silverback
13/08/2015, 23:12
2011 model garantisi bitmiş Fiat Punto Evo araca sahibim. 4 yaşında olmasına rağmen kilometresi 24.000 de.
Yaklaşık 3 aydır arka kapılar açılırken berbat derecede bir gıcırtı geliyordu. İnternetten yaptığım araştırmalar sonucunda bu sorunun birçok kullanıcıda olan kronik bir problem olduğu ve garanti kapsamında değiştirdiklerini öğrendim. Okuluma yakınlığı ve daha önce araçla ilgili yaşadığım problemleri ücretsiz hallettikleri için (tabi bayağı uğraştiriyorlar) aracı yine Ankara Konya yolunda bulunan Kartaş Otomotiv e götürdüm.
Servisin fabrikayla yaptığı görüşmeler sonucunda aracın garanti dışı olduğu fakat %50 fabrika %50 benim karşılamam sonucunda tamir edilebileceğini söylediler. Tahmini masraf ne olur dediğimde 150 lira olursa 75 i sizin, 200 lira olursa 100 lirayı siz ödersiniz şeklinde bir cevap aldım.
Bir kaç gün sonra servis randevusu için aradığımda parçanın ellerinde olmadığı değişim istiyorsam sipariş verebileceklerini söylediler. Bende fiyatı sorduğumda telefonda 76 lira cevabını aldım.
Bu sabah aracı servise biraktim. Servisin ve benim yoğunluğum sebebiyle tekrar fiyat konuşmadım. Herhangi bir servis giriş belgesi almadım (hatamdan biri). Akşam üzeri aracı almaya gittiğimde 136 liralık bir fatura çıkardılar. Ödemeyi reddettim. Çünkü telefonda aldığım fiyatın üzerinde bilgim olmadan işlem yapıldı. Servisin savunması ise öyle bir fiyat vermedikleri yönündeydi. Fiat çağrı merkezini aradım durumu izah ettim fakat mesai saatinin bitimine yaklaştığı için gün içerisinde olayın halledilmesinin zor olduğu yanıtını aldım. Proforma fatura kesilmeği ve doğru bilgilendirme yapılmadan işlem yapıldığı için tartışma yaşandı.
Bunun sonucunda aracın kilometre vs fotoğraflarını çekip eşyalarımı alıp aracı orada bıraktım. Dedikleri fiyattan işlem yapmaları için çabalayacağım. Yoksa arızalı parçanın gerekirse yeniden geri takılmasını isteyeceğim.
Tecrübeli yorumlarınızı bekliyorum.
Yaklaşık 3 aydır arka kapılar açılırken berbat derecede bir gıcırtı geliyordu. İnternetten yaptığım araştırmalar sonucunda bu sorunun birçok kullanıcıda olan kronik bir problem olduğu ve garanti kapsamında değiştirdiklerini öğrendim. Okuluma yakınlığı ve daha önce araçla ilgili yaşadığım problemleri ücretsiz hallettikleri için (tabi bayağı uğraştiriyorlar) aracı yine Ankara Konya yolunda bulunan Kartaş Otomotiv e götürdüm.
Servisin fabrikayla yaptığı görüşmeler sonucunda aracın garanti dışı olduğu fakat %50 fabrika %50 benim karşılamam sonucunda tamir edilebileceğini söylediler. Tahmini masraf ne olur dediğimde 150 lira olursa 75 i sizin, 200 lira olursa 100 lirayı siz ödersiniz şeklinde bir cevap aldım.
Bir kaç gün sonra servis randevusu için aradığımda parçanın ellerinde olmadığı değişim istiyorsam sipariş verebileceklerini söylediler. Bende fiyatı sorduğumda telefonda 76 lira cevabını aldım.
Bu sabah aracı servise biraktim. Servisin ve benim yoğunluğum sebebiyle tekrar fiyat konuşmadım. Herhangi bir servis giriş belgesi almadım (hatamdan biri). Akşam üzeri aracı almaya gittiğimde 136 liralık bir fatura çıkardılar. Ödemeyi reddettim. Çünkü telefonda aldığım fiyatın üzerinde bilgim olmadan işlem yapıldı. Servisin savunması ise öyle bir fiyat vermedikleri yönündeydi. Fiat çağrı merkezini aradım durumu izah ettim fakat mesai saatinin bitimine yaklaştığı için gün içerisinde olayın halledilmesinin zor olduğu yanıtını aldım. Proforma fatura kesilmeği ve doğru bilgilendirme yapılmadan işlem yapıldığı için tartışma yaşandı.
Bunun sonucunda aracın kilometre vs fotoğraflarını çekip eşyalarımı alıp aracı orada bıraktım. Dedikleri fiyattan işlem yapmaları için çabalayacağım. Yoksa arızalı parçanın gerekirse yeniden geri takılmasını isteyeceğim.
Tecrübeli yorumlarınızı bekliyorum.