F500
27/09/2016, 22:16
Turbo benzinli ve dizel motorların kataklitik konvertörleri ülkemizdeki kalitesiz yakıt nedeniyle erkenden dolup perf ve yakıtı olumsuz etkiliyor hava kirliliğide cabası
Çözüm;içinin temizlenmesi yada spor kat
Yine her 50 bin km de bir turbodan çıkan yağ buharı intercoolerın içini kirletip turbodan motora giden havanın tam soğumasını engelliyor yine perf ve yakıt etkiliniyor
Çözüm;Ön tampon sökülüp intercooler ve boruları içten dıştan temizlenecek
75 bin km de bir turbo yağ kaçağı ve mil boşluğu kontrol edilebilir
25 bin km de bir yine perf ve yakıtı etkileyen maf - map sensörlerinin kontrolü ve temizliği
25 bin km de bir depoya enjektör tem
50 bin km de bir yağ değiştirirken motor temizleyici
50 bin km de bir manifold temizlği
50 bin kmde bir elektrovalf hortum kontrolü
Çözüm;içinin temizlenmesi yada spor kat
Yine her 50 bin km de bir turbodan çıkan yağ buharı intercoolerın içini kirletip turbodan motora giden havanın tam soğumasını engelliyor yine perf ve yakıt etkiliniyor
Çözüm;Ön tampon sökülüp intercooler ve boruları içten dıştan temizlenecek
75 bin km de bir turbo yağ kaçağı ve mil boşluğu kontrol edilebilir
25 bin km de bir yine perf ve yakıtı etkileyen maf - map sensörlerinin kontrolü ve temizliği
25 bin km de bir depoya enjektör tem
50 bin km de bir yağ değiştirirken motor temizleyici
50 bin km de bir manifold temizlği
50 bin kmde bir elektrovalf hortum kontrolü