PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Evo 1.4 Multiair hakkında



temha2626
24/11/2014, 11:30
Aile bireylerinin azalmasıyla punto almayı düşünüyoruz, daha önce 1.6 linea vardı siyah renginden dolayı sattık. sahibindende gezerken 1.4 multiair motorlar dikkatimi çekti bitane buldum 40000 de 2011 model cam tavan sunroof bordo döşeme falan anlaştık ama aklımda soru işaretleri var.


2012 den sonra Fiat bunları üretmemiş galiba elimde kalır mı?
Motor ve turbo dizellerdeki gibi dayanıklı mı?
LPG taktırabilir miyim?
City arızası zaten başlı başına bir şey?


Yardımcı olursanız sevinirim.

1923qw
24/11/2014, 13:38
Öncelikle bir Multiair EVO kullanıcısı olarak 2012den sonra bu motorun Fiat S.P.A bünyesinde üretimi durmadı bravolarda bunun yanında Alfa Romeo araçlarda halen satışa sunulmakta elinde kalma gibi bir durum söz konusu değil 2011 de ödül almış bir motor ayrıca. Dayanıklılık konusuna gelince siz motora ne kadar iyi davranırsanız motor da size o kadar dayanıklılık gösterir.Motorun herhangi bir sorunu bulunmamakta 105 ps atmosferik bir ünite olduğu için turbo şarjlı araçlara göre alt devirleri biraz cansız ama 3000 devirden sonra başka bir karaktere bürünüyor araba yakıt tüketimine göre ayarlanmış bir motor diyebilirim.Basarsan içiyo ama sakin kullanımda da gayet ekonomik.Lpgnin ise Multiair motorlara Fiat servisinin de onayladığı Landirenzo takılıyor ancak şehir içi karma tüketimde zaten 5,5 gibi değerleri zorluyorsunuz bu yüzden ben kendi aracımda uygun görmedim.City arızasına gelince GP lerde bulunan kronik sorun Evolarda düzeltilmiş durumda ama seriye göre arada bir sorun olabiliyor.2011 model evo alacaksanız kendinizi güvene almak açısından garantili olmasına dikkat edin 2011 araçların garantisi zaten bitmiş durumda ancak uzatlmış garanti bulunmasına özen gösterin eğer garanti yok ise servis bakımlı olmasına dikkat edin eğer city arızası ile karşılaşırsanız servis bakımlı olduğunuzda kronik arıza sebebiyle ücretsiz değişim yaparken sorun çıkartmazlar özet olarak B sınıfında alınabilecek bence en güzel araç.iyi forumlar dilerim.

krm1983
24/11/2014, 20:29
Öncelikle bir Multiair EVO kullanıcısı olarak 2012den sonra bu motorun Fiat S.P.A bünyesinde üretimi durmadı bravolarda bunun yanında Alfa Romeo araçlarda halen satışa sunulmakta elinde kalma gibi bir durum söz konusu değil 2011 de ödül almış bir motor ayrıca. Dayanıklılık konusuna gelince siz motora ne kadar iyi davranırsanız motor da size o kadar dayanıklılık gösterir.Motorun herhangi bir sorunu bulunmamakta 105 ps atmosferik bir ünite olduğu için turbo şarjlı araçlara göre alt devirleri biraz cansız ama 3000 devirden sonra başka bir karaktere bürünüyor araba yakıt tüketimine göre ayarlanmış bir motor diyebilirim.Basarsan içiyo ama sakin kullanımda da gayet ekonomik.Lpgnin ise Multiair motorlara Fiat servisinin de onayladığı Landirenzo takılıyor ancak şehir içi karma tüketimde zaten 5,5 gibi değerleri zorluyorsunuz bu yüzden ben kendi aracımda uygun görmedim.City arızasına gelince GP lerde bulunan kronik sorun Evolarda düzeltilmiş durumda ama seriye göre arada bir sorun olabiliyor.2011 model evo alacaksanız kendinizi güvene almak açısından garantili olmasına dikkat edin 2011 araçların garantisi zaten bitmiş durumda ancak uzatlmış garanti bulunmasına özen gösterin eğer garanti yok ise servis bakımlı olmasına dikkat edin eğer city arızası ile karşılaşırsanız servis bakımlı olduğunuzda kronik arıza sebebiyle ücretsiz değişim yaparken sorun çıkartmazlar özet olarak B sınıfında alınabilecek bence en güzel araç.iyi forumlar dilerim.

+1283.

Bir ilave multiair atmosferik ünitelerin üretimi artık yok, multiair turbo olarak üretilmekte.

Kadir00906
25/11/2014, 09:42
öncelikle bir multiair evo kullanıcısı olarak 2012den sonra bu motorun fiat s.p.a bünyesinde üretimi durmadı bravolarda bunun yanında alfa romeo araçlarda halen satışa sunulmakta elinde kalma gibi bir durum söz konusu değil 2011 de ödül almış bir motor ayrıca. Dayanıklılık konusuna gelince siz motora ne kadar iyi davranırsanız motor da size o kadar dayanıklılık gösterir.motorun herhangi bir sorunu bulunmamakta 105 ps atmosferik bir ünite olduğu için turbo şarjlı araçlara göre alt devirleri biraz cansız ama 3000 devirden sonra başka bir karaktere bürünüyor araba yakıt tüketimine göre ayarlanmış bir motor diyebilirim.basarsan içiyo ama sakin kullanımda da gayet ekonomik.lpgnin ise multiair motorlara fiat servisinin de onayladığı landirenzo takılıyor ancak şehir içi karma tüketimde zaten 5,5 gibi değerleri zorluyorsunuz bu yüzden ben kendi aracımda uygun görmedim.city arızasına gelince gp lerde bulunan kronik sorun evolarda düzeltilmiş durumda ama seriye göre arada bir sorun olabiliyor.2011 model evo alacaksanız kendinizi güvene almak açısından garantili olmasına dikkat edin 2011 araçların garantisi zaten bitmiş durumda ancak uzatlmış garanti bulunmasına özen gösterin eğer garanti yok ise servis bakımlı olmasına dikkat edin eğer city arızası ile karşılaşırsanız servis bakımlı olduğunuzda kronik arıza sebebiyle ücretsiz değişim yaparken sorun çıkartmazlar özet olarak b sınıfında alınabilecek bence en güzel araç.iyi forumlar dilerim.
+3000

fawori
25/11/2014, 17:54
bende 2011 evo multiair kullanıcısıyım tavsiye ederim performans yerinde ha tabii aşırıda beklememek lazım yokuşta rampada da ben memnunum ki keza bu bence birazda sürüş kabiliyeti ile alakalı ben brc lpg uygulattım en ufak bir sorun yok uygun olan kit iyi işçikikle sorun çıkmıyor ki ben performansta hiçbir fark hissetmedim eskiden de 4. vitesle çıkan rapmayı şimdide 4. viteste çok çok çıkıyor aynı devirde ha son hızda etkiler mi bilemem ama hiç umrumda da değil bu araçlarla aslında hiçbir araçla 150-160 km. hızdan sonrasını güvenli bulmam o yüzden yapmam zaten memlekettimizde adam gibi hatasız yol yok zaten

fawori
25/11/2014, 18:01
bu arada yukarıda yazılanlara katılıyorum bizimkiler atmosferik multiar turbo değil turbolar 140 hp ve 180 hp versiyonları var diye biliyorum ama onlar bravo alfa romeo ve lancia serilerinde hala başarıyla devam ediyor fiat puntodan vazgeçmiş gibi gözüktüğü için ve tabii arz talep meselesinden dolayı ülkemizde puntoda multiar kalkmış ama Avrupa'da adamlar 180 hp Abarth punto multiair turboyu satıyor teknoloji güzel 16 v ve aynı multijet de ki gibi elektronik püskürtme sistemi var dayanıklılık konusunda sıkıntılı bir motor değil ama her motorda olduğu gibi yağı suyu bakımı ve yakıtı önemli

marineros
25/11/2014, 18:35
Fiat'ın motorları başarılıdır aslında.zaten forumlarda dikkat ederseniz şikayetlerin çoğu donanımlardan ve yetkili servislerden yanadır.yoksa gayet başarılı,performanslı ve yakıt tüketiminde sürücülerini üzmeyen motorlara sahiptir.vakti zamanında serviste çalışırken en az motoru fiat a en fazla ön takım değişimini de fiat a yapardık.en çok gömlek ve yatak keplerini renault da ve orta derecede ön takım değişikliğini de yine aynı şekilde yapardık.ford ise kolay kolay gelmez ama geldi mi topyekün değişim yapılırdı :) şimdi nasıldır bilmiyorum tabii.(dönemin fiat ı zamane tofaş kuş serisi,tipo,uno ve tempra dır)

F500
25/11/2014, 20:29
Arkadasima israrla aldirdigim 2011 evo multiair beyaz cam tavali ici bordo asr ses sistemi led paket tomtom navigasyon baya bi dolu ve cok sevdi onlarda bende su anda bravo multiair turbo kullanicisiyim ve zavoli turbo lpg kiti var bizim turbolara oluosa sizin atmosferiklerede gayet uyumlu ama 105 beygirlik motoru cok iyi gitmiyo ama o paralara alinabilecek en guzel arac ve tavsiyem ici kirmizi oda sadece 2010 ve 11 lerde var bordo olsun ve cam tavanda olmazsa olmazi asr esp yide unutmayalim