onure
18/10/2015, 21:42
Değerli arkadaşlar, merhaba
Kocaeli, Gebze'de ikamet etmekteyim. Farklı sebeplerden dolayı (periyodik bakım, arıza, kontrol vb.) Kocaeli'de bulunan Fiat Yetkili Servisleri (4 adet) ile çalışma ve tanışma fırsatım oldu. Bununla birlikte, üzülerek belirtiyorum ki hiçbirinden memnun kalamadım. Elbette bunun sebepleri var. Bazılarını örneklerle özetlemek gerekirse:
- Aracımın çıkış bayisi olan ve tüm periyodik bakımlarını zamanında yapan bir yetkili servis, yılından dolayı değişmesi gereken triger setini değiştirmeyi ihmal ediyor (unutmak, önemsememek vb. olabilir). Daha sonra ben kendilerine hatırlatıyorum (faturalardaki işlem kalemlerini inceledikten sonra) ve yaptıkları hata (bana göre hatadır) karşısında özür dahi dilemeden beni haklı bulup, bana yaklaşık bir hafta - on gün sonrasına triger seti değişimi için randevu vermeye çalışıyorlar. Normalde bu servisin müşteri hizmetleri iyidir ancak teknik konuda kadrolarının yetersiz olduğu görüşündeyim. Bu arada triger seti değişimi için işçilik dahil verdikleri fiyat teklifi 900,00 TL'dir. Aynı şehirde bulunan bir diğer yetkili servisin eş iş için fiyat teklifi ise 600,00 TL'dir.
- Son sağanak yağışlar ile birlikte aracımın bagaj tarafına doğru tavan döşemesinden yağmur suyunun sızdığını ve sarı (açık sarı, yakından ve dikkatli bakılınca görülebiliyor) renk izler bıraktığını gördüm. 3 adet yetkili servise bu problem için gittim (randevu alarak). Bir tanesi tavan döşemesini açmadan anten bağlantısından olabileceğini iddia ederek, anteni değiştirdikten sonra su sızıp sızmadığını takip edebiliriz dedi (net tanı koyamıyor, deneme yanılma ile iş yapmaya çalışıyor). Anten değişimi için verdiği fiyat teklifi ise işçilik dahil 210,00 TL (yukarıdaki örnekte triger değişimi işi için 900,00 TL teklif veren yetkili servisin teklifi). Bir başka yetkili servis tavan döşemesini açıp bakmalıyız diyor ancak bu iş için bana önerdiği randevu tarihi 2 hafta sonrası (bu tarihe göre sağanak yağmurların devam ettiği zaman zarfında araç su almaya devam edecek). Diğer bir yetkili servis ise pet şişeye su doldurup aracın anten, stop lambaları ve bagaj camından su döküp tavanda ve bagajda herhangi bir su izi görmediğini belirtiyor ve müdahale etmiyor (ben sağanak yağmur diyorum, servis pet şişeden su dökerek problemin kaynağını böyle simüle ederek bulmaya çalışıyor). Nihayetinde, Kocaeli dışında İstanbul'da bir yetkili servise gitmeye karar verdim. Araç yaklaşık 3 saat serviste kaldı ve problemin 3. stop lambasından kaynaklandığını söylediler ve iznimi alarak orijinal lamba siparişi verdiler (1 haftaya gelir ve işçilik dahil teklif ettikleri fiyat 53,00 TL). Lamba gelene kadar da tavana su almayı önleyecek şekilde gerekli yörelere kendilerince bir izolasyon işi yaptılar. Yani, ilgilendiler, problemin kaynağını buldular ve orijinal ekipmanın montajına kadar geçen sürede iş görecek bir izolasyon yaptılar.
Arkadaşlar, son söz olarak tecrübelerime göre naçizane bildirmek isterim ki Kocaeli'de ikamet ediyorsanız ve aracınızı yetkili bir servise götürmek istiyorsanız Kocaeli'deki hiçbir yetkili servisi önermem: Önereceğim yetkili servis Kartal'daki Medos'dur (nispeten uzak ancak değebileceğini ön görüyorum). Buna ek olarak, çeşitli sebeplerden dolayı (mesafe, zaman vb.) Medos'a gidemiyorsanız Kocaeli'deki yetkili servislerin içinden en iyisi Gebze'deki Birlik Motor'dur. Yukarıda bildirdiğim hususlar kişisel olarak tecrübelerime dayalı önerilerim olup forumu takip eden değerli arkadaşlara faydalı olmasını dilerim.
Saygılarımla
Kocaeli, Gebze'de ikamet etmekteyim. Farklı sebeplerden dolayı (periyodik bakım, arıza, kontrol vb.) Kocaeli'de bulunan Fiat Yetkili Servisleri (4 adet) ile çalışma ve tanışma fırsatım oldu. Bununla birlikte, üzülerek belirtiyorum ki hiçbirinden memnun kalamadım. Elbette bunun sebepleri var. Bazılarını örneklerle özetlemek gerekirse:
- Aracımın çıkış bayisi olan ve tüm periyodik bakımlarını zamanında yapan bir yetkili servis, yılından dolayı değişmesi gereken triger setini değiştirmeyi ihmal ediyor (unutmak, önemsememek vb. olabilir). Daha sonra ben kendilerine hatırlatıyorum (faturalardaki işlem kalemlerini inceledikten sonra) ve yaptıkları hata (bana göre hatadır) karşısında özür dahi dilemeden beni haklı bulup, bana yaklaşık bir hafta - on gün sonrasına triger seti değişimi için randevu vermeye çalışıyorlar. Normalde bu servisin müşteri hizmetleri iyidir ancak teknik konuda kadrolarının yetersiz olduğu görüşündeyim. Bu arada triger seti değişimi için işçilik dahil verdikleri fiyat teklifi 900,00 TL'dir. Aynı şehirde bulunan bir diğer yetkili servisin eş iş için fiyat teklifi ise 600,00 TL'dir.
- Son sağanak yağışlar ile birlikte aracımın bagaj tarafına doğru tavan döşemesinden yağmur suyunun sızdığını ve sarı (açık sarı, yakından ve dikkatli bakılınca görülebiliyor) renk izler bıraktığını gördüm. 3 adet yetkili servise bu problem için gittim (randevu alarak). Bir tanesi tavan döşemesini açmadan anten bağlantısından olabileceğini iddia ederek, anteni değiştirdikten sonra su sızıp sızmadığını takip edebiliriz dedi (net tanı koyamıyor, deneme yanılma ile iş yapmaya çalışıyor). Anten değişimi için verdiği fiyat teklifi ise işçilik dahil 210,00 TL (yukarıdaki örnekte triger değişimi işi için 900,00 TL teklif veren yetkili servisin teklifi). Bir başka yetkili servis tavan döşemesini açıp bakmalıyız diyor ancak bu iş için bana önerdiği randevu tarihi 2 hafta sonrası (bu tarihe göre sağanak yağmurların devam ettiği zaman zarfında araç su almaya devam edecek). Diğer bir yetkili servis ise pet şişeye su doldurup aracın anten, stop lambaları ve bagaj camından su döküp tavanda ve bagajda herhangi bir su izi görmediğini belirtiyor ve müdahale etmiyor (ben sağanak yağmur diyorum, servis pet şişeden su dökerek problemin kaynağını böyle simüle ederek bulmaya çalışıyor). Nihayetinde, Kocaeli dışında İstanbul'da bir yetkili servise gitmeye karar verdim. Araç yaklaşık 3 saat serviste kaldı ve problemin 3. stop lambasından kaynaklandığını söylediler ve iznimi alarak orijinal lamba siparişi verdiler (1 haftaya gelir ve işçilik dahil teklif ettikleri fiyat 53,00 TL). Lamba gelene kadar da tavana su almayı önleyecek şekilde gerekli yörelere kendilerince bir izolasyon işi yaptılar. Yani, ilgilendiler, problemin kaynağını buldular ve orijinal ekipmanın montajına kadar geçen sürede iş görecek bir izolasyon yaptılar.
Arkadaşlar, son söz olarak tecrübelerime göre naçizane bildirmek isterim ki Kocaeli'de ikamet ediyorsanız ve aracınızı yetkili bir servise götürmek istiyorsanız Kocaeli'deki hiçbir yetkili servisi önermem: Önereceğim yetkili servis Kartal'daki Medos'dur (nispeten uzak ancak değebileceğini ön görüyorum). Buna ek olarak, çeşitli sebeplerden dolayı (mesafe, zaman vb.) Medos'a gidemiyorsanız Kocaeli'deki yetkili servislerin içinden en iyisi Gebze'deki Birlik Motor'dur. Yukarıda bildirdiğim hususlar kişisel olarak tecrübelerime dayalı önerilerim olup forumu takip eden değerli arkadaşlara faydalı olmasını dilerim.
Saygılarımla