ykaya1983
26/07/2015, 19:13
Arkadaşlar nihayet Yavuzeli-gaziantep-adana-mersin-tarsus-silifke-bozyazı-aydıncık-anamur-gazipaşa-alanya-antalya-korkuteli-fethiye güzergahlarını kaplayan 1 haftalık tatilimi bitirmiş bulunmaktayım.Bravom beni uzun yolda o kadar memmun etti ki yakıt tüketimini sizlerle paylaşmak istedim.Antayaya dönüşte kaş,finike,demre,kemer güzergahlarını kullandım.Fethiye dışında göcek,dalyan ve gelirken adrasan'ı da gezdim.Toplam 2500 km yol kattetim.İşte fotoğraflar.
Yavuzeli-Gaziantep-Mersin arası 363 km.Hız sabitleyciyi 6.viteste 100 e sabitleyerek mersine kadar toplam iki kere fren yaptım.(Onda da arama vardı)Bunun içinde 15 km kadar antep şehiriçi kullanım var.Şehiriçi olmasa 3,5 yapardım.
https://i.imgur.com/KUHagsZ.jpg
https://i.imgur.com/Gl9lVBJ.jpg
https://i.imgur.com/X4zwIg2.jpg
Mersinden sonra hız sabitleyici kullanmadan,kasmadan ser bırakarak,aracı sıkıştırmadan gittim.Zaten silifkeden sonra anamura kadar birsürü yer dağlık,virajlı ve inişli çıkışlı olduğu için ancak 2,3,4,vitesi kullanabiliyorsunuz.Bunun için tüketim biraz yükseldi.Bu fotoğraflar fethiyeye 20 km kala saklıkent'e girmeden önceki tüketimime ait.
https://i.imgur.com/xGNFGsU.jpg
https://i.imgur.com/x5n5kCr.jpg
https://i.imgur.com/VnWD0Th.jpg
Saklıkent ve yakapark 30 km lik 3.4.vitesli inişli çıkışlı olduğu için tüketimi birazcık daha yükseltti ve fethiye ölüdenizde otelin önüne geldiğimde çektiğim fotoğraf.Menzil hala 57 km gösteriyor ama inanın düz yol olsa bu ibre ile 50 km yakın yol yaparım.Yani bir depo ile 1100 km yi geçiyor.Yalnız gösterge hesabına göredaha fazla yakıt olması lazım ama o da depo ile gösterge farkı işte.
https://i.imgur.com/4mf3bW7.jpg
https://i.imgur.com/Yri3Oiy.jpg
https://i.imgur.com/xjJaeLb.jpg
https://i.imgur.com/Jxqc2mj.jpg
Bu fotoğraflarda gaziantep-yavuzeli ilçesinde evimin bahçesine aracı koyarak kontak kapattığımda oluşan yakıt tüketim değerlerim.Dönüşte mersin-gaziantep arasını 120 ye sabitleyerek geldim adrasan belek ve alanya nın içini biraz dolaştım.
https://i.imgur.com/jZh06vA.jpg
https://i.imgur.com/dzzEebG.jpg
https://i.imgur.com/vigtyi4.jpg
Yol boyunca akdenizin dağ yolları ve vedilerinde yılan gibi süzülüp fazla kasmadan rahat bir yolculuk yaparak bu yakıt tüketimini sağladığı için bravoma teşekkür ediyorum.Bunlarda bonuslar
https://i.imgur.com/Avf4iKZ.jpg
https://i.imgur.com/9G4DcKl.jpg
https://i.imgur.com/JKyhc1U.jpg
https://i.imgur.com/5vr1RJv.jpg
https://i.imgur.com/i6fGSXP.jpg
https://i.imgur.com/gwXCKLG.jpg
https://i.imgur.com/tI0j4nh.jpg
https://i.imgur.com/ou4rx7i.jpg
En son fotoğrafta görülen yolu yeter bu kadar macera denize menize uçmayalım sonra dediğim için korkarak yarısından geri döndüm.Çünkü bu yol yarısından sonra gerçekten yarım saatte bir aracın geçeceği kadar tenhalaşan ve belli bir mesafeden sonra sadece bir aracın sığdığı iki tarafının uçurum olduğu bir yola dönüştü.Bu arada yokuş kalkış desteği 40 yılda bir beni büyük bir sıkıntıdan kurtardı arkadaşlar.Aşağısı deniz olan uçurumun kenarında fotoğraf çektirmek için bir cebe girdim.Cebin arka tarafı uçurum ve aracın önü rampaya doğru bakıyor.Kalkerken stres yapıp aracı stop ettirdim.Allah'tan yokuş kalkış desteği aracı geri kaçırmadı.Yoksa daha vahim bir sonuç olabilirdi.
https://i.imgur.com/3lNlSMq.jpg
Yavuzeli-Gaziantep-Mersin arası 363 km.Hız sabitleyciyi 6.viteste 100 e sabitleyerek mersine kadar toplam iki kere fren yaptım.(Onda da arama vardı)Bunun içinde 15 km kadar antep şehiriçi kullanım var.Şehiriçi olmasa 3,5 yapardım.
https://i.imgur.com/KUHagsZ.jpg
https://i.imgur.com/Gl9lVBJ.jpg
https://i.imgur.com/X4zwIg2.jpg
Mersinden sonra hız sabitleyici kullanmadan,kasmadan ser bırakarak,aracı sıkıştırmadan gittim.Zaten silifkeden sonra anamura kadar birsürü yer dağlık,virajlı ve inişli çıkışlı olduğu için ancak 2,3,4,vitesi kullanabiliyorsunuz.Bunun için tüketim biraz yükseldi.Bu fotoğraflar fethiyeye 20 km kala saklıkent'e girmeden önceki tüketimime ait.
https://i.imgur.com/xGNFGsU.jpg
https://i.imgur.com/x5n5kCr.jpg
https://i.imgur.com/VnWD0Th.jpg
Saklıkent ve yakapark 30 km lik 3.4.vitesli inişli çıkışlı olduğu için tüketimi birazcık daha yükseltti ve fethiye ölüdenizde otelin önüne geldiğimde çektiğim fotoğraf.Menzil hala 57 km gösteriyor ama inanın düz yol olsa bu ibre ile 50 km yakın yol yaparım.Yani bir depo ile 1100 km yi geçiyor.Yalnız gösterge hesabına göredaha fazla yakıt olması lazım ama o da depo ile gösterge farkı işte.
https://i.imgur.com/4mf3bW7.jpg
https://i.imgur.com/Yri3Oiy.jpg
https://i.imgur.com/xjJaeLb.jpg
https://i.imgur.com/Jxqc2mj.jpg
Bu fotoğraflarda gaziantep-yavuzeli ilçesinde evimin bahçesine aracı koyarak kontak kapattığımda oluşan yakıt tüketim değerlerim.Dönüşte mersin-gaziantep arasını 120 ye sabitleyerek geldim adrasan belek ve alanya nın içini biraz dolaştım.
https://i.imgur.com/jZh06vA.jpg
https://i.imgur.com/dzzEebG.jpg
https://i.imgur.com/vigtyi4.jpg
Yol boyunca akdenizin dağ yolları ve vedilerinde yılan gibi süzülüp fazla kasmadan rahat bir yolculuk yaparak bu yakıt tüketimini sağladığı için bravoma teşekkür ediyorum.Bunlarda bonuslar
https://i.imgur.com/Avf4iKZ.jpg
https://i.imgur.com/9G4DcKl.jpg
https://i.imgur.com/JKyhc1U.jpg
https://i.imgur.com/5vr1RJv.jpg
https://i.imgur.com/i6fGSXP.jpg
https://i.imgur.com/gwXCKLG.jpg
https://i.imgur.com/tI0j4nh.jpg
https://i.imgur.com/ou4rx7i.jpg
En son fotoğrafta görülen yolu yeter bu kadar macera denize menize uçmayalım sonra dediğim için korkarak yarısından geri döndüm.Çünkü bu yol yarısından sonra gerçekten yarım saatte bir aracın geçeceği kadar tenhalaşan ve belli bir mesafeden sonra sadece bir aracın sığdığı iki tarafının uçurum olduğu bir yola dönüştü.Bu arada yokuş kalkış desteği 40 yılda bir beni büyük bir sıkıntıdan kurtardı arkadaşlar.Aşağısı deniz olan uçurumun kenarında fotoğraf çektirmek için bir cebe girdim.Cebin arka tarafı uçurum ve aracın önü rampaya doğru bakıyor.Kalkerken stres yapıp aracı stop ettirdim.Allah'tan yokuş kalkış desteği aracı geri kaçırmadı.Yoksa daha vahim bir sonuç olabilirdi.
https://i.imgur.com/3lNlSMq.jpg