Orijinalini görmek için tıklayınız : TOSHIBA Servis ve Hizmet Duyarsızlığı Bilgilendirme
serkandikici
27/05/2015, 14:03
Öncelikle herkese selamlar arkadaşlar..
Araç dışı bir konu olması nedeniyle ser kürsü başlığı altına açtım bu konuyu ve yaklaşık 5 yıldır üyesi olduğum forumda ileride mağduriyet yaşanmaması açısından yararlı olur diye düşündüm.
İzmir Katip Çelebi Üniversitesinde Araştırma Görevlisi olarak görev yapıyorum ve laboratuvarlarımızda en az 7-8 farklı markanın dizüstü bilgisayarını kullanıyoruz. Az çok arızalar vs olduğu için sürekli servise gidip gelme sirkülasyonu yaşıyoruz. Şu ana kadar dell, msi, hp, grundig, lenovo hiç bir servis bizi mağdur etmedi sağolsunlar. Benim şahsi bilgisayarım ise yaklaşık 1 yıl önce aldığım bir Toshiba ( M50-a11h ). Bugün 3. kere servisten geri aldım bilgisayarımı ve uzun uzun anlatıp sizleri sıkmak istemiyorum o yüzden özetlemem gerekirse; tamamen amatörce kurgulanmış bir yetkili servis anlayışı, satış sonrası hizmet yok, garanti kapsamında değil zaten hiçbir şey, "no matter what" diye bir garantileri var su dahi dökülse onarım değişim vs diye tam bir fiyasko.. 1 senedir daha doğru düzgün hiç bir işimi yapamadım bilgisayarımda. Sorun çıkmasına asla kızmıyorum elektronik şansı bu lakin müşterisini kelimenin tam anlamıyla "hiçe sayan" bir marka var karşımda. Sizleri de bu konuda bilgilendirmek istedim.
Sorunlarım aynen devam ediyor ve toshiba'nın da pek umrunda olduğu söylenemez. Sürekli aynı mesajlar, telefonlar geçiştirmeceler başka hiç bir şey yok.. Meşhur şikayet sitemizde de 700 küsür şikayet var ve çoğu servis ile ilgili. Böyle büyük bir markanın Türkiye ayağının bu kadar duyarsız olması kabul edilemez bence..
Olayın detaylarını merak eden veya bilgi almak isteyen arkadaşlar olursa serkandikici27@gmail.com benim mail adresim bana her zaman ulaşabilirler..
Değerli zamanınızı ayırdığınız için çok teşekkür ederim..
NOT: Toshiba markasını gerçekten seven/kullanan/memnun olan arkadaşlar varsa ve yazım onları bir nebze olsun kırdıysa özür dilerim. Yalnızca yaşadığım mağduriyetin sizlerin de başına gelmemesi için paylaşıyorum.
Diğer laptoplara göre bariz fiyat farkını sorunca "ama bizde no matter what garantisi var" diyorlardı.demekki o da beş para etmeyen bişeymiş.olay markada değil,onu tr ye dağıtan distribütörde bitiyor maalesef.otomobil,pc farketmez,hepsi hemen "şark kurnazına" dönüşüyor.
serkandikici
27/05/2015, 14:59
Diğer laptoplara göre bariz fiyat farkını sorunca "ama bizde no matter what garantisi var" diyorlardı.demekki o da beş para etmeyen bişeymiş.olay markada değil,onu tr ye dağıtan distribütörde bitiyor maalesef.otomobil,pc farketmez,hepsi hemen "şark kurnazına" dönüşüyor.
Aynen hocam inan kafayı yemek üzereyim.. Bütün üniversite seferber olduk biraz insafa gelsinler diye iş paradan puldan çoktan çıktı..
No matter what garantisi sadece bir kandırmaca.. Ben alırken de HP'ye sövüyorlardı onlar marka mı diye de ben 6 sene hp-pav. kullandım ve kaç kere servise gittim güler yüzlü profesyonel temiz yerlerdi. Ben ne istediysem de geri çevirmediler imkan dahilinde olan. İzmiri bilir misiniz bilemiyorum ama çankaya bölgesinde sıradan bir tamirci toshiba servisi. Gidince inanamıyorsunuz bu vasat duruma..
Bence bir kaç seneye Türkiye piyasasından ağır darbe alacak. Yurtdışı USA ve UK ofislerine dahi mail attım durumu bilsinler diye.
Doğrudur,bir tane ibm,iki tane de lenovo eskittim,servisinden çok memnun kalmıştım ama artık yoluma tablet+masaüstüyle devam ediyorum.
Kolay gelsin,işiniz zor.
ASerifoglu
27/05/2015, 15:07
Geçmiş olsun öncelikle. Tatsız bir deneyim olmuş marka ile ilgili. Fakat eminimki sorunsuz kullananda birçok kişi vardır aynı ürünlerden.
Özellikle elektronik eşyalarda, mesele garanti ve servis hizmetleri. Sonuç itibari ile hassas cihazlar, muhakkak bir sorun çıkaracaklar. Ama böyle bir durumda ürünün arkasında duran bir yetkili servis ve işini hassasiyetle yapan kişiler olunca insan rahatlıyor. İşte tamda bu bahsettiğim anlamda Türkiyem malesef çok çok geri. Lakait servis çalışanları, bilgisiz teknik ekip v.b. Hemen hemen her marka için geçerli bunlar. Malesef Koskoca markalar marka değerlerini kimlere emanet ettiklerini hiç düşünmüyorlar, çok yazık.
Çok söylenecek şey var aslında, şikayetler burdan kim bilir nereye yol olur ama geri dönüş ?? :frusty00:
serkandikici
27/05/2015, 15:13
Geçmiş olsun öncelikle. Tatsız bir deneyim olmuş marka ile ilgili. Fakat eminimki sorunsuz kullananda birçok kişi vardır aynı ürünlerden.
Özellikle elektronik eşyalarda, mesele garanti ve servis hizmetleri. Sonuç itibari ile hassas cihazlar, muhakkak bir sorun çıkaracaklar. Ama böyle bir durumda ürünün arkasında duran bir yetkili servis ve işini hassasiyetle yapan kişiler olunca insan rahatlıyor. İşte tamda bu bahsettiğim anlamda Türkiyem malesef çok çok geri. Lakait servis çalışanları, bilgisiz teknik ekip v.b. Hemen hemen her marka için geçerli bunlar. Malesef Koskoca markalar marka değerlerini kimlere emanet ettiklerini hiç düşünmüyorlar, çok yazık.
Çok söylenecek şey var aslında, şikayetler burdan kim bilir nereye yol olur ama geri dönüş ?? :frusty00:
Çok haklısınız.. Tek sorunumuz bu kadar ilgisiz ve umursamaz davranmaları yoksa inanın yıllardır en beğendiğim marka idi. Belki de TNB Bilgisayar (Türkiye yetkili distribütörü) kaynaklı bir sorun var bilemiyorum. Kendilerine çeki düzen vermelerini umuyorum ne diyeyim.
Artık bir çözüm de beklemiyorum inanın sadece başka kullanıcılar mağdur olmasın benim için kafi. :)
Berkantonlu
27/05/2015, 21:51
toshibadan dellden hp den bilmem ne den uzak durun dostlar parası olan alacak bir mac olmayan alacak bir acer gerisi hikaye..
Bu konuda sorun yaşamak istemiyorsanız kesinlikle Apple derim ;) her zaman müşteri tarafında olan bir servis anlayışları var sizin ıcin gerçekten üzüldüm ancak tüketici haklarına göre aynı arızadan 3.kez gidiyor ise size ya Ücret iadesini yada yeni ürünü vermek ile yükümlüler bulundunuz bölgede kaymakamlığa giderek tüketici heyetinden Detaylı bilgiyi alabilirsiniz
serkandikici
28/05/2015, 09:04
Bu konuda sorun yaşamak istemiyorsanız kesinlikle Apple derim ;) her zaman müşteri tarafında olan bir servis anlayışları var sizin ıcin gerçekten üzüldüm ancak tüketici haklarına göre aynı arızadan 3.kez gidiyor ise size ya Ücret iadesini yada yeni ürünü vermek ile yükümlüler bulundunuz bölgede kaymakamlığa giderek tüketici heyetinden Detaylı bilgiyi alabilirsiniz
Teşekkür ediyorum bilgilendirme için. Uğraşacak zamanım ve enerjim olsa uzaya çıkacağım ama yok :)
Apple gerçekten ileri seviye bir marka ilerde böyle bir çözüm düşüncem var benim de tekrardan teşekkür ederim..
bende Toshiba kullanıyorum 4 gün fatura çıkarmalarını beklemiştim servisten birbirlerinden haberleri yok böyle bir kalitenin servis gölgesine düşmesi çok yazık, aslında bunun sebebi motorlu kurye aracılığı ile yapılan günü birlik tamir 2 yıl öncesine kadar 90 liraydı sanırım bedeli buna itekleme amaçlı yapılıyor
serkandikici
28/05/2015, 17:42
bende Toshiba kullanıyorum 4 gün fatura çıkarmalarını beklemiştim servisten birbirlerinden haberleri yok böyle bir kalitenin servis gölgesine düşmesi çok yazık, aslında bunun sebebi motorlu kurye aracılığı ile yapılan günü birlik tamir 2 yıl öncesine kadar 90 liraydı sanırım bedeli buna itekleme amaçlı yapılıyor
Taşeron bir tamir sistemi var bu aralar bir çok piyasada çok moda oldu isim vermek istemiyorum ancak bazı otomobil yetkili servislerin de bizim sanayi ustalarımıza iş yaptırdıklarını gördüm çok defa. Bu olay maalesef ki iş yapmadan aracının para kazanmasına imkan veriyor ve bizim yetkili güvenilir servis diye gittiğimiz yerlerin perde arkasını ortaya çıkarıyor. Zaten usta güvenilirse yetkili servisi niye araya sokalım ki.. Aynı şey bilgisayar için de geçerli..
Gecen sene toshiba micro sd kartim bozuldu 2 aylikti kabul etmediler servis denen bisey yok adamlarda muhatap bulamiyorsun noldu artik toshibaya urun incelemek icin elimi bile surmuyor gozatmiyorum bile gormezden gelirim birakin almayi yoneticileri japonlar okursa bu konuyu intihar ederler yemin ederim :D ben yalniz 2009 dan beri asus m50 vc kullaniyorum tik demedi bence asuslar cok saglam arkadaslardanda biliyorum kolay gelsin servis isi zor toshibada
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.