Orijinalini görmek için tıklayınız : Punto dizelden benzinliye geçiş
Arkadaşlar merhaba,
Allah kısmet ederse yaklaşık 2,5 senedir kullandığım 2007 model 1,3 mjet active aracımı 2-3 ay içerisinde satacağım. Yerine bütçem çokta fazla olmadığı için üzerine 10-12 bin ekleyip 2011-2012 model yine punto almayı düşünüyorum ancak bu sefer alacağım puntonun mutlaka dolu olması tercih sebebim. Bu sebeple illa dizel olsun diye bir düşüncem yok o paralara benzinli araçta alabilirim yıllık çok yüksek kilometreler yapmadığım için benzinli araçta beni çok üzmez.
Ancak burada kafama takılan hangi tip benzinli aracı almam gerektiği yönünde(bir sürü farklı model var grande-evo-düz)
Sizce hangi modeli düşünmeliyim(cam tavan olmassa olmazım değil ama diğer donanımların hepsi olmalı)
Şimdiden teşekkürler.
feyzullah
13/05/2016, 11:12
Full multiair punto evo isabetli bir seçim olur. Ben şimdi punto alacak olsam en güçlü seçenek olur benim açımdan.
AykutCelebi
13/05/2016, 11:32
İnanırmısınız aynı konuyu açmayı düşünüyordum. Benim de iş yerim evime çok yakın taşınabilir. O yüzden üstüne para koyup benzinli punto ya geçsem beni üzer mi yakıt konusunda diye çok git gel yaşıyorum. Bu arada ben 1.4 Fire 105 HP Mair Lounge S&S modeline bakıyorum. Bu model konusunda forumda ki kullanıcıların yorumlarını, tavsiyelerini bekliyorum.
İnanırmısınız aynı konuyu açmayı düşünüyordum. Benim de iş yerim evime çok yakın taşınabilir. O yüzden üstüne para koyup benzinli punto ya geçsem beni üzer mi yakıt konusunda diye çok git gel yaşıyorum. Bu arada ben 1.4 Fire 105 HP Mair Lounge S&S modeline bakıyorum. Bu model konusunda forumda ki kullanıcıların yorumlarını, tavsiyelerini bekliyorum.
Bu bahsettiğiniz aracın evolardan ne farkı var?
AykutCelebi
13/05/2016, 14:15
Bu bahsettiğiniz aracın evolardan ne farkı var?
Gördüğüm kadarıyla sadece makyaj tarafında bir değişiklik var. Mair Lounge modeli puntonun son çıkarttığı kasa. Birde sanırım evo nun 105 hp seçeneceği yok. En azından ilanlarda hep 77hplisini gördüm.
burakkocak
13/05/2016, 18:00
Merhabalar, eger tüp takma gibi bir düşünceniz yoksa ve performans da istiyorsaniz Multiair motor en iyi secenek olur. Multiair motora da lpg takiliyor ama fire motor kadar tam uyumlu mu orasini bilmiyorum.
Malum sitede cahillikle yazilmis bir cok ilan var. Adam fire motoru multiair olarak secip 77 beygirlik araci 105 hp olarak yaziyor. Ayrica multiair motor manuel ve 6 ileridir, motor kapaginda da multiair diye yazar. Öncelikle buna dikkat etmen gerekir.
Onun dışında yakit olarak sehir ici 7.5-8.0 arasi, sehirlerarasi da kullanma hizina gore 5.5-6.5 arasi degisir. Sonucta atmosferik bir motor, turbosuz. Turbo arizasi derdi de yok. Ama yeri geldiginde de iyi performans gösterir, özellikle 4000 devir üstünde aracin karakteri değişiyor :)
Son olarak da ESP icin ön konsolda ASR tuşuna mutlaka bakin, onu da yalan yanlis yazan cok. En kotü motor kaputunu actiginda akünün arkasindaki BOSCH markali parcadan anlarsin var mi yok mu diye.
aydinhakan
13/05/2016, 18:06
İki bucuk yildir dizel aracın torkuna alıştığınız için 77beygir fire motorlu bir evo sizi sollama gibi anı hızlanma gerektiren durumlarda ve ramparlarda hayal kırıklığına uğratabilir. Bu yüzden multiair motorlara bakın derim. Eğer fire motor alacak olursanızda mutlaka satın almadan önce hızlanmasını deneyin ki ne aldığınızı bilip sonra eski aracınızı sattiginiza pişman olmayin
zevk meselesi ama ben şahsen dizel puntoyu bırakıp illede benzinli alıcaksam fiat almam çok daha iyi araçlar var benzinli olarak
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.