Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : 1.3 M.JET Turbo Buyutme yardım!!!!



ozy92
13/04/2015, 20:59
arkadaslar 1.3 dizel palıo aracım var ve turbosunu buyutmek ıstıyorum turbo işi yapan yakın arkadasım var fakat gectıgımız bı zamanda kendı ısyerınde kullandıkları dızel albea ları vardı ona bu ıslemı yaptılar fakat sonuc ıyı olmadı arac arıza lambasını yakıp korumaya gecıyordu bazı alt devırlerde kayıp felan olmustu sımdı ben bıraz arastırdım kp 37 emme kanadı back pate emme pervanesı tamır takımı takılıyormus pekı bunlardan sonra wasgeta ayarı felan nasıl oluyor basın kac olması gerık duzgun calısması ıcın bu parcalar takıldıktan sonra ne yapmamız gerık nasıl bı yol ızleyelım yardımlarınızı beklıyorum ...

cemdogu
13/04/2015, 21:05
External westgate takılıyor diye biliyorum ama olayı bilen biri değilim.Genelde turbo büyüdükten sonra yazılımla ayar verilir basınç ayarlanır.Ext westgate de elle ayarlama sağlar, diye biliyorum.

ozy92
13/04/2015, 21:18
yazılım yaptırıcam zaten ama turboyu tam olması gereken sekılde yapmak ıstıyorum ayarlarına kadar en verrımlı ve saglıklı nasıl oluyorsa ...

amoleddarkness
14/04/2015, 12:39
Yazılım yapıp devam etmeniz önerimdir fiziksel ve yazılımsal olarak egr iptali soft setup kat iptali ve düz boru öneririm. waste gate ayarı yeni araçlarda ecudan yapılır turbo basıncını ecu ayarlar fiziksel müdahalede motor kendini korumaya alacaktır tahliye geçikecektir. turboyu büyüttükten sonra yüksek basınc verirseniz araç alt devirden itibaren yüksek basınç vereceği için tekleme yapacaktır bundan kurtulsanız bile hava yakıtta çok iyi ayarlanmalı 1.3 multijetler aşırı hassas motorlar değil ancak karışım iyi olmazsa verim alamazsınız enjektörler çok çok iyi ayarlanmalı. bunları göze alıpta turbo büyütmeye giderseniz 1,2-1,5 bar arasında dolaşın

ozy92
14/04/2015, 21:33
yazılım kesın olucak hanı benım cekıngen kaldıgım konu daha once yaptılar yukarda yazdıgım gıbı sıkıntılar cıktı ama ona yazılım yapılmadı benım araba da kat ıptalı var ama duz boru falan yaptırmayı dusunmuyorum ses olmasın dıye turbonun parcaları degıstıkten sonra dıger butun ıslemlerı yazılımla ayarlıcaz anladıgım kadarıyla he bıde bızım orjınal turbo basıncımız kac bar ve ben kaç bar yapım saglıklı olması acısından bıde onuda ecu danmı ayarlıyoruz soyle araba 110 120 bg falan oldumu yeter bana zaten

amoleddarkness
15/04/2015, 10:21
yazılım kesın olucak hanı benım cekıngen kaldıgım konu daha once yaptılar yukarda yazdıgım gıbı sıkıntılar cıktı ama ona yazılım yapılmadı benım araba da kat ıptalı var ama duz boru falan yaptırmayı dusunmuyorum ses olmasın dıye turbonun parcaları degıstıkten sonra dıger butun ıslemlerı yazılımla ayarlıcaz anladıgım kadarıyla he bıde bızım orjınal turbo basıncımız kac bar ve ben kaç bar yapım saglıklı olması acısından bıde onuda ecu danmı ayarlıyoruz soyle araba 110 120 bg falan oldumu yeter bana zaten

Normalde kaç bar basıyor bilmiyorum. yazılımcı arkadaşlar daha iyi bilir ama yaptığınız işlemlerden sonra max 1.5 bar basın fazlasını turbo kaldırmayacaktır.
Biraz duman olucaktır ama sıkıntısız orta halli sıkıştırmayla 120-122 hp alırsın diye düşünüyorum 1.5 bar üst limitiniz olsun. waste gate ayarınıda ecu üzerinden yapılacak.. Tavsiye olarakta turbo üzerinde oynama yapmak yerine 95lik astra veya linea turbosu bulup onun üzerinden yazılımla oynasanız daha sağlıklı olur illa turbo çıkacaksa bu daha mantıklı tabi biraz daha tuzlu olacaktır.

ecuadorm
15/04/2015, 11:13
Bu kadar turbo bulmaya ugrasmak yerine 95 bg lik mjetin turbosunu ve ilave donanimlarini (intercooler felan aynidir belki) takin uzerine de yazilim yaparsaniz zaten arac 110 120 civarina gelecektir. Çıkma bulabilirsiniz guvenmezseniz eger sifir da alabilirsiniz.

ozy92
15/04/2015, 19:53
ben o turbolar olmuyo dıye bılıyorum o yuzden buyutme yoluna gıttm

aposport
15/04/2015, 21:12
daha önceden pal büyütenler falan oldu. sonrasında arabanın yürüdüğüne dair sesleri çıkmadı. randıman alamadılar diye biliyorum.

en matıklısı 95 lik punto turbosu. 105 lik linea turbosu fazla buyuk oluyor.

turboyu taktırmak mesele değil. sonrası sıkıntı. arabanın kendını korumaya alması, alt devirlerin dolmaması gibi. korumaya almayı çözmek için emülatör takılması gerekcek.

yazılım ve turbonun takılması gibi tum işlemleri anahtar teslimi yaptırırsan daha rahat edersin. benden tavsiye...

ozy92
17/04/2015, 20:45
daha önceden pal büyütenler falan oldu. sonrasında arabanın yürüdüğüne dair sesleri çıkmadı. randıman alamadılar diye biliyorum.

en matıklısı 95 lik punto turbosu. 105 lik linea turbosu fazla buyuk oluyor.

turboyu taktırmak mesele değil. sonrası sıkıntı. arabanın kendını korumaya alması, alt devirlerin dolmaması gibi. korumaya almayı çözmek için emülatör takılması gerekcek.

yazılım ve turbonun takılması gibi tum işlemleri anahtar teslimi yaptırırsan daha rahat edersin. benden tavsiye...

pekı 95 lik punto turbosu kesın oluyomu buna alıp direk taka bilirmiyiz baska parcaları degıstırmek gerekırmı

Ekrem06
17/04/2015, 21:29
Benim anlamadığım turboyu neden büyültmek istiyorsunuz? Sonuçta 1.3 araba ne kadar maksimum performans alabilirsiniz ki? Ayrıca alt devirler çok ölü olacaktır ve harcanan para,zaman sonuç ilişkisi beklentiyi ne ölçüde çözer düşündürücü açıkcası

ozy92
18/04/2015, 22:39
Benim anlamadığım turboyu neden büyültmek istiyorsunuz? Sonuçta 1.3 araba ne kadar maksimum performans alabilirsiniz ki? Ayrıca alt devirler çok ölü olacaktır ve harcanan para,zaman sonuç ilişkisi beklentiyi ne ölçüde çözer düşündürücü açıkcası

ona bakarsanız woswagen lerde 1.4 cc en dusugu 125 hp bız fazla bısey ıstemıyoruzkı arabamız bıraz gıtsın ıstıyoruz bunun ıcın en ıyı nası yapabılırız mınumum zararla diye onu arastırıyoruz ....

ozy92
18/04/2015, 22:41
arkadaslar aranızda bana net bı bılgı verecek bırılerı yokmu bu ıslerın uzmanı daha once yapmıs olan ?????????????????????

rt839
18/04/2015, 23:03
İstanbul'dasın Mehmet Gazihan'a ulaş sorularının ve sorunlarının cevabını al .

MAYP
21/09/2015, 18:33
Bu araçlara 1.5 bardan fazla basamassın araç korumaya alır yürümez bu işin ustası mehmet gazihan o problemi çözmüştü diye hatırlıyorum ona danışmakta fayda var