Seagate189
24/09/2017, 22:36
Merhabalar 17.08.2016 tarihinde aracımın sinyal kolu ünitesinde(airbag sargısı) sorun olmuştu.Adana Birmot servisinde değişim yaptırdım.450 tl ödeme yaptım şimdi 13 ay sonra yine aynı sorun ortaya çıktı ve servise müracat etmek için müşteri hizmetlerini aradım ,bu garanti konusunu sorduğumda bazı parçaların 1yıl ,bazı parçaların 2 yıl bazılarının ise 8 yıl olabildiğini söyledi parçanızın garanti süresi için servisle görüşmeniz lazım dedi.
Benim parça elektronik bir parça ,yarın servise götüreceğim bu parçanın 1 yıl garantisi var şeklinde söylenirse ne yapabilirim ? Aşağıdaki açıklamaya istinaden bir hak iddia edebilirmiyim ?
Ekstra olarak:Onların verdiği servis formunun arka açıklamalar kısmında (Fiat yetkili servislerinde yapılan ve müşteri tarafından bedeli ödenen işçilikler,kilometre sınırlaması olmaksızın 24 ay boyunca onaramı yapan yetkili servisin ve değiştirilen yedek parçalar kilometre sınırı olmaksızın 24 ay boyunca Fiat'ın garantisindedir.) diye bir ibare mevcut .
Benim parça elektronik bir parça ,yarın servise götüreceğim bu parçanın 1 yıl garantisi var şeklinde söylenirse ne yapabilirim ? Aşağıdaki açıklamaya istinaden bir hak iddia edebilirmiyim ?
Ekstra olarak:Onların verdiği servis formunun arka açıklamalar kısmında (Fiat yetkili servislerinde yapılan ve müşteri tarafından bedeli ödenen işçilikler,kilometre sınırlaması olmaksızın 24 ay boyunca onaramı yapan yetkili servisin ve değiştirilen yedek parçalar kilometre sınırı olmaksızın 24 ay boyunca Fiat'ın garantisindedir.) diye bir ibare mevcut .