Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Sanayide ki en kötü usta en iyi servisten daha iyidir !



teo53
12/04/2016, 10:16
Merhaba arkadaşlar babamın aracı bugün 110.000 bakim için servise götürdüm. Alındığından beri araç resmi servis bakımlarına gidiyor, ancak bir önceki bakımlarda hangi haysiyeti bozuk yaptıysa arabanın içine sıçmış hava filtresi kazanı kırık ve ona bağlı olan bir soket var oda kırık hatta o soket oksit yapmış. 600 lirayıda geçik bir ücreti var aradım hemen fiatı bu araç servis bakımlı kim kırdıysa arayın bulun ve işlemimi ücretsiz yapın dedim şimdi araç lifte bekliyor öyle. Allahtan kendi aracımı sanayide ki ustama götürüyorum yemin ediyorum sinir harbi yaşıyorum. Biz gözümüz gibi bakalım araçlara taş geldi mi kendi Can'ımız yanmış gibi üzülelim bir tane haysiyeti şerefi ahlaki bozuk kimse artık o çıkıyor kırıyor ve ses etmeden yerine takıyor oh ne güzel . Ama suç burada Fiat'ın görüyorum her gittiğimde içerisi stajyer dolu iyi usta sayısı az işte böyle basit gözüken yağ değişsin ne olacak mantığı bizleri bu hale getiriyor usta dursa başında yaparken bunlar olmaz

punto1414
12/04/2016, 13:43
Yetkili servislere bulunamayan çözülemeyen bir arıza olduğunda gideceksin.Arıza yı bulduklarında da oraya da yaptırmayacaksın.Ver ekspertiz ücretini git dışarda yarı fiyatına yaptır.Baskı balata en basiti git toptancıda 140 tl..Servise git 230 tl parça fiyatı.İşçilik 400 tl dışarda en kral usta 250 tl ye yapıyor.Şunu çok açık bir şekilde söyleyebilirim kampanyalar vs hariç servis ne diyorsa en az yarı fiyatına sanayide yaptırırsın.sonuç olarak yetkili servislerdeki ustalarda zamanında sanayide çalışan veya çalışmış olan kişilerden oluşuyor.Tek artı yanları sürekli aynı arabaları yapmaları ancak onu bile beceremiyorlar.

Ezeldenberi
12/04/2016, 14:40
Garantisi olamayan araçlar için çok doğru bir tespit.Ömer bey konuyla alakalı son noktayı koymuş.Aynen bende bu şekilde yapıyorum.Servis benim turbo arızasını çözememişti,(10 bine mal olur demişlerdi.) sanayide ki usta Allah razı olsun çözmüştü.

fluminense
12/04/2016, 15:41
İyi ustalar fiat hyundai reno gibi kıytırık markaların servislerinde durmuyor.Serviste biraz isim yapıp kendi dükkanlarını açıp parayı kırıyorlar..Bu iş böyle.Garanti harici durumlarda yetkili servise gidilmesini önermiyorum.

teo53
19/04/2016, 16:35
Bugün Fiattan gelen cevap talebiniz reddedilmiştir. Bir güzel s.... sıvadım ama öyle böyle değil. Konuşma sırasında geçenleri aynen yazıya döküyorum.

Rekabet dünyasında Fiatı tercih edip satın alıyorsunuz ve aracınız servis bakımlı olsun istiyorsunuz 10.000km'den 110.000km ye gelinceye kadar servis bakımına giren araç 110.000 kmde ustanın uyarısı ile hava filtre kazanının kırık olduğu debimetre soketinin ise kırıldığını söylüyor, bu araç servis bakımlı demek ki bir önceki bakımda kırıldı yada ondan öncekinde bilemiyorum. Servise gittiğimde aracın başında durmama izin vermiyorsanız bunu kıran kişiyi bulmak sizin göreviniz benim değil, başında dursaydım izin verseydiniz benim görevim olurdu. Böyle bir durumda fiat size suçunuz olmadığı halde 850 lira fatura çıkarıyor. İnsan işte o zaman kendisini salak yerine konduğunu rekabet dünyasında fiatı tercih etmemesi gerektiğini ve bozmaya çalıştığınız o ezberi bozamayıcağınızı gösterir ve hissettirir. Şimdi bu söylediklerimi şöyle düşünün Gizem hanım (Müşteri Temsilcisi ) sizin başınıza geldiğini ne hissedersiniz ? (Cevap yok ) size soruyorum ne hissedersiniz ? Orçun bey genel merkezimizin cevabı nettir ve değişmez . Değiştiririz dedim yasal yolla öyle bir değişir ki o insanlar sizlerle uğraşmıyor diye böyle yapıyorsunuz. Müşteri temsilcisi Tekrardan kaydınızı açalım o zaman ben durumun aciliyetini bildireceğim dedi. Eğer dedim gene reddedilir ise notunu lütfen alın onu reddeden yetkili müdürmüdür genel müdürmüdür bilmiyorum ama beni arayarak ve bana belge sunarak neden reddediğinin ispatını yapsın yapamıyacaksada hiç aramasın. (Müşteri temsilcisi ben gerekli notlarımı aldım Orçun Bey) Nasıl ezberiniz bozuldu dimi ? diyerek telefonu kapattım sinir krizi yaşıyorum şuanda resmen salak yerine konuyoruz ya ama peşini bırakmayacağım bu işin !

punto1414
19/04/2016, 17:21
üstad sonuna kadar haklısın.hangi yetkili servis bunu yapan?

teo53
19/04/2016, 17:39
üstad sonuna kadar haklısın.hangi yetkili servis bunu yapan?

Bir bilsem hangisi olduğunu gidip canına okuyacağım. En son Aydın Otoya gittim de orada ki usta söyledi, bundan önce ki bakımda Birmot Zincirlikuyu ondan önceki 4 bakım birmot beylikdüzü ondan önceki Haliç Oto Çorlu ondan öncekiler ve ilk bakım Haliç Oto bakırköy liste bu şekilde gidiyor kim bilir hangisi yaptı. Ya son bakım da oldu yada ondan önce vardı zaten kırık diye ses etmeyip yerine de takmış olabilirler hiç bilemiyorum işte

Ezeldenberi
19/04/2016, 20:01
Bugün Fiattan gelen cevap talebiniz reddedilmiştir. Bir güzel s.... sıvadım ama öyle böyle değil. Konuşma sırasında geçenleri aynen yazıya döküyorum.

Rekabet dünyasında Fiatı tercih edip satın alıyorsunuz ve aracınız servis bakımlı olsun istiyorsunuz 10.000km'den 110.000km ye gelinceye kadar servis bakımına giren araç 110.000 kmde ustanın uyarısı ile hava filtre kazanının kırık olduğu debimetre soketinin ise kırıldığını söylüyor, bu araç servis bakımlı demek ki bir önceki bakımda kırıldı yada ondan öncekinde bilemiyorum. Servise gittiğimde aracın başında durmama izin vermiyorsanız bunu kıran kişiyi bulmak sizin göreviniz benim değil, başında dursaydım izin verseydiniz benim görevim olurdu. Böyle bir durumda fiat size suçunuz olmadığı halde 850 lira fatura çıkarıyor. İnsan işte o zaman kendisini salak yerine konduğunu rekabet dünyasında fiatı tercih etmemesi gerektiğini ve bozmaya çalıştığınız o ezberi bozamayıcağınızı gösterir ve hissettirir. Şimdi bu söylediklerimi şöyle düşünün Gizem hanım (Müşteri Temsilcisi ) sizin başınıza geldiğini ne hissedersiniz ? (Cevap yok ) size soruyorum ne hissedersiniz ? Orçun bey genel merkezimizin cevabı nettir ve değişmez . Değiştiririz dedim yasal yolla öyle bir değişir ki o insanlar sizlerle uğraşmıyor diye böyle yapıyorsunuz. Müşteri temsilcisi Tekrardan kaydınızı açalım o zaman ben durumun aciliyetini bildireceğim dedi. Eğer dedim gene reddedilir ise notunu lütfen alın onu reddeden yetkili müdürmüdür genel müdürmüdür bilmiyorum ama beni arayarak ve bana belge sunarak neden reddediğinin ispatını yapsın yapamıyacaksada hiç aramasın. (Müşteri temsilcisi ben gerekli notlarımı aldım Orçun Bey) Nasıl ezberiniz bozuldu dimi ? diyerek telefonu kapattım sinir krizi yaşıyorum şuanda resmen salak yerine konuyoruz ya ama peşini bırakmayacağım bu işin !

Dilinize sağlık,sizi gerçekten tebrik ediyorum.Üslubunuz gerçekten çok güzel olmuş. Hak edene hak ettiği gibi konuşmakta fayda var. Avukatlara taş çıkartırsınız.Bu sorununuzu çözene kadar peşini bırakmayın.

SinanTR
19/04/2016, 20:53
iyi yapmışsınız sözde kurumsal firma ama hava civa kıran kırdığıyla takmış yerine ne biçim bi iş arkadaş kızıyorum haliyle

ve hakikaten arabanın başında beklememek bile servise gidilmeme sebeplerinden

fluminense
20/04/2016, 00:01
Fiat servislerindeki ciddiyetsizliği gördükçe Wv-opel ford gibi markalara çok para dökenlere hak veriyorum.En azından biraz daha fazla para veriyorlar ve bizim gibi kahırdan saçları ağarmıyor..

sekerim
28/05/2016, 14:31
Malum servis kazığı meşhurdur