PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hyundai i10 araçlarda yaşanan direksiyon kilitlenmeleri



Haberci
25/12/2014, 17:38
2014 model yeni Hyundai i10 araçlarda direksiyon arızaları kronik bir hal almaya başladı. Çok sayıda kullanıcı Hyundai servislerinin ilgisizliği nedeniyle konuyu kendileri gündeme getirmeye başladılar.

Hyundai yetkilileri ise direksiyon kilitlenmelerinin sürücü hatası olduğunu ve bu nedenle de değişim kabul etmediklerini söylemektedirler.

Yolda aniden direksiyon kilitlenmesi nedeniyle ölümden döndüğünü belirten İ. Özlem Çavdar konunun takipçisi olacağını belirtti.


https://i125.photobucket.com/albums/p59/erdiyilmaz/10846029_10152646267473752_6156967085022401543_n_z ps4de00747.jpg

https://i125.photobucket.com/albums/p59/erdiyilmaz/1798680_10152646267578752_4624522064470696178_n_zp s12d71f07.jpg

cdogu
25/12/2014, 19:43
i30da da cikmisti boyle bir sey ama hatirladigim kadsriyla hyundai geri cagirdi ve duzeltti. Yine yapar diye dusunuyorum.

CMasteR
25/12/2014, 19:57
yolda giderken direksiyon kitlenmesi nasıl sürücü hatası olabilir ? Mantığı çözebilen var mı ?

arenas
25/12/2014, 21:18
Bütün bu otomobil markaları her ne kadar dünya markası olursa olsunlar,bizim memlekete gelince birden "esnaf" oluveriyolar.satana kadar mal onların,ağasın paşasın,sattıktan sonra kullanıcı hatası ;)


Sent my iPad using

lionT-JET
25/12/2014, 23:57
Hyundai'nin ilgilenmediklerinden eminler mi acaba?3 yasındaki i30 aracımızın garantiden baskı balata değiştiren başka bir firma cıkarmı acaba?doblomuza 500tl ye serviste değiştirdik!!adamlar sorgusuz sualsız iyi niyet kapsamında bunu yaptılar ayrıca ön far,arac anahtarı,titreme yapan volan kasnak ve kayısını da ücretsiz değiştirdiler.bence arkadaş gittiği servisi değiştirirse daha iyi olur..

SteinGP
26/12/2014, 15:23
yolda giderken direksiyon kitlenmesi nasıl sürücü hatası olabilir ? Mantığı çözebilen var mı ?
Arabayi alarak hata yapmistir muhtemelen.

khanunl
26/12/2014, 15:41
Başlığı gördüm normal karşıladım.Hyundai firması maalesef böyle aracı satana kadar herşey iyi hizmete gelince kötü.Servise yıllık bakım için bıraktığımız aracın yağ filitresini sıkmadan teslim ettiler.Farkettiğimizde motorun yağsızlıktan hasar almadığına dua ettim.Firmaya uyarı şikayetinde bulunduğumuzda bizden olmaz diyerek sıyrılma yöntemine gittiler.Araç İ 10 neyse sattımda kurtuldum .Benim için hizmeti ve müşteri memnuniyeti yetersiz firma !

darktiger
26/12/2014, 18:20
niye bilmem ama oldum olası hyundai den nefret etmişimdir.

Gorky
26/12/2014, 21:18
hyundai son senelerde, heleki bu sene oldukça büyük ataklar yaptı.. ama bu tür manyaklıklar lüks markalar olmadığı sürece hepsinde var.. hyundai bence artık iyi bir marka.. otopark.com'un i30 ve i10 incelemeleri vardı çok iyi tanıtıyolar arabayı, neyi berbat neyi güzel hepsini söylüyolar. hatta i30'u auris'le karşılaştırdıklarında 4 adamdan 3'ü i30 demişti. benim seçimimde o olurdu. ben açıkcası her markaya bi etiket yapıştırılmasına kıl olurum. mesela volkswagen sağlam falan derler.. ama özellikle passat polo pahalı, boş ve kupkuru zevksiz araçlar..

konuya dönersek bence müşteri hyundai'ye iyice baskı yapsın.. dava bile açabilir.

tayfux
26/12/2014, 22:42
İ serisi için servislerde bile ayrı bir alaka var diyorlar..ne kadar doğru bilmiyorum ama..

ethemyigit
26/12/2014, 22:54
su an pıyasada en alınası F/P aracı bıle yeni hyundai i 20 olmasına ragmen

2005 kasa accentle kaza yapan arkadasımın polısı cagırdıgında arabanın kazada bu kadar hasar aldıgını polıse ınandıramayıp tartısmalarını gordukten sonra en az 20 sene daha hep kafamda sorular olacak bu fırmayla ılgılı

(2005 accent arkadan renault 9 a carpmıstı renoda bırsey yok hyundaı motora kadar gırmıstı polısı ınandıramadılar polıs bu araba bu hale gelmez kasko ıcın vs yapmıssınızdır demeye baslamıstı en son kaza yapıp cekıcıylemı buraya getırecem dıye polısı zor ıkna etmıslerdı )

bu arada benımde ıcımde bır korkudur city :)