Orijinalini görmek için tıklayınız : Dünya firmaları yerli otmobil için sıraya girdi
https://img7.mynet.com/ha8/y/yerli-oto6.jpg (https://finans.mynet.com/haber/detay/otomotiv/dunya-firmalari-yerli-otmobil-icin-siraya-girdi/115899)Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Işık, Taşıt Araçları Yan Sanayicileri Derneği 38. Olağan Genel Kurulu'nda dünyada birçok firmanın Türkiye'deki yerli otomobil üretimiyle ilgilendiklerini dile getirdi
Kaynak: mynet.com | Haberin devamı... (https://finans.mynet.com/haber/detay/otomotiv/dunya-firmalari-yerli-otmobil-icin-siraya-girdi/115899)
[emoji2] [emoji16] [emoji2]
bu arac elektrikli olmayacak miydi? ne yag filtresi hava filtresi bu?
fren pisti su an ne alaka? anlamadim gitti...
ortada motor yok ama tampon, kaput hazir anlasilan...
kimbilir dizeli kimden aldik...
araç elektrikliydi en son:) ama şunu anlamıyorum bence önce bir marka olmalı, marka bir otomobil olmalı ve bu markanın sahibi Türkiye olmalı. motoru kimden alırsa alsın. Mercedes A 180 modelinde Renault motoru kullanıyor, Volvo fort motoru kullanmaya başladı bazı modellerinde, Opel bazı modellerinde 1,3 multijet kullanıyor. ama hiçbiri araçları motorlarını aldıkları ülkelin damgalarını vurmuyor. Kendi ülkesinin damgasını vuruyor. tabi biz kendimiz yaparsak daha güzel olur , ama motorunu nerden alırsa alsın, önemli olan ürettiğini bir marka haline getire bilmek ve kendini geliştirebilmek. Geri zaten kendiliğinden gelir diye düşünüyorum.
bence yeri oto için çok çok geç kalındı şuan 20 milyon araç var piyasada bundan 10 sene piyasaya çıksaydı olabilirdi ama şuan atı alan üsküdarı geçti
Ezeldenberi
12/03/2016, 19:38
Kesin sıraya girmişlerdir.Acaba 2005 model araç nerede üretildi ise fabrikasını bizde öğrenelim.Bu BU PROTOTİPİTİP in..
Tabi Dünya firmaları eski bitik teknolojilerini,üretimden kaldırdıkları modellerin bantlarını bize itelemek için sıraya girmişlerdir.
Bit pazarına nur yağdı
Sent my iPhone using
NEVS e yaradi en cok...
Sent my GT-N8000 using
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.