Orijinalini görmek için tıklayınız : GP t-jet Abarth SS spec. kışlık set-up.
OAGP1960
10/11/2014, 00:45
Arkadaşlar, Advanti Racing ML 525L 17'', 4X100 (tek aplikasyon), 7j, et 40, 6,9 kg. jantlar ve Starmaxx ice gripper 215 45 17 kış lastikleri takıldı, beğeninize sunuyorum.
https://i.hizliresim.com/lzAlzb.jpg
https://i.hizliresim.com/Vyjdyr.jpg
Kadir00906
10/11/2014, 13:41
Orkun Abi herzaman ki gibi şık ve gösterişli, kışı geçirdikten sonra yazlık lastik alacağım değerleri seninle görüşmem gerekecek et değeri falan :) Kazasız belasız kullanasın inşallah.
ermanadakale
10/11/2014, 15:16
orkun abim seni işini bliirsin hafif ve şık.
OAGP1960
10/11/2014, 16:34
Orkun Abi herzaman ki gibi şık ve gösterişli, kışı geçirdikten sonra yazlık lastik alacağım değerleri seninle görüşmem gerekecek et değeri falan :) Kazasız belasız kullanasın inşallah.
Teşekkürler sevgili Kadir, yeni lastik ve jant konusunda memnuniyetle elimden geleni yaparım, güvenli sürüşler değerli kardeşim.:)
orkun abim seni işini bliirsin hafif ve şık.
Teşekkürler sevgili Erman, özellikle de jant ve lastik ölçülerinin doğru olması son derece önemli değerli kardeşim.:)
blacklightning
10/11/2014, 18:23
Maşallah abi yine şık ve düzgün bir seçim :)
OAGP1960
11/11/2014, 00:17
Maşallah abi yine şık ve düzgün bir seçim :)
Çok teşekkür ederim Sezai kardeşim, gerçekten bu işi bilerek takdir eden yorumlar almak da son derece mutluluk verici.:)
Güzel olmuş, keyifli ve güvenli sürüşler.
iPad 'den aracılığı ile gönderildi
OAGP1960
11/11/2014, 13:08
Güzel olmuş, keyifli ve güvenli sürüşler.
iPad 'den aracılığı ile gönderildi
Teşekkürler Kerem kardeşim, ben de size güvenli ve keyifli sürüşler dilerim.:)
fotobelit
11/11/2014, 13:35
Gerçekten güzelmiş..Hayırlı olsun abi..
OAGP1960
11/11/2014, 23:23
Gerçekten güzelmiş..Hayırlı olsun abi..
Teşekkürler Cemil kardeşim, güvenli ve keyifli sürüşler dilerim.:)
OAGP1960
12/11/2014, 11:37
180HP-270Nm. üstündeki güçlerde orijinal dump valve basınç tutamadığından, Bonalume power pop t-jet-Abarth elektro selenoid dump valve sipariş edildi, montaj sonrası fotoları paylaşacağım.:)
Kadir00906
12/11/2014, 14:09
Hadi bakalım yeni bir proje yeni bir merak, tam zamanında beklenen vuruşu yaptın Orkun abicim :)
ermanadakale
12/11/2014, 15:10
180HP-270Nm. üstündeki güçlerde orijinal dump valve basınç tutamadığından, Bonalume power pop t-jet-Abarth elektro selenoid dump valve sipariş edildi, montaj sonrası fotoları paylaşacağım.:)
Bonalume markasının t-jet motor için üretilmiş çok güzel ürünleri mevcut hele ki elektronik pop of valfi çok güzel
pop off sperimentale fiat alfa lancia tjet.mov - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=PV7Wn7PQelg)
takibe devam.
OAGP1960
12/11/2014, 18:10
Hadi bakalım yeni bir proje yeni bir merak, tam zamanında beklenen vuruşu yaptın Orkun abicim :)
Teşekkürler sevgili Kadir, bu, arabamın performans değerlerine göre software-log alındıktan sonra ortaya çıktığı üzere, bir zorunluluk durumunda.:)
Bonalume markasının t-jet motor için üretilmiş çok güzel ürünleri mevcut hele ki elektronik pop of valfi çok güzel
pop off sperimentale fiat alfa lancia tjet.mov - YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=PV7Wn7PQelg)
takibe devam.
Teşekkürler Erman'cığım, stock Puntp Abarth Esseesse'de de kullanılmakta olan orijinal dump valve arabamın şu anki performans değerlerini gerektiği gibi tolere edemediğinden, Bonalume power pop elektro selenoid valve bir zorunluluk durumunda.:)
hayırlı olsun şık olmuş..
zahirbaba
23/11/2014, 01:24
ORKUN abi konunu dağıtmak gibi olmasın ama sana sormak istediğim bir şey var.
garret gt 1446 turbo bulamıyorum. subaru TD04 turbosu kullanarak modifiye eden biriyle tanıştım. Sen ne diyorsun abi randıman alırmıyım, günlük kullanımda çok zorlanıp arıza verirmi.
şuan dp+61lik düz boru+ varex eksoz var yazılım yaptırdım dr ecuda
Bana yol haritası verirmisin.
OAGP1960
23/11/2014, 13:13
hayırlı olsun şık olmuş..
Teşekkür ederim Burak kardeşim.:)
ORKUN abi konunu dağıtmak gibi olmasın ama sana sormak istediğim bir şey var.
garret gt 1446 turbo bulamıyorum. subaru TD04 turbosu kullanarak modifiye eden biriyle tanıştım. Sen ne diyorsun abi randıman alırmıyım, günlük kullanımda çok zorlanıp arıza verirmi.
şuan dp+61lik düz boru+ varex eksoz var yazılım yaptırdım dr ecuda
Bana yol haritası verirmisin.
Sevgili Zahir, Garrett GT 1446 turboyu Alfa Romeo bayinden veya garrett turbo bayinden Alfa Romeo Mito QV 170HP turbosu olarak veya ebay'den sipariş edebilirsin, bu turbo Abarth Punto serisinin en üst versiyonudur ve uygulandığında orijinallik bozulmamış olur. TDO4 turboyu ise, sistemi modifiye ederek monte edebilirsin, hava intake (emme) borusu, egzoz manifold flanşı ve egzoz türbini çıkış flanşı+down pipe hazırlatman gerekir. Ayrıca, üst plastik motor kapağını çıkartmak durumunda kalabilirsin. Tabiki gereği gibi bir custom yazılım hazırlatmak gerekir ve tüm koşullar yerine getirilirse arıza vermesi için bir neden kalmaz. Şu anki bahsetmiş olduğun down pipe uygulamasında spor cat. kullanmak da bir zorunluluktur, eğer spor cat. uygulanmadı ise mutlaka 2. lambda sensörü yazılımdan iptal edilmelidir, aksi halde ECU turbo basıncını kısar, arıza oluşur. Spor cat, performansdan ödün vermeksizin gerekli emisyon değerlerinin yerine getirilmesini ve egzoz muayenesinin sorunsuz olmasını, gürültü ve egzoz kokusu olmamasını, fenni muayenede sorun olmamasını sağlayacaktır. Ayrıca, yine aynı çapta (61 mm.) flow (ser akımlı) bir orta susturucunun da rezonatör ve alev gizleme fonksiyonları ile sesi belli bir seviyede tutması açısından gerekliliğini de belirtmek isterim. Bu durumda kumandalı egzoz (varex) kullanmaya da bence teknik açıdan gerek yoktur. Son olarak ise, basıncı ve flow (akım) miktarı artmış ve ısınmış olan havayı tutabilmesi için yetersiz kalan orijinal elektroselenoid dump valve yerine mutlaka modifiye bir elektroselenoid dumpvalve (Bonalume power pop veya Forge) kullanmak gerekir.
OAGP1960
23/11/2014, 13:20
Bonalume power pop elektroselenoid t-jet Abarth dump valve monte edildi, basıncı gerektiği gibi tutuyor ve tabiki bu da, arabanın performans değerlerini software (yazılım) ile öngörüldüğü şekilde yerine getiriyor. Fotoğrafları ve videosunu paylaşacağım arkadaşlar.:)
Kadir00906
23/11/2014, 21:18
Sabırsızlıkla bekliyorum abi, ayrıca senin aracın 0-100 videosunu izlemeyi çok istiyorum :)
OAGP1960
23/11/2014, 23:26
Sabırsızlıkla bekliyorum abi, ayrıca senin aracın 0-100 videosunu izlemeyi çok istiyorum :)
Sevgili Kadir, power pop elektroselenoid dump valve uygulamasına ait videoyu, elektroselenoid valve'in şekli ve çalışmasına dair bir fikir vermesi açısından, sadece arabam durur konumdayken alarak paylaşacağım, 0-100km. hızlanma videosunu ise hassas ölçüm cihazı gerektiğinden sonraya bırakmak doğru olur diye düşünüyorum. Tabi performans değerleri ile ilgili bir fikir vermek gerekirse, en son uyguladığımız yazılım ve elektro selenoid dump valve sonrasında arabamın bu güne kadarki ulaşmış olduğu en güçlü verilere sahip olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim, güvenilir bir dyno ölçümü ile sonuçları tabiki paylaşacağım.:)
Kadir00906
24/11/2014, 09:48
Sevgili Kadir, power pop elektroselenoid dump valve uygulamasına ait videoyu, elektroselenoid valve'in şekli ve çalışmasına dair bir fikir vermesi açısından, sadece arabam durur konumdayken alarak paylaşacağım, 0-100km. hızlanma videosunu ise hassas ölçüm cihazı gerektiğinden sonraya bırakmak doğru olur diye düşünüyorum. Tabi performans değerleri ile ilgili bir fikir vermek gerekirse, en son uyguladığımız yazılım ve elektro selenoid dump valve sonrasında arabamın bu güne kadarki ulaşmış olduğu en güçlü verilere sahip olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim, güvenilir bir dyno ölçümü ile sonuçları tabiki paylaşacağım.:)
Teşekkürler abicim,kazasız belasız sürüşler...
ermanadakale
24/11/2014, 11:17
video bekleniyor orkun abimm
OAGP1960
24/11/2014, 20:08
video bekleniyor orkun abimm
:) İlk fırsatta sevgili Erman.:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.