cemdogu
24/09/2014, 22:45
Merhabalar.
Bildiğiniz ve tecrübe ettiğiniz üzere, fiat marka araçlarda birçok kronik sorun mevcut olmakta ve bu sorunların çözümü çok yüksek miktarlara ulaşmaktadır...
Fiat'a sesimizi duyurmak ve yaptığı hataları telafi etmeleri açısından bir kampanya başlatmak üzere forum olarak birlik kararı vermemiz gerekir.
Kronik sorun yaşayan kullanıcılar, bu başlık altından, düzgün bir Türkçe ile sorunlarını ve servisin yaklaşım şekillerini detaylıca yazarlar ise, hatta sorun ile alakalı bir fotoğraf eklerler ise kampanyamızı başlatmak için gerekli dökümanı sağlamış oluruz.
Biliyorum, forumda birçok konu var ve her birinde fotoğraf mevcut.Ayrıca Şikayetvar.com isimli web sitesinde de Habercimiz çeşitli şikayetler yayınlamış.Biz de bu şekilde bir girişim yaparsak sesimizi duyurma konusunda daha kuvvetli olabiliriz...
Öncelikle belli başlı konularımızı belirtelim.
-City sorunu
-Yeni Puntolarda ve Punto Evolarda, aydınlatma grubunun su alması
-Kapı gergilerinin ses çıkarması
-Yolcu tarafı airbag çatlağı
-Dualogic Otomatik vites Beyin arızası
-Yetkili servislerin ve Fiat'ın ücretsiz değişim hakkında belli bir standardının olmaması, keyfi tutumlar sergilemesi
-Yetkili servislerin gereğinden daha fazla pahalı olması ve yeterli hizmeti verememesi
Bu konular ve yaşadığınız ve Kronik olduğuna emin olduğunuz konuları lütfen bu konuya yazın.Forumda yeteri kadar döküman olduğunu ben de biliyorum ama, karşımıza iletişim kuracağımız biri çıkarsa eğer, isimleriniz ve iletişim bilgilerinizin profilinizin burda olması yardımcı olacaktır diye düşünüyorum...
Aksiyon planımız ise şu şekilde
Şikayetvar.Com'a buraya yazdığınız sorunların birebirini yazmak ve görsel eklemek.Yetkili servisin tutumunu da bilgilerinize ekleyin...
Change.Org isimli sitede imza kampanyası başlatmak ve bu kampanyayı olabildiğince çok kişiye ulaştırmak
Muattap bulunduğunda, resmi dille konuşacak, dökümanları toplayacak ve ilgili kişiye, kuruma iletecek biri, ki bunu şuan ben yapıyorum sanırım.
Ayrıca, bireysel olarak Tüketici Hakem Heyetine başvurup, onaylanması halinde karar ile ilgili dosyaları, servisin onaylanmış değişimi yapması üzerine verdiği dökümanları buraya yüklemeleri
- Emsal niteliğinde bir karar çıkartırsak ki bu işi çok yukarı taşımayı gerektirir.Bu hepimiz için daha iyi olacaktır.Birazdan, Change.Org'a ve diğer platformlara paylaşacağımız yazının taslağını da buradan yayınlayacağım...
Herkese kolay gelsin, teşekkürler.
Bildiğiniz ve tecrübe ettiğiniz üzere, fiat marka araçlarda birçok kronik sorun mevcut olmakta ve bu sorunların çözümü çok yüksek miktarlara ulaşmaktadır...
Fiat'a sesimizi duyurmak ve yaptığı hataları telafi etmeleri açısından bir kampanya başlatmak üzere forum olarak birlik kararı vermemiz gerekir.
Kronik sorun yaşayan kullanıcılar, bu başlık altından, düzgün bir Türkçe ile sorunlarını ve servisin yaklaşım şekillerini detaylıca yazarlar ise, hatta sorun ile alakalı bir fotoğraf eklerler ise kampanyamızı başlatmak için gerekli dökümanı sağlamış oluruz.
Biliyorum, forumda birçok konu var ve her birinde fotoğraf mevcut.Ayrıca Şikayetvar.com isimli web sitesinde de Habercimiz çeşitli şikayetler yayınlamış.Biz de bu şekilde bir girişim yaparsak sesimizi duyurma konusunda daha kuvvetli olabiliriz...
Öncelikle belli başlı konularımızı belirtelim.
-City sorunu
-Yeni Puntolarda ve Punto Evolarda, aydınlatma grubunun su alması
-Kapı gergilerinin ses çıkarması
-Yolcu tarafı airbag çatlağı
-Dualogic Otomatik vites Beyin arızası
-Yetkili servislerin ve Fiat'ın ücretsiz değişim hakkında belli bir standardının olmaması, keyfi tutumlar sergilemesi
-Yetkili servislerin gereğinden daha fazla pahalı olması ve yeterli hizmeti verememesi
Bu konular ve yaşadığınız ve Kronik olduğuna emin olduğunuz konuları lütfen bu konuya yazın.Forumda yeteri kadar döküman olduğunu ben de biliyorum ama, karşımıza iletişim kuracağımız biri çıkarsa eğer, isimleriniz ve iletişim bilgilerinizin profilinizin burda olması yardımcı olacaktır diye düşünüyorum...
Aksiyon planımız ise şu şekilde
Şikayetvar.Com'a buraya yazdığınız sorunların birebirini yazmak ve görsel eklemek.Yetkili servisin tutumunu da bilgilerinize ekleyin...
Change.Org isimli sitede imza kampanyası başlatmak ve bu kampanyayı olabildiğince çok kişiye ulaştırmak
Muattap bulunduğunda, resmi dille konuşacak, dökümanları toplayacak ve ilgili kişiye, kuruma iletecek biri, ki bunu şuan ben yapıyorum sanırım.
Ayrıca, bireysel olarak Tüketici Hakem Heyetine başvurup, onaylanması halinde karar ile ilgili dosyaları, servisin onaylanmış değişimi yapması üzerine verdiği dökümanları buraya yüklemeleri
- Emsal niteliğinde bir karar çıkartırsak ki bu işi çok yukarı taşımayı gerektirir.Bu hepimiz için daha iyi olacaktır.Birazdan, Change.Org'a ve diğer platformlara paylaşacağımız yazının taslağını da buradan yayınlayacağım...
Herkese kolay gelsin, teşekkürler.