Orijinalini görmek için tıklayınız : Media Markt internet sitesinden verilen siparişlerin kargolanma süresi
Arkadaşlar, sizinle paylaşmak istedim , media markt'ın internet sitesinden bir ürün siparişi verdim, birde hızlı teslimat için üçret ödedim, ancak ürün 3 gün oldu daha kargoya verilmedi.Bu gün müşteri hizmetlerine aradım sordum ürün kargolanmadı dedim, dediler ki internet üzerinden verilen siparişlerde kargoya verilme süresi 30 iş gününe kadardır.bende şok oldum.yorumu size bırakıyorum.
o zaman sizde onları şok edin satın alınan herhangi ürün 7 iş günü içinde koşulsuz iade edilebilir bu süre internet üzerinden alışverişlerde 14 gün şu an siparişide iptal etme şansınız olması lazım ben gitti gidiyor dan alışveriş yaparım hep aynı gün kargoya verilir
Ezeldenberi
01/09/2016, 01:13
Ali Bey, kesinlikle Çağatay beyin söylediği şekilde iade işlemini gerçekleştirin. Bence net alış verişlerinde HB çok sağlam.
Media Mark'tan internetten üzerinden yaptığım siparişi,bu gün iş çıkışına kadar kargo yapmazlarsa bende bir sürpriz yapıp siparişi iptal edeceğim ve akşam HB den alacam...
punto1414
01/09/2016, 09:19
Geçtiğimiz salı şirket kartı ile taksitli telefon almaya gittim media markete..Kasaya soruyorum şirket kredi kartına tlf için kaç taksit yapıyorsunuz,daha cümlem bitmeden tlf na taksit olayı yok..Sesimi yükselterek,dedim şirket kartı ticarii:)hee 8 taksit yaparız bilmem ne..Neyse gittim cihazı aldım falan kasadan verdi tlf nu..Aynen cümle şu;verdi kutunun içinde evraklar falan poşet isterseniz şurdan alabilirsiniz,Dedim Siz Bim,A101 falan oldunuzda benim mi haberim yok..aldım ordan bi poşet koydum tlfnu falan..2 bin Tl lik alışveriş yapıyoruz ürünü poşete koymaktan acizler..Doymuşlar demekki..
Galiba internet üzerinden sipariş verdiğim ürün elinde yok ,bu yüzden de üreticisinden sipariş edip getirtecek, sonra bana kargolayacak. Ne güzel iş.
volkan1065
01/09/2016, 10:42
Maalesef Media mark hem internet hemde mağazalarındaki personel seviyesini düşürdü. İlk türkiyede mağaza açtığında İstanbul yada Ankarada işe başlıyacak tüm personellere eğitimler veriyordu. Müşteri memnuniyeti ön plandaydı ama şartlar nasıl değişti bilmiyorum şu an önüne geleni işe alıyorlar ve memnuniyet ikinci plana atıldı. Yalnız şu var şu anda internet alışverişlerinde Hepsiburada-Gittigidiyor -istanbulbilişim ve teknosa diğer firmaları geride bıraktı. Özellikle hepsiburadaki avantajlar müşteri memnuniyeti iade konularında ki başarısı çok ön planda. Benim için Hepsiburada ve gittigidiyor şu an için internetteki favori alışveriş sitelerimdir.
Şimdiye kadar internet üzerinden Gittigidiyor ve Hepsiburada'dan alış veriş yaptım ,Media Markt'ın internet sitesinden ilk defa alış veriş yaptım ve buda son oldu.
Arkadaşlar, şimdi Media Mark'ta aradım ürünü iptal etmek istediğimi söyledim iptal edemezsiniz, çünkü ürünün faturası kesilmiş ve sevkiyat bekliyor dedi, ürün size gelecek siz almayacaksınız sonra bize geri gelecek sonra iptal işlemi başlata bilirsiniz dedi..... tekrar yorumu size bırakıyorum...
volkan1065
01/09/2016, 17:29
Arkadaşlar, şimdi Media Mark'ta aradım ürünü iptal etmek istediğimi söyledim iptal edemezsiniz, çünkü ürünün faturası kesilmiş ve sevkiyat bekliyor dedi, ürün size gelecek siz almayacaksınız sonra bize geri gelecek sonra iptal işlemi başlata bilirsiniz dedi..... tekrar yorumu size bırakıyorum...
Ali bey allah kolaylık versin. Yalnız ürün gelirse bence alın. Sonrasındada çok uğraştıracak sizi. Birde taksitli aldıysanız her ay extrenizde girdi çıktı gösterilecek.
Bunlarla uğraşmaktansa son alışverişiniz olur biter. Yorumlarada durumu belirtip en azından diğer alacaklara bir yol göstermiş olursunuz.
Arkadaşlar dün saat 16.22 de Media Markt ile görüştüm ürünün iptalini istedim yapamayız dediler, ürün gelir almazsın, ürün bize geri gelir, sonra iade talebinde bulunursunuz dediler , ardından bir mail geldi ürünüz kargolanmıştır diye, sonra kargo şirketinin internet sitesinden ürün takip kısmından girdim baktım, ürün 16:26 de kargo tarafından alınmış. Yaklaşık ben konuştuktan 4 dakika sonra
Bu seferde teslimat yapacak şube , kargonuz elimize daha ulaşmadı diyor, sözde bugün teslim olması gerek çükü teslimat süresi 24 saat yazıyor. Şaka gibi bunlar, yorum size bırakıyorum.
Fiziksel mağazası olan şirketlerin,internet sitelerinden alışveriş yapmamanızı tavsiye ederim.Ya da bulunduğunuz yere yakın mağazası ve stoğu varsa,mağazadan teslimat şeklinde alışveriş yapmak daha hızlı sonuç veriyor.Daha önce teknosa,d&r,vatan,mediamarkt gibi sitelerde, ben de kargo süresini çok bekledim.Tabi herkes istanbulda ya da büyükşehirde yaşamıyor,satın alma imkanları kısıtlı.Son zamanlarda hepsiburada da bozmaya başladı."aynı gün kargo" ibareli ürünleri bile günlerce beklemeye başladık.
Sent my iPhone using
Aras kargo kargomu kaybetmiş, bulamıyorlar kargo yok.Media Markt'tan alış veriş yaptığıma pişman oldum.
Ezeldenberi
03/09/2016, 19:36
Ali bey, peki şuan sizin kargo bulununcaya kadar bekleyecek misiniz!
Bu konuda Aras ne cevap veriyor.
Aras kargo, media markt'ı arayın siparişi iptal edin diyor, artık olay media markt ile aras kargo arasında cözülecek dedi, ama Media Markt iptal etmiyor siparişimi,bizi ilgilendirmiyor biz ürünü kargoladık diyorlar.tüketici mahkemesine şikayet edicegim diye belirtmem üzerine ozaman media markt biz araştıralım dedi ve size bilgi verelim dediler. yasa geregi cayma hakım olduğunu belki 40 defa belirtmeme rağmen, duymazlıktan geliyorlar media markt.pazartesi de cözemezlerse genel müdürlüklerine gidecegim.BİRDAHA MEDİA MARKT'tan asla bir şey almam ASLA....
Şuna eminim artık media markt'ta müşteri memnuniyetine önem vermiyorlar.Ürünü satana kadar.
Sitede iptal işlemi yapilabiliyorsa oradan yapin, eğer yoksa gelen kargoyu iade adı altında geri yollayın essek gibi iptal etmek zorundalar. Hesabınıza para iadesinin geçmesi bir kaç gün uzar baskada bisi olmaz. Urunu kabul etmediğin surece almış sayılmazsınız. Kapıdan geri gondermediniz diyelim, aynı kargo şirketine sonradan urun iade ibaresiyle yolladiginizdada durum aynı. Tecrübeyle sabit. En iyisi gelen kargoyu kabuediyoruerek iade ediyorum demeniz ve bunu fise isletmeniz.
Ezeldenberi
04/09/2016, 16:45
Ali Bey, Bu saatten sonra media markete iyi bir tokat niteliğinde iade edin gitsin. Hb'den güzel bir örnek, 12tl lik led almıştım, bana 5tl lik olandan göndermişlerdi, üstelik kargoyu teslim almıştım. Aradım yanlış ürün gönderilmiş dedim, tekrar yurtiçi kargoyla ücretsiz geri yolladım, asıl siparişimdeki ürünü tekrardan gönderdiler.
Zafer bey, artık şart oldu iade, ister kargo gelsin, ister gelmesin iade edeceğim. Media Markt'ın müşterilerine saygısızlık yapmaya hakkı yok , yapınca da, hazır satılmış ürününü iade alır.
Arkadaşlar, yardımınıza ihtiyacım var, Media Markt Türkiye CEO'su Yenel Gökyıldırım.Kendisinin şirket mailini nasıl bulabilirim, kedisine yaşadığım sorunlar hakkında, mail göndermek istiyorum.
Musteri.hizmetleri@mediamarkt.com.tr
Ile bilrlikte, veya cc ye isim soyad i farkli sekillerde deneyin, ben boyle birine ulasmistim...
Veya sosyal medya ;)
şuan sosyal medya üzerinden ulaşmaya deniyorum, bakalım şirket mail adresinin önüne, kendi ismini yazınca olacak mı. .
Isim soyad arasi noktali, noktasiz, veya -_ olabilir..
Mesela benim calistigim yerde, araya nokta koysaniz da koymasaniz da, _ de koysaniz, o mailler de bana ulasiyor, it departmani, olasi yanlisliga karsi mailin ulasmasi icin tum olasi alternatifleri de tanitiyor...
Gökten bey teşekkür ederim, yardımlarınız için.
isim soy isim yazdım olmadı, araya nokta koydum olmadı...isim ile soy isim arasına _ koydum olmadı. Acil yardım....
Al media markt'ı vur Aras kargoya hiç farkları yok.
Arkadaşlar, yardımınıza ihtiyacım var, Media Markt Türkiye CEO'su Yenel Gökyıldırım.Kendisinin şirket mailini nasıl bulabilirim, kedisine yaşadığım sorunlar hakkında, mail göndermek istiyorum.
Yenal sanirim....
Hangi isimi kulandiniz?
Ne kullaniyor acaba.. icq mail filan mi....
isim olarak Yenal yazdım. Atık tövbeee media markt'a ve Aras kargoya, tövbeeeee..
Hala kargom yok, hala iade yok , var olan tek şey yok, yok.
Alibey isin icine media-sa media-sa.com.tr de girdi...
Pes ettim...
Almanya formatini da kullandim ama....
Arkadaşlar, sizinle paylaşmak istedim , media markt'ın internet sitesinden bir ürün siparişi verdim, birde hızlı teslimat için üçret ödedim, ancak ürün 3 gün oldu daha kargoya verilmedi.Bu gün müşteri hizmetlerine aradım sordum ürün kargolanmadı dedim, dediler ki internet üzerinden verilen siparişlerde kargoya verilme süresi 30 iş gününe kadardır.bende şok oldum.yorumu size bırakıyorum.
medyamark sitesi adamı kanser eder "hızlı gönderi" diyor bir haftada anca gönderiyor tecrübeyle sabit. Mağazadan alırsanız alın ama siteyi kesinlikle tavsiye etmiyorum.
linked in üzerinden ulaşabilirsiniz belki kayıt olun zaten kariyer amaçlı lazım olurhttps://tr.linkedin.com/in/yenal-gokyildirim-b28a0b25
Arkadaşlar ısrarım sonucunda, dün Media Markt tan bir yetkili aradı , yarın 12.00 a kadar kesin bilgi vereceğim dedi. Bende kargo bulunsa da bulunmasa da iade edeceğim dedim. Tek dedikleri haklısınız , en kısa sürede yardımcı olacağız. bakalım şuan saat 12.00 bekliyorum.
Arkadaşlar , toplam süreç içinde 4,5 saat Media Martk ile konuşma ve 5,5 saatte Aras kargo ile konuşma sonrasında, yaklaşık 26 mail sonucunda bugün saat 11.55 itibariyle Aras kargo ürünü kaybettiğini ve ürünü bulmadığını söyledi. Aras kargo tarafından Media Markt'a ürün bedelinin, ödeme yapılacağı bilgisi verildi. Media Markt ile görüştüm en kısa sürede ücret iadesi yapılacak denildi bakalım ne olacak.
Ezeldenberi
06/09/2016, 14:53
Artık bende hebsiburada'nın son yaptığı sahtekarlığından sonra net üzerinden alış veriş yapmama kararı aldım. Daha öncede paylaştığım gibi satıcısı hepsiburada olan güzel bir kampanyadan bosch gsr 1000 almıştım. Ürün bügün geldi ancak, plastik çantasının üzerinde az belirli belirsiz ayakkabı izi vardı ve plastik çantanın köşesi 4cm civarı kırılmış, çantayı tam açmadan hepsiburada'yı yi aradım. Kargo şirketine giderek ürün hasar tespit tutanağı tuttrunuz denildi. Kargoya gittim plastik çantayı da açtılar baktık kutu içerisinde ki olması gereken uç takımı da içinde yok. HB nin sitesi üzerinden iade başlattım ( en önemli yeri burası; hasarlı ürün iade işlemi yapıldığından kampanyadan yararlanılan haklar iptal olunur ve ürünün yenisi gönderilmez!!!) dünya kadar laf saydım '' siz dedim bilerek hasarlı ürünü göndermişsiniz. Adamlarda ki zihniyete bakın zaten kampanyalı ürün alıyor nasıl olsa iade etmez mantığıyla ellerinde ki hasarlı ve eksik ne kadar ürün varsa müşteriye yolla!
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.