Orijinalini görmek için tıklayınız : Fiat Egea Hatchback
Yeni Fiat Egea Hatchback Türkiye yollarına çıkmaya hazırlanıyor. 4.35mt uzunluğunda ve 440lt bagaj hacmine sahip olarak piyasaya sürülecek olan yeni hatchback ideal sürüş ergonomisi, özenle tasarlanmış şık koltukları, 12 litrelik kabin içi saklama alanı ve kolayca erişilebilen kumanda elemanları ile konfor ve kullanışlılığı bir arada sunuyor. Egea Hatchback, 200 km/s hıza kadar kaza riskini tespit ederek otomatik fren yapan “Çarpışma Önleme Sistemi” ya da öndeki araç ile arasındaki mesafeyi koruyan “Adaptif Hız Sabitleme Sistemi” gibi üstün güvenlik teknolojilerini sınıfında ilk kez standart donanımlar arasında sunuyor. U™ multimedia sisteminin 7 inç boyutundaki HD tablet ekranında sunulan geri görüş kamerasının keskin görüntüsü ile de tüm park manevraları artık çok daha kolay ve güvenli.
https://i125.photobucket.com/albums/p59/erdiyilmaz/showroom_zpssvrkzwgg.jpg
https://i125.photobucket.com/albums/p59/erdiyilmaz/hatchback_zpsabjkdhyx.jpg
https://i125.photobucket.com/albums/p59/erdiyilmaz/u--1_zpschaup1zr.jpg
https://i125.photobucket.com/albums/p59/erdiyilmaz/gallery-4_zpsgksyovmt.jpg
https://i125.photobucket.com/albums/p59/erdiyilmaz/u--2_zpst5tmmppa.jpg
https://i125.photobucket.com/albums/p59/erdiyilmaz/gallery-3_zps048cd94x.jpg
https://i125.photobucket.com/albums/p59/erdiyilmaz/gallery-2_zps8mvrja8e.jpg
https://i125.photobucket.com/albums/p59/erdiyilmaz/gallery-1_zpsauhcr4vu.jpg
bu araç c sınıfımı yoksa b sınıfımı olacak bu belli mi
mertvural90
09/04/2016, 11:37
Fiyatlar ne olacak acaba
Ne satılacak türkiye de
SM-N910C cihazımdan gönderildi
Ne satılacak türkiye de
SM-N910C cihazımdan gönderildi
Ne zaman satılacak türkiye de
SM-N910C cihazımdan gönderildi
Ucanrizeli
26/04/2016, 13:22
Arkadaşlar aracın üretimine Bursa'da başlandı dün İzmir'de yetkili satıcı bir arkadaşla görüştüm bu konuda mayıs başında tanıtım için Bursa'ya gideceklerini söyledi "tahminen mayısın 15ine kadar satışa başlanacak fiyat sedandan belki biraz yüksek olacak fakat donanımı daha fazla olacak artıları var" dedi. Ben de merakla bekliyorum 1.6 mjet 2 lounge sedanın test sürüşüne çıktım satışı başlasın hatcback ile de test sürüşüne çıkar deneyimlerimi sizinle paylaşırım. Saygılar
Adaptif hız sabitleyici ve çarpışma önleyici gerçekten çok güzel donanımlar. Umarım doğru düzgün bir vites kombinasyonuyla benzinli ve dizel seçeneği gelir. Hatta keşke düşük hacimli ama aşırı beslemeli bir benzinli ünite gelse.
Ezeldenberi
26/04/2016, 15:52
Bizler gibi HB araç tutkunları için güzel bir alternatif olarak piyasada yerini alacaktır.
Kasa olarak benim de çok hoşuma gitti.
Fiat=Fiyat faktörü, satışlarını belirleyici olur diye düşünüyorum.
ibrahimaydin
26/04/2016, 15:57
Lansman indirimi + personel indirimiyle alıp fabrikadan LPG'li olarak getirtmeyi düşünüyorum. Punto iyi has da, dizelin derdi bitmiyor.
Ezeldenberi
29/04/2016, 23:37
Topuz'da sorun yok hacı mal iyi görünüyor. Topuzu sağlam olan aracın heryeri sağlamdır.Adamlar özenmiş de yapmışlar.
arkadaşlar ben bursada yaşıyorum. geçen hafta çevre yolunda iki tane gördüm test sürüşünde.gerçekten güzeldi.iki araçda kaput hariç kaplama vardı birinde mavi diğerinde kırmızı araçlar çift renkti ve inanılmaz yakışmıştı.
fluminense
09/05/2016, 23:49
arkadan bakınca stoplar falan..bir boka benzemiyor.
Ben açıkçası tasarımını sevdim. En azından presten çıkmış dümdüz parçalar kullanılmamış, kıvrımlar, katlar var. Arka kısımdaki girintili çıkıntılı tasarımı da sevdim. Tutması, açması-kapatması kolay. Hatta biraz Audi gibi olmuş sanki stoplar :)
Aynen arka Audi,peugeot 308 gibi tok duruyor.arka çok güzel.avrupa için üretileceğinden sedanına göre daha özenilmiş sanki.
Sent my iPhone using
punto1414
10/05/2016, 13:27
Tabi herşey güzel hoşta fiyatıda önemli..Tutup bi golf parası isterlerse elinde patlar.FIAT orta bütçeli insanlara hitap eden bir marka.Çıkardığı 500 serisi,mont,egea sedan şu an için bence beklediğini bulamadı ki bulamayacak gibi de gözüküyor.FIAT ın uzmanlık alanı ticari doblo,ducato,albea,lınea.
Yani sonuç olarak bu arabanın en full donanımlısı 70 i geçmemesi lazım.
Aslında Fiat dünya çapında 500 serisinin satışlarından memnun sanıyorum. Böyle bir şeyler okuduğumu hatırlıyorum. Kendi adıma İzmir'de epeyce çok sayıda 500L ve Egea görüyorum. Özellikle Egea bu kadar yeni olmasına rağmen çok var. 500x tek tük görüyorum, keza 500 de öyle.
Aslına bakarsanız kağıt üstünde donanımları, güvenlik testlerini, motor performanslarını karşılaştırdığınızda istenen fiyatlar çok abartılı değil. Malum bizde vergiler korkunç. Ama şu da bir gerçek; aynı donanım seviyesindeki bir rakibiyle arasında 8-10 bin TL fark olsa bile insanın diğer markayı alası geliyor. Ne kadar doğru, tartışılır ama insanların eğilimi böyle (zaman zaman benim de).
Mesela 500x tam bağımsız arka süspansiyonuyla sınıfında VW grubu dışında (Tiguan, Yeti) rakipsiz sanıyorum ama söz meclisten dışarı, satın alma aşamasında kim gidip araçta MacPherson var diye bakıyor? :) Gidip Juke alıyorlar örneğin ya da Mokka. Ama işte bakıyorsunuz araç 90 küsür bin lira, Yeti/Tiguan (yenisi değil tabii) da buna yakın. Gidip kimse o parayı Fiat'a vermiyor.
Ömer beyin dediği gibi Egea'ya Golf parası istenirse, ne kadar donanımlı da olsa bilmem kaç yıldır üretilen, artık sınıfında referans olmuş bir arabayı almak daha mantıklı bence de.
Tabi herşey güzel hoşta fiyatıda önemli..Tutup bi golf parası isterlerse elinde patlar.FIAT orta bütçeli insanlara hitap eden bir marka.Çıkardığı 500 serisi,mont,egea sedan şu an için bence beklediğini bulamadı ki bulamayacak gibi de gözüküyor.FIAT ın uzmanlık alanı ticari doblo,ducato,albea,lınea.
Yani sonuç olarak bu arabanın en full donanımlısı 70 i geçmemesi lazım.
Ömer beye kısmen katılıyorum. Aslında diğer araçlarda da iyi durumda fiat yani tek ticari değil ancak Türkiye'ye gönderdiği araçlar Avrupa'daki araçlarla aynı kaliteye ve aynı donanıma sahip değil. Fiyat konusunda ise haklısınız, örnek mont, artık Türkiye'ye gelmiyor. Satılmadığı için aslında güzel araç ama fiyatı yüksek olduğu için alternatifi çok ve bu alternatiflerde baya güçlü olduğu için mont tutulmadı.
ben egea test ettim 3gün güzel araç, ama konsol bence gerçekten kötü. Konsol dizaynı hiç hoşuma gitmedi. Birde direksiyondaki airbag kapağı
sert. ben egea hb benzinli otomatik +LPG olarak almayı düşünüyorum ama ön konsolda değişiklik yaparlarsa. aynı egea sedan gibi olursa almam.
donanım olarak iyi bir donanım yapalar herhalde artık.
Egea, tipo sedan, avrupada turkiyeden farkli uygulama, donanim opsiyonlari cok genis olarak satiliyor, 4 ana donanim var ve en alt donanima bile bir cok sey ilave edilebiliyor... ama malesef turkiyede pek de oyle degil...
Hb ve sw de bence benzeri olacak...
Ornek...
Opsiyonlar ve kodlari...
Fiyat yazanlar eklenebiliyor...
https://uploads.-cdn.com/20160510/c64c0455396a7ce6910ae2c659ec8548.jpg
punto1414
10/05/2016, 15:58
benim anlatmak istediğim FIAT markası bizim ülkemizde fakir arabası:)Altından tekerleri olsa TOFAŞ FIAT:)Çıkardığın araba vw den toyotodan özellikli ve daha iyi olabilir buna itirazım yok ancak sen ilk önce TÜRKİYE DE marka değerini yükseltmelisin ki ondan sonra vw nin toyotanın klasmanına girip onlarla rekabet edebilesin.Hem marka değerin düşük,hem yaptığın araba diğer arabalardan kalite olarak düşük ama aynı parayı talep et.Öyle bir dünya yok.FIAT düşmanı değilim:)benimde GP var..
benim anlatmak istediğim FIAT markası bizim ülkemizde fakir arabası:)Altından tekerleri olsa TOFAŞ FIAT:)Çıkardığın araba vw den toyotodan özellikli ve daha iyi olabilir buna itirazım yok ancak sen ilk önce TÜRKİYE DE marka değerini yükseltmelisin ki ondan sonra vw nin toyotanın klasmanına girip onlarla rekabet edebilesin.Hem marka değerin düşük,hem yaptığın araba diğer arabalardan kalite olarak düşük ama aynı parayı talep et.Öyle bir dünya yok.FIAT düşmanı değilim:)benimde GP var..
Tabii canım. Ben size katılıyorum :)
Merhabalar,
Madem skandallarıyla, bozuk şanzımanıyla, ynlış yakıt tüketim değerleriyle ve müşteriye/devletlere attığı kazıkla adını duyurmuş vw grubundan örnek verdik, grubun en düşük profilli markası skodanın rapid modelinin fiyatını egea ile karşılaştırmanızı öneririm. Aynı zamanda çok daha küçük olan clio symbolün de fiyatına bakmanızı tavsiye ederim. Tüp takılabilen bir benzin otomatik için egea ideal bir aralıkta gibi. Yerli marka kullanmayı seven, tercih eden ve teşvik eden birisi olarak; yerli otomobil üretmek için iskandinav batığını alarak hamle yapmayı planlayan güzel ve yalnız ülkemin unutturulmaya çalışılan en büyük (ama maalesef son olmayan) markasıdır TOFAŞ. Bu markayı silmek için fiat da işe alınan birisini bile biliyorum (şaka yapmıyorum, görevi TOFAŞ markasını silmekti). Dünyanın genel bir trendi olarak "orta direk" diye tabir edilen gelir sınıfının azalması bu sınıfa hitap eden fiatın modellerini yenileyememesi sonucunda aleyhine olduğu kadar, ülkemiz kadar kendi değerine küfreden başka bir millet olmadığından ötürü fiat, TOFAŞ markasıyla iyice darbe almıştır. Kuş serisinde sedanların arkasını bile kesse çağ atlayacak bir markanın bugün taşlanması üzücü. Unutmayın, TOFAŞ piyasadan çekilince hyundai(eski serileri) , geely, samand, daewoo, dacia ve adını şu an hatırlayamadığım diğerleri gibi markalara gün doğdu. lütfen trafiğin (hoşunuza gitmese de) belkemiği ücretli taşıma araçları olan taksi-dolmuş-otobüs (ve hatta metrobüs) markalarına bakın. Karsan direnebiliyor yalnızca. Fiat marka olarak umrumda değil, ben ya da ülkem sahibi değil çünkü. Ama unutmayın, bu topraklarda bizim adımıza bizimle beraber ihracat yapıyorlar. Parayı bulduğumuz gibi vw'nin kapısını aşındırmış bir nesil olarak tasit.com sitesinin araştırmasına göre 3-5 yıl aralığında araç değiştiriyoruz. İthalat yoğun olarak gerçekleşen bu alışverişte otomotiv sektörümüzün yegane sancağı konumundaki yedek parça sektörümüze de 5 yıl garanti "havucu" altında yetkili servis ve "orijinal" parça zorunluluğu dayatılarak ayrı bir darbe inmektedir. Kusurlu gelen araçlar ile ilgili müşteri bilinçsizliğinden kaynaklı dayatma olmadığından ötürü de ülkemize gelen "defo"ların vatandaş tarafından vatandaşa kazık atılarak elden çıkarılmasının "keyfini" de lütfen unutmayalım. Velhasıl; marka, sizin verdiğiniz değer kadardır ve kaliteyle her zaman doğru orantılı değildir.
Sağlıcakla..
punto1414
11/05/2016, 09:11
üstad otomotiv dergisinde makale yazmış gibisin.ağzına sağlıkta sonuç ne ben onu anlayamadım.Yani Türkiye de fabrikası var diye bi passat parası isteseler bu egea ya bizim destekmi çıkmamız lazım..2016 model puntonun arka camları hala manuel ya bu mu kalite..Hangi devirde yaşıyoruz ya adamlar 1970 model mercedes e otomatik cam koymuşlar..Bagaj aydınlatmasını donanım olarak gören markamı kalite.
''Velhasıl; marka, sizin verdiğiniz değer kadardır ve kaliteyle her zaman doğru orantılı değildir. ''
Bana göre tamamen yanlış bir cümle marka=kalite ..MArkayı marka yapan çıkarttığı ürünün kalitesidir.
Sizinle kesinlikle aynı fikirdeyim; fiyat performans son derece önemlidir. Fiyatla birlikte sunulan özelliklerin de günümüz otomobil standartlarında son kullanıcı beklentilerini karşılaması gerekmektedir. Lakin; yıllar yıllar önce üretilmiş TOFAŞ'ların ve bu sürede neredeyse hiç yenilenmeyerek/yeniletilmeyerek sonunda üretimi biten serinin/markanın 2016 model bir arabanın konuşulmasında baz alınması çok doğru değil gibi sanki. vw skandalı çıkınca fiyatlar ucuzlar şimdi diye düşünen en az bir kişiyle tanışmışsınızdır. O mantığın arkasındaki düşünce zincirine isyanım var tam anlamıyla. Bu arada yurtdışındaki modellerinde özellik ekleme seçeneğinin çok çok daha fazla olması ülkemizin bir "fiat"ının olmaması kadar, elalemin markalarının ülkemizde tabiri caizse bağra basılmasından kaynaklanmaktadır.
mitsubishi yakıt değerleri
hondadan tutun chevrolete kadar pek çok firmanın takata havayastığı sorunu (bilmeyenininz varsa araştırın derim, Türkiye araç satışı olup olmadığını bulamadım, ona yakın marka var bu problemi yaşayan)
vw grubu (seat, skoda, audi, vw, porsche) yakıt, vites, havayastığı, hile gibi bilimum "keyfi"
ve otomotiv sektörünü çok bilmediğimden ötürü bilgim dahilinde olmayan diğer hususlar olduğu müddetçe marka-kalite denklemine her zaman çok sağlam ve çürütülemeyen istisnalar olacaktır. bilinçli tüketici olmak dileğiyle. Forumda yeniyim ve yazdığıma cevabın için teşekkür ederim.
not: gp ilk fiat aracım ikinci el aldım, her yerinde fener yanıyor:)) bujiler hariç tüm işlemlerini yerli parça ve sarf malzemeyle karşıladım şimdilik.
Fiyatlar geldi.fiatın sayfasından alıntıdır.
https://uploads.-cdn.com/20160517/c53a4e1202bb081c44e88675962738ba.jpg
Sent my iPad using
Ezeldenberi
18/05/2016, 00:40
Bu çorba bayağı tuzlu olmuş. Bir yaş ikinci el corolla parası.
bende bugün aracıma teknik belge almak için fiat ary çekmeköye gittim sıfır egea HB gelmişti inceledim kocaman bi araba bana fazla büyük gelir fiyat olarak sormadım ama şuan fiyatını burada görünce bence öyle büyük bi HB için zor bi fiyat değil cam tavanlı dizel ve sorunsuz bi oto. şanzımana sahipse verip alan olur ama şunu söylemeliyim ki punto alternatifi olamaz bizimkilere göre büyük ölçülerde çünkü
Rakipleriyle kıyaslayınca (eşdeğer motor ve donanımlarla tabii) fiyatı anormal değil ama mutlak değer olarak bakıldığında zaten araçlar aşırı pahalı artık. 70-80.000 Liraya B-C sınıfı kompakt aile arabası olur mu yahu?
Adam Avrupada ortalama 2.500 Euro maaş alıp baz donanım Golf'e 21.000 Euro öderken biz ortalama 2.000 Lira maaş alıp aynı araca 70.000 Lira ödüyoruz.
gorillaz
19/05/2016, 16:36
333723337333374
Esimle beraber bugün Ankara Tan otoya gittik. Gerçekten bir HB sınıfına göre geniş araç. Sedanindan bir tık daha önde gibi gözüküyor. Ancak ön taraf beni biraz boğdu gibi,belki de Puntomun ferahligina alıştım onu da aramış olabilirim.
Lansmana özel 75.000TL fiyat cektiler Lounge donanım icin ve merak eden arkadaslar adına da Dizel otomatik kombinasyonu Eylul ayinda gelecekmiş.
Ama tek takıldığım konu cam tavan hiç bir şekilde ne sedana ne de HB"e hiç bir zaman opsiyon olarak konulmicakmis aracın aerodinamik yapısından dolayı.
O yüzden olmazsa olmazim cam tavandan dolayı
1. Ceed
2. Leon
3. Egea...
Ama gerçek su ki arkadaşlara katıldığım konu eğer TOFAŞ Türkiye de bir araç üretiyorsa ve bunu Türk insanı icin 1.planda satmayı düşünüyorsa F/P oranını biraz daha iyileştirmeli ki eski nesil araçların satış oranını yeni nesil araçlara gore(500,Feeemont vs) dahada üst seviyelere çıkarabilsin...
Sent my iPhone using
ibrahimaydin
19/05/2016, 19:37
Lounge Plus 1,4 T.jet 120hp olanı, fabrikadan LPG dönüşümlü olarak almayı planlıyorum. Dizelin derdi bitmiyor. 60 bine alabilir miyiz acaba bi pazarlık atacağız artık.
kronik sorunları belli olmuş mu sormak lazım :D city arızası, ön göğüs çatlaması,airbag sargısı... bunları söylesinler de ona göre alalım :D
Ucanrizeli
02/06/2016, 10:59
Pazar günü 1.4 120 HP T-jet lounge Egea HB aracı test ettim araçta 5 kişiydik yine de kalkışta esp devreye girdi. Biraz zorladım gidişi gerçekten tatmin edici arka koltuk diz ve baş genişliği süper o rahatlıkta oturulamayan sedan araçlar çok bagajı belki geniş bir aile için çok yeterli değil ama HB bir araç için tatmin edici genişlikte, kabine ses alma sedan versiyonundan az gibi geldi bana genel itibariyle normal devirli kullanımda ses yok, start&stop sessiz ve nizami çalışıyor, adaptif hız sabitliyiciye gelince çevreyoluna çıkıp test ettik bildiğiniz otomatik pilot hız limitini ayarla gerisini araca bırak fiyat-özellik karşılaştırması yapınca sınıfındaki diğer araçlardan artıları eksileri var onlar da keyfi opsiyonlar (elektrikli koltuk, sunroof, anahtarsız giriş-çalıştırma, elektrikli katlanır ayna, şerit ikaz sistemi, kör nokta uyarı sistemi vs.) bunlar da sınıfındaki diğer araçlarda almak isteyince fiyatlar 80 binlere çıkıyor (örnek Hyundai i30) fazlası ise geniş iç hacim ve bagaj hacmi urban plus ve lounge plus versiyonlarında adaptif hız sabitleyici ve çarpışma riski tespit ve uyarı sistemi ve otomatik acil durum freni standart sunuluyor 1.4 T-jet 120 HP urban plus donanım aracın (bayinin söylediği) son fiyatı da 68.000 tl haziran ayı faizsiz kredi kampanyalarıyla düşünülebilir. Saygılar.
ibrahimaydin
02/06/2016, 12:29
Tespitler ve bilgilendirme için teşekkürler Mustafa bey. İlgilenenler için faydalı bilgiler.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.