Orijinalini görmek için tıklayınız : Yeni Hyundai i20
adrentos
08/11/2014, 23:27
yeni i20 tanıtıldı ve bayilerde yerini aldı komşumuz için teklif almaya gittik fakat 1.2 elite paketler tükenmiş 3 ay sonra gelicekmiş bence suan b sınıfı araç için en mantıklısı Hyundai i20 gibi geldi. i20 fiyat listesi de şu şekilde;
YENİ i20 1.2 MPI JUMP 37.990 TL 37.990 TL
YENİ i20 1.2 MPI STYLE 40.990 TL 40.990 TL
YENİ i20 1.2 MPI ELITE BLUE 43.990 TL 43.990 TL
YENİ i20 1.4 MPI JUMP OTM. 42.990 TL 42.990 TL
YENİ i20 1.4 MPI STYLE OTM. 45.990 TL 45.990 TL
YENİ i20 1.4 MPI ELITE OTM. 48.990 TL 48.990 TL
YENİ i20 1.4 CRDi JUMP 47.490 TL 47.490 TL
YENİ i20 1.4 CRDi STYLE 50.490 TL 50.490 TL
PANORAMİK, AÇILIR CAM TAVAN 2.500 TL
fiyatlarda çok ufak bir ikram olur o kadar dedi burdaki bayi araça talep oldukça fazlaymış
marineros
09/11/2014, 00:08
Şu Esp hâlâ opsiyonel,hâlâ opsiyonel...
bu paralar i20 ye bence verilmez..evet piyasa çok yüksek ama illa ki sıfır araba almaktansa 2. el 1 yada 2 yaşında temiz araba almak şu an daha mantıklı..
yeni puntolar corsa lar seat ibiza lar alınabilir o segmentte..hatta bir üst segmentte astra h dizel otomatik bile alınabilir..42-43 lira civarı fiyatları var..
erenemre
09/11/2014, 00:46
b sınıfında hiçbir araç bu paraları haketmiyor hele i20 hiç etmiyor ama maalesef bu saçma sapan vergi sistemi yüzünden max 20 bin edecek araçlar 40-50 binlere satılıyor
Arkadaslar fiyatlar yuksek diyorsunuz ama bir marka yeni bir model cikarmak icin kac yuz milyon dolarlar harciyor, bir fabrika kaca kuruluyor, bir isci kaca calisiyor bunlarida goz onunde bulundurun. Neticede bu araclar agac kovugundan cikip bayilerdeki yerini almiyor.
Honor COOPER
09/11/2014, 02:35
KDV ile birlikte yaklaşık %50 civarı vergi yükü çıkıldığında aslında araçlar pahallı değil.
50000 tl lik araçta yaklaşık 25000 tl vergi var.
teacherofenglish
09/11/2014, 12:30
Şu Esp hâlâ opsiyonel,hâlâ opsiyonel...
Sitesinden baktım
ABS + EBD + BAS•••
ELEKTRONİK DENGE KONTROL PROGRAMI (ESP)•••
ARAÇ STABİLİTE YÖNETİM PROGRAMI (VSM)•••
YOKUŞ KALKIŞ DESTEK SİSTEMİ (HAC)
standart olmuş
araç tasarım olarak güzel eskisine göre, fakat yakıt değerleri çok geldi bana sanki çok yakıyor gibi...
marineros
09/11/2014, 13:39
Sitesinden baktım
ABS + EBD + BAS•••
ELEKTRONİK DENGE KONTROL PROGRAMI (ESP)•••
ARAÇ STABİLİTE YÖNETİM PROGRAMI (VSM)•••
YOKUŞ KALKIŞ DESTEK SİSTEMİ (HAC)
standart olmuş
En dolu paketinde standart olarak gördüm bende.o sebeple sitem ettim biraz.bunu renault da yapıyor belki bilmediğimiz diğer firmalar da.fiat ın da burada avantajı meydana çıkıyor çünkü benim 2011 model en boş paket evom da esp+asr standarttı.ve işin en acı tarafı da bu markalar euroncap testine en dolu modeliyle giriyorlar.hani para da değil 2-3 bin ₺ler.yazık...paranın gücü bari burada ortaya çıkmasın.
Düzenleme: şu an tekrar baktım sadece Elite modelinde standart maalesef
Her halde yanlış yere bakıyorsunuz ben de baktım üç donanım da esp var yani standart...
ykaya1983
09/11/2014, 16:06
Kasım ayında otomobillerde esp zorunlu oldu.Polo,clio,fiesta,i20,208 gibi araçların en baz donanımında bile artık esp var.Üç kağıtçı fıat hala puntolarda esp'yi standart yapmamış.Lineaların classıclerinde bile en baz donanımda abs,asr,esp,msr,hılholder,lastik basınç sensörü standart olmuş.
marineros
09/11/2014, 17:18
Doğrudur yanlış da görüyor olabilirim.çünkü i20 var yeni i20 var ve i20* var.görüntü alıp ekledim.eğer varsa zaten çok çok iyi.yeter ki ben yanlış göreyim :)
Yeni i20'ye bakıyoruz onda standartmış...
Bugün ablama aldık yeni i20. 1.4 MPI Elite + Panaromik cam tavan, lansman rengi olan kahverengini seçti ablam. Almadan önce test etme imkanı da buldum. Aracın tek handikapı bariz şekilde 4 ileri otomatik şanzımanı. O da 4 oranlı olması sebebiyle, vites geçişleri ve seçimlerinde bir sorun görmedim. Tabii bir DSG değil ama bir Dualogic'te değil. Bir de biraz rüzgar ve lastik sesi var. Süspansiyon vs. çok sessiz çalışıyor, yol tutuşunuda iyi buldum ben şahsen. İçide tamı tamına Punto kadar.Bagajı bir tık daha büyük. İlk yorumlar bunlar.
Honor COOPER
04/12/2014, 02:04
Hayırlı olsun toplam maliyet ne oldu sakıncası yoksa.
Hocam aslında sakıncası var çünkü lansman döneminde alınması çok zor bir fiyat aldık bir dostumuz sayesinde. Ama yine söylemek gerekirse MTV+ Trafik sigortası dahil 49.500 TL. Kauçuk paspas ve bagaj havuzu hediye.
Kadir00906
04/12/2014, 09:23
Kardeşim hayırlı olsun, kazasız belasız kullanırsınız inşallah.
yusufagcatr
04/12/2014, 11:28
Bende çok beğendim açıkçası.Hyundai bu araçla kendini sevdirme yolunda bayağı bir ilerleme elde edecek gibi.6 ileri vites,direksiyon ısıtması,3 kademeli koltuk ısıtması,CC,panaromik cam tavan,far ledleri v.s
Bence o paralar B sınıfı bir araca verilmez. O fiyatların 1 tık üstünde Seat Leon varken hyundai gibi bir markaya o kadar para yazık vallaa.. Alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin.
aLpinepro41
07/12/2014, 03:06
şuana kadar yapılmış en iyi B segmenti araçlardan biri donanım tasarım ve kalite olarak ,
aynı zamanda dizaynı da çok şık heleki cam tavanlı ve mercek farlı olanları cidden
çok iyi duruyor , Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin .
Honor COOPER
07/12/2014, 12:28
Bence o paralar B sınıfı bir araca verilmez. O fiyatların 1 tık üstünde Seat Leon varken hyundai gibi bir markaya o kadar para yazık vallaa.. Alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin.
1 tık tan kasıt yaklaşık %20-25 sanırım baya büyük bir tık bana göre.
Bu arada Seat'ın Amerikada esamesi okunmazken Hyundai yıllardır yüksek satışları yakalayan ve en çok tercih edilen yabancı marka.
ahmet4646
07/12/2014, 12:55
şuana kadar yapılmış en iyi B segmenti araçlardan biri donanım tasarım ve kalite olarak ,
aynı zamanda dizaynı da çok şık heleki cam tavanlı ve mercek farlı olanları cidden
çok iyi duruyor , Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin .
Dış görünüş olarak güzel alımlı bir araba arkası geniş bagajı geniş ama iç kaliteli yeni kasa makyajlı polo ile karşılaştırınca daha düşük kalitede,kasa çok ağır vede motorları geliştirmeleri gerekiyor.
1 tık tan kasıt yaklaşık %20-25 sanırım baya büyük bir tık bana göre.
Bu arada Seat'ın Amerikada esamesi okunmazken Hyundai yıllardır yüksek satışları yakalayan ve en çok tercih edilen yabancı marka.
YENİ i20 1.2 MPI STYLE 40.990 TL
YENİ i20 1.4 CRDi STYLE 50.490 TL
Seat Leon Style 1.2 tsi 49.000 TL
Seat Leon Style 1.6 tdi 60.000 TL
İki araçta doluluk olarak birbirinin aynısı. Leon C segmenti. Ayrıca Amerikaya hiç gittin mi veya araştırdın mı bilmiyorum ancak ABD lilerin en çok tercih ettiği araçlar Volvo, Honda ve Nissan'dır..
Honor COOPER
07/12/2014, 13:32
Segmentlere çok takılmıyorum benim aracımda C segment ama açıkçası iç mekan genişliği diz mesafesi açıkçası D segment insignia da yok.2 aracada binme fırsatım oldu yeni i20 bana daha ferah ve kaliteli geldi açıkçası.
Bu arada fiyatları yazmışsınız dediğim gibi benzinli ve dizel motorizasyonda %25 fark var.
Öteki konuyuda çok araştırdım özellikle Sonata-Genesis ve Santa Fe satış rekorları kırdı 2014 satışlarındada Seat'ın ağa babası VW ne Hyundai nede Kia'ya yaklaşamıyor Seat listelerde bile yok. Kaldıki 2014 yılı en ötü satış yıllarından biri Hyundai için.
erenemre
07/12/2014, 15:14
Segmentlere çok takılmıyorum benim aracımda C segment ama açıkçası iç mekan genişliği diz mesafesi açıkçası D segment insignia da yok.2 aracada binme fırsatım oldu yeni i20 bana daha ferah ve kaliteli geldi açıkçası.
Bu arada fiyatları yazmışsınız dediğim gibi benzinli ve dizel motorizasyonda %25 fark var.
Öteki konuyuda çok araştırdım özellikle Sonata-Genesis ve Santa Fe satış rekorları kırdı 2014 satışlarındada Seat'ın ağa babası VW ne Hyundai nede Kia'ya yaklaşamıyor Seat listelerde bile yok. Kaldıki 2014 yılı en ötü satış yıllarından biri Hyundai için.
c segment sadece genişlik değil her bakımdan farkeder oturaklılık , yol tutuş , konfor , kalite vs. vs. opel i hiç sevmem bilenler bilir ama kalkıpta delta ile insignia yı karşılaştırmak palio ile punto yu karşılaştırmaya benzer.
1 tık tan kasıt yaklaşık %20-25 sanırım baya büyük bir tık bana göre.
Bu arada Seat'ın Amerikada esamesi okunmazken Hyundai yıllardır yüksek satışları yakalayan ve en çok tercih edilen yabancı marka.
Seat Amerika pazarinda var mi hocam? Bu bir kiyas mi sizce?
Bugün ablama aldık yeni i20. 1.4 MPI Elite + Panaromik cam tavan, lansman rengi olan kahverengini seçti ablam. Almadan önce test etme imkanı da buldum. Aracın tek handikapı bariz şekilde 4 ileri otomatik şanzımanı. O da 4 oranlı olması sebebiyle, vites geçişleri ve seçimlerinde bir sorun görmedim. Tabii bir DSG değil ama bir Dualogic'te değil. Bir de biraz rüzgar ve lastik sesi var. Süspansiyon vs. çok sessiz çalışıyor, yol tutuşunuda iyi buldum ben şahsen. İçide tamı tamına Punto kadar.Bagajı bir tık daha büyük. İlk yorumlar bunlar.
Ortalama tuketim ne kadar acaba sehiricinde?
Sent my Nexus 5 using
Honor COOPER
07/12/2014, 20:35
Seat Amerika pazarinda var mi hocam? Bu bir kiyas mi sizce?
Hocam yok bir kıyas değil ama Hyundai gibi tüm dünyada kendini kanıtlayan ve başarılı işler çıkaran otomotiv üreticisi bir marka içinde " Hyundai gibi bir marka alacağıma diye başlayan " cümlelerden sonrada bir şeyler yazası geliyor insanın. Kıyas için VW yi baz alırız ondada Kia ve Hyundai ABD de önde.
Honor COOPER
07/12/2014, 20:53
c segment sadece genişlik değil her bakımdan farkeder oturaklılık , yol tutuş , konfor , kalite vs. vs. opel i hiç sevmem bilenler bilir ama kalkıpta delta ile insignia yı karşılaştırmak palio ile punto yu karşılaştırmaya benzer.
Karşılaştırma amacıyla demedim zaten dikkat ederseniz. Takılmadığımı belirttim segmente. Bu arada Insignia edition aracı olan bir arkadaşım benim aracı kullandığında daha fazla keyif aldığını belirtmişti.
2013 Aralık ayında benim aracın üzerindeki ekstra paketlerle satış fiyatı 73000TL iken 70000e 170hp İnsignia lar satılıyordu.
Ortalama tuketim ne kadar acaba sehiricinde?
Sent my Nexus 5 using
Araç henüz gelmedi hocam, bekliyoruz.
Hocam yok bir kıyas değil ama Hyundai gibi tüm dünyada kendini kanıtlayan ve başarılı işler çıkaran otomotiv üreticisi bir marka içinde " Hyundai gibi bir marka alacağıma diye başlayan " cümlelerden sonrada bir şeyler yazası geliyor insanın. Kıyas için VW yi baz alırız ondada Kia ve Hyundai ABD de önde.
"Hyundai gibi bir marka" demek cidden çok komik. Türkiye'nin "Hyundai gibi" 5 markası olsa bugün dünyadaki yeri çok farklı olurdu. Bundan 10 yıl önce VW ile Hyundai'nin farkını düşünün bir de bugünkü farkını. Aradaki farkın bu kadar bariz olarak kapandığını düşünürsek, bugün VW belki kalite olarak bir adım önde ama, 10 yıl sonra ne olacağını görmek zor değil.
Ekonomi yazarı Emin Çapa'nın dediği gibi, dünyanın kontrolü "beyaz hristiyan adamlar"dan "çekik gözlü uzakdoğulu" adamlara geçiyor artık...
amoleddarkness
07/12/2014, 21:59
Aracımı almadan önce yeni i20 almayı düşündüm ve bayileri gezdim araç ciddi anlamda iyi bir araç. test surusune çıktım alacak arkadaş varsa kesinlikle tavsiye edilecek bir araç. Peşin alımda 35.000 TL'ye bırakan bayiler var.
Honor COOPER
08/12/2014, 20:06
Araç henüz gelmedi hocam, bekliyoruz.
"Hyundai gibi bir marka" demek cidden çok komik. Türkiye'nin "Hyundai gibi" 5 markası olsa bugün dünyadaki yeri çok farklı olurdu. Bundan 10 yıl önce VW ile Hyundai'nin farkını düşünün bir de bugünkü farkını. Aradaki farkın bu kadar bariz olarak kapandığını düşünürsek, bugün VW belki kalite olarak bir adım önde ama, 10 yıl sonra ne olacağını görmek zor değil.
Ekonomi yazarı Emin Çapa'nın dediği gibi, dünyanın kontrolü "beyaz hristiyan adamlar"dan "çekik gözlü uzakdoğulu" adamlara geçiyor artık...
Altına imzamı atarım.
Babamda punto dynamic var kuzenımdede i20 geçen arkalı önlü biryere gidiyorlar punto ile 90 km hızla girilen ıslak viraja kuzenım 80 ile giriyor araç savruluyor ve şuanda 3 haftada serviste radyatör parça bekliyor bence i20 almadan önce birkez daha düşünmek lazım servis yetkilileri bu modelde yol tutuşu cidden zayıf dikkatli kullanmak lazım diyor gerisini siz düşünün ....
Babamda punto dynamic var kuzenımdede i20 geçen arkalı önlü biryere gidiyorlar punto ile 90 km hızla girilen ıslak viraja kuzenım 80 ile giriyor araç savruluyor ve şuanda 3 haftada serviste radyatör parça bekliyor bence i20 almadan önce birkez daha düşünmek lazım servis yetkilileri bu modelde yol tutuşu cidden zayıf dikkatli kullanmak lazım diyor gerisini siz düşünün ....
Ben şahsen yenisini çokta deneyemesemde yeterli bulmuştum. Eski kasası hakkında pek bir malumatım yok.
B segmentinde Fiesta der susarım
erenemre
08/12/2014, 23:18
B segmentinde Fiesta der susarım
+1 b segmentinde fiesta her bakımdan bir harika hyundai , seat falan fiesta nın yanında hem tasarım hemde yol tutuş olarak bana vasat geliyor.
+1 b segmentinde fiesta her bakımdan bir harika hyundai , seat falan fiesta nın yanında hem tasarım hemde yol tutuş olarak bana vasat geliyor.
Punto?
+1 b segmentinde fiesta her bakımdan bir harika hyundai , seat falan fiesta nın yanında hem tasarım hemde yol tutuş olarak bana vasat geliyor.
:w00t2000:
Şaka bir yana, Punto ile birlikte ben de Fiesta sevenlerdenim. Bu segmentteki tüm araçları sürmedim elbette ama Punto, Polo, Ibiza, Corsa gibi rakiplerin yanında Fiesta'nın sürüşü çok daha keyifli, daha direkt.
i20 nin tasarımı harika olmuş ama en boş modeli alınmaz bence. nerdeyse hiçbirşey koymamışlar. Ayrıca neden 4 ileri vitesli yapıyorlar şu motorları anlamıyorum, arabalar bağırdıkça bağırıyor
EMRE ALTINOK
09/12/2014, 15:29
eski kasa i30 bana göre yenisinden daha güzeldi. yenisi toyota aurisisn kardeşi gibi duruyor.. ama i20 fena değilmiş.. ilk çıkan kaşkayın arka stopları da yeni clio ya benziyordu.
Honor COOPER
09/12/2014, 15:37
eski kasa i30 bana göre yenisinden daha güzeldi. yenisi toyota aurisisn kardeşi gibi duruyor.. ama i20 fena değilmiş.. ilk çıkan kaşkayın arka stopları da yeni clio ya benziyordu.
Hocam eski kasa I30 kesinlikle çirkin bir araçtı yenisine göre Kardeş geliştirme işinide bugüne kadar hep kopyalan Korelilerden bu sefer Japonlar kopyaladı yaklaşık 1.5 sene sonra yeni auris piyasaya çıktı ama master resimleri Toyota dizayn ofisinden çaldılarsa bilemem.
samirr86
14/12/2014, 03:28
Bugün trafikte görme şansım oldu. Tasarım olarak neredeyse kusursuzdu diyebilirim. Çok beğendim. Ayrıca B segmenti bir araca göre büyüktü.
ethemyigit
14/12/2014, 04:56
bugun ıstanbulforumda tanıtım aracı vardı ıcıne oturup baya bı kurcaladım
fıyatına gore su an bence en alınabılesı otomobil hyundai yi hiç sevmem ama i20 hakikaten olmus eskı kasaya gore daha genıs 1.2 benzınlısıne baktım yakıt konusundada hakıkaten cımrı bır arac tavsıye edılır kapıları vs kalınlıgı etlı bır yapıda cok beğendim şeytan dürtüyor :)
yeni i20 full bir araç gördüm cam tavan falan baya dolu bir araçtı..bence de gayet hoş olmuş..
ehveniser
14/12/2014, 14:22
Motor seçenekleri haric cok guzel bir arac
Sent my iPhone using
Honor COOPER
14/12/2014, 19:17
Motor seçenekleri haric cok guzel bir arac
Sent my iPhone using
Haklısınız zaten anlamış değilim turbo beslemeli küçük hacimli motorlara geçmemekteki ısrarlarını.
Sadece pro ceeg gt de kullandıkları 1.6 204 hp lik motor var.
gdi motor teknolojisi mitsubishinin 1990 lı yıllarda kullandığı teknoloji yaklaşık çeyrek asır sonra bu ısrar niye.
byadrenalin
14/12/2014, 19:51
Bugün canlı olarak gördüm. Acaip güzel görünüyordu. Kırmızısı göz alıcıydı.
ehveniser
15/12/2014, 02:51
Haklısınız zaten anlamış değilim turbo beslemeli küçük hacimli motorlara geçmemekteki ısrarlarını.
Sadece pro ceeg gt de kullandıkları 1.6 204 hp lik motor var.
gdi motor teknolojisi mitsubishinin 1990 lı yıllarda kullandığı teknoloji yaklaşık çeyrek asır sonra bu ısrar niye.
Asyalılar biraz garip arkadaslar.
Bir motor sistemini veya en basitinden bir teknolojiyi mukemmel derecede sorunsuz hale getirmeden satmak,kullanmak istemiyorlar.
Mesela mazda bildigimiz start-stop ozelligi araçlarına Avrupalı rakiplerinden kac yıl sonra koydu,i-start adı altinda.
bizim araclar 1 saniyede çalışıyorsa mazda pistonlarin derecelerine kadar mühendislik yaptı,1 saniyeden daha kısa surede daha efektif ve verimli bir sistemle karşımıza cikardi.
Sanırım Koreli üreticiler de bu mantıkla turbo beslemeli kucuk motorlara henuz yanaşmıyorlar.
Sent my iPhone using
byadrenalin
15/12/2014, 08:52
Asyalılar biraz garip arkadaslar.
Bir motor sistemini veya en basitinden bir teknolojiyi mukemmel derecede sorunsuz hale getirmeden satmak,kullanmak istemiyorlar.
Mesela mazda bildigimiz start-stop ozelligi araçlarına Avrupalı rakiplerinden kac yıl sonra koydu,i-start adı altinda.
bizim araclar 1 saniyede çalışıyorsa mazda pistonlarin derecelerine kadar mühendislik yaptı,1 saniyeden daha kısa surede daha efektif ve verimli bir sistemle karşımıza cikardi.
Sanırım Koreli üreticiler de bu mantıkla turbo beslemeli kucuk motorlara henuz yanaşmıyorlar.
Sent my iPhone using
Bu sayede de aldığınız bir Mazda ya bakımları hariç motoruna veya başka bir yerine usta eli değmeden 10 sene rahatlıkla binebiliyorsunuz :)
EvoKoray
08/01/2015, 00:41
Pazartesi günü yeni i20 Beyaz 1.2 84 hp Elite + Panoromik Tavan siparişini verdik , Ocak 15 e kadar gelecekmiş , geldikten sonra yorumlarımı paylaşacağım
Pazartesi günü yeni i20 Beyaz 1.2 84 hp Elite + Panoromik Tavan siparişini verdik , Ocak 15 e kadar gelecekmiş , geldikten sonra yorumlarımı paylaşacağım
Hayırlı olsun hocam. Güle güle kullanın ben de tipini çok beğendim inşallah diğer aksamları da güzeldir..
Rakipleri arasinda cok guzel ve dolu bir arac bu segmentte cam tavanli arac bulmak bile zordu ama i20 dizayniyla .doluluguyla fiyatiyla 1. Sirada olabilir en buyuk eksigi motor secenekleri 3 cesit ve eski motor tipi 1.2 manuel benzinli 85hp 1.4 benzinli otomatik 100 hp son olarak 1.4 dizel manuel 90 hp baska secenek yok
EMRE ALTINOK
14/01/2015, 14:42
baz modelinin tek bir opsiyonu var. kampana olan arka frenler disk yapılabiliyor. "aksesuar" hariç bundan başka opsiyonu yok.onunda fiyatını öğrenemedim.
Yakıt değerlerine bakın i10 1 litre bile fabrika verisi 7.5 şiçi
EMRE ALTINOK
14/01/2015, 21:43
hyundai resmi sitesinde bazı detayları iyice okuyup araştırdım. garanti detaylarına.baktım..
mekanik garanti 5 yıl (2 yıl , 60000km. onarım değişim ücretsiz. 2.senenin sonunda SADECE ONARIM ÜCRETSİZ.değişim değil.)
boya garantisi 2 yıl (fiat bile daha uzun..)
paslanmazlık garantisi 5 yıl (şartları mekanik garanti ile AYNI.fiat bile 8 yıl paslanma garantisi veriyor..)
akü,lastik,cd-teyp garantisi 2 yıl..
ayrıca garanti şartlarında şu satırlar dikkatimi çekti.. "aracın çalışmasını kalitesini etkilemeyen titreşim ve sesler,saçlar arasındaki boşluklar garanti kapsamına girmez..
işçilik saat ücreti 80 papel+kdv
hyundai, niv tinking niv posibilitis
EMRE ALTINOK
30/01/2015, 22:32
en boş baz modelinde arka kapılarda hoparlör yok. önde hoparlör var ama tweeter yok.
Rakipler yeni kasalar çıkartarak güzel işler yapıyor. İ20'nin kasasını ben şahsen beğendim. İç dizaynı da oldukça başarılı. Ledli yeni nesil farlar vs.
İnternette dolanan yeni kasa Punto resimleri eğer gerçekse, sınıfta kalacaktır buna eminim. Son Clio kasası bile sırf kasasından dolayı en çok satan araçlar arasında yer aldı.
parola1818
31/01/2015, 22:03
i20 tasarim olarak çok hoş. Adamlar h100 lerle getz lerle bu günlere geldiler. Bildiğin peynir tenekesi h100 ler varya ☺
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.