Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sizce Ne Yapmalıyım Bilgi almak isterim...???????????



Kerem16
22/06/2016, 02:57
Merhabalar Arkadaşlar

Selamlar Ben Aranıza yeni katıldım Cok isteyerek bir punto sahibi oldum 08.05.2016 Tarihinde 2012 Punto Pop dizel euro5 motor 103 km 2 parça boya değişen olmayan bir araç aldım fiat güvencesiyle inandırıldık kandırıldık tüm kredi işlemleri noter satış işleri hallettikten sonra aracımızın detaylı temizlik oldugundan dolayı 2 gun beklememiz gerektigini söyledi 2.el satış bölümündeki calışan koltuklar kokmasın buhar yapmasın denildi peki tamam demek zorunda kaldık... PEKİ arkadaşım madem 2 gün boyunca bekleyecek bu araç ozaman teslim edilmeden bana bu aracın kızdırma lambası yanıyor buji yanık oldugundan dolayı degiştirin diye soyledım ewvallah degişmiş+ kelebek cam cıtası yoktu sol tarafta takılsın bi zahmet hatırlattık vs vs klima gazı polen filtresine bakılsın soyledim

AMA HİKAYE ŞİMDİ BAŞLIYOR.

Aracı 11,05,2016 akşam iş çıkışı saat:20,00 teslim aldım hava serin oldugundan klimaya bile aklıma gelmedi bakmak 2 gün sonra klimanın çalıştıgını fakat soguk üflemediğini fark ettim Fiat Ban Oto 2,el satışcı çalışana bilgi verdim ertesi günü getirin bakalım serviste dedi götürdüm ertesi gün 5 saat servis içerisinde bekle allah bekle içeride çalışanlarda küfürler hakaretler sacma sapan konuşmalar tam manasıyla kendı kendıme sordum ben nerdeyim kapanma saati yaklaştı servis danışmanı aracınız burada kalmak zorunda klima hortumları patlak arızalı BU HORTUM YEDEK PARÇA ÜCRETİ 600 TL + KDV diye söylemesinden sonra beynimden kaynar sular indi Bu aracı ben sizden sizin 2. el güvencesiyle aldım bu aracı yapmak zorundasınız benım sorunum degil dedim Ayıplı Mal satacaksın ve bunu bana ödetmek ıcın elınden geleni yaptılar fakat ters yapınca beni gonderdiler ertesi akşam aracımı aldım bır ücret ödemeden bana soyledıkleri klima hortumu degiştirildi tamam diyerek hersey aradan 5 gun sonra klima gene sogutmuyor sıcak havalar basladı aracı bıraktık servise 9 gün bekledim klima ve dıger yedek parcalarında takılması için bunun Yanında Fiat a şikayet ettim mail attım geri dönüş yapıldı aracınızın her eksiği yapılacak servis müdür ile muhatab olacaksını her hangı bir ücret ödemeyeceksiniz sayın musterımız diyerek fiat ve fiat bayiisi arasındaki dıyalog boyle olunca dıreksıyon resmi city arızası oldugunuda farkettim bütün arızaları belırttım direksiyonu cozduler klimaya gelince garanti kapsamına girmedigini bunu sizin karsılayacagınızı soylediler bende inadına inadına haklı oldugum haksızlıga tahammulum olmadıgı ıcın bu yapılanlar karsısında ıcım cıldırmıs ama dışım buyuk sabırla bekleyişim magdur olusum işimden ızın almam hastamı taksilerle goturmem bır arac temin edilmemesi sorulmaması bir fiat bayisinde adam gıbı durustce efendıce karsıma çıkıp muhatap olacak ınsanın olmaması beni Fiat aldıgıma alacagıma pişman etmeleri sadece yaptıkları malı satana kadar sonra arkasında durmamaları servis müdürü ayrı servis danısmanı ayrı 2 el satıscısı ayrı hepsi konustu konustu ama hiç biri destek olmadı sadece arabayı bana sattıkların acıkta ortada kaldım bagaj kili klima vs vs vs kdv işçilik 1365 tl ücreti ödedim allah belanızı versin haram zıkkım olsun bir yetim insan bunları yaptıkları için dedim aldım aracımı cıktım gittim ve yıne soyluyorum çok pişman oldum fiat punto aldıgımada ama yargıyada goturmeyı düşünüyorum allah buyuk inşallah bu odedıgım parayı son kurusuna kadarda alacagım rezil edcegim o serviside durum boyle arkadaşlar ne yapabılırım kafam allak bullak oldu sadece cok psıkoljım bozuldu üzüldüm bu olanlara da yıprandım. tesekkurler ediyorum iyi geceler

candmag
22/06/2016, 03:19
Hocam geçmiş olsun. Gerçekten kötü bir tecrübe olmuş sizin için. Keşke bu yapılan şeyleri baktınız diş geçiremiyorsunuz sanayide yaptırsaydınız. En az yarı yarıya fiyat farkediyor. Tekrar geçmiş olsun...

Ezeldenberi
22/06/2016, 03:25
Öncelikle hoşgeldiniz, baya bir sıkıntılı süreç geçirmissiniz. Ancak hakkınızı sonuna kadar arayınız. Fiat bayii size araçla ilgili expertiz raporu verdimi? Vermedi ise kesinlikle vermesi gerekiyordu. . Söylediğiniz gibi bence hiç vakit kaybetmeden Fiat'ın genel merkezden sizin için söylenen hiç masraf ödemeden aracınızın tüm eksiklerinin yapılacağına dair söylenen herşeyi mahkeme delili olarak sunarak ayrıca satıcı bayiinin size ayıplı malı sattığını da yaptığınız masrafları belgelerinide sunarak tuketici mahkemesine verin gitsin.İkinci el aracı sonradan sıkıntılarla karşılaşmadan alamak adına yetkili bayiiden güvenerek aldığınızı ayrıca mahkemeye ifaye ediniz. Çok geçmiş olsun.

Kerem16
22/06/2016, 03:37
sagolasın bir tecrübe oldu ama mesleğim oto yedek parça elk aksamı motor üzerine cok firmada satış toptan uzerıne çalıştım hani iyiki içersindeyiz bu işlerde ama bize bunu yaptılar kırgınlık oldu içimde hayırlısı yargıda hakkımızı arayacagız

Kerem16
22/06/2016, 03:42
ezeldenberi birde en son ödediğim tutarın faturasını aracımın eski sahibi adına fatura ettiler bana ben bu fatura bu sekilde olmaması gerektigini söylediğimde bayanın dediği sizin kaydınız yok bu sekılde kesebılıyorum demesı halbuki 1 hafta önce yag filtre bakımı yaptırdıgımda benım adıma soyadıma kesilmiş faturada elimde bulunmakta bu hafta tüketici haklarına dilekce ile mahkemeye verecegim inşallah

Ezeldenberi
22/06/2016, 03:53
ezeldenberi birde en son ödediğim tutarın faturasını aracımın eski sahibi adına fatura ettiler bana ben bu fatura bu sekilde olmaması gerektigini söylediğimde bayanın dediği sizin kaydınız yok bu sekılde kesebılıyorum demesı halbuki 1 hafta önce yag filtre bakımı yaptırdıgımda benım adıma soyadıma kesilmiş faturada elimde bulunmakta bu hafta tüketici haklarına dilekce ile mahkemeye verecegim inşallah

Tam bir üç kağıt diyorum başkada bir şey demeye gerek yok. Araç sahibi siz olduğunuz halde faturayı önceki sahibi adına fatura ettiler. Bence buda bir çeşit dolandırıcılık. Aynen bu olayıda mahkemeye iletiniz.

ORS15
22/06/2016, 08:03
Kerem bey, araç ruhsatı kimin adına ve fatura kimin adına kesildi?

SinanTR
22/06/2016, 08:41
hocam çok geçmiş olsun kötü bi tecrübe gerçekten

hangi bayiiden aldığınızınıda söylerseniz hem ifşa edilmiş hemde başka arkadaşlarında madur olmaması açısından iyi olur

punto1414
22/06/2016, 08:57
Fıat yetkili bayilerinde satılan 2.el araçlar 1 sene garanti kapsamında..geri vites yapmayıp olayın üstüne gidin..Hatta başka bayilerden telefon ile bilgi alın..

SinanT
22/06/2016, 09:42
Çok geçmiş olsun. Haklı olduğun halde bu şekilde bir muameleye maruz kalmanız çok üzücü olmuş sizin adınıza.
Sonuna kadar Haklı olduğunuz belli.
Benzeri bir kaç sıkıntı yaşadım bende mağduriyetimi fazlasıyla giderdiler ama farklı firmalardan. Size önerim, konuyla ilgili güzel bir eposta hazırlamanız ve Tofaş' ın yönetim birimlerine iletmeniz. 2 gün içinde sorununuz çözülecektir. Daha doğrusu mağduriyetiniz giderilecektir.
Bu konuda size örnek gönderebilirim.

CanGo48
22/06/2016, 09:43
geçmiş olsun birader umarım bütün sorunların çözülür arabanın tadını çıkartırsın. Ben olsam en başından sağlam bir avukat bulup anasından emdiği sütü burnundan getirirdim...

cavalier79
22/06/2016, 09:52
Çok geçmiş olsun.
Bence sorun Fiat ta değil , sorun serviste , klasik bir Türk yaklaşımı olmuş servisin insafsız kazığı söz konusu.

ORS15
22/06/2016, 10:26
Öncelikle geçmiş olsun, karşılaştığınız durum tam, 2. sınıf bir galerici mantığı , bu durum anca 2. sınıf bir galericide olur. Bu tarz olayları genelde ayakta galericilik yapan yapıyordu, ama ilk defa yetkili servisten böyle bir şey duydum.
Ben olsam, direk tüketici mahkemesine gider dava acardım. Servise bırakıtınızda servis kayıtlarını saklıyorsanız, avukat tutmanıza gerek yok. yada eliniz de yoksa başka bir servisten aracınıza , aracı algınız tarihten sonra ne yapılmış, ücretleri kim karşılamış bu bilgileri alın.
Ben eminim ya faturalandırdığınız bütün ödemelerinizi , yasal faizi ile birlikte geri alırsınız, yada aracınızı aynı fiyata iade eder ve noter masrafları ve faturalandırdığınız bütün bedelleri geri yasal faizi ile birlikte geri alırsınız.
Asla peşini bırakmayın olayın, hakkınızı mahkemede kesin arayın..

occupyist
22/06/2016, 10:27
hocam çok geçmiş olsun kötü bi tecrübe gerçekten

hangi bayiiden aldığınızınıda söylerseniz hem ifşa edilmiş hemde başka arkadaşlarında madur olmaması açısından iyi olur
Arkadaşımız, Fiat - Ban Otomotiv olduğunu yazmış Sinan Bey. Artık yetkili servislere hiç güvenim kalmadı benim de.

SM-A500F cihazımdan gönderildi

Ezeldenberi
22/06/2016, 10:45
Kerem bey, şuan Fiat Ban Oto nun tesadüfen netten incelerken sah. deki satışta olan araçlarına tam sizlik bir açıklama gördüm;

FİAT OTOEKSPER ANABAYİ FİAT BANOTO'DAN 48 AY
KADAR KREDİ İMKANI
FİAT ANA BAYİSİNDEN
OTOEKSPER GARANTİLİ İKİNCİ EL ARAÇLAR…

Almış olduğunuz aracın expertiz raporunu kesinlikle isteyin veya elinizde mi?

ORS15
22/06/2016, 10:48
Valla, ben artık tanımadığım yetkili servise gitmem. 3 sene önce Denizli'de sol amortisör takozundan ses gelmeye başladı. Baktım yetkili servis var, bir kontrol ettireyim diye, yetili servise girdim. Sol amortisör üst takozunun değişmesi gerektiğini ve debriyaj baskı balatasının bitiğini söylediler, yarın gelin değiştirelim dedi, aracın 15,000 km önce debriyaj baskı seti yetkili servide değiştirildi dedim, yok bu bitmiş dedi. Şaşırdım neyse ben bir düşüneyim gelirim dedim. Haliç otoyu aradım ya bunun baskı başlatası değişme dimi diye sordum, baktılar sistemden daha yeni değişmiş dediler, dedim bura da servis böyle böyle diyor , sallamışlar kullan bir şey olmaz, olursa bizi ara biz aracı nerde kalsa alırız dedi.
Denizli'deki servis danışmanına İstanbul'da baktırtayım artık dedim yok abi , bu araç 100 km gitmez yolda kalır dedi. onun üzerine 40,000 km yaptım aracı öyle sattım , hala baskı balatası iyi durumdaydı.

O yüzden tavsiyeler gerçekten önemli.

halilimo
22/06/2016, 11:16
Arkadaslar calisanlarin hedefi var belli bir ciro yapmalari gerek ayni sekilde servisinde cirosu var o yuzden boyle islere giriyorlar. Komsumuz fiattin 2. Elinden palio almisti. Tesadufen baska servise girmis. Aracin 100 bin km si dusurulmus. Servis mudurune mahkemeye vercegini soyleyince korkudan cok cuzi bir fiata sifir punto vermislerdi. Arkadasa tavsiyem yargiya tasi butun masraflarini geri alirsin.

SinanTR
22/06/2016, 18:56
Arkadaşımız, Fiat - Ban Otomotiv olduğunu yazmış Sinan Bey. Artık yetkili servislere hiç güvenim kalmadı benim de.

SM-A500F cihazımdan gönderildi

kaçırmışım ben teşekkürler

arenas
22/06/2016, 19:27
Yetkili servis-sanayi,
Satış Bayi-galerici arasında maalesef bi fark kalmadı.İşini iyi yapmaya çalışan,vicdan sahibi bir avuç adam kaldı.Mevzu onları bulabilmek.


Sent my iPhone using

MKavruk
22/06/2016, 19:48
kerem Bey, forumumuza hoş geldiniz ve çok geçmiş olsun. Tüm bu yaşadıklarınızın anı olarak kalması ve aracınızı keyifli günlerde kullanmanızı dilerim.

KaanTs
22/06/2016, 22:13
Geçmiş olsun hocam . Sonuna kadar arayın hakkınızı

Kerem16
23/06/2016, 03:12
bugun Fiat cagrı merkezini aradım sakin bir dille bütün herşeyi teker teker detaylandırıp anlattım ! Ve servisi tüketici hakları mahkemesine şikayette bulunacagımı ayıplı mal satmak malı satana kadar yaptıgı hızmetı muhatab kimseyi bulamadıgımı ilk fiat çagrı merkezine şikayet ettiğim ses kayıtlarına kadar istedim telde gorustugum beyefendi fiat bölge merkezine olayı ızah edıcegını yazılı bır şekilde posta edecegini söyledi 2 gün içerisinde size dönecekler acıklaması yapıldı beklıyorum şimdilik

Kerem16
23/06/2016, 03:16
Merhaba Ezelden Beri bana oto expertiz raporu vermediler evet ban oto giriş kapısında kocaman bir reklam panosu var bu sizin yazdıklarınız yazıyor ve yarın sabah fotografını çekip delil olarak onuda mahkemeye sunmak ıcın dosyama koyacagım

Kerem16
23/06/2016, 03:19
merhaba ALİ ORS Arkadasım

Araç benim üzerime ruhsat sahıbı benim ve kesilen fatura ise önceki sahibine kesilen fatura

Ezeldenberi
23/06/2016, 03:30
bugun Fiat cagrı merkezini aradım sakin bir dille bütün herşeyi teker teker detaylandırıp anlattım ! Ve servisi tüketici hakları mahkemesine şikayette bulunacagımı ayıplı mal satmak malı satana kadar yaptıgı hızmetı muhatab kimseyi bulamadıgımı ilk fiat çagrı merkezine şikayet ettiğim ses kayıtlarına kadar istedim telde gorustugum beyefendi fiat bölge merkezine olayı ızah edıcegını yazılı bır şekilde posta edecegini söyledi 2 gün içerisinde size dönecekler acıklaması yapıldı beklıyorum şimdilik

Hani bir atasözümüz varya, "el mi yaman, bey mi?" diye . Dilinize sağlık yok öyle milletin helal parasını cukka etmek. Ayrıca davayı kesinlikle açın ki birdaha böyle bir sahtekarlık yapmaya cüret edemesinler.

Kerem16
23/06/2016, 03:31
merhaba Sinan Turk arkadasım

bu konu ıle yardımcı olursan cok memnun olurum mesela örnek gönderebilirsen mail adresim keremadsan@hotmail.com okur ıncelerim geregini yaparım tesekkur ederım ilgin için

Kerem16
23/06/2016, 03:49
haklısınız dogru söz ama benim sıkı bir çalışma yapıp herşeye başlamam lazım cunku zaman kaybetmek istemiyorum daha fazla daha hazırlanmam lazım 1. ilk bakım yag fıltre vs vs 250 tl fatura benım adıma burada bır sıkıntı yok 2. fiat cagrı merkezı ıle gorusutugum bayanın dedıklerını dınleyıp aracı servıse bırakıp herseyı ucretsiz karsılanacak servıs mudur ılgılenecek muhatab olacak dıye soylendı ama direksiyon city arızasını bana tofaş fiat ıle gorustugunu city yi bedelsiz komple degiştirdiklerini beyan etti şimdi gecıyorum 3. asıl olay klima hortumu degiştirecegiz dıye solendi tamır edılmıs bır sekılde 2 gun sonra gene klima gazı hortumlardan bosaltmıstı soguk uflemıyordu 3. aracı servise bıraktım 9 gün boyunca hep kendım aradım sordum servıs mudurunu + servis danısmanını ne oldu yedek parca geldimi nasıl olacak ne zaman cıkaracksınz gibi sorularım oldu kesınlıkle benı arayıp kerem bey arac su durumdadır yada kerem bey yedek parca beklıyoruz gibi aradıkları sordukları olmadı iletişim musterı memnunıyeti tamamen kocaman 000 geçiyorum 4: bana satarken 30 bin km motor garantisi yapacagını soylemıstı arac satıs uzmanı servis mudurude cityi degiştirdiklerini soyledi bana ama klima masraflarını sizin odeyecegınız dıye konusma yaptı bana benım su soruma aldıgım yanıt araca garanti yaptınız motor dıye soyledı bende dedım kı city dıreksıyon degiştiginizi 4500 tl masraf actıgını beyan ettı bana garantiden city dıreksıyon degısıyorda klima neden garantı kapsamına gırmez diye isyan ettigimde klima garantiye neden girmez sacmalık sızın yaptıgını dıye soylemiştim

Kerem16
23/06/2016, 03:54
bursa Ban oto fiat servis

ORS15
23/06/2016, 09:18
merhaba ALİ ORS Arkadasım

Araç benim üzerime ruhsat sahıbı benim ve kesilen fatura ise önceki sahibine kesilen fatura

Ruhsat sizin adınızayken, başkasının adına nasıl fatura kesiyorlar onu almadım.Bu hiç doğru değil. Bence dosyanıza bunu da koyun, bunun da kesin belirtin.Kerem bey, Zafer beye katılıyorum kesinlikle reklam panosunun, fotoğrafını çekip , dosyanıza ekleyin.
Kerem bey burası , korsan yetkili servis olmasın, Fiat müşteri hizmetleri onayladı mı buranın yetili servis olduğunu, çünkü yaptıkları bir yetkili servis ile alakası yok.

Kerem bey, aracınıza servise bıraktığınızda kayıt açmadılar mı. Acılan kayıt evraklarının fotokopisini servisten isteyin, onları da ekleyin.
Bunun yanında ikici el araçlarda ben 6 ay garanti var diye hatırlıyorum. Âmâ bu kanun çıktımı haberim yok bunu araştırırsan elin daha da güçlenir.
bir iki haber linki koydum fikir vermesi acısından. Kolay gelsin ben arda araştırma yaparım eğer bir şeyler bulursam paylaşırım sizinle, kolay gelsin.
İkinci El Arabalara 1 Yıl Garanti Geliyor (https://www.haberler.com/ikinci-el-araba-alacaklara-cok-guzel-haber-6904131-haberi/)
İkinci El Otomobillere Garanti Zorunluluğu Geliyor (https://www.tasit.com/otomobil-haberleri/trafik-ve-vergi/ikinci-el-otomobillere-garanti-zorunlulugu-geliyor)
İkinci ele de garanti mecburiyeti geliyor (https://www.milliyet.com.tr/ikinci-ele-de-garanti-mecburiyeti/ekonomi/detay/1874598/default.htm)
6502 SAYILI TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN’DA AYIPLI MALA İLİŞKİN HÜKÜMLER | Erdem & Erdem (https://www.erdem-erdem.com/articles/6502-sayili-tuketicinin-korunmasi-hakkinda-kanunda-ayipli-mala-iliskin-hukumler/)
Satın aldığı aracın hasarlı olduğunu öğrenen vatandaş açtığı davayı kazandı | Otomobil Haberleri (https://www.haberturk.com/ekonomi/otomobil/haber/1109825-hasarli-arac-satan-kisiye-actigi-davayi-kazandi)
https://www.yusufayik.av.tr/tuketicimahkemekararlari.html
https://tuketicimahkemesi.net/tag/ikinci-el-urun/

SinanT
23/06/2016, 09:58
merhaba Sinan Turk arkadasım

bu konu ıle yardımcı olursan cok memnun olurum mesela örnek gönderebilirsen mail adresim keremadsan@hotmail.com okur ıncelerim geregini yaparım tesekkur ederım ilgin için


Merhaba Kerem Bey, Gönderdim az önce iki adet farklı eposta.

ORS15
23/06/2016, 10:15
kerem bey araştırmaya devam ediyorum arada eklerim,
Ayıplı Araç Hakkında Yargıtay Kararları | Baltacı Avukatlık Ofisi (https://www.baltaci.av.tr/ayipli-arac-hakkinda-yargitay-kararlari/)
Tüketici Hakları - Ayıplı mal ya da hizmet durumunda tüketicinin hakları nelerdir? videolu anlatım - Mynet Kadın Tv (https://kadin.mynet.com/kadintv/Ayipli-mal-ya-da-hizmet-durumunda-tuketicinin-haklari-nelerdir)
Tüketici | Tüketici Yardım (https://www.tuketiciyardim.com/?act=sorular)
https://www.proaktifhukuk.com/ayipli-mal-karsisinda-tuketicilerin-korunmasi.html
İkinci el araç alanlar dikkat (https://www.yenisafak.com/ekonomi/ikinci-el-arac-alanlar-dikkat-2057404)
https://www.istanbulbarosu.org.tr/Yayinlar/BaroDergileri/TUKETICI2014.pdf
https://ilkayhukukburosu.com/ikinci-el-aracta-ayipli-mal-davasi/

Umarım herkese faydalı olur, bu bilgiler.

Kerem16
25/06/2016, 02:13
bugun arkadaşlar TOFAŞ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ARADIM BENIM ŞİKAYET DOSYAM İLE İLGİLENEN BAYAN BAYA YOGUN ANLAŞILAN 30 KEZ ARAYIP SORMUSUMDUR CEP TELIME KADAR BIRAKTIM DÖNÜŞ SAGLANSIN DİYE ARAYAN SORAN YOK DÜŞÜNÇELİYİM.

Ezeldenberi
26/06/2016, 23:03
Kerem bey, bu bilgiyi ilk mesajimda verecektim ancak atlamışım, bu bahsettiğiniz " kelebek cam cıtası yoktu sol tarafta " kendi tecrübelerimden kesin bilgi olarak aktarıyorum ki; kelebek cam çıtası grandepunto'larda camla beraberinde bulunmuyor, evolara sonradan bu çıta eklenmiştir. Yani anlayacağınız aracınıza takılan kelebek camı orjinal değil, grandepunto kelebek camıdır. istediğiniz oto cam firmasına sorabilirsiniz ancak özellikle punto evo olduğunu belirterek.
İki camın fiyatları da farklıdır.

Kerem16
27/06/2016, 02:09
haklısınız küçük siyah renkte cıta ama takıldı cam ile beraber degiştigini bilgisi verildi bana haloldu yani

ORS15
27/06/2016, 10:01
Kerem bey, bu durumu müşteri hizmetleri ile çözersin ama uzun sürer bence bunu aldığın yer ile konuş daha hızlı çözülür. Eğer aldığın yer ile anlaşamıyorsan bence önce tüketici mahkemesine ver zaten uzun sürüyor. Eğer beklersen, müşteri hizmetlerini sabır ve sinirlerini test etmiş olursun...

ERDEM1907
27/06/2016, 15:01
fiat bayi şaşırtmadı beni. geçmiş olsun.

gorillaz
28/06/2016, 01:05
Çok gecmiş olsun Kerem hocam. Sizin şanssızlığınız araç ile ilgili değil tamamen servis ile alakalı. Sizin yerinizde olmak inanın istemezdim. Maddi boyutunu geçtim bir parça icin bu kadar güncel bir araç icin 9 gun beklemek benim kanıma dokunurdu. O zaman kaybının izahati olamaz kesin... En kısa sürede hallerdesiniz insallah. İsiniz rast gelsin...


Sent my iPhone using

fawori
02/07/2016, 23:28
bence merkez fiat tofaş'a şikayet edin.