ne dersiniz?
Ercan, forumun amacı bildiğin üzere düşüncelerimizi yaşadıklarımızı özgürce paylaşmak. sende memnun olduğun/olmadığın servisleri dilediğince gündeme getirebilirsin.

zaimkaan
16/09/2008, 07:40
Beni gideceğim yere serviste bulunan bir başkasına ait araçla bıraktılar eksik olmasınlar.


Arkadaşlar, bir noktaya dikkatinizi çekmek istiyorum!. Bu mesajı yazan arkadaşımızın bu ilk mesajı. Bi konu hakkında bir mesaj yazmış, ama ondan sonra kendisi dışında, herkesten cevap gelmiş. Daha öncede bu tarz mesajlar çok geldi.Bir daha grande punto almıycam, grande punto kadar kötü bir araba görmedim, fiat çok kötü bir marka....daha sonra bu mesajları yazanları bir daha forumda görmedik!. lütfen bu taraz mesajlara yazdığımız cevaplara biraz dikkat edelim. Niye böyle söylüyorum, bana inandırıcı gelmiyo arkadaşlar bu mesaj!. Niye diyeceksiniz?, mesajın en çok tartışılan kısmının, cevabı yukarıda yazıyor zaten...araba nasıl 133 km test edildi?. Belki ben yanlış düşünüyorum ama, bana artyık bu tarz mesajlar inandırıcı gelmiyor. herkeze saygılar.

femoli
16/09/2008, 08:04
Bende bir kaç cevap yazayım

Şimdi arkadaşı evine başka bir araçla bırakmışlar bu gerçekten gözden kaçmış bir başkasınnıda kendi aracıyla bırakmış olmazlarmı .

birde rot olayında kimse yani hiç bir servis 133 km yol yapmaz yapamaz bu hafife alınacak bir km değil rot ta max yapılacak km 15 dir bu bile rottaki çekmeyi anlayacak kadarki sürenin üstüne çıkar :) Benim yan tarafım rot balanscıydı ....

Birde sadece rot eksantrik ayarı için 9 gün bekleneceğini sanmıyorum en fazla bir saat acaba neden beklenilmedi ?

Servisleri yada aracı kötülemeden önce bunlar bir araştırılmalıdır diye düşünüyorum elbette verecekleri bir cevap vardır kimse kaçamak cevap vermez ..

iki tarafında mevzuatını dinlemeden yargıya gidilmeme taraftarıyım ,Çünkü hiç bir servis iş yapım faturasını yada ayrıntılı bilgiyi saklamaz zaten girişte fiş açılır ne yapıldı ise oraya işlenir ve teslim sırasında araç sahibine teslim edilir, siz gidin arkanızdan göndeririz demez :)

Tabi yinede çok geçmiş olsun arkadaşım umarım sorunun çözülür :)

mustafaf
16/09/2008, 08:07
bende katılıyorum banada hıc ınandırıcı gelmedı.ben 6 ay dıyarbakırda kaldım.sehır merkezının dısında kalan tum yollar teste gayet uygun.sehır merkezıde cok cok buyuk degıl.yanı dıyarbakırda bır aracın 133 km. test edılmesı demek, o aracın rot balans ayarı yapılması degıl, aracın motorunun komple degısmesı demektır...yınede boyle bır olayın gercek olma ıhtımalı ustunde durursak burda bencec yıne suc arac sahıbındedır.arabayı oraya bırakıp 9 gun boyunca baskı yapmamak anlasılır gıbı degıl.ayrıyeten anlayamadıgım bır konu daha var.arkadasımız şanlıurfa dan katılırken aracını neden dıyarbakırdakı bır servıse goturmus acaba??? eger ş.urfadan d.bakıra aracı bırakmıssa zaten kontrol etmesı cok zor olur arabayı.yanılıyormuyum???

Genius
16/09/2008, 09:18
araba sola çekiyor diye 9 gün kalıyorsa baskı balata için heralde 1 ay kalır :D

anvil
16/09/2008, 09:20
67348 pelin yüzbaş uzman (tutg) - radyodiagnostik287 şanliurfa siverek devlet hastanesi

Fake üyelik değil dikkanizi çekerim.

Sorun servisten kaynaklanıyor ve çözülmeyecek bir problem değil. Servisten sonuna kadar şikayetçi ol ki başkalarına da aynı şekilde davranmasınlar. 133 km çok abartı bir rakam. Aynı bu mesajını fiatın müşteri hizmetlerine gönder.

Linos
16/09/2008, 09:30
Araç özel amaçlarla kullanılmış ya da bu kullanılmamışsa, bir başkasının aracı...
Fatura verilmemiş!
Yapılan işlemlerle ilgili ayrıntı içeren döküman verilmemiş!
9 gün gibi uzun bir servis süresi sonucunda sorun çözülmemiş!

Eğer söylenenler birebir yaşanmışsa, burada servisin sorumsuzluğu, ihmali, kuralları ihlali ve art niyeti söz konusudur... Fiat Müşteri Hizmetlerinin bu konuda yardımcı olacağını düşünüyorum...

ugurozer
16/09/2008, 09:51
Ercan kardeşim 120 km de epey uzun bir mesafe.Peki acıkınca arada durup yemek molası falan da verdiniz mi? ( lütfen kızma tamamen komiğime gittiği için yazıyorum..)


(arkadaşlar bir malın daha ucuzunu aradık bulduk ve aldık, hicbirseyin daha ucuzu bazı hileleri olmadan satılamaz, bu tur seyleri kabul etmeliyiz bence, malzeme kalitesi berbat deyip durdum ben ok dogru ama bu fiyata bu donanımı sunan baska arac var mı yok o yuzden zatenbu fiyata bu donanımı alırken bazı seyleri pesin dusunup kabul etmek gerekir, ben kendimi boyle avutuyorum artık)

Uğur kardeşim ucuz diyorsun da senin kullandığın aracın fiyatı da 33.500 ytl

33.500 olsa iyi 36 yı bulmuştu bu araç bana, ancak bu donanım ve bu ayarda bir dizel motoru tasıyan diger araclarla kıyaslama yaptıgımda en ucuzu buydu, zaten bu kadar az yakan ve otomatik olan baskada bir arac yoktuki suan durum ne hic bilmiyorum.

fatihsen67
16/09/2008, 10:46
Benim aracım serviste 9 gün kalacak günde 3 defa servisten içtima alırım.

kara kız
16/09/2008, 12:31
tabikide 133 km normal yola cıkıyorlar o kadar yapıp yapıp tecrube suruslerıne cıkıyorlar sonuta bu problem sokaklarda anlasılıcak bise degıl ama o kadar kılometre yapıp da haledılmemesı konusunda haklısınız.a.evet sonucta daha cagrı merkezi ne yapabilir ki sizin icin muhtemelen bir daha gitiginizde aynı sıkayetle ucret talep etmıyeceklerdır 3-5 kere bende cagrı merkezını aradım gayet sıstemli ve ciddi calısıyorlar yada derdınizi iyi anlatmanız gerekır tam yardımcı olmaları icin.benim gitigim servis gayet guvenılır servis eger bi konuda eksık yanlıs yada yalancıysa sıkayet edilir.bence bu problemi buraya kadar tasıyorsanız siz bir daha fiat degıl araba almayın bence fiat ne yapsın servis sucluysa musterı olarak sizin bunu belırtmenız lazım yardımcı olmanız lazım fiat servisleri denetlıyor ama her dakka da sorunsuz olcak diye bir sey yok.ayrıca bir fiat sahibi ve severi olarak bunu buraya yazmanız bence cok sacma karsılastıgınız olayla ilgili insanlarım burda aklını karıstırmamalısınız bende o zaman servisin bana sundugun iyilikleri anlatayım.almıyacaksanız da o sizin bileceginiz istir bunu buraya yazmanın amacı nedir ki.sanki fiatın sıze yaptıgı kasti bir hata var servis isinizi halletmedıyse bunu soylersınız ve olayın takıbıne baslarsınız bundan fiat araba bir daha almıcam demeniz bana biraz sacma geldı ki insanları burda etkılıyorsunuz...

hangimizin aracı serviste 133 km yaptı.hadi yapıldı diyelimm.133 km yaptıktan sonra arızayı neden hala tespit edemediler..

bu arada sendeki bu gercekleri kabul etmeme olayı nedendir bilemiyorumm fiatan paramı alıyosun yada fiat çalısanımısın..anlamış değilimm

ERC
16/09/2008, 12:58
haklısınız arkadaslar dogru diyorsunuz.ozur dılerm herkesten...

Fuzuli
16/09/2008, 15:49
fiat araba bir daha almıcam demeniz bana biraz sacma geldı ki insanları burda etkılıyorsunuz...

Sorunlarını yazan arkadaş kişileri etkiliyor..Ama hepsinde olmasa da bir kısmında sorunlarla karşılaşılan araçlara olan hayranlığınızı belirtmeniz insanları etkilemiyor..Düşündürücü..

Bir fıkra vardır..Nasreddin Hoca damdan düşünce herkes bir şeyler söylemiş,doktor dahil..Hoca demiş ki, ''Bana damdan düşen birini getirin..Benim halimden o anlar..''

Ne yazarsak yazalım bu dertlerle karşılaşan üyelerimizin yüreğine su serpilmez..''Kuşku'' denen illet insanın aklına bir kere yerleşti mi insanoğlu kafasında kurar da kurar...

Biz en iyi arabaları almadık...Mevcut paraya karşılık olabilecek en güzel tasarımlı,tutumlu ve güvenli bir araç aldık (En azından ben bunu düşünerek aldım) ...Bu yüzden evet her araçta olabilecek sorunlar yüzünden bir markayı suçlamak ne kadar yanlışsa, bu yanlışları kabul edebilmek adına pembe bir tablo çizmeye çalışmak ta yanlış bence...

Aracımdan memnunum ama onu taparcasına sevmiyorum...Az yakıt harcıyorum ama dünyadaki en tutumlu araç benimkisi değil...Euroncap 5 yıldız güvenliğine inanıyorum ki inanmasam şu an polo ya da fiesta kullanıyor olur ya da isofixli çocuk koltuğuna 2 asgari ücret ödemezdim...Benim aracımda forumdaki kronik problemler yok(şimdilik) ama olmayacağı garanti değil..Vs vs..uzar gider..

Forumun en sevdiğim yanı her düşünceden insan var..Aracını deli gibi sevip şiir yazan da,benim gibi 8000 ytl daha olsa Golf alırdım diyende...Bence herkes de haklı düşüncesinde...

Sonuç biraz gerçekçi olmak lazım ama en önemlisi hakaret/Alaycı ithamlarda bulunmadan karşı tarafın fikrine saygılı olmak lazım...

OzzY
16/09/2008, 16:53
Ercan özür dilemiş. Lütfen tartışmayı burda keselim.

grande26
16/09/2008, 18:54
33.500 olsa iyi 36 yı bulmuştu bu araç bana, ancak bu donanım ve bu ayarda bir dizel motoru tasıyan diger araclarla kıyaslama yaptıgımda en ucuzu buydu, zaten bu kadar az yakan ve otomatik olan baskada bir arac yoktuki suan durum ne hic bilmiyorum.


Konu dışına çıkıyor olmakla beraber ,33-36 arası fiyatlar ile neredeyse alınamıyacak b sınıfı dizel araç yok gibi.Neredeyse c sınıfı fiyatları bunlar.Biz bu araçları 20-23 gibi rakamlara almış olsaydık belki o zaman sineye çekerdik diye düşünüyorum.

OzzY
16/09/2008, 19:08
dizel otomatik ve dynamic seviyesindeki donanımla hangi C sınıfı araç o fiyatlarda :)

kara kız
17/09/2008, 14:29
kendi adıma konusuyorum ben 2006 da aracımı 24.600 e aldım ozaman bu fiyata alabilecegım en donanımlı araötı..su andada pek bişey değişmedi durum aynı ..ama bu fiyat bu donanım artı arızalar soylıcek bişey yok

OzzY
17/09/2008, 21:44
Sonuçta (çok özel olmayan araçlar hariç mesela abarth) aynı seviyedeki(motor şanzıman donanım) ancak farklı sınıflardaki araçların fiyatları yakın seviyede olmaz. zaten bana göre en çok yapılan hata full bi aracın bir üst segmentteki baz araçla kıyaslanması...

Madem baz versiyon yeterli geliyo ozaman alt segmentteki aracında baz fiyatı göz önüne alınmalı!

grande26
17/09/2008, 22:25
Şu an aynı sınıfta Peugeot 207 26690 ytl, Fiat Gp 25750 (benzinli baz donanımlı liste fiyatları) Yorumu siz yapın.Sen niçin gp kullanıcısısın derseniz aracım yaklaşık 1 aydır satılık..

OzzY
17/09/2008, 22:41
Pejonun baz donanımı GPden dahamı iyi?

ocean_1919
18/09/2008, 02:20
Şu an aynı sınıfta Peugeot 207 26690 ytl, Fiat Gp 25750 (benzinli baz donanımlı liste fiyatları) Yorumu siz yapın.Sen niçin gp kullanıcısısın derseniz aracım yaklaşık 1 aydır satılık..

Güvenlik açısından kıyaslamak için Peugeot'nun sitesine baktım 207 lerin nekadar emniyetli bir araç olduğu uzun uzun vurgulanmış. Ancak euroncap testindeki başarısı konusunda herhangibir şey yazılmamış (ben göremedim en azından). Emin değilim ama buda önem verilmesi gereken bir ayrıntı olabilir.

grande26
18/09/2008, 07:38
Amacım ne peugeotu ne de başka bir markayı metetmek,sadece fiyatlar arasında öyle atla deve fark olmadığının altını çizmek.Bu fiyat politikası hep böyle olmuştur.(Ben akrabamın indirim hakkını kullandığım için tercih etmiştim.)Neticede gp nin öyle yerden yere vurulacak bir araba olduğunu da söylemiyorum.Öyle olsa indirimli de olsa almazdım.Ancak bazı detaylarda gösterilen zayıflıklar keyif kaçırıyor..Fakat bu tabloda fiyatının uygunluğunun arkasına gizlenmeyi doğru bulmuyorum.

Demek Audi vs. almış olsaydık hiçbirimiz bu kadar toleranslı, teslimiyetçi olmayacaktık.

circles35
22/09/2008, 17:01
Düşüncelerini dile getiren tüm arkadaşlara teşekkürler
Kafanızdaki soru işaretleini gidErme çalışacağım
1)Aracın sola çekmesindeki ana neden, direksiyon robotundaki arıza idi. Dokuz gün süre içerisine parçanın istanbuldan göderilmesi de dahil.
2)Şanlıurfanın Diyarbakıra daha yakın bir ilçesinde görev yaptığım için diyarbakır servisini tercih etmiştim.Fiziki koşullarım elvermediği için servise 9 gün boyunca uğrama şansım olmadı.Ancak bu 9 gün boyunca toplam 4 kez kontrol etmek amacıyla telefon ettim.
3)Konuyu buraya ve diğer şikayet sitelerine taşımadan önce tabi ki müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim.Zaten konuyu buralara taşıma nedenim de tam olarak bu.Servis hatası/art niyeti herneyse, bir markayı karalamanın ucuz ve etik birşey olmadığının bilincindeyim.Ancak müşteri hizmetlerinde tatmin edici bir cevap ve çözüm önerisi bulamadım.Ben yetkili olsam ve bir müşterim bu şekilde mağdur olsa yapacağım şey;önce servisle ilgili ciddi bir soruşturma yapmak ardından müşterimin arabasını alıp sorunu giderip kendisine teslim etmek olurdu.Bu süreçte daha fazla mağdur etmemek için de araba tahsis ederdim.Bu çok zor olmasa gerek.Ama müşteri hizmetleri servisi korumaktan başka birşey yapmadı.Daha önemlisi beni tekrar sorun yaşadığım servise yönlendirdi.Buralarda bir bayan için tek başına arabayı sürekli servise taşımak ve arabasz kalmak ciddi bir sorun.Burası istanbul değil arkadaşlar..

circles35
22/09/2008, 20:29
Amacım kesinlikle fiatı karalamak değil, yanlış anlaşılmasını istemiyorum. Ancak bariz bir ihmal/hata sözkonusu. Müşteri hizmetlerinden gereken cevabı 1 hafta bekledikten sonra bu yazıyı yolladığımı da belirtmek isterim. Herneyse yanlışları dile getirmezsek düzelmelerini bekleyemeyiz. Aynı şey yarın bir başkasının hatta belkide sizin başınıza gelebilir. Dünyada tüketici haklarını en az kullanan ülkelerden biri olduğumuzu düşünüyorum ve bu değişmeli. Araç fiyatının muadillerine göre ucuz olması müşterilerinin mağduriyetlerini gidermemelerini gerektirmez. Kalite ve gerçek anlamda marka olmak böyle küçük gibi görünen ayrıntılarda yatar diye düşünüyorum.

grande26
22/09/2008, 21:20
Araçlarımızda bir takım can sıkıcı arızalar yaşanmıyor değil,ancak gerek servisler gerek fiat merkez ellerinden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorlar.Bazen sistemde aksaklıklar da oluyor herhalde,geçmiş olsun.

Mukayese etmek gerekirse kendi adıma servis ve müşteri hizmetleri memnuniyetim;aracıma olan memnuniyetimden daha fazla.

Buremir
22/09/2008, 22:19
hemen hemen tüm yorumları okudum işin içinde bulunan biri olarak öncelikle şunu söyleyebilirim ercan arkadaşımıza katılıyorum ki şöyle bence km ye takılıp kalmayın soruna bağlı olarak bu olasılık normal müşteri 140 km hızla giderken rüzgar sesi geliyor diyor 1=teste çıkıyorsunuz geri dönüş onarım aşaması ardından 2= tekrar teste çıkıyorsunuz sorun giderildimi giderildiyse ne ala ve geri dönüyorsunuz giderilmediyse tekrarr yani soruna göre değişir buradaki tek sorun 9 gün gibi uzuun bir süreki sorun giderilmemiş. ben burada öncelikle araç sahibine kusur bulurum o servisin altını üstüne bi getirseniz bence akıllanırlar ve aracını takip etmemesi ayrı siz çözüm ararsınız servis oralı olmuyorsa fiata şikayet edebilirsiniz fiat şikayetinizi dikkate almaz ve sizin gibi mağdurlar çoğalırsa o zaman fiatı terk edin derim ama fiat hiç bir servise adını lekeletme fırsatını vermez o servisin yetkisini alır bununda örnekleri vardır..

OzzY
22/09/2008, 22:26
hemen hemen tüm yorumları okudum işin içinde bulunan biri olarak öncelikle şunu söyleyebilirim ercan arkadaşımıza katılıyorum ki şöyle bence km ye takılıp kalmayın soruna bağlı olarak bu olasılık normal müşteri 140 km hızla giderken rüzgar sesi geliyor diyor 1=teste çıkıyorsunuz geri dönüş onarım aşaması ardından 2= tekrar teste çıkıyorsunuz sorun giderildimi giderildiyse ne ala ve geri dönüyorsunuz giderilmediyse tekrarr yani soruna göre değişir buradaki tek sorun 9 gün gibi uzuun bir süreki sorun giderilmemiş. ben burada öncelikle araç sahibine kusur bulurum o servisin altını üstüne bi getirseniz bence akıllanırlar ve aracını takip etmemesi ayrı siz çözüm ararsınız servis oralı olmuyorsa fiata şikayet edebilirsiniz fiat şikayetinizi dikkate almaz ve sizin gibi mağdurlar çoğalırsa o zaman fiatı terk edin derim ama fiat hiç bir servise adını lekeletme fırsatını vermez o servisin yetkisini alır bununda örnekleri vardır..
bu işin içindeyim diyorusunuz sonrada koyu yaptığım kısımdaki gibi yazıyorsunuz. işte esas sorun bu müşteri gelip başınızda dır dır yaparsa adam gibi çalışıyosunuz. ilgilenen olmazsa salla gitsin bu mudur iş ahlakı ???

Buremir
22/09/2008, 22:33
pelin hanım söylediklerinize kısmen katılıyorum ancak şunu unutmayın siz aracınızdaki sorun için ilk hangi servise gittiyseniz sizi tekrar o servise yönlerdirmeleri gayet doğru bir davranış çünki hatalı olan servis ise düzeltmesi gereken yine onlar ancak ikinci seferde de düzelmez ise zaten size çözüm bulurlar şunada değinmek isterim bü gün (tata) gibi bir araç bile 18-20 bin ytl ise ortalama 25 bin ytl lik bir fiattan neden bir audi veya mercedes gibi ( örnek ) beklentiler içerisindesiniz ki kaldı ki bu gün örnek verdiğim ve onların sınıfındaki araçlarda ve servislerindeki şikayetlerin sayısıda hiç küsümcenicek kadar değil şikayet com.dan bunu listeliyebilirsiniz bence fiat sınıfına ve fiyatlarına + türkiyenin yol şartlarına göre gayet iyi bir marka.... Tşkler

Buremir
22/09/2008, 22:36
bu işin içindeyim diyorusunuz sonrada koyu yaptığım kısımdaki gibi yazıyorsunuz. işte esas sorun bu müşteri gelip başınızda dır dır yaparsa adam gibi çalışıyosunuz. ilgilenen olmazsa salla gitsin bu mudur iş ahlakı ???
tabii ki değil bende aynı şeyi savunuyorum çünki hiç bir müşteri haklı olarak bana dır dır yapmadı o servisteki çalışanlarda müşterisine değer verip iş ahlakı ve ciddiyetiyle görevlerini yapsalar dı buna gerek kalmazdı

brvhgt
22/09/2008, 23:22
ben şu mantığı anlamıyorum zamanında banada yapıldı bu tür sözler benim puntomda sorunlar oldu olmadı değil hepsi halloldu haa puntoyu sattım yeni bravo aldım ama keyfe keder aldım öncelikle motor için aldım beni taıyanlar bilir fıat markasını severim ama körü körüne değil pek çok sorunu burda ilk ben dile getirdim çözümünüde yeri geldi fıat müşteri hizmetleriyle servislerle satış müdürleryle kavga ettim istanbula her gittiğimde merkeze gidip hasan ümit beyle görüştüm sorunlar ve site için hiç gocunmam üzülmem beni tek üzen ne biliyormusunuz FIAT SANA PARAMI VERİYOR ORDAMI ÇALIŞIYORSUN VB ......boş çirkin abuk subuk laflar bu tür lafları lütfen kullanmayalım arabalarımız sorunsuz değil servislerimiz mükemmel değil ama bu lafları ettirecek kadar kimse de kör değil

kukart
23/09/2008, 00:06
.....sizi tekrar o servise yönlerdirmeleri gayet doğru bir davranış ......
sorun yaşadığım bir servise, güvenmediğim insanlara ve benim güvenliğimi, sağlığımı "tamir edildi" deyip te tehlikeye sokan, sonrasında sorunlu araçla beni trafiğe salan insanlara tekrardan sağlığımı maddi nedenlerden dolayı tekrardan emanet edilmesi kadar aptalcası olamaz (..bence), bunun doğru olduğunu savunmuşsun!?....
bence hatası kusru olanların konumları tekradan gözden geçirilmeli. tekrardan görevlerini yapmaları istenmesi yerine...

benimde başımdan böyle bir olay geçti ( forumda ki yeri... (https://forum.grandepuntotr.com/servis/8198-birmotdan-buyuk-hata.html))ve aynı servise gitmedim gereken şikayetleride yaptım BUREMİR arkadaşımızın dediği gibi aynı servise gelseydiniz dendi ... bu mantık değişmeli bence...

Buremir
23/09/2008, 20:21
sorun yaşadığım bir servise, güvenmediğim insanlara ve benim güvenliğimi, sağlığımı "tamir edildi" deyip te tehlikeye sokan, sonrasında sorunlu araçla beni trafiğe salan insanlara tekrardan sağlığımı maddi nedenlerden dolayı tekrardan emanet edilmesi kadar aptalcası olamaz (..bence), bunun doğru olduğunu savunmuşsun!?....
bence hatası kusru olanların konumları tekradan gözden geçirilmeli. tekrardan görevlerini yapmaları istenmesi yerine...

benimde başımdan böyle bir olay geçti ( forumda ki yeri... (https://forum.grandepuntotr.com/servis/8198-birmotdan-buyuk-hata.html))ve aynı servise gitmedim gereken şikayetleride yaptım BUREMİR arkadaşımızın dediği gibi aynı servise gelseydiniz dendi ... bu mantık değişmeli bence...
Ben bu mantığı savunduğum için değil sorun onlardan kaynaklandığı için söylüyorum yanlış anlaşılmasın nedenine gelince bu tip olaylarda hatalı olan servis ve çalışanları kusurlarını kabullenmemektedir bi nevi çamura yatmak da diyebiliriz onun için ikincisindede oraya gidecek ve onların hakkından geleceksiniz gerekli şikayetlerinizi de yapacaksınız yoksa bu yerlerin üstüne gidilmezse aynı gevşeklikte devam ederler