Orijinalini görmek için tıklayınız : Alfa Junior
arkadaşlar araç bu Kasım 2008 de lansmanı yapılacak Mini ve Fiat 500 e rakip olacakmış altyapı olarak Grande Puntonun şasisi kullanılmış kesinlikle fatoş veya fake değil..(resmi yükleyemedim bir admin arkadaş yardımcı olursa sevinirim:))
https://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/Alfa_Romeo/Spy/ALFA_Junior.jpg
Valla resmen Alfa Romeo :) Gene yaptılar yapacaklarını...
tangozcan
04/01/2008, 02:42
Bencede ya alfa farkı bittim walla gpnin 2015teki hali gibi:D
ben bunun jantını ALIRIM ABİ
gp ye cok benziyor alfa yine plaka saol tarafta :)
güzel paylaşım tesekurler;)
misafir3
04/01/2008, 19:23
bence hıc guzel degıl cok sıradan yapmıslar farlar cok kucuk yakısmamıss .buda benım gorusum
Halook!!!
04/01/2008, 20:34
Ön taraf pek de hoş olmamış açıkcası.Ama onun dışında geri kalanı güzel görünüyor...
Paylaşım için teşekkürler...
Fena değil ama çok da beğenmedim açıkçası... ;)
Bence biraz fatoş gibi ön teker küçük arka büyük kalın biraz incelersek bişiler çıkabilir.. Yinede dikkat çekici
bu arç çıkmadan değişikliğe uğrar belkide bu ön çalışmaydı nette oynamışlardır neolursa olsun sonuçta alfa
https://etali.home.anadolu.edu.tr/Alfamito.jpg
Alfa Romeo’nun küçük sınıftaki yeni modeli çıktı çıkıyor derken Junior Alfa adıyla birlikte geldi
“Mi.To” adı verilen küçük Alfa Romeo’nun adı ile birlikte ilk fotoğrafları da yayınlandı.
4.06 metre uzunluğa 1.44 metre yüksekliğe ve 1.72 metre genişliğe sahip olan “Mi.To” nun MINI ve benzeri bir çok rakibine şimdiden gözdağı verdiğini söyleyebiliriz. Fiat Grande Punto’nun kanatları altında üretilen “Mi.To”, 8C Competfazione’den sonra üretilen ilk yeni Alfa Romeo modeli olacak.
Daha yuvarlak hatlar, çarpıcı ve saldırgan çizgiler “Mi.To” nun tasarım karakterinin temellerini oluşturuyor. Son derece seksi ve çekici bir otomobil olan “Mi.To” nun iç tasarımı hakkında fazla detaylı bilgi olmasa da markanın sevenlerini hayal kırıklığına uğratmayacak bir kabin tasarımına sahip olması bekleniyor.
“Mi.To” nun motor seçenekleri ve mekanik aksamı hakkında ilk etapta çok fazla bilgi verilmemesine rağmen “Mi.To” da 90-155 HP arasında güçler üreten turbo şarjlı dizel ve benzinli motorların kullanılacağı ve daha sonra da bunlara daha yüksek güçlü motorların ekleneceği belirtildi.
Alıntı: Arabam (https://arabam.milliyet.com.tr/haber.aspx?PID=681&HID=1&haberID=282736).com
super delı gıbı bısı bu ya hosuma gıttı gercekten :D
Auto engineeR
18/03/2008, 01:17
sınıfında en güzel tasarıma sahip araba bence. sonra da fiesta
harika ya.. çizgilere bak
Ziyaretçi047
18/03/2008, 03:49
bu fatoş tabi :D
Auto engineeR
18/03/2008, 04:00
ne fatoşu abi? bu gerçek çekim değil mi yani
Hayır PS değil bu, aracın gerçek hali.
https://www.autoexpress.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_500/car_photo_250131_25.jpg
https://www.autoexpress.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_500/car_photo_250134_25.jpg
İşte bu da içi :D :D
https://www.autoexpress.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_500/car_photo_250128_25.jpg
Şaka bir yana, testleri yapılırken casuslardan korumak için böyle yapılmış tabii.
Ayrıca direksiyonuna, direksiyon ayar koluna, far koluna, koltuk hava yastığına, ön cam altındaki solar sensöre falan baktığınız anda hangi araba geldi aklınıza bakalım :D
photo shop benzemiyor ama olabilirmi :?
bu fatoş tabi :D
hayır arkadaşlar photoshop değil ayrıntı isteyenler Alfa Romeo: a Brand at the cutting edge of design and technology (https://www.alfaromeo.com) adresindende inceleyebilir.
işte mitodan bikaç orjinal fotoğraf daha
https://etali.home.anadolu.edu.tr/mito5.jpg
https://etali.home.anadolu.edu.tr/mito4.jpg
https://etali.home.anadolu.edu.tr/mito2.jpg
https://etali.home.anadolu.edu.tr/mito3.jpg
valla benimde aklımı çelmiyo değil :)
atilla abi sana baba diyebilirmiyim? :)
şaka bi yana mitonun boyu 4,06 metre gpnin boyunun 4,03 metre olduğunu düşünürsek mitoya ufak demek haksızlık olur gibi geliyo bana :)
Hem uzunluğu hem de genişliği GP den fazla:) Tabi ikisi de aynı sınıfta...
Aracın ilk gerçek resimleri...
ben pek sevmedim ya tip yok:)
arkadaşlar araç bu Kasım 2008 de lansmanı yapılacak Mini ve Fiat 500 e rakip olacakmış altyapı olarak Grande Puntonun şasisi kullanılmış kesinlikle fatoş veya fake değil..(resmi yükleyemedim bir admin arkadaş yardımcı olursa sevinirim:))
https://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/Alfa_Romeo/Spy/ALFA_Junior.jpg
üstteki bana pek orjinal gibi gelmedi... bu modeli duymuytum, fakat bu karede Pshop izi var sanki.. benim bildiğim alfa nın küçüğü bu:
https://www.resimler.tv/data/media/308/Alfa-Romeo-Junior.jpg
en son küçük resimlerdeki orjinali..
Auto engineeR
26/05/2008, 04:11
son fotolarda büyük oranda aynı çizgiler war. farlar farklı.
bodykit olduğu için alttaki junior un gta modeli olabilir ancak. zaten bu şekilde çıkmaz bi araba piyasaya başlangıç olarak. (ayrıca bu foto biraz fatoş gibi geldi)
bence üstteki gerçek, zaten dergilerde falan görüyoruz çeşitli açılardan, üstteki resmi doğruluyor.
Özellikle arkası hoşuma gitti.İç mekan yeterince güzel ve orijinal değil.Klima kumandaları falan tanıdık:)
bu mito muydu acaba?
evet mito
arkadaşlar bu bahsettiğiniz Junior ile Mito aynı araçlar fakat Junior iptal ismi MİTO olarak çıkacak... tabi benim bildiğim kadarıyla..
https://www.smh.com.au/ffximage/2008/03/21/alfa_lead_wideweb__470x266,0.jpg
MİTO ^^
https://bp2.blogger.com/_FoXyvaPSnVk/SChUGnLCORI/AAAAAAAAr8I/yG8v38w3Soc/s1600/Alfa_Romeo_Mito_0.jpg
https://bp1.blogger.com/_FoXyvaPSnVk/SCR0SOkzyKI/AAAAAAAAruo/5wHZDmHOmoM/s1600/Alfa_MITO.jpg
Arda abi iç mekan resimlerini koyabilir misin ben bulamadım da hiç bi yerde??
Arkadaşlar, hani deriz ya GP' ye 1.6 120 HP lik motor ne güzel olur, yok efendim neden TR' ye Abarth gelmiyor diye...
İşte Alfa Mito tüm bu düşündüğümüz iyi olur dediğimiz motorlarla satışa sunuldu.
Birazcık tuzlu haliylen...
MITO 1.4 78hp JUNIOR 3 KAPI 19.000 € + 681 YTL* MITO 1.4 TB 155hp PROGRESSION 3 KAPI 21.500 € + 681 YTL* MITO 1.4 TB 155hp DISTINCTIVE 3 KAPI 22.500 € + 681 YTL* MITO 1.6 JTD 120hp PROGRESSION 3 KAPI 22.600 € + 681 YTL* MITO 1.6 JTD 120hp DISTINCTIVE 3 KAPI 23.600 € + 681 YTL*
En etkili olan 2 motorun teknik değerlerini de koyuyorum:
155 HP olan Abarth motorlu versiyon
MOTOR1.4 Turbo benzinli 155hpSilindir adedi, yerleşimi4, tek sıra, önde enlemesineÇap x strok (mm)72 x 84Silindir hacmi (cc)1368Sıkıştırma oranı9,8 : 1Maksimum güç kW (bhp-EC) - de114 (155) - 5500Maksimum tork Nm (kgm-EC) - d230 (23,5) - 3000Zamanlama (kontrol)DOHC (üstten çift eksantrik mili), silindir başına 4 supap, elektrohidrolik değişken supap zamanlamasıYakıt beslemeTurbo + Intercooler beslemeli, çok nokta enjeksiyonELEKTRİK DONANIMI (12V)Akü: Kapasite (Ah)50Alternatör (A)360ŞANZIMANÇekişÖndenVites Sayısı 6+geriTEKERLEKLERStandart Lastikler195/55 R16DİREKSİYONDireksiyon kutusukremayer, hidrolikDönüş çapı (m)11,25SÜSPANSİYONÖnMac Pherson tipi bağımsız tekerlekler, denge çubuğuArkaBurulma çubuğu ile bağlantılı tekerleklerFRENLER D (disk)Ön (mm) 305 x 28Arka (mm)251 x 10BOYUTLARYolcu adedi - kapı adedi4/5 - 3Uzunluk / genişlik / yükseklik (mm)4063 / 1720 / 1446 Dingil mesafesi (mm)2511Bagaj hacmi (dm3)270KAPASİTE - AĞIRLIK Yakıt tankı (lt)45Boş ağırlık (DIN) (kg)1145Römork çekme kapasitesi (kg)500PERFORMANSAzami hız (km/s)215Hızlanma (1 yetişkin + 30 kg): 0 - 100 km/s (sn)8,0TÜKETİM - EMİSYONLAREC 1999/100 yönetmeliğine göre Yakıt tüketimi (lt/100 km)* şehir içi8,5şehir dışı5,3ortalama6,5CO 2 emisyonları (gr/km)153
120 HP dizel 1.6 olan versiyon
MOTOR1.6 JTDm 120hpSilindir adedi, yerleşimi4, tek sıra, önde enlemesineÇap x strok (mm)79,5 x 80,5Silindir hacmi (cc)1598Sıkıştırma oranı16,5 : 1Maksimum güç kW (bhp-EC) - de88 (120) - 3750Maksimum tork Nm (kgm-EC) - d320 (32,6) - 1750Zamanlama (kontrol)DOHC (üstten çift eksantrik mili), silindir başına 4 supapYakıt beslemeTurbo + Intercooler beslemeli yüksek basınçlı enjeksiyonELEKTRİK DONANIMI (12V)Akü: Kapasite (Ah)60Alternatör (A)540ŞANZIMANÇekişÖndenVites Sayısı 6+geriTEKERLEKLERStandart Lastikler195/55 R16DİREKSİYONDireksiyon kutusukremayer, hidrolikDönüş çapı (m)11,25SÜSPANSİYONÖnMac Pherson tipi bağımsız tekerlekler, denge çubuğuArkaBurulma çubuğu ile bağlantılı tekerleklerFRENLER D (disk)Ön (mm) 281 x 26Arka (mm)251 x 10BOYUTLARYolcu adedi - kapı adedi4/5 - 3Uzunluk / genişlik / yükseklik (mm)4063 / 1720 / 1446 Dingil mesafesi (mm)2511Bagaj hacmi (dm3)270KAPASİTE - AĞIRLIK Yakıt tankı (lt)45Boş ağırlık (DIN) (kg)1205Römork çekme kapasitesi (kg)1000PERFORMANSAzami hız (km/s)198Hızlanma (1 yetişkin + 30 kg): 0 - 100 km/s (sn)9,0TÜKETİM - EMİSYONLAREC 1999/100 yönetmeliğine göre Yakıt tüketimi (lt/100 km)* şehir içi5,9şehir dışı4,1ortalama4,8CO 2 emisyonları (gr/km)126
Hızlanma değeri Abarth la kıyaslarsak, 0,2 sn daha başarılı Mito' da. Gidip bir test etmek lazım. Üstün otomotiv de test aracı varmış Mito 155 HP nin.
Bu haftasonu gitmeyi düşünüyorum. Gidersem izlenimlerimi aktarırım.
mustafaf
23/10/2008, 13:03
cok guzel bı araba.performansıda sasırtıcı gercekten.fıyatıda bence fazla abartı degıl.euro kurunun yuksek olmasına ragmen en full modelı 45.000ytl gıbı bır rakama alınabılır...
resımlerıde ben ekleyeyım :)
G.punto kullanıcıları bu araçta yabancılık çekmez zira özellike ön düzen Gpunto ile birebir aynı sadece dış görünüm farklı kimileri için güzel kimileri için kötü ben sadece bir kullanıcı olmadığım işin teknik kısmındanda faydalanarak çok beğenmedim hele ki bu araç alfa 147 nin yerini alacaksa çok vahim
G.punto kullanıcıları bu araçta yabancılık çekmez zira özellike ön düzen Gpunto ile birebir aynı sadece dış görünüm farklı kimileri için güzel kimileri için kötü ben sadece bir kullanıcı olmadığım işin teknik kısmındanda faydalanarak çok beğenmedim hele ki bu araç alfa 147 nin yerini alacaksa çok vahim
Cengiz, Alfa Mito küçük sınıfta (B) yer aldığı için kompakt sınıftaki 147 nin yerini almaz bence.Alfa nın küçük sınıftaki yeni üyesi Mito...
147nin yerini 149 alacak yakında diye biliyorum.
147nin yerini 149 alacak yakında diye biliyorum.
aslında benim aldığım duyumlarda o yöndeydi ancak bir tereddüt olduğunu henüz kesin olmadığını söylediler onun için öyle yazdım
149un bravo platformunda üretilmesi, mitonun 5k hali gibi bir şey olcağı 2009 yılının başında piyasaya çıkcağı düşünülüyor.mito 3k olduğu için yeni modelin 3k versiyonu olmayacak doğal olarak.Ayrıca alfa mitoyla beraber rakamları bırakmaya başlamış yeni modelin de adının milano gibi bir şey olması bekleniyormuş.
Alfa nın yeni modeli Mito nun en güçlü versiyonu GTA Cenevre deki Otomobil Fuarıyla tanıtılıyor:
1750cc lik aşırı beslemeli direkt enjeksiyonlu motor 240bg güç üretmekte.Araçta bolca alüminyum ve karbon fiber malzemeler kullanılmış.20mm lik alçaltılmış şasi, aktif süspansiyon sistemi, difüzörler, brembo frenler, bi-xenon farlar, ledli stoplar, 19'' jantlar....
Umarım bizim araçlarımıza da uygularlar :)
https://img24.imageshack.us/img24/8383/alfamitogta2.jpg (https://img24.imageshack.us/my.php?image=alfamitogta2.jpg)
https://img24.imageshack.us/img24/4678/alfamitogta3.jpg (https://img24.imageshack.us/my.php?image=alfamitogta3.jpg)
https://img24.imageshack.us/img24/4707/alfamitogta640.jpg (https://img24.imageshack.us/my.php?image=alfamitogta640.jpg)
alfa atağa geçti... mito zaten güzel bir araba ki gta ile söylenecek fazla söz kalmamış italyanlar uzun zamandır suskundu taki 2006'da grande punto sessizliği bozasıya kadar... :D
Ogulcan.Öğüt
14/03/2009, 00:34
Ben mitonun tasarımını cok begenmedim yaa ... :S
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.