Orijinalini görmek için tıklayınız : 2011 EVO ile bende geldim
Ankara'dan herkese merhabalar,
Marka model kararsızlığı, fiyat-performans değerlendirmeleri, kullanıcı yorumları, eşin dostun görüşü vs. derken uzunca bir maceradan sonra nihayet bende aranıza katıldım.
Geçtiğimiz hafta 2011 model 1,4 Dinamik LPG'li 120 bin km'de siyah renk bir EVO aldım. Bir kaç parça lokal boya dışında ciddi bir kazası yok. Aldığım ilk gün iç dış detaylı temizlik yaptırdım.
Rot-Balans ayarı yaptırdım. Bir haftadır işten eve toplam 300 km. kadar bir yol yaptım. Araçla ilgili ilk izlenimlerim şu şekilde;
Hoparlörler çok zayıf. Pioneer ya da Sony 16 cm. kapı içi hoparlör alıp biraz iyileştirme yapmak gerekiyor.
Kapı kolları çok sert. Özellikle arka kapılar dışarıdan neredeyse açılmayacak seviyede sert.
Aracın motor performansı bana biraz düşük geldi. Araç sollarken ve yokuşlarda sanki güçsüz kalıyor.
100 km hızı geçtiğimde motor çok bağırmaya başlıyor.
Ayrıca bugün düz yolda düşük ve sabit devirde ilerlerken motor arıza ışığı yandı ve "motoru kontrol edin" gibi bir uyarı çıktı. Bir kaç kez kapatıp açtım ancak arıza gitmedi.
Yarın şaşmaz'a gidip bilgisayara bağlatcam. Umarım ciddi bir arıza çıkmaz.
Şimdilik durum bu şekilde.
Araçla ilgili her konuda fikirleriniz ve önerileriniz benim için önemli.
Herkese kazasız, belasız keyifli sürüşler dilerim.
İyi forumlar.
fotobelit
24/11/2017, 19:32
Hayırlı olsun aracınız..Evet ses olayı çok iyi değil..1,4 motor ve lpg li..Çok birşey beklememek gerek..Arka kapı kolları biraz kronik sorundur bu araçlarda..Yazında kapı gergileri anırmaya(ses çıkarmaya)başlıycak..Malesef motor sesini 100 km den sonra fazla içeri alıyor..
feyzullah
24/11/2017, 23:12
Aracınız hayırlı olsun. 1.4 fire parası ve çapının hakkını verecek kadar performans ve konfor sunar. Doğru vites-devir zamanlaması yapıldığında sollamada mağdur etmez. 100 km. hızdan sonra ses alması normal ortalama 3.150 devir falan oluyor. Motor arıza ışığı lpg kalibrasyon ayarlarından kaynaklanıyor olmalı. Lpg ayarları düzgün değilse ondan da tat vermez.
Ankara'dan herkese merhabalar,
Marka model kararsızlığı, fiyat-performans değerlendirmeleri, kullanıcı yorumları, eşin dostun görüşü vs. derken uzunca bir maceradan sonra nihayet bende aranıza katıldım.
Geçtiğimiz hafta 2011 model 1,4 Dinamik LPG'li 120 bin km'de siyah renk bir EVO aldım. Bir kaç parça lokal boya dışında ciddi bir kazası yok. Aldığım ilk gün iç dış detaylı temizlik yaptırdım.
Rot-Balans ayarı yaptırdım. Bir haftadır işten eve toplam 300 km. kadar bir yol yaptım. Araçla ilgili ilk izlenimlerim şu şekilde;
Hoparlörler çok zayıf. Pioneer ya da Sony 16 cm. kapı içi hoparlör alıp biraz iyileştirme yapmak gerekiyor.
Kapı kolları çok sert. Özellikle arka kapılar dışarıdan neredeyse açılmayacak seviyede sert.
Aracın motor performansı bana biraz düşük geldi. Araç sollarken ve yokuşlarda sanki güçsüz kalıyor.
100 km hızı geçtiğimde motor çok bağırmaya başlıyor.
Ayrıca bugün düz yolda düşük ve sabit devirde ilerlerken motor arıza ışığı yandı ve "motoru kontrol edin" gibi bir uyarı çıktı. Bir kaç kez kapatıp açtım ancak arıza gitmedi.
Yarın şaşmaz'a gidip bilgisayara bağlatcam. Umarım ciddi bir arıza çıkmaz.
Şimdilik durum bu şekilde.
Araçla ilgili her konuda fikirleriniz ve önerileriniz benim için önemli.
Herkese kazasız, belasız keyifli sürüşler dilerim.
İyi forumlar.Arkadaşlar aracımı bugün şaşmaz Anka Oto'da makinaya bağlattım. Debiryaj ve ateşleme arızası verdiğini ancak geçici hatalar olduğunu söylediler. Arıza kodlarını sildiler. Tekrar ederse ateşleme bobininden olabilirmiş. Burdan sonra landirenzo Lpg sistemi kontorlü ve gaz ayarı için yine şaşmazda Olgun Lpg landirenzo servisine geldim. Gaz ayarına bakıldı herhangi bir sorun çıkmadı. Ancak sibop ayarı yapılsa iyi olur dediler. 40 binde bir yapılması gerekirmiş. Başka bir günde ona baktıracağım.
SM-N910C cihazımdan gönderildi
infinity
28/11/2017, 09:07
merhaba arkadaşım,
bende senin gibi hevesle aldım ve parçası ucuz olur ve kolay bilinir diye bmw den indi ama sana üzücü bir haber vereyim o arabada gaza basarken 2 kere düşün bindiğin araba 1.4 / 105hp / 16V ise çok ciddi parça sıkıntısı yaşıcaksın...
allah göstermesin bir sıkıntı yaşarsan sakın parçalarını ben alıp ustaya işçilik vereyi diye düşünme italya siparişleri bile çıkabilir karşına...
Benden tavsiye o arabayla gazlama bence...
bilgisayara bağlattığında arızayı silebilirler ama araba bazen arıza veriyo o an görebiliyosun sonra gidiyor...
infinity
28/11/2017, 09:09
gaz ayarından önce ve yağ bakımından önce bobini değiştir... sabahları doğukta tepkisine bak arabanın titreme ve gazı geç yeme yapıyor mu?
gaz ayarından önce ve yağ bakımından önce bobini değiştir... sabahları doğukta tepkisine bak arabanın titreme ve gazı geç yeme yapıyor mu?Sabahları çok rahat çalışıyor. Titreme lpgdeyken belli belirsiz yapıyor. Gaz yememe gibi bir sorun yok.
SM-N910C cihazımdan gönderildi
kardiyalog
08/12/2017, 08:22
bende yeni aldım 2011 evo 1.4 8v olandan.84 binde gayet memnunum. daha önce 2010 1,2 clio vardı. o aracıma göre çok daha keyifli bir sürüşü var. yakıt ve performans olarakta cliodan çok daha iyi. en son depoyu fulledim 102 tl doldu simit tüp. lpg 3 lira.448 km yol yaptı.120 km'si şehirler arası. lpgden benzine geçene kadar gaz almadım bu yüzden kesin olarak ölçmüş oldum. ortalama yakıt 7,5 litreye geliyor.
bende yeni aldım 2011 evo 1.4 8v olandan.84 binde gayet memnunum. daha önce 2010 1,2 clio vardı. o aracıma göre çok daha keyifli bir sürüşü var. yakıt ve performans olarakta cliodan çok daha iyi. en son depoyu fulledim 102 tl doldu simit tüp. lpg 3 lira.448 km yol yaptı.120 km'si şehirler arası. lpgden benzine geçene kadar gaz almadım bu yüzden kesin olarak ölçmüş oldum. ortalama yakıt 7,5 litreye geliyor.Hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın. Benim depo 30 litre alıyor yaklaşık 90 liraya doluyor. 300 km yol yapabiliyorum. Net hesaplamadım ama sizin araç daha az yakıyor gibi geldi.
SM-N910C cihazımdan gönderildi
kardiyalog
08/12/2017, 09:04
ilk sahibinden aldım saolsun çok iyi bakmış.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.