PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yetkili servis Poyraz otoya gittim, kazıklandığımı hissediyorum



cihankardes
20/09/2014, 12:08
Arkadaşlar direksiyonumdaki soyulma için 20.08.2014 tarihinde İzmir Poyraz Oto'ya gittim.
Oradaki yetkili kişi Turgay bey garantimin iki gün önce bittiğini ve garantimi uzatırsam direksiyonumun değişeceğini söyledi. Bakın buraya kadar hiç bir şekilde aracıma gidip direksiyona bakmadı.

600 liralık 1 yıllık gold paket var garantin aynı şekilde devam edecek dedi ve ardından ödeme yapalım dedi. Ben de 600 lira çok fazla aileme danışayım dedim. Ardından kendisi de "abi onayladım şimdi sisteme düşer ben garantiyi uzattım" dedi. Biraz emri vaki biraz da aracın diğer sorunlarını düşünerek ödeme yapmak zorunda kaldım.

Ödemeyi yaptıktan 2 dakika sonra önümde garanti şartlarını okumaya başladı. Şöyle böyle derken "aaa direksiyon garanti şartlarına girmiyormuş" dedi. Ben hala iyi niyetle şimdi ne yapacağız dedim. O da "hadi gel direksiyonun fotoğraflarını çekelim sen Fiat'a mail at genel merkezden bana dönerler değiştirmek zorunda kalırız" dedi. Sadece burada fotoğraf çekmek için aracıma geldi.

Fotoğrafları çekip whatsapptan bana attı.
Attığım mailler üzerine Fiat merkezden iki gün sonra dönüş yaptılar ve durumun olumsuz olduğunu bildirdiler. O günden sonra aramalarıma hiç bir şekilde dönüş yapmadılar.

Direksiyonumda hiç bir şekilde muayene yapmadan, garanti şartlarına uyup uymadığını anlatmadan, kendi yapması gereken işi bana mail attırarak yapan, prosedür dışı bir şekilde müşteriye bilgi veren bir servise gitmek yada gitmemek size kalmış ama ben kendimi kazıklanmış gibi hissediyorum.

600 tl'ye ne aldığımı merak ediyorum. Eğer direksiyon soyulması kullanıcı hatası ise 4 ay önce Fiat Merkez Serviste vites topuzu neden ücretsiz değişti? O da kullanıcı hatası değil miydi?

Halen daha Fiat merkezden dönüş yapmalarını bekliyorum.

ersineroglu
20/09/2014, 13:09
Alınan hizmetler iade de edilebilir. Hemen sigortayı iptal ettirmek istediğinizi söyleyin. İade hakkınız var.

cihankardes
20/09/2014, 13:11
1 ay geçti acaba mümkün müdür?
250 liraya Alcantara kumaş kaplaması yapıyorlar en lüks yerde ondan yaptırırım.

fotobelit
20/09/2014, 13:16
Bunasıl birşey böyle..Cihan keşke hemen orda iptal etseydin..İmza ve ödeme yapmadan hiç birşekilde garantiyi uzatamazlar..Seninki kazıklanmaktan öte birşey olmuş..Resmen kandırılmışsın..Buna resmen enayi yerine koymak denir..Aynı durumda ben olsam o parayı o şartlarda hayatta alamazdı..

kalite kontrol
20/09/2014, 13:29
bu fiat servislerinde ne vicdan ne merhamet kalmamış ALLAH sabır versin

Evren_c
20/09/2014, 13:30
Basiret bağlanması denen sey olmuş galiba. Cihan bence itiraz edip iptal ettirebilirsin. Hiç olmazsa Fiat Turkiye'ye bir mail ile durumu anlat derim.

Ben rutin bakim icin iki kez Sarnıç Poyraz'a gittim, zaten aman aman ciddi bir bakim degil biliyorsunuz, mükemmel diyemem ama fena degildi diyebilirim.

merzel
20/09/2014, 13:38
@cihankardes hocam ne kadar agirbaslisin. Neymis onaylamismis, var mi oyle birsey. Keske parayi vermeseydiniz. Neymis direksiyon garanti kapsami disindaymis. Bu resmen soygunculuktan baska birsey degil.

Sent my Nexus 5 using

cihankardes
20/09/2014, 16:23
Valla ağırbaşlılık mı dersiniz enayilik mi iyi niyet mi? herkesi kendimiz gibi sanıyoruz.

Parayı geri vermezlerse de lanet olsun dicem. Benden önemli değil. Helal kazandığım para bana geri döner elbet.

cihankardes
28/09/2014, 21:20
Hala bekliyorum sonuç yok. Poyrazdan da şikayetçi oldum yaptırım yok :) demekki beni orda kesseler polis bile bakmayacak :)

ato
28/09/2014, 21:58
öncelikle geçmiş olsun şu an sizin garantiniz uzatılmış gözüküyorsa başka servise danışın derim izmiri bilmiyorum gerçi ama ankarada Müslüm abi garantiden değişim olayında hiç sıkıntı yaşatmadı bence başka servise gidin

ensmaden
28/09/2014, 22:12
o nasıl iştir, öyle şeymi olur bu FİAT servisleri iyice dolandırıcı oldu, müşteri hizmetlerini aradınmı, bana direksiyonu değiştirmek için zorla garanti yaptırdılar, sonrada değişmediler de.

orkunnamli
28/09/2014, 23:02
kardeşim benim bravomun uzatılmış garantiyle direksiyon vites vites körüğü herşeyi değişti şimdi kararmış farların değişimi için bastırıyorum öyle birşey yok garantiye girmiyo felen geçecekler o işi ya başka bir servise git yada müdürlüğe istanbula şikayet et gerekirse baksınlar 06 RKN 30 girsinler sistemden baksınlar değişebildiğini görsünler

SteinGP
28/09/2014, 23:39
Hala cozmediler demi bu isi. O taraflara yolum duserse o Turgaya soracagim adam kaziklamak nasil oluyor.

cihankardes
28/09/2014, 23:46
Genel müdürlükten bir hanımefendiye iletilmiş benim konu. Bir sürü emsal varken hatta benim vites topuzu bile garantiden değişmişken bu tutum çok saçma.

Boşver Can gerek yok, ben şikayet ettim zaten merkeze.

dexter
28/09/2014, 23:49
geçen yıl normal garantide soyulan direksiyonu hiç ikilemeden değiştirdim ben,garantiye girmesi lazım

ensmaden
28/09/2014, 23:53
Bu yüzden arabamı satmaya karar verdim ya o kadar bıktırdılar. Şirketin verdiği C4 var bende araç kiralık olduğu halde her türlü yardımı yapıyorlar, ayrıca 2 yıllık araç 180.000 e geldi daha direksiyonda viteste soyulma yok, böyle kandırma falanda yok, neyse o .

Honor COOPER
29/09/2014, 02:40
Bu yüzden arabamı satmaya karar verdim ya o kadar bıktırdılar. Şirketin verdiği C4 var bende araç kiralık olduğu halde her türlü yardımı yapıyorlar, ayrıca 2 yıllık araç 180.000 e geldi daha direksiyonda viteste soyulma yok, böyle kandırma falanda yok, neyse o .
Birde Fransız arabası alınmaz dökülür der çok bilmiş efendiler.

emrek8899
29/09/2014, 09:11
Birde Fransız arabası alınmaz dökülür der çok bilmiş efendiler.
2006 model 180000 km de megane im vardi bakimlari serviste yapilmamis garanti fln hic birsey yok aradim renault Türkiye'yi anlattim durumu birdefa bakim yaparsaniz degistiririz dediler 170 tl ye bakim yaptirmistim degistirmislerdi

Atakan KÖRO
29/09/2014, 11:47
aracımın hem direksiyonunu hem de vites topuzunu 2 defa soyulmadan dolayı garanti kapsamında değiştirdim.
servislerdeki hem yöneticinin hem de personelin müşteriye bakış açılarının ne kadar önemli olduğunun kanıtı bir olay yaşamışsın.

EMRE ALTINOK
29/09/2014, 20:41
" alem eti puf olmuş.." (EMRE A.)

cihankardes
29/09/2014, 22:01
Bugün Minnet hanım aradı, Teknik birim de "fotoğraflardan" kullanıcı hatası olduğuna karar vermiş :) yani değiştirmiyorlar.

Gold paketi de anlattılar, normal garantinin aynen devam etmesiymiş. Çok faydalı oldu Allah razı olsun.

hoksi
29/09/2014, 22:36
Saçmalık Allah düşürmesin bunların eline

SteinGP
29/09/2014, 23:06
Kullanici bi direksiyonu nasil soyabilir ki? Direksiyonuda mi tutmayacagiz bu fiatta?

yusufagcatr
30/09/2014, 10:59
Bunasıl birşey böyle..Cihan keşke hemen orda iptal etseydin..İmza ve ödeme yapmadan hiç birşekilde garantiyi uzatamazlar..Seninki kazıklanmaktan öte birşey olmuş..Resmen kandırılmışsın..Buna resmen enayi yerine koymak denir..Aynı durumda ben olsam o parayı o şartlarda hayatta alamazdı..

Yorumunuza katılıyorum.Madem böyle bir işlemin garanti kapsamına girip girmediğine dair bilgileri yok,ne diye garanti satışını yapıyorlar.Maksat resmen para tırtıklamak.Ben olsam fiat logosundan motor kulağına kadar ne varsa garanti kapsamına girebilecek, hepsini değiştirirdim.