PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kronik Sorun Yaşayanlar, Birlik Olalım, Sesimizi Duyuralım!



cemdogu
24/09/2014, 22:45
Merhabalar.

Bildiğiniz ve tecrübe ettiğiniz üzere, fiat marka araçlarda birçok kronik sorun mevcut olmakta ve bu sorunların çözümü çok yüksek miktarlara ulaşmaktadır...

Fiat'a sesimizi duyurmak ve yaptığı hataları telafi etmeleri açısından bir kampanya başlatmak üzere forum olarak birlik kararı vermemiz gerekir.

Kronik sorun yaşayan kullanıcılar, bu başlık altından, düzgün bir Türkçe ile sorunlarını ve servisin yaklaşım şekillerini detaylıca yazarlar ise, hatta sorun ile alakalı bir fotoğraf eklerler ise kampanyamızı başlatmak için gerekli dökümanı sağlamış oluruz.

Biliyorum, forumda birçok konu var ve her birinde fotoğraf mevcut.Ayrıca Şikayetvar.com isimli web sitesinde de Habercimiz çeşitli şikayetler yayınlamış.Biz de bu şekilde bir girişim yaparsak sesimizi duyurma konusunda daha kuvvetli olabiliriz...

Öncelikle belli başlı konularımızı belirtelim.

-City sorunu
-Yeni Puntolarda ve Punto Evolarda, aydınlatma grubunun su alması
-Kapı gergilerinin ses çıkarması
-Yolcu tarafı airbag çatlağı
-Dualogic Otomatik vites Beyin arızası
-Yetkili servislerin ve Fiat'ın ücretsiz değişim hakkında belli bir standardının olmaması, keyfi tutumlar sergilemesi
-Yetkili servislerin gereğinden daha fazla pahalı olması ve yeterli hizmeti verememesi


Bu konular ve yaşadığınız ve Kronik olduğuna emin olduğunuz konuları lütfen bu konuya yazın.Forumda yeteri kadar döküman olduğunu ben de biliyorum ama, karşımıza iletişim kuracağımız biri çıkarsa eğer, isimleriniz ve iletişim bilgilerinizin profilinizin burda olması yardımcı olacaktır diye düşünüyorum...


Aksiyon planımız ise şu şekilde

Şikayetvar.Com'a buraya yazdığınız sorunların birebirini yazmak ve görsel eklemek.Yetkili servisin tutumunu da bilgilerinize ekleyin...

Change.Org isimli sitede imza kampanyası başlatmak ve bu kampanyayı olabildiğince çok kişiye ulaştırmak

Muattap bulunduğunda, resmi dille konuşacak, dökümanları toplayacak ve ilgili kişiye, kuruma iletecek biri, ki bunu şuan ben yapıyorum sanırım.

Ayrıca, bireysel olarak Tüketici Hakem Heyetine başvurup, onaylanması halinde karar ile ilgili dosyaları, servisin onaylanmış değişimi yapması üzerine verdiği dökümanları buraya yüklemeleri


- Emsal niteliğinde bir karar çıkartırsak ki bu işi çok yukarı taşımayı gerektirir.Bu hepimiz için daha iyi olacaktır.Birazdan, Change.Org'a ve diğer platformlara paylaşacağımız yazının taslağını da buradan yayınlayacağım...

Herkese kolay gelsin, teşekkürler.

cemdogu
24/09/2014, 22:55
Başlık : Fiat Kronik Sorunlarını Kabul Etsin

Fiat kullanıcıları olarak, özellikle Punto serisinde çıkan kronik sorunların farkındayız.Bu sorunlar çok defa Fiat yetkili servislerine taşınmış, ancak birkaçı çözüme ulaşabilmiştir.İnternet üzerinde oluşturulan forumlarda bu konu ile ilgili sorunlar paylaşıla paylaşıla bitirilememiştir.Ancak Fiat, araçlarının kronik sorunlarını görmezden gelip,memnun olmayan kullanıcılarını memnun etmeyip, basit bahanelerle bu sorunları geçiştirmiştir.

Punto serisinde görülen sorunlardan başlıcaları aşşağıda açıklanmıştır.Bu bilgiler, internet forumlarından toplanmış olup, görsellerle sabittir.İstenildiğinde kişi açıklamaları için iletişim numaraları sağlanabilir...

-beraber belirlediğimiz kronik sorunları buraya yazacağız, sizin yaşadıklarınızla çeşitlendireceğiz.


Yetkili servislerin sorumsuzluğu, Fiat'ın keyfi ücretsiz değişim kararı vermesi ve bu değişimlerde belli standartları belirlememesi Fiat kullanıcılarını mağdur etmektedir.Her daim Fiat yetkili servisini tercih eden, aracı kazasız ve KM bilgisi sabit kişiler bile Müşteri Memnuniyeti Kapsamı'na alınmayıp, ücrete tabii tutulmuşlardır.Buna karşın, aracının bakımını yetkili serviste yaptırmamış, kazası olan ve yüksek KM değerlerine ulaşmış araçlar ücretsiz değişim yapmışlardır.

Aracın cinsi, Türü, Yılı, Kaza Durumu, Kaçıncı Sahibi oluşu, KM Değeri bu kronik sorunlar için önemsizdir! Bunlar belli başlı mühendis hatalarıdır ve Fiat bazı müşterilerinde bu durumu kabul etmiştir.Ancak belirli standartları yakalayamayan bir firma olduğu vesilesiyle bu tutumunu devam ettirmeyip, Fiat Kullanıcılarını Mağdur etmektedir.

Yetkili servis fiyatlarından, işçiliğinden ve umursamazlığından usanan Fiat kullanıcıları, Lanet ederek araçlarını satışa çıkarmış ve değerlerinin altında fiat biçmişlerdir.Bu sorunların ücreti mukabili, bir araç parasına denk gelmekle beraber Fiat orta sınıf grubu aracıdır.Buna göre daha ucuz yetkili servis, yedek parça temin etmek beklentisi mevcuttur.

Fiat, bu sorunları kabullenmeli, araçların mühendisliğinde yaptığı hataları kabul etmelidir.Fiat kullanıcıları bıkmıştır.Sorunun çözümü için, Tüketici Hakem Heyeti vesilesiyle İade kararı bile çıkmıştır.Ancak Fiat, hiçbir davayı, hiçbir kararı emsal niteliğinde Saymayıp, kullanıcılarını süründürmeye devam etmiştir!

Bundan sonra, bu firmanın kullanıcıları birleşmiştir ve yılmayacaklardır.Haklarını sonuna kadar arayacak olan Fiat kullanıcıları, araçlarının kronik sorunlarının giderilmesi için yasal olan her yola başvurma hakkına sahiptir...

Siz de Fiat firmasının tutumundan, yukarıdaki kriterlerden şikayetçi iseniz, lütfen imza atın.Bize ulaşın.Birlikten kuvvet doğacaktır, ve hak edilen alınacaktır.

Sonsuzluga
24/09/2014, 22:56
Bazı sorunlar Fiat ile alakalı olmuyor bence misal bazı servis city değişimi , torpido değişimi vs. Karşılıyor ama bazısı çamura yatıyor bunlarida belirtmek lazım.

dkaplan025
24/09/2014, 22:59
arkadaşım yolcu tarafı airbag çatlaması bendede oluştu şikayet vara yazdım sorunu elinize belge gecerse paylaşalım

cemdogu
24/09/2014, 23:05
arkadaşım yolcu tarafı airbag çatlaması bendede oluştu şikayet vara yazdım sorunu elinize belge gecerse paylaşalım

şikayetinizi buraya da belirtip, fotoğraf yüklerseniz ben de kampanya açıklamasına yazarım...

Bu iş için web sitesi bile açılabilir.

Hylbslrzgr
03/02/2018, 22:12
Bu sonuca ulaştı mı acaba? 🤔Fiat tarafındn karşılanmayan kronik sorun benim aracımda da var.
Ona göre biz de bir aksiyom alalım.

pusat
04/02/2018, 00:58
sene olmuş 2018 halen aynı sorunlar şu Fiat müşterisini hiçmi anlamaz neden insanları böyle mağdur ediyor, en güzeli birdaha Fiatın önünden dahi geçmemek, bizim tüketici olarak vereceğimiz ceza da birdaha Fiat almamak olacak.

edll
04/02/2018, 01:01
sene olmuş 2018 halen aynı sorunlar şu Fiat müşterisini hiçmi anlamaz neden insanları böyle mağdur ediyor, en güzeli birdaha Fiatın önünden dahi geçmemek, bizim tüketici olarak vereceğimiz ceza da birdaha Fiat almamak olacak.

sen almazsan ben alırım, ben almazsam diğeri alır. bu kısır döngü devam eder durur. bizde dua eder dururuzki başımıza bir şey gelmesin.

Kahraman5222
04/02/2018, 11:47
Fiat markalara bukadar rağbet olduğu sürece sesimizi duyuramayız sanırım...

Hylbslrzgr
04/02/2018, 12:00
En güzeli elbette bir daha Fiat almamak elbette de elimizdekini bir halletsek...

hakaniko
04/02/2018, 18:28
Bir kere city arızası yaşadım durduğum yerde park ederken. kontak kapat aç yaptım düzeldi ve o zamandan beri de hiç hata oluşmadı. 2 farklı servise sordum. ikisi de merkezden sorgulama yaptırmış ve %60 %40 muhabbeti yaptı. servis bakımlı olsaymış %100 olabilirmiş falan filan. 2500 lira civarı ücret çıkardılar. Kod ve akü kontrolü yapıldı sorun yok dendi. Araç 2012 Punto Easy 1.3 75HP, yaklaşık 107bin km

edll
04/02/2018, 20:49
Bir kere city arızası yaşadım durduğum yerde park ederken. kontak kapat aç yaptım düzeldi ve o zamandan beri de hiç hata oluşmadı. 2 farklı servise sordum. ikisi de merkezden sorgulama yaptırmış ve %60 %40 muhabbeti yaptı. servis bakımlı olsaymış %100 olabilirmiş falan filan. 2500 lira civarı ücret çıkardılar. Kod ve akü kontrolü yapıldı sorun yok dendi. Araç 2012 Punto Easy 1.3 75HP, yaklaşık 107bin km

servis bakımlı diye yüzde yüzünü karşılarız dedikleri abartı olmuş. sizden iyi niyet adı altında parça parasını alıyorlar.