newkenji
07/02/2021, 22:24
Aracım 97 model tipo mpi motor sıralı sistem atiker var üzerinde hem tüpte hem benzinde aracım ilk çalıştığında aracım 4900 de kesiciye giriyor gidişi gayet iyi çekişten düşme filan yok rölenti çok düzgün sonradan sonraya arabayı sıkıştırıyorum kesiciye giriyor zorlıyorum 90 dereceye geliyor ışıklarda tık diye sönüyor tek marşta geri alıyor ama araç çekişten düşüyor 4000de kesiciye girmeye başlıyor rölenti dalgalanmaları silkelemeler gaza sabit basıyorum al ver yapıyor sorunu nedir bilen var mı? not: metal kafa sagem krank sensörü ile değiştir halen devam ediyor .
Bugün bir forumda okudum aynı sorunu yaşıyormuş benimle 2010senesinde sorunu krank devir sensörü okuyucu kablosunu değiştirmiş sorun çözülmüş kablosu dediği soketi mi acaba bende bugün söktüm yenisini alacağım bilgisi olan arkadaşlardanda yardım almak isterim
Bugün bir forumda okudum aynı sorunu yaşıyormuş benimle 2010senesinde sorunu krank devir sensörü okuyucu kablosunu değiştirmiş sorun çözülmüş kablosu dediği soketi mi acaba bende bugün söktüm yenisini alacağım bilgisi olan arkadaşlardanda yardım almak isterim