Orijinalini görmek için tıklayınız : BÜYÜK HAYAL KIRIKLIĞI YAŞIYORUM NE YAPMALIYIM??
aklimanyusuf
27/06/2016, 10:18
Arkadaşlar herkese merhaba;
aranıza yeni katıldım. kendimce büyük bir derdim var sizlerin görüş ve önerilerinizi almak isterim. yaklaşık 3,5 ay önce taa amasyadan büyük bir heves ve heyecanla 2011 punto evo dynamic modelini aldım geldim. üstelik bu araba için 2012 model 50,000 km'de polo marka aracımdan vazgeçtim. Düşünün yani o kadar heveslendim görüntüsüne, özelliklerine vs.. Amasya küçük bir yer olduğu için öyle istanbuldaki gibi özel eksper şirketleri ya da fiat yetkili servisi maalesef mevcut değil. oranın esnafından araştırmalarımız sonucu motorcu,kaportacı vb. özel servisler bularak tek tek gösterdik. hepsi gayet temiz hiç bir sorunu yok, boyası ya da değişen yok dediler ki öyle zaten. mesele istanbul'a geldikten sonra başladı. daha geleli 1 hafta oldu olmadı sol amartisör takozu arızalandı çok bişey değildi verdim yaptırdım gözüm görmedi.yaklaşık 20-25 gün önce direksiyon üzerindeki tuşlar çalışmamaya başladı önemsemedim servise gitsem bi ton para isteyecek onlarsız da kullanırım dedim. bir süre sonra korna da gidince artık servis mecburi oldu. tahmin edeceğiniz gibi sinyal kolu ünitesi bozulmuş biraz rica biraz kavga %10 iskonto ile işçilik dahil 700 liraya hallettirdim. araştırdım yapılmıyormuş yapılsa da kısa zamanda tekrar bozuluyormuş. hem o sebepten hem de yedek parça garantisi var diye yetkili serviste yaptırdım. ha bu arada söyleyim yle parası çok birisi değilim kıt kanaat geçinen zor ve meşakatli süreç ile araba sahibi olmuş ve hala borcunu ödeyen birisiyim. neyse aradan 3 gün geçmişti ki debriyaj ve vites çok sertleşti geri vites çok garçlama yapıyordu. bunu da tahmin edeceğiniz üzere baskı-balata bitmiş. araç 80,000 km'de henüz. artık servisle de kanka olduk uzun uğraşlar sonucu bunu da 500 tl'ye anlaştık hem baskı-balata değişecek hem ufak tefek rötuşluk yerler hallolacak hem klima antibakteriyeltemizliği yapılacak hem de genel bi kontrol yapılacaktı ciddi bir sorunu var mı diye evet tüm bunlara göre gayet iyi bir fiyat bence. aracı servise bıraktım kısa süre sonra geri döndüler dediler ki şansıman kulağı kırık değişsin mi ne kadar dedim işte şu kadar pazarlık falan derkebn bizim hesap çıktı mı 750'ye. inşallah son olur ümidiyle tekrar ayrıldım servisten. bu sabah işe gelirken lambalar arızalı ikaz lambası yandı ve bir müddet sonra söndü tabi benim moral iyice bozuldu. 3 günde bir masraf mı edeceğim ben buna diye. şimdi arkadaşlar büyük bir heves ile aldığım bu aracı sizce ne yapmalıyım hep böyle masraf açıp duracak mı bana yeminle tam bir hayal kırıklığı yaşıyorum öyle hevesli gittim aldım geldim ki anlatamam size. Satmayı kurtulmayı düşünüyorum şayet satmazsam daha neler açar başıma ne masraflar çıkartır sizlere danışmak istedim dediğim gibi araç 2011 model 80,000 km'de. baskı balata ve sinyal kol ve sol amartisör takozu yeni servisinde değişti genel kontrolünde başka sorun görünmüyor diye bilgi verdi servis ama inanaın ben artık ürkerek biniyorum araca siz olsanız ne yaparsınız? Saygılarımla
Öncelikle geçmiş olsun. Ben 2004 Model albea aldım bakımları hariç giçbir masraf yapmadım. Bir kaç ufak sorununu aldıktan sonra ben kendim yaptırdım. Şuanda bu araç sorunsuz olsada canınızı sıkmış. Bir fikir olarak bence bir avukat tanıdığınız varsa sorunlu araç satılmasında belli bir süre içinde satan kişide ayıplı mal sattığı için sorumlu tutulabiliyor diye sanki haberler görmüştüm. Bir bu konuda yardım almaya çalışın. Geçmiş olsun tekrardan.
Arkadaşlar herkese merhaba;
aranıza yeni katıldım. kendimce büyük bir derdim var sizlerin görüş ve önerilerinizi almak isterim. yaklaşık 3,5 ay önce taa amasyadan büyük bir heves ve heyecanla 2011 punto evo dynamic modelini aldım geldim. üstelik bu araba için 2012 model 50,000 km'de polo marka aracımdan vazgeçtim. Düşünün yani o kadar heveslendim görüntüsüne, özelliklerine vs.. Amasya küçük bir yer olduğu için öyle istanbuldaki gibi özel eksper şirketleri ya da fiat yetkili servisi maalesef mevcut değil. oranın esnafından araştırmalarımız sonucu motorcu,kaportacı vb. özel servisler bularak tek tek gösterdik. hepsi gayet temiz hiç bir sorunu yok, boyası ya da değişen yok dediler ki öyle zaten. mesele istanbul'a geldikten sonra başladı. daha geleli 1 hafta oldu olmadı sol amartisör takozu arızalandı çok bişey değildi verdim yaptırdım gözüm görmedi.yaklaşık 20-25 gün önce direksiyon üzerindeki tuşlar çalışmamaya başladı önemsemedim servise gitsem bi ton para isteyecek onlarsız da kullanırım dedim. bir süre sonra korna da gidince artık servis mecburi oldu. tahmin edeceğiniz gibi sinyal kolu ünitesi bozulmuş biraz rica biraz kavga %10 iskonto ile işçilik dahil 700 liraya hallettirdim. araştırdım yapılmıyormuş yapılsa da kısa zamanda tekrar bozuluyormuş. hem o sebepten hem de yedek parça garantisi var diye yetkili serviste yaptırdım. ha bu arada söyleyim yle parası çok birisi değilim kıt kanaat geçinen zor ve meşakatli süreç ile araba sahibi olmuş ve hala borcunu ödeyen birisiyim. neyse aradan 3 gün geçmişti ki debriyaj ve vites çok sertleşti geri vites çok garçlama yapıyordu. bunu da tahmin edeceğiniz üzere baskı-balata bitmiş. araç 80,000 km'de henüz. artık servisle de kanka olduk uzun uğraşlar sonucu bunu da 500 tl'ye anlaştık hem baskı-balata değişecek hem ufak tefek rötuşluk yerler hallolacak hem klima antibakteriyeltemizliği yapılacak hem de genel bi kontrol yapılacaktı ciddi bir sorunu var mı diye evet tüm bunlara göre gayet iyi bir fiyat bence. aracı servise bıraktım kısa süre sonra geri döndüler dediler ki şansıman kulağı kırık değişsin mi ne kadar dedim işte şu kadar pazarlık falan derkebn bizim hesap çıktı mı 750'ye. inşallah son olur ümidiyle tekrar ayrıldım servisten. bu sabah işe gelirken lambalar arızalı ikaz lambası yandı ve bir müddet sonra söndü tabi benim moral iyice bozuldu. 3 günde bir masraf mı edeceğim ben buna diye. şimdi arkadaşlar büyük bir heves ile aldığım bu aracı sizce ne yapmalıyım hep böyle masraf açıp duracak mı bana yeminle tam bir hayal kırıklığı yaşıyorum öyle hevesli gittim aldım geldim ki anlatamam size. Satmayı kurtulmayı düşünüyorum şayet satmazsam daha neler açar başıma ne masraflar çıkartır sizlere danışmak istedim dediğim gibi araç 2011 model 80,000 km'de. baskı balata ve sinyal kol ve sol amartisör takozu yeni servisinde değişti genel kontrolünde başka sorun görünmüyor diye bilgi verdi servis ama inanaın ben artık ürkerek biniyorum araca siz olsanız ne yaparsınız? Saygılarımla
Öncelikle yaşadığınız talihsiz arızalar için geçmiş olsun.Bahsettiğiniz arızalar debriyaj baskı balata dışında kronik arızalardır.Takdir edersinizki 80.000 Km ye gelmiş bir aracın baskı balata değişimi olasılıklar dahilindedir.Sıkıcı olan ekonomik anlamda arka arkaya gelmiş olması!Bu teknik problemler dışında karşılaşabileceğiniz en önemli arıza city problemidir.Umarın sıkıntı yaşamazsınız.Öteki tamir ve bakımlarla ilgili yetkili servise gitmiş olmanız ileride city arızası ile karşılaşırsanız size olumlu fayda sağlayacaktır.Son olarak size söyleyeceğim mecburi bakım ve onarımları yaptırmışsınız aracınızın keyfinizi sürmeye bakın.Kolay gelsin.
öncelikle geçmiş olsun reis aynı 2011 model punto evo aldım yaklaşık 2 ay önce benim senle tek ortak özelliğim debriyaj sonuna kadar basılı olduğu halde geri vites geçişinde bir çarkkkk diye ses alıyorum oda her zaman değil..
Aracınız hayırlı olsun, 2011mart ayında puntomu aldığımda bende sizin gibi heyecanlıydım, expere soktuk araç iyi güzel sadece ön tampon sol sis altından bir darbesi vardı dolayısıyla radyatör alt plastik kulakçık kırılmış onun dışında baskı balata ve ön lastikler bir süre daha gider dendi. Arabayı aldım eve geldim hava şartları nedeniyle 3 4 gün araca binemedim daha sonra aracın yağına bakayım dedim çubuğu çektim, yağ çubuğun ucunda gittim yağ ve filtreleri değiştirdim, aynı gün ön takıma baktırdım Amortisör takozları gidik dedi bir süre öyle bindim aradan çok zaman geçmedi kalkışlarda titreme yapmaya başladı baskı balata dediler. Tüm bunlar aldıktan 4 5 ay içinde oldu. Araç 2007 ve 40 bindeydi. Trigerine kadar tüm bakımlarını yaptırdım, sonra da bakım haricinde hiç masraf etmedim. 2.elde maalesef böyle durumlar olabiliyor bence çok dert etmeyin, gerekli bakımlarını yaptırın temiz kullanın, kolay kolay sorun çıkartmaz. Bu arada 2012 Aralık ayında da city değişti ücretsiz.
mertvural90
27/06/2016, 12:35
Öncelikle geçmiş olsun. Bir tane punto gösterin ki geri viteste garçç yapmasın. Yavaş yavaş geçirince çıkmıyor.
fluminense
27/06/2016, 12:57
O araç muhtemelen 80.000 km de değildi.Mide bulandırmak istemiyorum hevesinizi de baltalamak gibi bir niyetim yok ama 80.000 de baskı balata biraz zor biter.Ha ihtimal yok mu var,ben o km de ilk sizden duydum mesela.inşllh başka bir problem yaşamazsınız.yalnız şu var puntolar gerçekten sorunlu araçlar.
aklimanyusuf
27/06/2016, 13:51
öncelikle geçmiş olsun reis aynı 2011 model punto evo aldım yaklaşık 2 ay önce benim senle tek ortak özelliğim debriyaj sonuna kadar basılı olduğu halde geri vites geçişinde bir çarkkkk diye ses alıyorum oda her zaman değil..
Eyvallah anl17. dediğin aynı sorun bende de vardı baskı-balata değişşiminden sonra %95 oranında azaldı.
aklimanyusuf
27/06/2016, 13:52
O araç muhtemelen 80.000 km de değildi.Mide bulandırmak istemiyorum hevesinizi de baltalamak gibi bir niyetim yok ama 80.000 de baskı balata biraz zor biter.Ha ihtimal yok mu var,ben o km de ilk sizden duydum mesela.inşllh başka bir problem yaşamazsınız.yalnız şu var puntolar gerçekten sorunlu araçlar.
km konusunda şüphe duymadım hiç. zaten muayenesi de yeni yapılmıştı aracın kayıtlardaki km ile benim aldığım km örtüşüyordu. tabi bunda da bi dümen varsa sanırım sadece satarken bilebileceğim bu durumu. gerçekten sorunluymuş inşallah son olur diye ümit ediyorum.
aklimanyusuf
27/06/2016, 13:55
Öncelikle yaşadığınız talihsiz arızalar için geçmiş olsun.Bahsettiğiniz arızalar debriyaj baskı balata dışında kronik arızalardır.Takdir edersinizki 80.000 Km ye gelmiş bir aracın baskı balata değişimi olasılıklar dahilindedir.Sıkıcı olan ekonomik anlamda arka arkaya gelmiş olması!Bu teknik problemler dışında karşılaşabileceğiniz en önemli arıza city problemidir.Umarın sıkıntı yaşamazsınız.Öteki tamir ve bakımlarla ilgili yetkili servise gitmiş olmanız ileride city arızası ile karşılaşırsanız size olumlu fayda sağlayacaktır.Son olarak size söyleyeceğim mecburi bakım ve onarımları yaptırmışsınız aracınızın keyfinizi sürmeye bakın.Kolay gelsin.
city problemi ile alakalı olarak sizin de dediğiniz gibi yekili servisle artık nerdeyse hergün görüştüğümüz için sözünü aldım sayılır zaten 2007 ve öncesinde görülüyormuş en fazla ama olursa bunda o tarz bir problem ayarlarım ben dedi bakalım inşallah yaşamayız. ekonomik anlamda dediğiniz gibi kısa zamanda ciddi anlamda belimi büktü bayram arefesi valla korkuyorum artık inşallah son olur da hevesimi tekrar kazanırım keyifle binerim.
aklimanyusuf
27/06/2016, 13:58
Aracınız hayırlı olsun, 2011mart ayında puntomu aldığımda bende sizin gibi heyecanlıydım, expere soktuk araç iyi güzel sadece ön tampon sol sis altından bir darbesi vardı dolayısıyla radyatör alt plastik kulakçık kırılmış onun dışında baskı balata ve ön lastikler bir süre daha gider dendi. Arabayı aldım eve geldim hava şartları nedeniyle 3 4 gün araca binemedim daha sonra aracın yağına bakayım dedim çubuğu çektim, yağ çubuğun ucunda gittim yağ ve filtreleri değiştirdim, aynı gün ön takıma baktırdım Amortisör takozları gidik dedi bir süre öyle bindim aradan çok zaman geçmedi kalkışlarda titreme yapmaya başladı baskı balata dediler. Tüm bunlar aldıktan 4 5 ay içinde oldu. Araç 2007 ve 40 bindeydi. Trigerine kadar tüm bakımlarını yaptırdım, sonra da bakım haricinde hiç masraf etmedim. 2.elde maalesef böyle durumlar olabiliyor bence çok dert etmeyin, gerekli bakımlarını yaptırın temiz kullanın, kolay kolay sorun çıkartmaz. Bu arada 2012 Aralık ayında da city değişti ücretsiz.
sen de benim kadar talihsizmişsin valla ne diyeyim halils2. ürküyorum artık araca binerken. resmen hevesim kaldı kursağımda 3,5 ayda. ağır bakıma kadar başka bişey çıkartmasın artık buna da razı durumdayım. ağır bakım kaçta yapılması gerekiyor bilemiyorum ama sanırım onda da oldukça tuzlu bir fatura çıkacaktır. zincirdi,trigerdi falan filan bilginiz var mı bu konuda acaba?
punto1414
27/06/2016, 14:39
usta çokta takma kafaya..biraz eşşeğe biner gibi binn..önemseme 1 ay sonra hem psikolojik olarak rahatlayacaksın hemde alışacaksın.arabada masraf hiç bir zaman bitmez..
Aracınız hayırlı olsun.maalesef kronik sorunları olan bir araç.Baskı balatayı 60binde değiştim,debriyaj çok sertti ama vites geçişlerim yine de yumuşamadı.Sinyal kolunu garanti varken değiştim.Akü bitti bi kere,Allahtan park halindeydim.Arka amortisörler,4 kapı gergisi,3 takım amortisör takozu değiştirdim 4 senede.bi de ne zaman servise versem,dönüşte bana bi ampul patlak verdiler[emoji35].hiç kontrol etmek yok arabayı.Bence city den korkup,servislere o kadar para vermeye gerek yok.
İnşallah bunlarla geçmiş olur diyelim,hepimize.
Sent my iPhone using
halilimo
27/06/2016, 14:48
Triger ses yapmadigi surece 160 binde degistiriliyor. Aracin cikabilecek sorunlarini yaptirmissiniz. Km den dolayi normal masraf bunlar. Serviste yaptirdiginiz icin fiyatlar yuksek. Benim merak ettigim bu aracta ne buldunuzda 2012 poloyu sattiniz. Haberim olsa degisirdim acikcasi hemde 1 yil garanti verirdim aracima;)
ERDEM1907
27/06/2016, 14:54
Öncelikle geçmiş olsun.
Bu arabayı almadan hiç mi araştırmadın?
Bir ton kronik sorunu var.
Ben olsam elden çıkarırdım.
İyi ki otomatik vitesini almamışsın birde dualogic sıkıntısı çekecektin.
aklimanyusuf
27/06/2016, 14:59
Triger ses yapmadigi surece 160 binde degistiriliyor. Aracin cikabilecek sorunlarini yaptirmissiniz. Km den dolayi normal masraf bunlar. Serviste yaptirdiginiz icin fiyatlar yuksek. Benim merak ettigim bu aracta ne buldunuzda 2012 poloyu sattiniz. Haberim olsa degisirdim acikcasi hemde 1 yil garanti verirdim aracima;)
şuan sorduğunuz sorunun cevabını ben kendime veremiyorum ki size vereyim. heves işte yok cam tavan,yok sunroof, yok cruise control vs. şuan hangisini gözüm görüyor sorun hiçbirisini.bu da durmaz muhtemelen zaten kısa zamanda yine bu yükseklikte bi masraf açsın zararına satarım ben bunu anında bi galeriye falan götürür bırakırım :)
aklimanyusuf
27/06/2016, 15:00
Öncelikle geçmiş olsun.
Bu arabayı almadan hiç mi araştırmadın?
Bir ton kronik sorunu var.
Ben olsam elden çıkarırdım.
İyi ki otomatik vitesini almamışsın birde dualogic sıkıntısı çekecektin.
yok doğru diyorsun hiç tahmin etmedim bu kadar kronik sorunlu olacağını zarar etmeden eldem çıkartabilsem keşke:(
aklimanyusuf
27/06/2016, 15:03
usta çokta takma kafaya..biraz eşşeğe biner gibi binn..önemseme 1 ay sonra hem psikolojik olarak rahatlayacaksın hemde alışacaksın.arabada masraf hiç bir zaman bitmez..
ya biliyorum bitmez bitmeyecekte ama o kadar üst üste geldi ki artık sırada ne var diye düşünmeden edemiyorum. mesela şu baskı balata 3 ay sonra çıksa karşıma gözüme gelmez belki normal der geçerim ya da sinyal kolu şanssızlık der geçerim ama bu kadar da peşpeşe gelmez ki. sigorta-kasko-amartisör takozu-sinyal kolu-baskı balata şeklinde uzadı gitti liste doğru diyorsun yoksa masraf bitmez
aklimanyusuf
27/06/2016, 15:12
Aracınız hayırlı olsun.maalesef kronik sorunları olan bir araç.Baskı balatayı 60binde değiştim,debriyaj çok sertti ama vites geçişlerim yine de yumuşamadı.Sinyal kolunu garanti varken değiştim.Akü bitti bi kere,Allahtan park halindeydim.Arka amortisörler,4 kapı gergisi,3 takım amortisör takozu değiştirdim 4 senede.bi de ne zaman servise versem,dönüşte bana bi ampul patlak verdiler[emoji35].hiç kontrol etmek yok arabayı.Bence city den korkup,servislere o kadar para vermeye gerek yok.
İnşallah bunlarla geçmiş olur diyelim,hepimize.
Sent my iPhone using
valla çok geçmiş olsun sana da ne diyeceğimi bilemedim hatta sen şimdi tüm bunları yazınca ben iyice korktum :) gerçi 4 senede demişsin 4 senede olacaksa bunlar olsun napalım yeter ki 3-5 gün arayla peşpeşe denk gelmesin :)
O araç muhtemelen 80.000 km de değildi.Mide bulandırmak istemiyorum hevesinizi de baltalamak gibi bir niyetim yok ama 80.000 de baskı balata biraz zor biter.Ha ihtimal yok mu var,ben o km de ilk sizden duydum mesela.inşllh başka bir problem yaşamazsınız.yalnız şu var puntolar gerçekten sorunlu araçlar.
Baskı olayı tamamen kullanımla alakalı olduğu için km veremezsiniz. Ben kmsi orjinal 40k daki aracın baskısını 47k ga kadar zor götürdüm.
sen de benim kadar talihsizmişsin valla ne diyeyim halils2. ürküyorum artık araca binerken. resmen hevesim kaldı kursağımda 3,5 ayda. ağır bakıma kadar başka bişey çıkartmasın artık buna da razı durumdayım. ağır bakım kaçta yapılması gerekiyor bilemiyorum ama sanırım onda da oldukça tuzlu bir fatura çıkacaktır. zincirdi,trigerdi falan filan bilginiz var mı bu konuda acaba?
Araç dizel mi benzinli mi göremedim ama benzinli ise 120bin km ya da 5 yıl(kayışlı olduğundan), dizel ise 160bin ya da 5 yıl (servisin dediği) ama zincirlide ses gelmiyorsa 160bini geçen de var ses geldiği için 90 100 binde değişende. Şuan dizel lineam var, 75k da 2011 model, zincir ses yapmadığı için elletmedim, baskı arada titriyor ama hafif gaz verince sorun yok. Yani ben aracın bakımını ağır ya da normal olarak değil, sıkıntılı yerin sorununu çözerek binmeyi tercih ederim. Eski reno 19 aracım vardı 220 binde motor yaptırdık, üstünden çıkan zincir ustanın dediğine göre orjinaliymiş. Zincir kayışa göre boşuk olmadığı sürece daha sağlıklı ve uzun ömürlü.
Geri vitese gecislerde sanzimandan ses geliyorsa debriyaja basin ilk once 3 e sora geriye takin ses gelmez. Sanzimanindan ses gelen her arac icin bunu uygulayabilirsiniz
punto1414
27/06/2016, 17:54
eğer aracın garantisi yok ise basit işlemler için ben yetkili servise çok uğramanı tavsiye etmem..en az 2 katı fiyat çıkartıyorlar en azzz..bulunamayan çözülemeyen bir sorun olduğunda uğrayabilirsin.Her şeyde bir hayır vardır derler sabret şu mübarek günlerde Allah hepimizin işini gücünü ras getirsin.
sinyal kolu ve debriyaj aynı anda çıkması tamamen denk gelmiş bence
ama şu kadarını söyliyeyim ki bizim araçlar sağlam arabalardır eğer aracınız kurcalanmamış bi araçsa kolay kolay sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum
evo iyidir keyfini sürün
kalender85
27/06/2016, 22:57
Çok geçmiş olsun. Ben de sizin gibi Amasya'da 2010 Punto Evo Dynamic dualogic satın aldım. Sizi etkileyen sebepler beni de cezbetti,araç tipi skydoom, donanım vs. ilk aracım ki hala kullanıyorum. 1 buçuk yıl oldu. Triger kayışı yeni değiştim servisten yılı geldiği için. Almadan önce bu foruma danışmıştım, Arkadaşlar bir kaç kronik hatadan bahsetmişlerdi. O meşhur göğüs çatlağı problemi oldu ücretsiz değişti servis. Klimada sıkıntı oldu sadece tek taraf sıcak üflüyordu. Dışarıda yaptırdım tekrar bozuldu. servis 700 liralık bir masraftan bahsetti şimdilik duruyor dokunmadım. Baskı balata 2013'de değişmiş şimdi kalkışta titreme var baskı-balata değişimi gelmiş gibi geliyor bana. Uzattım evet aracın sıkıntıları varmış yaşayarak öğreniyoruz. Ama sürüşü keyifli,rahat ve kendini sevdiren bir araç olduğu için henüz satayım kurtulayım noktasına da gelmedim açıkçası. Umarım tekrar sorun çıkmaz da rahatça kullanırsınız aracınızı.
aklimanyusuf
28/06/2016, 10:02
İyi dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim. ben de umuyorum artık sorun yaşamam lakin sırasıyla hepsi olacakmış gibi hissediyorum. mesela yeni yeni şeyler öğrendim büyük çoğunluğunda oluşan sıkıntılarla ilgili. göğüs çatlağı, city mod, amartisör vs... sırasıyla gelecektir sanırım bize de :) arkadaşlar ciddi manada hevesim kaçtı binesim gelmiyor şayet ilgilenen olursa araçla lütfen irtibata geçsin olanı biteni hepsini yazdım buraya punto evo'ya binmek istiyorum diyen olursa mesaj atsın zira gerçekten isteğim kalmadı.
Hmetin11
28/06/2016, 12:30
Biz ne yapalım hocam 500TL masraf var dedi ekspertiz komple motor yapılacak.6000TL masraf var.7000TL ye kadar da yolu var.
Yerli arabaya binelim dedik butun hevesimiz kactı ve maddi-manevi agır bir yuke girdik.Gecmis olsun size de ...
emba2005
08/07/2016, 17:33
bende 2007 grande punto 1,2 benzinli var ve yaklasik 4 senedir kullaniyorum 2. sahibiyim hicbirsorunum cikmadi 143000 km daha baskibalata degistirmedim ilk aldigimda 80000km deydi tek problemim klimayla sizede gecmis olsun cok sanssizmissiniz
Bu kadar sorunu okuduktan sonra hemen kapattım konuyu bulaşıcı falandır diye :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.