PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kartaş Servisle Sıkıntı Yaşıyorum. Tavsiyelerini Bekliyorum



silverback
13/08/2015, 23:12
2011 model garantisi bitmiş Fiat Punto Evo araca sahibim. 4 yaşında olmasına rağmen kilometresi 24.000 de.

Yaklaşık 3 aydır arka kapılar açılırken berbat derecede bir gıcırtı geliyordu. İnternetten yaptığım araştırmalar sonucunda bu sorunun birçok kullanıcıda olan kronik bir problem olduğu ve garanti kapsamında değiştirdiklerini öğrendim. Okuluma yakınlığı ve daha önce araçla ilgili yaşadığım problemleri ücretsiz hallettikleri için (tabi bayağı uğraştiriyorlar) aracı yine Ankara Konya yolunda bulunan Kartaş Otomotiv e götürdüm.

Servisin fabrikayla yaptığı görüşmeler sonucunda aracın garanti dışı olduğu fakat %50 fabrika %50 benim karşılamam sonucunda tamir edilebileceğini söylediler. Tahmini masraf ne olur dediğimde 150 lira olursa 75 i sizin, 200 lira olursa 100 lirayı siz ödersiniz şeklinde bir cevap aldım.

Bir kaç gün sonra servis randevusu için aradığımda parçanın ellerinde olmadığı değişim istiyorsam sipariş verebileceklerini söylediler. Bende fiyatı sorduğumda telefonda 76 lira cevabını aldım.

Bu sabah aracı servise biraktim. Servisin ve benim yoğunluğum sebebiyle tekrar fiyat konuşmadım. Herhangi bir servis giriş belgesi almadım (hatamdan biri). Akşam üzeri aracı almaya gittiğimde 136 liralık bir fatura çıkardılar. Ödemeyi reddettim. Çünkü telefonda aldığım fiyatın üzerinde bilgim olmadan işlem yapıldı. Servisin savunması ise öyle bir fiyat vermedikleri yönündeydi. Fiat çağrı merkezini aradım durumu izah ettim fakat mesai saatinin bitimine yaklaştığı için gün içerisinde olayın halledilmesinin zor olduğu yanıtını aldım. Proforma fatura kesilmeği ve doğru bilgilendirme yapılmadan işlem yapıldığı için tartışma yaşandı.

Bunun sonucunda aracın kilometre vs fotoğraflarını çekip eşyalarımı alıp aracı orada bıraktım. Dedikleri fiyattan işlem yapmaları için çabalayacağım. Yoksa arızalı parçanın gerekirse yeniden geri takılmasını isteyeceğim.

Tecrübeli yorumlarınızı bekliyorum.

arenas
14/08/2015, 00:14
Bence %100 ü için bastırın,yarı yarıya yaptırınca fiyatı şişiriyolar,yine tam para vermiş oluyosunuz.arka kapı gergisi fiyatları 40₺ gibi bişeydi

fluminense
14/08/2015, 01:55
Bence %100 ü için bastırın,yarı yarıya yaptırınca fiyatı şişiriyolar,yine tam para vermiş oluyosunuz.arka kapı gergisi fiyatları 40₺ gibi bişeydi

Aynen doğru söylüyorsunuz,yarı yarıya karşılayacakları parçanın fiyatını tam 2 misli yazıp bizden parçanın tam fiyatını almayı başarıyorlar.Benim başıma 2 kere geldi,parça fiyatını sanayideki oto parçacının tam 2 misli söylüyorlar...

Şimdi soruyorum bu yapılan ticaret ahlakına uyar mı? Bu sahtekarlık değil de nedir?
Bu arada kartaşı bilirim,aracımı sıfır oradan almıştım..Sigorta kısmı hariç iyi çalışan bir bölümlerini göremedim.Geçen seneydi,arıza ışığı yandı diye gittim.lpg den deyip tesisatı düzenleyeceğiz ayağına 130 liramı aldılar.Dönüşte muğlada montaj yaptırdığım ustama gösterdim,hocam bunda bi değişiklik yok.Bir hortum ve 2 kelepçe değiştirmişler gibisinden bir şey söyledi..Kartaş büyükçe bir servis olduğundan danışmanlarla pek diyalog kuramadım ben,daha şirin küçük servislerden daha memnun kaldığım olmuştur..

suhaakin
14/08/2015, 09:00
%100 ödemeleri lazımdı. kime ne kadar köstürürlerse. ulan fiat...

Castell
14/08/2015, 10:44
Kartaş yerine kavaklıdere servisini tercih etseydiniz daha iyi olurdu ilgi alaka daha iyi.....

messi78
14/08/2015, 11:12
Ben sürekli bakımlarımı Kartaş'ta yaptırıyorum. İlgi alakada çok iyi. Aynı sorunu kış çıkarken bende yaşadım aracım garantili olduğundan ikiletmeden değiştirdiler. Burdaki servis yönlendirmelerine katılmıyorum. Ayrıca aracınızı servise bırakırken fiyatı teyit etmeniz ve servis fişini alıp cebinize koymanız gerekiyordu ki elinizde koz bulunsun. Malesef yetkili servislere güven hergeçen gün azalmakta.

arenas
14/08/2015, 12:21
Hiçbir serviste telefonda söylenenle ,işin sonunda istedikleri fiyat birbirini tutmadı.
Maalesef tr de özellikle büyükşehirlerdeki servisler,filocuların,servis araçlarının oyuncağı olmuşlar.bizim gibi bireysel kullanıcıları iplemiyorlar(en kibar tabirle).

comanchee
14/08/2015, 14:58
bu sıkntı araç çok güneşte kalırsa oluyor.ben deha otoya gittim hava kapalı idi servisde ses yapmadı.görevli arkadaş çıt dese bile değişirdim dedi.o hafta hava hep kapalı gitti.haftayı geçirdim.aracı kapalı otoparkdan çıkarıp güneş altında kzıdırdım.şansa havada parçalı bulutluydu. yolda da araç giderken serinlediği için müsait yerlerde bekledim araç güneşte kızsın diye.neyse servise girdim mevzuyu söyledim. kapıyı açtılar gğaarrrç diye bir ses çıktı ama duymanz lazım.daha bana bir şey demeden hemen içeri alıp değişip verdiler.