alpdemir
30/11/2015, 00:10
Gittiğime gideceğime pişman olduğum bir servis. Arabamla köpeğe çarpmadan dolayı tamponum da oluşan hasar için bu servise gitmiştim. Kaskodan işlem görerek yapıldı fakat işçilik sıkıntılıydı pek memnun olmayarak arabamı aldım fakat bi süre sonra tampon, farın altından bir miktar aşağı doğru düştü ve lastik davlumbaza hafif hafif sürterek davlumbazın delinmesine neden oldu. Arabamın bakım zamanı geldiğinde gittim durumu da anlatarak sorunumun çözülmesini istedim tamam dediler yapacağız dediler parça sipariş edeceğiz önümüzde hafta çağırırız dediler tabi o sırada tamponu yerine oturttular. işte asıl sorun buradan sonra başladı, arayan soran yok defalarca sormama rağmen daha gelmedi dediler tabi her aradığımda da sorun neydi diye birde sorup hatırlamamalarıda ayrı bir dertti. neyse fiat müşteri hizmetlerine bunları şikayet ettim sağ olsunlar ilgilendiler şikayet üzerine servis beni aradı tabi gine sorun neydi diye sorarak neyse gelin bi bakalım dediler güya biz parça bekliyoruz, adamlar daha yeni bakacaklar. gittim ,şikayet ettim diye midir nedir bu sefer suçlayıcı bir tavırla kullanıcı hatası bu dediler çıktılar işin içinde.