Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Fiat'ı Mahkemeye Vereceğim, Ön Göğüs Çatlağı %50 Kararı Çıktı



van_hoijdonk
18/09/2014, 20:55
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar...

24 Temmuz tarihinde aracımda torpido üzerinde airbag'in belirginleştiğini ve 5-6 cm arasında bir çatlak oluştuğunu gördüm. Aracımın garantisi 29 Ekim 2013'te bitti fakat daha sonrasında da yetkili servis kullanmaya devam ettiğimden direk yetkili servisteki ustamı aradım. Beni servis müdürüne yönlendirdi ve servis müdürü (tanışıyor olmamıza rağmen) gayet lakayıt bir şekilde araçta kalas taşımış olabilirsiniz, müzik dinlerken torpido üzerine ritm tutmuşsunuzdur gibi saçma sapan sebepler söyleyerek bana ileri tarihe randevu vermeye çalıştı. Ben de kendisine 70.000 bakımına gelecek olsam hemen yarın gelin dersiniz ama diyerek müşteri hizmetlerini aradım.

Müşteri hizmetleri bana 6 Ağustos tarihinde geri dönerek en yakın servise gitmemi ve orada fotoğrafların çekilerek kendilerine ulaştırılacağını daha sonra ise en kısa sürede cevap verileceğini belirtti. Bu bahsettiğim servise gitmek istemediğimi fakat bir sonraki servisin 250 KM uzakta olmasından dolayı oraya gitmek zorunda olduğumu belirttim ve servise 7 ağustos tarihinde gittim.

Bana bu şekilde davranan müdürümüz, ilgi, alaka ve hürmette kusur etmeden elimizden gelen her şeyi yapacağız, siz bizim müşterimizsiniz bir mağduriyet varsa gidermek elbet görevimiz gibi klasik Türk zihniyeti ile yaklaşarak aracı incelemeye başladılar.

Hasar geçmişi kontrol edildi, tabiki hasar yok. Kaporta ustası dışarıda bir işlem yapıldı mı diye aracı inceledi dışarıda bir işlem yok araç hatasız dedi. Fotoğraflar çekildi ve bunun nasıl olabileceğine hayret ettiler! Ben ise internette sürüyle olduğunu ve bunların garanti bitse dahi değiştirildiğini kendilerine belirttim. Çünkü 2007 model araçta dahi 2014 yılında ücretsiz değişim gördüm.

O günden sonra en kısa sürede gelecek cevap gelmeyince haftada bir Fiat'ı taciz etmeye başladım, ne oldu - ne oldu diyerek ve her defasında inceleniyor cevabı aldım. Uzun zamandır aramamıştım ve bugün sabah tekrar aradım ardından servis bana geri dönüş yaparak müşteri hizmetlerinin bana ulaşması gerektiğini ve sonucun çıkalı uzunca bir süre olduğunu belirtti. Sonuç nedir dediğimde ise %50 dediler. Ben de bunu kabul etmediğimi kendilerine belirterek, bundan sonra Fiat markasını kötüleyeceğimi, gerekirse aracıma yazı yazarak bu araç kalitesiz Fiat aracıdır diyerek fotoğraf ekleyip gezeceğimi ve bulunduğum bölgede saygın bir görevde bulunduğumdan dolayı insanların bana danışma için geldiğinde aracı kötüleyeceğimi ve çatlağı göstereceğimi belirttim.

Servis biz tekrar elimizden geleni yapalım, bir çayımızı için gelin buraya dediler ama ben deli miyim bundan sonra sizin yanınıza gelecek mazot yakacak diyerek reddettim bu teklifi de.

Bana söyledikleri parça bedeli 2.000 TL, işçilik ıvır zıvır 2.500 TL fatura çıkar ve bunun yarısını Fiat Karşılar dediler. Yani bana 1.250 TL masraf çıkartıyorlar.

Garantisi bittikten sonra dahi yetkili serviste yaptırdığım bakımları (yakın zamanda 70.000 bakımım var) dışarıda yaptıracağımı belirttim.

Şimdi düşündüklerim;

Fiat'tan neden %50 ücret kararı çıktığını ve ödemem gereken miktarı gösteren bir belge istedim. Bu belgeden sonra;

- Fiat'ı mahkemeye vermek (Öncelikle tüketici hakem heyetine gitmem gerek)

- Lanet olsun diyerek sanayide 150-200 liraya halletiklerini duydum yaptırıp aracı satıp bir daha fiat ticari taksiye dahi binmemek. (Ki düşüncem Bravo'ya geçmekti tövbe )

- Fiat İtalya'ya bana eğer verirlerse gelen dökümanla beraber şikayette bulunmak

- Aracın arka camına yazı ile mağduriyetimi gösteren fotoğraf ekleyip bagaj kısmına yapıştırmak.

- Aracı servisin önüne çekip, basını arayıp ciddi ciddi aracı yakmayı düşünüyorum.

Tavsiyeniz ya da garanti bittikten sonra ücretsiz değişim yaptıran arkadaşlar bana ulaşabilirlerse çok sevinirim. Dava açabilmek için emsal kararları göstermemin iyi olacağını söyledi avukatım...

Fotoğraflar vardı ama şuanda bulamadım, bir ara çeker eklerim. Aracımdan tamamen soğudum, oysa 2008 Punto'mu satarak 3 yıl önce 2011 Punto Evo almıştım ve tavsiye ediyordum herkese. Bundan sonra kesinlikle Fiat araç almayacağım mağduriyetim giderilip, içim soğumadıkca...

van_hoijdonk
18/09/2014, 20:58
Buyrun forumdaki örnek konular;

https://forum.grandepuntotr.com/servis/21011-torpidodaki-airbag-kismindaki-catlak.html

https://forum.grandepuntotr.com/teknik-yardim/53401-torpido-airbag-catlagi.html

https://forum.grandepuntotr.com/teknik-yardim/53256-torpidodaki-airbag-catlagi.html

https://forum.grandepuntotr.com/teknik-yardim/45132-yolcu-airbag-catlagi.html

https://forum.grandepuntotr.com/teknik-yardim/40742-gogusteki-yolcu-airbag-catlagi-veya-cizigi-hk.html

Daha da fazlasını internette bulmak mümkün...

byadrenalin
18/09/2014, 21:38
Neye göre muamele yaptıklarını anlamak gerçekten çok zor. Kimisine sorgu sual yapmadan değiştiriyorlar kimisinin ise lafını bile dinlemeden hayır cevabı veriyorlar. Bir de Punto Evolarda bu sorun yok diye biliyordum. Kısım kısım çıkabiliyor demek ki.

CMasteR
18/09/2014, 21:42
vallahi başka servislerede gitmek lazım. Bence bu servisin bir oyunu. Sanırım Bartın'da ikamet ediyorsunuz daha büyük bir ilde olsanız sorunsuz değişeceğini sanıyorum.
En kötü ihtimal mahkeme yolu ile %100 sonuca ulaşacaksınız.

arenas
18/09/2014, 22:04
Küçük yerde yaşamanın zararları.
Bence arabayı yakmayın boşuna.bizim basın bindiği dalı kesmez;reklam gelecek yeri eleştirmez.
Aracın,servisin logolarını flu yapıp,konuşmanızın "fiat" larını biplerler.


iPhone 'dan Gönderildi...

ensmaden
18/09/2014, 23:33
kardeşim bendede aynı problem var önce servis götürdüm fotoğraf falan derken aradılar garantisi bitmiş yapamayız dediler, sonrasında Fiat İtalyaya şikayet yazdım bugün aradılar Şikayetinizi İtalyaya iletmişsiniz sonuç değişmedi yapmayacağız diyorlar. Bunu dışarıda 300 tl ye yaptırmak kolayda başkalarını niye değiştirmişler. Bence şöyle yapmalıyız, Öncelikle değişimi yapılanlardan servis formlarını isteyeceğiz, bunların fotokopileriyle birlikte mahkemeye gideceğiz bireysel değil grup olarak hareket etmeliyiz. Ben kafaya taktım bu işi sonuna kadar gideceğim. özelden numaralarımızı birbirimize atalım kaç kişiyiz ona göre ortak birşeyler yapalım. Birlikte daha etkili olur.

ensmaden
18/09/2014, 23:52
customercareinternational@fiat.com
answer@fiat.com'

Fiat italyanın mail adresleri.

buradanda şikayetlerinizi ulaştırın.

experoto
18/09/2014, 23:58
ya arkadaşlar mahkemeydi italyaydı bunlara gerek yok benim aracım 2008 model ve hiç mi hiç serviste bakıma girmedi
ve benim torpido şişkinliği belli bile olmuyodu o kadar azcıktı yani

ilk gittim foto çektiler sonra yapamayız kullanıcı hatası dediler bende peki dedim

şikayet var com a şikayetimi yazdım ertesi gün aradılar servise gelin değiştirelim

gittim servise biz sizi aricaz dediler aradan bir ay geçti arayan soran yok ben tekrar şikayet var com a yazdım hemen aradılar işte parçanız yeni geldi buyrun gelin değiştirelim ve değiştirdiler şikayet var com çok etkili bi site deneyin

kalite kontrol
19/09/2014, 00:01
kardeşim bendede aynı problem var önce servis götürdüm fotoğraf falan derken aradılar garantisi bitmiş yapamayız dediler, sonrasında Fiat İtalyaya şikayet yazdım bugün aradılar Şikayetinizi İtalyaya iletmişsiniz sonuç değişmedi yapmayacağız diyorlar. Bunu dışarıda 300 tl ye yaptırmak kolayda başkalarını niye değiştirmişler. Bence şöyle yapmalıyız, Öncelikle değişimi yapılanlardan servis formlarını isteyeceğiz, bunların fotokopileriyle birlikte mahkemeye gideceğiz bireysel değil grup olarak hareket etmeliyiz. Ben kafaya taktım bu işi sonuna kadar gideceğim. özelden numaralarımızı birbirimize atalım kaç kişiyiz ona göre ortak birşeyler yapalım. Birlikte daha etkili olur.

aynı sorunu bende defalarca yazdım. değişim yapmadılar tüketici hakem heyetine sikayet dilekçemi verdim sonucu bekliyorum. sonuna kadar gideceğim bende bir kişinin değiştirilip diğerinin değiştirilmemesi anlasılacak bir sey değil. konuyu takipteyim. sonuç belli oluncada yazarım buraya. ama eğer imza vs toplayıp birlikte hareket edeceksek ben varım.buradan bu konuda muzdarip olan arkadaşlarla konusup sıkıntılarımızı beraberce çözmeye calısalım arkadaşlar. ben her zaman burdayım sizlerde gerekeni yapın tüketici hakeme şikayetinizi yapın bence.

ensmaden
19/09/2014, 00:01
Orayada yazdım kardeşim cevap bile vermediler. Sende değişim yapıldığına dair servis formu varmı mahkemeye onları sunalım.

experoto
19/09/2014, 00:02
Orayada yazdım kardeşim cevap bile vermediler. Sende değişim yapıldığına dair servis formu varmı mahkemeye onları sunalım.

bana herhangi bi kağıt yada evrak vermediler parçayı değiştirip verdiler

serkanceber
19/09/2014, 14:44
bu serefszlerin umrunda bıle degıl. ben basvurdum yapamayız dedıler. sımdı mahkemeye verecegım. t mahkemesıne. su anda baska bı sebepen mahkemem oldugu ıcın o sunuclansın hemen fıatıda mahkemeye verecegım. yok öyle çakal sanmasınlar kendılerını

kalite kontrol
19/09/2014, 15:09
bu serefszlerin umrunda bıle degıl. ben basvurdum yapamayız dedıler. sımdı mahkemeye verecegım. t mahkemesıne. su anda baska bı sebepen mahkemem oldugu ıcın o sunuclansın hemen fıatıda mahkemeye verecegım. yok öyle çakal sanmasınlar kendılerını

bende verdim tüketici haklarına sonuc ne olacak görecez

serkanceber
19/09/2014, 15:14
bende verdim tüketici haklarına sonuc ne olacak görecez

inş olumlu sonuçlanır. duydugum kadarıyla mahkeme tüketiciden yana oluyormuş ...

van_hoijdonk
24/09/2014, 00:13
Fiat'tan son cevap geldi;

İşine gelirse %50 ötesi yok. Değişenler var dediğimde o araçların özel bir durumu vardır diye saçmasapan bir cevap verdiler. Garanti bittikten sonra dahi servise gitmişim, kaza-darbe yok ama adamlar nuh diyor peygamber demiyor. Şikayetvar, fiat müşteri hizmetleri, servis her yolu denedim.

Mahkemeye vereceğimi belirttim ve kağıt istedim fakat bana kağıt veremeyeceklerini eğer mahkemeye verirsem mahkemeye ibraz edebileceklerini belirttiler sadece. Elimde kağıt olmadan tüketici haklarına gitsem bir şey olur mu?

speedy_16
24/09/2014, 00:44
benimde başıma benzer bir olay geldi 2011 model bravomda direksyonda airbag in olduğu yerde catlama oldu bursa birmot a götürdüm aracı incelediler resimlerini cekip mail attılar cevap yaklasık 1,5 2 hafta sonra geldi iş yoğunluğu olduğu için dediler gecikme için özür dilediler ücretsiz sekilde direksyon gobeğini değiştirdilerbu arada olay haziran 2014 te olmustur garantide 2014 ağusos ayında bitiyordu son 3 ayı kalmıştı garantinin.

fotobelit
24/09/2014, 12:31
Fiat'tan son cevap geldi;

İşine gelirse %50 ötesi yok. Değişenler var dediğimde o araçların özel bir durumu vardır diye saçmasapan bir cevap verdiler. Garanti bittikten sonra dahi servise gitmişim, kaza-darbe yok ama adamlar nuh diyor peygamber demiyor. Şikayetvar, fiat müşteri hizmetleri, servis her yolu denedim.

Mahkemeye vereceğimi belirttim ve kağıt istedim fakat bana kağıt veremeyeceklerini eğer mahkemeye verirsem mahkemeye ibraz edebileceklerini belirttiler sadece. Elimde kağıt olmadan tüketici haklarına gitsem bir şey olur mu?
Bence tüketici haklarına gidin danışın.En azından onlar sizi yönlendirir..Belki fotoları delil sayıp davada açılabilir..Riskli olan bir önerim daha var..Yaptırıp faturasını alıp,bu fatura ile dava açılabilir..Bu ücretin iadesi konusunda.

KG777
24/09/2014, 12:51
Evrak isteyen varsa gönderebilirim :)

ensmaden
25/09/2014, 01:25
Evrak isteyen varsa gönderebilirim :)

kardeşim evrak varsa bana gönder ben mahkemeye başvurdum onlarda delil olur.

enis_ucman01@hotmail.com

GPEMREE
25/09/2014, 09:07
Evrak isteyen varsa gönderebilirim :)


Ben de rica edebilir miyim zahmet olmazsa :)

emre.kumru@hotmail.com


iPhone 'den aracılığı ile gönderildi

byadrenalin
25/09/2014, 09:11
Sen evrağı buraya yüklesene direkt. İhtiyacı olan alsın :)

KG777
29/09/2014, 10:50
kardeşim evrak varsa bana gönder ben mahkemeye başvurdum onlarda delil olur.

enis_ucman01@hotmail.com


Ben de rica edebilir miyim zahmet olmazsa :)

emre.kumru@hotmail.com


iPhone 'den aracılığı ile gönderildi


Arkadaşlar sağlık problemlerinden ötürü giriş yapamadım siteye. Şimdi gönderiyorum.



Sen evrağı buraya yüklesene direkt. İhtiyacı olan alsın :)

Hocam sen kimlik bilgilerini burada paylaşır mısın?
Aynı şey hemen hemen. :)

İsteyen olursa 05074708079 numaram whatsapp tan da yardımcı olurum.

GPEMREE
29/09/2014, 11:21
Arkadaşlar sağlık problemlerinden ötürü giriş yapamadım siteye. Şimdi gönderiyorum.









Hocam sen kimlik bilgilerini burada paylaşır mısın?

Aynı şey hemen hemen. :)



İsteyen olursa 05074708079 numaram whatsapp tan da yardımcı olurum.


Gecmis olsun umarim ciddi bisi degildir ...


iPhone 'den aracılığı ile gönderildi

KG777
29/09/2014, 11:32
Gecmis olsun umarim ciddi bisi degildir ...


iPhone 'den aracılığı ile gönderildi

Allah razı olsun hocam sağolun.

sahincem2000
28/03/2015, 13:16
evet arkadaşlar bugun irtibari ile benimde aracımda gögüs çatlagı oluştu araç 2012 punto evo 32 bin km 4 ay önce garantisi bitti %50 sini veririz diyorlar. Yarınj tüketici mahkemesine başvuracagım. Sonuç alanlar var mı ?

tundan
26/09/2016, 22:30
Mahkemeye verenler arkadaşlar sonuç ne?

tundan
26/09/2016, 22:32
mahkeme sonucu belli oldu mu? Acill

yuksel67
19/10/2016, 10:47
Arkadaşlar ben şikayetim.com başvuru yaptım ve Fiat geridonus yapti ve ücretsiz değişim yaptılar model 2007

lapaci
19/10/2016, 17:44
Merhabalar;

Bende servise gittim birşey yapamayız dediler. Sonrasında müşteri hizmetlerini aradım. Dosya açıldı ve ücretsiz bir şekilde değiştirildi. 2007 grande punto..

SinanT
20/10/2016, 12:43
Ayni sekilde 2012 model aracim icin Erzincan dan Erzuruma yetkili servise gittim. %20 si icin 750 TL ucret istediler, musteri hizmetleriyle gorustum, 2 gun icinde ucretsiz fegisim olacagina dair geri donus yaptilar, is yogunlugundan gidemedim, haftaya Erzurumda degistirecegim.

zamican
20/10/2016, 18:08
bundan 4 ay önce aynı şikayetle gittiğim sevisten %100 değişim aldım. araç 2009 model, 2. el almıştım ve daha önce hiç servise gitmemiştim.

cantekin
31/10/2016, 16:43
bende de aynı problem var araç 10 yaşını geçtiği için yapamayız diyorlar böyle şey olur mu hiç besbelli fabrika hatası aracın yaşıyla ne alakası var.

SinanTR
31/10/2016, 23:21
bende de aynı problem var araç 10 yaşını geçtiği için yapamayız diyorlar böyle şey olur mu hiç besbelli fabrika hatası aracın yaşıyla ne alakası var.

fabrika hatası değil bu çatlamalar bizim araçlarda kronik sorun yani tasarımsal veya kullanılan malzemenin kalitesinin alt seviyede olmasından kaynaklı ve ülkemiz tüketici kanunlarının belirttiği gibi satın alınan malın üzerinden 10 yıl geçince artık üreticinin sorumluluğundan çıkıyor yani kısacası yapacak bişey yok

erdem7506
01/11/2016, 16:51
bendede aynı sorun vardı bugün resimler çekildi genel merkeze gönderildi az öncede aradılar ve ücretsiz değişim için sipariş verilmiş onaylandı hiç bir zorluk çıkartmadılar benim aracımda çatlak yok sadece göğüs şişmişti.

aracım 2007 model 1.4 fire active 225.500 kmde sağ ön çamurluk boyalı ve 2010 sonrasında hiç bir servis kaydı yok.

shellcininabisi
03/11/2016, 15:24
https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/6838962/

%20 istediler , yazdım ücretsiz değişim kazandım 😀

erkuut
11/11/2016, 11:51
aracım 2011 punto evo ben de değişim istedim.
Önce servis 736 tl istedi ısrar ettim. Şimdi aradılar ücretsiz değiştireceklermiş. 3 haftada parça gelecek dedi. Bir de 2 gün sürermiş montajı ikame araç da verecekler.

Kısacası teşekkürler FIAT.

erdem7506
12/11/2016, 11:54
benim torpidom dün değişti sabah saatlerinde ataşehir birmota bıraktım akşam 5 gibi teslim aldım hiç bir sorun yok gayet temiz işçilik yaptılar memnun kaldım.

hasan2222
23/02/2017, 14:25
bana da gönderirmisiniz ? hasan_guzelkalp@hotmail.com

nihat namuk
23/02/2017, 14:50
Aynı sorundan bende muzdaribim. Birlikte haraket etmek adına bende varım. 10 yaş diye benim talebimide red ettiler.

nihatnamuk@hotmail.com

teo53
23/02/2017, 15:07
Benimde aracım 2007 model (9yıl 9 ay) hatta 201.000 kmde ve ücretsiz değişim onaylandı. Ellerinden gelen yardımıda yaptılar burada servisin tutumu çok önemli iş gerçekten serviste bitiyor. Ben hiç sorun yaşamadım değişim onayı konusunda tek yaşadığım sorun benim göğüs rengi sarı aynısını tedarik edemiyorlardı onuda farklı şekilde çözümleme aşamasındayız şuanda. Fiat müşteri hizmetlerini arayarak şikayette bulunun hatta benim plakayıda emsal olması açısından paylaşabilirsiniz. 06MTL18

NGT
23/02/2017, 22:29
Arkadaşlar vende 2016 yılının 12 ayında müracaat ettim. Baktım arayan soran yok ben aradım dedikleri şu. % 50 sini öderiz dediler, yani 2000 tl nin üzerinde bir kısmı benim ödememi istediler. Aracım ruhsatta 2007 model yazıyor. Ama 2016 yılının 8. Ayında piyasaya çıkmış, yani 10 yaşını geçtiği için Fiat % 50 dedi. İnsanın çkldırmsması elden değil. Ben 2. El aldım alalı 2.5 yıl oldu bu konuyu daha önce görmüş olsam daha erken giderdim. Ama bu olay çok saçma üretilen malın kalitesi belli işte kimsede aracın göğsüne oturmadı, yumruk atmadı bu sizin Fiat firmanızdan kaynaklanıyor. Ayıbınızı kapatmak yerine pişkinlik yapıp % 20-30-50 deyin bakalım. Arkadaşlar mahkemeyi kazanan varmı acaba.

GT-I9300 cihazımdan gönderildi

Kadyr
24/02/2017, 09:29
bu toppido şişmesi ve çatlağı için resim bulamadım. kusurlu olanlar resim paylaşabilir mi ?

NGT
24/02/2017, 10:13
Tabi ben paylaşırım ancak şehir dışındayım satılık araçlara bak orda bayağı var 2007 modellerde kronik zaten.

GT-I9300 cihazımdan gönderildi

Atash
30/06/2017, 07:58
Arkadaşlar bana da belge lazım

ada.sarp.atas@gmail.com

Burakbyc
30/06/2017, 09:12
Arkadaşlar ben ücretsiz değiştirdim ancak belge vermediler uyanıklar. Yaklaşık 5 ay aramadığım mail atmadığım yer kalmadı. Size tavsiyem çağrı merkezi veya servislerle uğraşmayın. Fabrikayı, koç holdingi yıpratın. Emin olum yıpranıyorlar. Günde 3 kez aradığımı bilirim. Şubat ayından beri uğraşıyorum. 2 hafta önce bitti.

112punto
03/07/2017, 12:37
Arkadaşlar ben ücretsiz değiştirdim ancak belge vermediler uyanıklar. Yaklaşık 5 ay aramadığım mail atmadığım yer kalmadı. Size tavsiyem çağrı merkezi veya servislerle uğraşmayın. Fabrikayı, koç holdingi yıpratın. Emin olum yıpranıyorlar. Günde 3 kez aradığımı bilirim. Şubat ayından beri uğraşıyorum. 2 hafta önce bitti.

Değişim yaptıran arkadaşlara bir soru sormak istiyorum. Değişimden sonra dikkatli baktığınız da airbag bölgesinde hafif şişlikler gördüğünüz oldu mu ? Bende değişim yaptırmıştım. Fakat şimdi dikkatli baktığımda airbag bölgesininde zeminin tam olarak düz olmadığını fark ettim. Çok çok hafif şişlikler mevcut.

teşekkürler

volkan1065
03/07/2017, 13:36
On defada degistirseniz bu torpido yapısı sismeye ve çatlama ya mahkum. Yalnız ben şunu anlamıyorum bu fiat bu durumu bilmesine rağmen bu göğüs modeli ve airbag kısmını torpido da düz yapmaya devam ediyor. Egea larda da durum aynı. Göğüs yapısında kapaklı yapılsa çatlama olmayacak ama bunu bile uyduramiyorlar

Burakbyc
03/07/2017, 17:41
Yok hocam şu anlık şişme ama hiç güven verici görünmüyor.

mcozbay
10/07/2017, 17:52
Bende de 2013 model punto var. Ekstra garanti satın almıştım, 4 yıllık garantisi nisan ayında bitti. Mayıs ayında çatlağı farkettim. O günden beri şikayet ediyorum ancak %20 önerdiler. Tüm bakımlarım Manisa serviste yapıldı. Bana ücret istemelerinin sebebini bildirin dedim ancak kimse dönüş yapımıyor.
İşyerinde arkadaşım aracı hem daha eski hem servis bakımı yok. Ancak %100 değişim yaptılar. 1 sene sonra benden para istiyorlar. Anlamak mümkün değil.
Ben zaten bakıma size geliyorum bu parayı zaten kazanacaksınız ama kalitesiz malzemenin cezasını bana kesmeyin diyorum ama müşteri memnun etmek gibi bir dertleri yok.

volkan1065
10/07/2017, 21:32
Bende de 2013 model punto var. Ekstra garanti satın almıştım, 4 yıllık garantisi nisan ayında bitti. Mayıs ayında çatlağı farkettim. O günden beri şikayet ediyorum ancak %20 önerdiler. Tüm bakımlarım Manisa serviste yapıldı. Bana ücret istemelerinin sebebini bildirin dedim ancak kimse dönüş yapımıyor.
İşyerinde arkadaşım aracı hem daha eski hem servis bakımı yok. Ancak %100 değişim yaptılar. 1 sene sonra benden para istiyorlar. Anlamak mümkün değil.
Ben zaten bakıma size geliyorum bu parayı zaten kazanacaksınız ama kalitesiz malzemenin cezasını bana kesmeyin diyorum ama müşteri memnun etmek gibi bir dertleri yok.

Daha yakındaki bir servise gidin. Ayrıca fıat müşteri hizmetleri ile irtibata geçin. irtibata geçtiğinizdede aracın vıdeosunu cekip büyük kanllarada yayınlatıcam her trülü arayışa gireceğiniz belirtin.

Burakbyc
11/07/2017, 00:39
Hocam servisle falan bu işi çözemiyorsunuz. Tofaş fabrikayı arayın. Furkan NURÇİN bey ile görüşmek isteyin. Çağrı merkezleri hiçbir işe yaramıyor. Kayıt alıyor sadece. Fabrika ile görüşün.

mcozbay
13/07/2017, 13:56
Fabrikayı da aradım ama çözüm bulamadım. Son çare ekşisozluk'e yazdım. Herkes görsün kaliteyi.

https://eksisozluk.com/13-temmuz-2017-fiat-punto-rezaleti--5410987

erdiyilmaz
13/07/2017, 16:33
Fabrikayı da aradım ama çözüm bulamadım. Son çare ekşisozluk'e yazdım. Herkes görsün kaliteyi.

https://eksisozluk.com/13-temmuz-2017-fiat-punto-rezaleti--5410987

Umarım bir çözüm bulursunuz, maalesef bu konuda çok sıkıntı çeken üyemiz mevcut. Defalarca durumu ilettik ancak net bir tutum sergilenmiyor.

Brkzhr
10/03/2019, 20:05
Bu evragı banada atabilirmisiniz burakozkalpp@gmail.com

hrngndz
02/04/2019, 11:40
çatlayan geliyo.. bu konu ölmez... :)
bende evrak istiyorum... gunduzharun@gmail.com

kyilmaz
03/04/2019, 03:56
Evragi bana da gonderebilirmisiniz?
kyilmaz1728@hotmail.com

fsali178
11/04/2019, 00:56
Arkadaşlar ;

2011 Punto Evo aracım var. Airbag çatlağı bende de mevcut. Geçen sene yapmış olduğum başvuruda belli bir miktarını karşılayacaklarını bildirmişlerdi. Ben de kabul etmedim. Aralık ayında tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum. Konuyla ilgili ses kaydını, çatlak fotoğrafını ve internette yapmış olduğum araştırmaları ekledim. Fiat'ın savunmasında araç servis bakımlı değildir ve garantisi bitmiştir yazıyordu. Mahkeme aleyhime karar verdi.
Araç km si : Fiata başvurduğumda yaklaşık 170k idi.

Bilginize.

Ayhannn
24/04/2019, 22:29
Arkadaşlar ;

2011 Punto Evo aracım var. Airbag çatlağı bende de mevcut. Geçen sene yapmış olduğum başvuruda belli bir miktarını karşılayacaklarını bildirmişlerdi. Ben de kabul etmedim. Aralık ayında tüketici hakem heyetine başvuruda bulundum. Konuyla ilgili ses kaydını, çatlak fotoğrafını ve internette yapmış olduğum araştırmaları ekledim. Fiat'ın savunmasında araç servis bakımlı değildir ve garantisi bitmiştir yazıyordu. Mahkeme aleyhime karar verdi.
Araç km si : Fiata başvurduğumda yaklaşık 170k idi.

Bilginize.Tebrik ediyorum.
Degişim yapıldı mı?

MI MAX 3 cihazımdan gönderildi

utkubostan
06/05/2019, 11:02
Tebrik ediyorum.
Degişim yapıldı mı?

MI MAX 3 cihazımdan gönderildi

Aleyhime demiş hocam. Yani red yemiş arkadaş. Zaten hakem heyeti bildiğim kadarıyla red veriyor. Sonrası önemli aslında. Yani tüketici mahkemesine gitmek gerekiyor, kronik sorun kavramına vurgu yaparak.