Orijinalini görmek için tıklayınız : Fiat mı? Bir daha tövbe.
01 Eylül 2014 tarihinde İzmir'de bulunan Enriko Aliberti Fiat Servisine yolcu tarafı airbag çatlağı için aracımı götürdüm. Benim için sıkıntılı olmayan bir çatlağı aracımı satacağım için değiştirmek istiyordum. Servis danışmanı arkadaş kendi telefonu arızalı olduğu için başka bir arkadaşının telefonuyla çatlak bölgenin fotoğraflarını çekti. Dah sonra 10 gün içerisinde geri dönüş olacağını söyledi. 11. güne kadar kimseden ses çıkmaması üzerine bu sefer servisi ben aradım. Müşteri ilişkileri sorumlusu olduğunu söyleyen bir kişi ile görüştüm. Verdiği cevap dumur ediciydi. Benim aracımla ilgilenen servis danışmanı izinliydi ve telefonu bozulduğu için fotoğrafları kaybettikleriydi. Ancak fotoğrafların servis danışmanının kendi telefonuyla değil başka bir danışmanın telefonuyla çekildiğini söyleyince kıvırmaya çalıştılar. Tekrar fotoğrafları istediler. Gün içerisinde ileteceğimi ancak fotoğraflar gelinceye kadar tekrar genel merkeze talebimi iletmelerini rica ettim ve telefonu kapattık. Yarım saat sonra aradıklarında, genel merkezden olumsuz cevap geldiğini ve parçanın ücretsiz değiştirlemeyeceğini söylediler.
Bunun üzerine 12 Eylül 2014 tarihinde müşteri hizmetlerini aradım. Servisin tutumunu anlattım ve parçanın ücretsiz değişimini talep ettim.
Söz konusu servisle çözüme kavuşmayan şikayetimi Fiat Müşteri Hizmetlerine iletmiş olmama rağmen geri dönüş bugün yine şikayetimi çözüme kavuşturamayan servisten geldi. Cevap aynı şekilde olumsuzdu. Söz konusu şikayeti olan benim aracımla benzer geçmişe sahip bir çok aracın aynı sorunlu parçasının ücretsiz değiştirildiğini söylememe rağmen Genel Merkez cevabı olduğu ve kendilerinin de bir şey yapamayacaklarını dile getirdiler. Neden herkese farklı yaklaşım sergilendiğini sorduğumda ise araç geçmişi, servis bakımı vs. vs. saçmaladılar.
Sözün kısası; bundan sonra ne FİAT alırım, ne FİAT alacak arkadaşıma olumlu referans veririm. Aracımı satıp yeni araç alacağım ve Bravo almayı düşünüyordum ama bu saatten sonra FİAT bitmiştir. Bir daha mı FİAT? Allah korusun ve sizlere sabır versin.
Misafir047
15/09/2014, 13:13
Evet bende lanet okudum hatta fiata ama emin olun bu her marka araçta var bu tarz sorunlar
bende elektronikten yana lanet okuyorum fiat bi araçta neden elektronik direksiyon arıza verir ve bunun bedeli 2500lirayı bulur ? şehir arabası 5yıldız diyorlar ama abs ler fiyasko. kullanmasına kullanıyoruz bu arabaları ama mecburiyet tamamen benimki
Bence değiştirmek zorunda değiller. İyi niyet kapsaminda değişiyor parça. Benim aracim 2008 ve 140.000 de. Benimkini tik demeden değiştirdiler.
ensmaden
15/09/2014, 14:20
Arkadaşlar bu konuyla ilgili olarak bende dertliyim, değiştirmeyiz dediler hatta üstüne bu araçlar böyle 5-6 yıl sonra o parça çatlar dediler pişkin pişkin, ben İtalyaya mail attım onlarda ruhsat bilgilerini vs istediler daha dönen olmadı bence bu konuyla ilgili bu sorunu yaşayan arkadaşlar olarak imza toplayıp şikayette bulunmalıyız.
burada ana sorun kişiden kişiye davranışların değişmesi..yani birisinin o parçası değiştiriliyorsa demekki bu durumu fiat kabul ediyor..o zaman bütün araçların değiştirilmesi lazım..büyük firma olmak demek budur.dün 6 milyon aracını Toyota geri çağırmış..ufak bir kazada o airbag açılmaz da aile fertlerinden birtanesi ölürse o zaman ne olacak acaba?
sizin yerinizde olsa bu durumu tüketici hakem heyetine taşırım..
Misafir047
15/09/2014, 15:01
Bence değiştirmek zorunda değiller. İyi niyet kapsaminda değişiyor parça. Benim aracim 2008 ve 140.000 de. Benimkini tik demeden değiştirdiler.
Üretim hatası varsa değiştirmek zorundadırlar kişideden kişiye göre değişmez bunlar örneğn toyota ufak bir genel sorunda tum aracı geri çağrıyor
Bence yetkili servisler ile Fiat markasını ayrı tutmak lazım, Fiat kullanıcılarının yaşadığı sorunlar genellikle o bölgenin yetkili servislerinden kaynaklanıyor. Örneğin x serviste sorun hallediliyorsa y servisinde halledilmiyorsa bunun sorumlusu Fiat değil y yetkili servisidir.
Mesela benim şubat ayında yetkili servisle aramda bir sorun olmuştu bu bi şekilde fiat genel merkezin kulağına gitti ve genel merkezin baskısıyla benim sorunumu çözdüler hatta aracımda city arızası belirtisi vardı bunu dahi ben değişsin demeden yetkili servis ısrar etti değiştirelim diye ve 2 saat içersinde direksiyon değiştirip bana teslim ettiler. Biliyorsunuz bazı yetkili servisler city arızasının giderilmesi için bin dereden su getirtiyorlar, kimi ücretin yarısını istiyor kimisi aracı servise sokma şartı istiyor vs. Demekki Fiat bunlara müşteri memnuniyeti için gereğinin yapılmasını söylüyor ama yetkili servisler para koparma peşinde oluyorlar.
fiat alınacak araç değilde işte multijet hatrına ve fiyatlarının !!biraz!! uygun olusuna !!kanıp!! alınıyor.
Bence yetkili servisler ile Fiat markasını ayrı tutmak lazım, Fiat kullanıcılarının yaşadığı sorunlar genellikle o bölgenin yetkili servislerinden kaynaklanıyor. Örneğin x serviste sorun hallediliyorsa y servisinde halledilmiyorsa bunun sorumlusu Fiat değil y yetkili servisidir.
Mesela benim şubat ayında yetkili servisle aramda bir sorun olmuştu bu bi şekilde fiat genel merkezin kulağına gitti ve genel merkezin baskısıyla benim sorunumu çözdüler hatta aracımda city arızası belirtisi vardı bunu dahi ben değişsin demeden yetkili servis ısrar etti değiştirelim diye ve 2 saat içersinde direksiyon değiştirip bana teslim ettiler. Biliyorsunuz bazı yetkili servisler city arızasının giderilmesi için bin dereden su getirtiyorlar, kimi ücretin yarısını istiyor kimisi aracı servise sokma şartı istiyor vs. Demekki Fiat bunlara müşteri memnuniyeti için gereğinin yapılmasını söylüyor ama yetkili servisler para koparma peşinde oluyorlar.
o y servisine servis yetkisini veren de Fiat. Bence her türlü Fiat suçludur. Servislerini denetleyecek. Sizin şikayetiniz çözülmüş ama ben 4 senedir bu sitedeyim bir sürü soruna da saçma sapan cevaplar veriyorlar. Sadece Fiat değil benim aracım Opel ve Opel in de saçma sapan servisleri var. Bu konunun çözümü devlettedir. Devlet bu konuda tüketici ile her zaman yakın olacak ve markalara aba altından sopasını her zaman gösterecek..
Üretim hatası varsa değiştirmek zorundadırlar kişideden kişiye göre değişmez bunlar örneğn toyota ufak bir genel sorunda tum aracı geri çağrıyor
Begenmiyosunuz atip tutuyonuz ama bindiginiz arabadanda vazgecmiyosunuz. Binmeyin o zaman zorlami fiata bindiriyolar:)
Benim city 6 yol sonra bozulmuş. 6 yolda her parca bozulabilir. Garanti vermek zorunda değil :)
Sizin olayınız bence tamamen servis ile alakalı bir durum. Bu durum tamamen görecelidir.
Servisten servise çok büyük farklar yaşanabiliyor.
Farklı bir servis ile görüşmenizi tavsiye ederim.
Valla benim yakınımda var Punto Evo 2011 model ondada var airbag çatlağı 3000 lira istemişler.Benim Punto'da da var ama herhangi gibi açılmama sıkıntısı olacağını sanmıyorum.
kalite kontrol
15/09/2014, 16:35
Begenmiyosunuz atip tutuyonuz ama bindiginiz arabadanda vazgecmiyosunuz. Binmeyin o zaman zorlami fiata bindiriyolar:)
Benim city 6 yol sonra bozulmuş. 6 yolda her parca bozulabilir. Garanti vermek zorunda değil :)
garanti vermek zorunda değil diyorsunda neden insanların canlarını tehlikeye atacak şekilde dandik mal kullanıyorlar ve değişim talebini kişiden kişiye farklı yapıyorlar. hiç kusura bakmasınlar eğer bu aracın boyle kronik durumlarının olacağını bilsem almazdım bin pişmanım. aracı aldım bişey yok aaaaa 2 ay sonra airbag catlagı olusuyor fiat merkezi arıyorum. yetkili servisimize gidin bu catlagın kullanıcı hatası olup olmadığı tespit edilip fotolar yollansın deniyor servisteki eleman bunun kullanıcı hatası olmadıgını kendi ağzıyla bana söylüyor eee sonra fotolar yollanıyor aranıyorum sonuç olumsuz neden ?? aracım servis bakımlı değişlmiş yaw ALLAH aşkına böyle sapıklık olmaz.aracım servis bakımlı olsa bu catlak meydana gelmeyecekmiydi yani? kaç kişi biliyorum sende dahil(arrest) aracınızın göğsünü garantisizken değiştirdiniz şimdi bizim neden değişmiyor. malum sitedeki yazılarınızı okudum ağlıyordunuz resmen değişince takdir ediyorsunuz fiatı haliyle değişmese bin laf bin dırdır ederdiniz. peki bizim suçumuz ne elimize keser alıp bizmi kırdık torpidoyu göz var nizam var.benim işim halledilsin size ne olursa olsun muamelesi yapmayında en azından arkadaşlara ne yapmaları gerektiğini eski bir mağdur olarak anlatın.
sonuçta ben bu olayı tüketici hakları mahkemesine taşıdım. şikayet dilekçemi verdim arkadaslar herkeze tavsiyem aracınız garantili olsun olmasın servis bakımlı olsun olmasın bu hatayı gidermek zorundalar. siz uğraşmazda pes ederseniz onların işine gelir bu. kaç kişi biliyorum tüketici haklarına basvurup değiştirilen bunlar iyi niyetten filan anlamazlar verin şikayet dilekçenizi korkacağınız sakınacagınız bişey yok sonuçta. AİRBAG CATLAĞI OLUPTA YAPILAMAYAN ARKADAŞLAR : BURAYA TOPLANALIM İSİM MEMLEKET resmiyetimizi yazalım toplu imza toplayıp tüketici haklarına basvuralım
ben hasan öksüz.aracım 2008 model tjet punto. airbag catlagı sorunum ile ilgili şikayetim tüketici hakları mahkemesinde sıra sizde arkadaşlar...
punto_multijet
15/09/2014, 16:38
gidin doğuş grubu araçlarından alın o zaman servis olayını görün arkadaşlar :D fiat ı ve servislerini mumla ararsınız
Arkadaşlar en fenası benim başıma geldi, Fiat yetkili bayii Küçükyalı Birmot'tan sıfır aldığım araç komple boyalı çıktı.. Fiat'in ilgisizliği efsanedir..
bugüne kadar şirket araçlarımız dahil punto olmasına rağmen kazıklama girişiminde olmayan bizi bezdirmeyen bir fiat servisi tanımadım.
gidiyoruz bu bu bu arızalandı değiştirin daha 1 yaşında diyoruz. gelen cevap garantiye girmiyor, yapamayız, 1000 tl ücreti var... gibi saçma cevaplar veriyorlar,
özet olarak biraz bağrışma ve sonuna kadar uğrasacağını belli etme ile sözde garanti kapsamına girmeyen parçayı garantiden değiştiriyorlar.
istanbulda 5 yetkili servislede çalıştık HEPSİDE AYNI. '' YERSE''
şimdi bu servisleri veya fiatı savunan arkadaşlar bu durumlarla karşılaşsa böyle konuşabileceklermi. bu durum sadecefiata özgün birşey değil ama fiatta her markadan daha fazla karşılaşıyoruz.
insanlar fazla birşey istemiyorlar ''sadece haklarını arıyorlar...''
garanti vermek zorunda değil diyorsunda neden insanların canlarını tehlikeye atacak şekilde dandik mal kullanıyorlar ve değişim talebini kişiden kişiye farklı yapıyorlar. hiç kusura bakmasınlar eğer bu aracın boyle kronik durumlarının olacağını bilsem almazdım bin pişmanım. aracı aldım bişey yok aaaaa 2 ay sonra airbag catlagı olusuyor fiat merkezi arıyorum. yetkili servisimize gidin bu catlagın kullanıcı hatası olup olmadığı tespit edilip fotolar yollansın deniyor servisteki eleman bunun kullanıcı hatası olmadıgını kendi ağzıyla bana söylüyor eee sonra fotolar yollanıyor aranıyorum sonuç olumsuz neden ?? aracım servis bakımlı değişlmiş yaw ALLAH aşkına böyle sapıklık olmaz.aracım servis bakımlı olsa bu catlak meydana gelmeyecekmiydi yani? kaç kişi biliyorum sende dahil(arrest) aracınızın göğsünü garantisizken değiştirdiniz şimdi bizim neden değişmiyor. malum sitedeki yazılarınızı okudum ağlıyordunuz resmen değişince takdir ediyorsunuz fiatı haliyle değişmese bin laf bin dırdır ederdiniz. peki bizim suçumuz ne elimize keser alıp bizmi kırdık torpidoyu göz var nizam var.benim işim halledilsin size ne olursa olsun muamelesi yapmayında en azından arkadaşlara ne yapmaları gerektiğini eski bir mağdur olarak anlatın.
sonuçta ben bu olayı tüketici hakları mahkemesine taşıdım. şikayet dilekçemi verdim arkadaslar herkeze tavsiyem aracınız garantili olsun olmasın servis bakımlı olsun olmasın bu hatayı gidermek zorundalar. siz uğraşmazda pes ederseniz onların işine gelir bu. kaç kişi biliyorum tüketici haklarına basvurup değiştirilen bunlar iyi niyetten filan anlamazlar verin şikayet dilekçenizi korkacağınız sakınacagınız bişey yok sonuçta. AİRBAG CATLAĞI OLUPTA YAPILAMAYAN ARKADAŞLAR : BURAYA TOPLANALIM İSİM MEMLEKET resmiyetimizi yazalım toplu imza toplayıp tüketici haklarına basvuralım
ben hasan öksüz.aracım 2008 model tjet punto. airbag catlagı sorunum ile ilgili şikayetim tüketici hakları mahkemesinde sıra sizde arkadaşlar...
Hocam göğüs catlagi kronik bi sorun ama, simdi göğüsün kullanici hatasi olması Asiri güneşte kalmasıyla alakali. Aracinizda sürekli park halinde güneşlik kullanirsaniz oluşmaz çatlak. Ha bu mal kaliteli demek değil ama. Siz Doğuş grubuna bi gidin sizi kusura bakmayin ama biraz kaba olacak " yaş deri gibi gerdirirler "
City'e eyvallah derim sadece güvenlik kismina. ama surasida var kronik direksiyon kutusu arizasi olan araçlarda var ve oda en azindan o kadar tehlikeli. Bu forumdaki herkes biliyor city problemi olduğunu. Benim göğsüm eski aracimda değişti. Bu aracimdada güvenlik paketi uyumlu city değişti ama aracim servis bakimli. Serviste düzenli on bin yirmi bin . . . . yüz bin vs. Diye bakim yaptirmaniza gerek yok. Gidin yağ yağ filtresi hava filtresi değistirin. Zorla bicak mi dayiyolar? Ben serviste km bakimina girmem sadece yağ ve filtre değişimi..
gidin doğuş grubu araçlarından alın o zaman servis olayını görün arkadaşlar :D fiat ı ve servislerini mumla ararsınız
Aynen kardeşim :)
Arkadaşlar en fenası benim başıma geldi, Fiat yetkili bayii Küçükyalı Birmot'tan sıfır aldığım araç komple boyalı çıktı.. Fiat'in ilgisizliği efsanedir..
Fordda da yasandi bu sorunlar her marka da olabilir
kalite kontrol
15/09/2014, 18:02
Arkadaşlar en fenası benim başıma geldi, Fiat yetkili bayii Küçükyalı Birmot'tan sıfır aldığım araç komple boyalı çıktı.. Fiat'in ilgisizliği efsanedir..
ALLAH beterinden saklasın daha neler duyacağız geçmiş olsun yerinize olsam maddi manevi tazminat davası acardım kim olursa olsun. bu kadar düzenbazlıkmı olur arkadaş
punto_multijet
15/09/2014, 18:06
Arkadaşlar en fenası benim başıma geldi, Fiat yetkili bayii Küçükyalı Birmot'tan sıfır aldığım araç komple boyalı çıktı.. Fiat'in ilgisizliği efsanedir..
bu olay marka ile ilgili değil arkadaşlar.
Bu tamamen bayilerin işi. her markada bu sorun olmaktadır. Normal koşullarda bayinin komple boyalı araç satışı yapması yasak değildir. Ancak!! bunu tüketiciye mutlaka bildirmeli ve bilgi verdiğine dair imzalı yazılı işlem yapmalıdır. Eğer bayi size aracın kusurunu söylemediyse o zaman dava açın ve hakkınızı arayın derim.
kalite kontrol
15/09/2014, 18:17
Hocam göğüs catlagi kronik bi sorun ama, simdi göğüsün kullanici hatasi olması Asiri güneşte kalmasıyla alakali. Aracinizda sürekli park halinde güneşlik kullanirsaniz oluşmaz çatlak. Ha bu mal kaliteli demek değil ama. Siz Doğuş grubuna bi gidin sizi kusura bakmayin ama biraz kaba olacak " yaş deri gibi gerdirirler "
City'e eyvallah derim sadece güvenlik kismina. ama surasida var kronik direksiyon kutusu arizasi olan araçlarda var ve oda en azindan o kadar tehlikeli. Bu forumdaki herkes biliyor city problemi olduğunu. Benim göğsüm eski aracimda değişti. Bu aracimdada güvenlik paketi uyumlu city değişti ama aracim servis bakimli. Serviste düzenli on bin yirmi bin . . . . yüz bin vs. Diye bakim yaptirmaniza gerek yok. Gidin yağ yağ filtresi hava filtresi değistirin. Zorla bicak mi dayiyolar? Ben serviste km bakimina girmem sadece yağ ve filtre değişimi..
bakın şu sözlerim yanlış anlaşılmasın ben fiat markasını kötülemiyorum. özellikle fiat araclarını seviyorum. benim istediğim birine farklı muamele diğerine farklı muamele yapılmasın. ha onlarda biliyorlar malzemenin kalitesiz oldugunu yalan dolan cevirmelerine kızıyorum. insanca usulünce söylenip anlatılabilir bu konular anlaşılabilir ama insanı enayi yerine koymaları deli ediyor beni saf cocuguz bişey bilmiyoruz sanıyorlar. ne kadar fiatı sevsek bile burada mağdur olan arkadaşlarımızı savunup kollamamız gerektiğine inanıyorum bu olay basıma gelmesede desteklerdim yani anlatmak istediğim bu. servis bakımı olayına gelince kısa bişey anlatmak istiyorum: aracı almadan experte soktum aracın sol amortisör takozu değşecek sol sanzuman keçesi değişecek kalkışlarda silkeleme var söküp bakmak lazım dediler. ortalama ne fiyat tutatr dedim 700 olur asağıda olur yukarıda olabilir dediler. tamam dedim kalsın aracımı aldım konyaya geldim. ustama götürdüm araca baktı ne amortisörde nede keçede sıkıntı yok hocam dedi. değiştirmedim hiçbir sıkıntımda yok kullanıyorum. demek istediğim aracta bişey olmasada extra bişeyler cıkarıyorlar cebinden paranı alıyorlar bu şekilde coooook örnek gösteririm size. yahu bu paralar nasıl kazanılıyor coluk cocugumuzun rızkından keserek aldıgımız araca birde boyle kazıklarlarsa buna ne ALLAH razı olur nede kulu. yoksa bende isterim aracım sağlam yerlerde olsun iyi işler yapılsın. bu konu uzar gider yani sonuç olarak insanları kazıklama yolmaya calısma işinden vazgeçmeliler bir an önce.
Hocam servisin extra maliyetine bisry demiyorum. En iyi usta aracin kullanicisidir her zaman.
Garanti iyi niyet garantisi mi zaruri garantimi ona dikkat etmek gerek. Fiat babamin firması değil. Ben objektif bakiyorum
erenemre
15/09/2014, 19:30
Hocam servisin extra maliyetine bisry demiyorum. En iyi usta aracin kullanicisidir her zaman.
Garanti iyi niyet garantisi mi zaruri garantimi ona dikkat etmek gerek. Fiat babamin firması değil. Ben objektif bakiyorum
fiat ı motor ve tasarım konusunda başarılı buluyorum ancak şu trim aksamları ve platik parçaların dandikliğini bir türlü vasata bile çekemedi.Şu beğenmediğimiz fransız kardeşler pejo ve citro nun bile trimleri daha kaliteli
fotobelit
15/09/2014, 20:02
Sadece araçlarda değil,çoğu üründe bezdirme politikası uygulanıyor..Bezmeyenin zaten aracını seve seve !!!yapıyorlar..100 talepten 50 sini geri çevirsek kardır mantığı var malesef..
byadrenalin
15/09/2014, 20:07
Bence değiştirmek zorunda değiller. İyi niyet kapsaminda değişiyor parça. Benim aracim 2008 ve 140.000 de. Benimkini tik demeden değiştirdiler.
Servisle aranızdaki su sızmaz muhabbette de dikkat çekmek lazım Satocum :)
Servisle aranızdaki su sızmaz muhabbette de dikkat çekmek lazım Satocum :)
Ne alakasi var? Ben ESKİ Aracimin gogsunu kartasta degistirttim hic tanidigim yok orda ve aracim servis bakimliydi hic itiraz etmediler. Gittim basvurdum merkeze mail atcaz dediler ok ddm ertesi gün aradilar onaylanmis. Su anki aracimin Cityi de kavaklidere muslum abi değiştirdi ama aracim servis bakimli. Ben yinede kullanicidan yanaYİM
Servisle aranızdaki su sızmaz muhabbette de dikkat çekmek lazım Satocum :)
Ne alakasi var? Ben ESKİ Aracimin gogsunu kartasta degistirttim hic tanidigim yok orda ve aracim servis bakimliydi hic itiraz etmediler. Gittim basvurdum merkeze mail atcaz dediler ok ddm ertesi gün aradilar onaylanmis. Su anki aracimin Cityi de kavaklidere muslum abi değiştirdi ama aracim servis bakimli. Ben yinede kullanicidan yanaYİM
Burada devreye girerek açıklama yapmak isterim. Şöyle ki Sato'nun eski kırmızı Fire'sını Kartaş'ta değiştirdiler. Kartaş özellikle forum dolaylarından hassas konuların bulunduğu ek olarak çalışanlarının da bizleri bizzati tanıdığı,forumlar arası tartışmalara konu olmuş özel bir durum ile bilinir bizim aramızda. Kısacası,biz onları sevmeyiz,onlar da bizi. Kartaş Oto işini yaparak Sato'nun göğsü değiştirdi. Bunun su sızmaz muhabbetle alakası yok yani abicim. :)
City için de Müslüm abinin herkese yaptığı genel yardım olarak yapılan bir şey. Özel muamele vs. vs. yok. Göğüs zamanında Sato ile tanışmıyorduk ama T-jetin City'si değişirken konuşuyorduk Sato'yla bunları. Kavaklıdere Oto Servisi benim aracımın City'sine baktığı zaman da gayet yardımcı oldu etti. Ki benim Müslüm abiyle bir iki özel mesajlaşmam,bir de buluşmalarda Merhaba demişliğim vardır..
Açıklama gereği duydum abim.
byadrenalin
15/09/2014, 20:27
Niye celallendiniz ? :) :D
Niye celallendiniz ? :) :D
Artistlik yapma 100luk raki şişesini calarim kafana :))
byadrenalin
15/09/2014, 21:03
Artistlik yapma 100luk raki şişesini calarim kafana :))
Hahaha :D Önce içini boşaltalım ama karşılıklı :D
kalite kontrol
15/09/2014, 21:04
Sadece araçlarda değil,çoğu üründe bezdirme politikası uygulanıyor..Bezmeyenin zaten aracını seve seve !!!yapıyorlar..100 talepten 50 sini geri çevirsek kardır mantığı var malesef..
aynen katılıyorum kimin aracını yapmazsak kar mantığı var ama cok yanlış bence şimdi benim suçum ne bu işte aracı alalı 3 ay olmamış bende patladı ha ben bir gün bile güneş altında bırakmadım yarı kapalı garajım var güneş olsada gölgeliğini takarım. itina göstermemiş olsam derimki kendim ettim kendim buldum ama okadar günahsız insanın malını heder etmelerine gerek yok. mücadelem sonuna kadar sürecek bi iznillah. haklı olupta hakkını savunamayan savunmayan aciz insandır bence...
evodrift
15/09/2014, 23:12
izmir'de bornova ağaçlı yol merkez servis müşteri temsilcisi olarak da Ali beyle görüşün her türlü derdinize çare olmaya çalışır ama Ali bey dışında kimseyle görüşmeyin çok ilgisiz ve alakasızlar daha önceki garanti ile alakalı tecrübelerimle söylüyorum
ykaya1983
15/09/2014, 23:44
Valla bu servisler olduğu müddetçe fıat ağzıyla kuş tutsa prestij kazanamaz.Servisler fıat'ın 10 yıl gerisinden geliyor.Zaten ince arızaların hiçbirinin nedenini bulamadıkları için araçta ne var ne yok bütün parçaları değiştirerek 2-3 bin liralık faturalar çıkarıyorlar.Şu forumdakilerin bile büyük çoğunluğu servsiteki çalışanlardan daha fazla teknik bilgiye sahip.
Hahaha :D Önce içini boşaltalım ama karşılıklı :D
merak etme o dolu şişeyi vuramaz zaten :)
10 bin bakımı için bir servis denemesi yapmayı düşünüyorum ama yağ kafamı karıştırıyor acaba yağı (5 30edge) kendim götürsem kabul ederler mi???
Abi edgeyi boşver mobil 1 esp 5-30 al. Öğrenmenin bir yolu var servisi arayıp sormak :)
Abi edgeyi boşver mobil 1 esp 5-30 al. Öğrenmenin bir yolu var servisi arayıp sormak :)
edgeyi daha önce kullandığım için biliyorum, mobil hiç denemedim ama neden olmasın, servise gelince sanırım gidip bizzat soracağım kardeş telle olmaz :)
Arkadaşlar gidin dacia alın, Renault alın..Fransız tabutu Citroen ya da peugeotlara bakın..Bindiğiniz aracın dişe dokunur 2 derdi var 2'si de kronik.Siz kâr, zarar hesabı yapmayı bilmiyorsunuz...
Yakıtınız düşük, bakım maliyetleriniz muadiline sokabileceğiniz diğer araçlara göre düşük.
Parçası, çıkması bol.Vergisi ucuz.Tipi de yakışıklı arabalar puntolar...2 derdi var 2.Evet can sıkıyor mu sıkıyor...
Dacia alsanız başınıza gelecek ilk 1 yıl içinde direksiyon soyulması (ki metale kadar iniyor), lastik kamber açısının düzenli olarak bozulması..
Renault alırsanız başınıza 1 yıl içinde gelecek sıkıntı iç trimlerin cik cik ötmesi ve her üst devire çıktığınızda içeri anlamsızca gelen koku... Tabii bu 2006-2011 aras GP'ler ile kıyaslayabileceğiniz arabalar olmalı.Yoksa biz de biliyoruz Fluence'in sıkıntısız olduğunu.Bi Megane kullanın.Clio binin....
Eyvallah.Organize olalım.Fiat'a bildiriler dizelim, gidelim servis önünde rakılı balıklı eylem yapalım benim eyvallahım var...Ama şu "Bir daha fiat mıı aman tövbe" dertlerine girmeyin kurban olayım.Sizin bir airbag göğsü çatlamış.kıyametler çıkarıyorsunuz.Yahy bu forumda beyni tamir oluyomuş gibi yapıp olmayan bi araba vardı peee...
Arkadaşlar gidin dacia alın, Renault alın..Fransız tabutu Citroen ya da peugeotlara bakın..Bindiğiniz aracın dişe dokunur 2 derdi var 2'si de kronik.Siz kâr, zarar hesabı yapmayı bilmiyorsunuz...
Yakıtınız düşük, bakım maliyetleriniz muadiline sokabileceğiniz diğer araçlara göre düşük.
Parçası, çıkması bol.Vergisi ucuz.Tipi de yakışıklı arabalar puntolar...2 derdi var 2.Evet can sıkıyor mu sıkıyor...
Dacia alsanız başınıza gelecek ilk 1 yıl içinde direksiyon soyulması (ki metale kadar iniyor), lastik kamber açısının düzenli olarak bozulması..
Renault alırsanız başınıza 1 yıl içinde gelecek sıkıntı iç trimlerin cik cik ötmesi ve her üst devire çıktığınızda içeri anlamsızca gelen koku... Tabii bu 2006-2011 aras GP'ler ile kıyaslayabileceğiniz arabalar olmalı.Yoksa biz de biliyoruz Fluence'in sıkıntısız olduğunu.Bi Megane kullanın.Clio binin....
Eyvallah.Organize olalım.Fiat'a bildiriler dizelim, gidelim servis önünde rakılı balıklı eylem yapalım benim eyvallahım var...Ama şu "Bir daha fiat mıı aman tövbe" dertlerine girmeyin kurban olayım.Sizin bir airbag göğsü çatlamış.kıyametler çıkarıyorsunuz.Yahy bu forumda beyni tamir oluyomuş gibi yapıp olmayan bi araba vardı peee...
kronik sorunları azaltmak istiyorsan başka bir alternatik linea dır :) city yok göğüs airbag ayrı al sana 0 kronik sorun :)
kronik sorunları azaltmak istiyorsan başka bir alternatik linea dır :) city yok göğüs airbag ayrı al sana 0 kronik sorun :)
abi anlamadığım şu; madem bu kadar sitem edeceksin almadan evvel araştır değil mi? bak bu forum kaç yıldır kaç tane soruna çözüm getiriyor&tartışma fırsatı veriyor açıp bir okumak lazım.Bundan sonra araç alacaklar hangi model marka olursa olsun araştırsın alsın artık.2006'dan 2011'e her puntoda var olan sıkıntılı bir durum evet.kabul ediyorum.servis üstüne düşeni de yapmıyor kabul ediyorum hep te bunu savundum ama, Bir daha fiat mı? TÖVBE...ne kadar kolay tövbe ediyorsunuz.Fiyat performans yapabilen birileri var allahtan forumda...
sen diğer araçlardan daha az vergi öde, daha az yak.sonra bir sıkıntısı çıkınca tövbe...
abi anlamadığım şu; madem bu kadar sitem edeceksin almadan evvel araştır değil mi? bak bu forum kaç yıldır kaç tane soruna çözüm getiriyor&tartışma fırsatı veriyor açıp bir okumak lazım.Bundan sonra araç alacaklar hangi model marka olursa olsun araştırsın alsın artık.2006'dan 2011'e her puntoda var olan sıkıntılı bir durum evet.kabul ediyorum.servis üstüne düşeni de yapmıyor kabul ediyorum hep te bunu savundum ama, Bir daha fiat mı? TÖVBE...ne kadar kolay tövbe ediyorsunuz.Fiyat performans yapabilen birileri var allahtan forumda...
sen diğer araçlardan daha az vergi öde, daha az yak.sonra bir sıkıntısı çıkınca tövbe...
Sonuna kadar haklısın kardeşim. her yerde kronik sorunları yazıyor, bir zahmet google amcaya punto arızaları diye yazsan bir sürü konu çıkıyor zaten ama maalesef araştırma yok. Ayrıca bu city olayını anlamıyorum. Servise gittim sisteme girdiler parça gelince değiştirecez dediler, 1 hafta sonra direksiyon değişti, 3 hafta sonra gittim arkadaşın aracını değiştirdiler hiç de uğraşmadım millete nasıl oluyor da olmaz diyorlar hayret. Durum böyle bile olsa baktın sorun yaşanıyor alma arkadaş. Sanki diğer markalar günlük güneşlik arkadaşın era var servisle birbirine girdiler direksiyon hidroliği eksiliyor diye, başka bir arkadaşımda polo vardı zamanında 2006 model direksiyondaki bir arızadan dolayı servisin 3500 tl masrafı çıkardıklarını söylemişti gitti aracı sattı sonra. Bende puntodan önce tipo vardı bizim bodynin olduğu tarafta nerdeyse eksiz kablosu yoktu ve aracın enjeksiyon sisteminde sorun vardı eski sahiplerinden biri artık kimse benzin pompasını yakmış ondan dolayı bazı yerler hasar görmüş en son sanayide 2binlira masraf çıkarttılar ben de onu sattım e şimdi araç kurcalanmış, benzin alınmamış pompa yanmış araba napsın. Araba koca gün güneş altında kalsın sağı solu şişip kabarsın e bu marka yaramaz peki sen ne kadar aracına özen gösteriyorsun?? muallak. Ben üretici firma haklı demiyorum ama araç konusunda çok bilgili değiliz demek ki hep suçu araçlarda arıyoruz.
Malesef bu sorunlar geneldir. Fiat olarak nitelendirmemek gerekir. Servisin olayı bu zaten. Asıl paraları buralardan kazanıyorlar.
byadrenalin
16/09/2014, 08:51
Her arabanin kronik sorunlari var. Burda olay su ki Punto da ki kronik arizalarin kulfetli olmasi. Mesela Polo nun kronik arizasi bogaz kelebegi, corsa nin direksiyon kutusu, golf5 lerin kapi tutamaclarinin soyulmasi. Hepsi en fazla 500 liralık seyler. Punto nun tek kronik arizasi bunlarin 5 kati. Hos bedava degistirebilenler var. Diger araçlarda servis bedava is yapmiyor. Bu da Fiat in extrasi...
filo araç kiralama ve ticari araç satışı iyi durumda olduğundan , bizim gibi bireysel kullanan müşterilere tok esnafı oynuyorlar.ne zaman servise gitsem (randevu almama rağmen) araya hep filocuları yada okul servis araçlarını sıkıştırıp duruyolar.ve bizim ödediğimiz servis ücretleri filocularınkinin iki katı.fiatın müşterisi, şirketler artık.o yüzden de doblo linea ducato ya ağırlık veriliyor.ben parçalarının ve servis ücretlerinin ucuz olmadığını düşünüyorum (60000 bakımına indirimli 550 lira verdim)(alternatörün altını koruyan A4 ebatından az büyük plastik kapağa 115 lira verdim)
Hocam göğüs catlagi kronik bi sorun ama, simdi göğüsün kullanici hatasi olması Asiri güneşte kalmasıyla alakali. Aracinizda sürekli park halinde güneşlik kullanirsaniz oluşmaz çatlak. Ha bu mal kaliteli demek değil ama.
Bakın kendiniz sorunun kronik olduğunu söylemişsiniz. Kaldi ki araçlar elbette güneşte kalacak. Aracı park halindeyken güneşlik koyalım eyvallah da yolda giderken de peluş mu serelim? Güneş koruyucu krem mi sürelim? Yada aracım servis bakımlı olsa serviste göğüs bölgesine farklı bir işlem uygulayacaklardı da çatlak oluşmayacak mıydı? Böyle saçma bahanelerle kişiye göre işlem yapmak ne kadar etiktir tartışılır. Yukarıdaki bir arkadaş sizin değiştirdiğinizi söylüyor. Siz değiştirdikten sonra mı FİAT güzel oldu?
Sorun serviste diyen arkadaşlar için, servisteki arkadaşlar ne kadar samimiydi bilmiyorum ama ellerinden geleni yaptıklarını söylediler ve topu genel merkeze attılar. Bilmiyorum başka servise gitsek durum değişir miydi ancak aracım satışta ve çok da uğraşmak istemiyorum. Bu şekilde kullandım bugüne kadar ve alacak arkadaş da ister bu şekilde kullanır ister FİAT'la uğraşır ister sanayide yaptırır. Ancak bundan sonra çevremdeki FİAT sahibi herkese ve FİAT almayı düşünen herkese konuyu anlatıyorum.Araç satılana kadar belki oradan bir dönüş olur ümidiyle FİAT İtalya'ya da bugün içerisinde mail atıp konuyu onlara da aktaracağım.
Umarım aynı sorunla karşılaşmaz ve keyifli bir şekilde aracınızı kullanmaya devam edersiniz.
abi anlamadığım şu; madem bu kadar sitem edeceksin almadan evvel araştır değil mi? bak bu forum kaç yıldır kaç tane soruna çözüm getiriyor&tartışma fırsatı veriyor açıp bir okumak lazım.Bundan sonra araç alacaklar hangi model marka olursa olsun araştırsın alsın artık.2006'dan 2011'e her puntoda var olan sıkıntılı bir durum evet.kabul ediyorum.servis üstüne düşeni de yapmıyor kabul ediyorum hep te bunu savundum ama, Bir daha fiat mı? TÖVBE...ne kadar kolay tövbe ediyorsunuz.Fiyat performans yapabilen birileri var allahtan forumda...
sen diğer araçlardan daha az vergi öde, daha az yak.sonra bir sıkıntısı çıkınca tövbe...
Kronik sorunun araçtan araca farklı uygulamaya maruz kalmasını tartışıyoruz sen konuyu nerelere çekiyorsun. İlginç. Ayrıca araçtan araca keyfi uygulamaların ne ilki ne de sonu. City arızasını Kartaş ve Kavaklıdere sorgusuz sualsiz değiştirirken Poyraz aracı servis bakımına sokma şartı getirmişti. Evet punto fiyat performans arabası ama ya servislerin tutumu? Sonra aracınız servis bakımlı değil. Sen her önüne geleni yolunacak kaz olarak görürsen kimse aracını servis bakımına sokmaz. Az yakıyor mu evet, vergisi az mı evet... Umarım karşılaşmazsın böyle sorunlarla diyeceğim ama aracın olmadığı yazıyor profilinde. Umarım sıkıntısız bir punto alır ve keyifle kullanırsın ancak bundan sonra ben FİAT araca tövbe ettim kardeşim. Hem de çok kolay olmadı rahat ol sen. Servisle, müşteri hizmetleriyle tartışa tartışa tövbe ettim... Bir gün başına gelirse anlarsın ne demek istediğimi ama umarım yaşamazsın böyle bir sıkıntıyı...
Misafir047
16/09/2014, 09:58
Begenmiyosunuz atip tutuyonuz ama bindiginiz arabadanda vazgecmiyosunuz. Binmeyin o zaman zorlami fiata bindiriyolar:)
Benim city 6 yol sonra bozulmuş. 6 yolda her parca bozulabilir. Garanti vermek zorunda değil :)
Atıp tutmuyorum evet beğenmiyorum :)
Yani airbag çatlağı olabilirmi diyorsun normal yani tamam sen haklısın:)
Arkadaşlar gidin dacia alın, Renault alın..Fransız tabutu Citroen ya da peugeotlara bakın..Bindiğiniz aracın dişe dokunur 2 derdi var 2'si de kronik.Siz kâr, zarar hesabı yapmayı bilmiyorsunuz...
Yakıtınız düşük, bakım maliyetleriniz muadiline sokabileceğiniz diğer araçlara göre düşük.
Parçası, çıkması bol.Vergisi ucuz.Tipi de yakışıklı arabalar puntolar...2 derdi var 2.Evet can sıkıyor mu sıkıyor...
Dacia alsanız başınıza gelecek ilk 1 yıl içinde direksiyon soyulması (ki metale kadar iniyor), lastik kamber açısının düzenli olarak bozulması..
Renault alırsanız başınıza 1 yıl içinde gelecek sıkıntı iç trimlerin cik cik ötmesi ve her üst devire çıktığınızda içeri anlamsızca gelen koku... Tabii bu 2006-2011 aras GP'ler ile kıyaslayabileceğiniz arabalar olmalı.Yoksa biz de biliyoruz Fluence'in sıkıntısız olduğunu.Bi Megane kullanın.Clio binin....
Eyvallah.Organize olalım.Fiat'a bildiriler dizelim, gidelim servis önünde rakılı balıklı eylem yapalım benim eyvallahım var...Ama şu "Bir daha fiat mıı aman tövbe" dertlerine girmeyin kurban olayım.Sizin bir airbag göğsü çatlamış.kıyametler çıkarıyorsunuz.Yahy bu forumda beyni tamir oluyomuş gibi yapıp olmayan bi araba vardı peee...
Gene sana cevap yazıyorum ama seninle uğraşmak için değil Cem kardeşim de kimin ne bilip bilmediğini yargılamakla uğraşmak yerine çözüm önerisi getir. Kronik sorun diyorsun ama FİAT kullanıcı hatası diyor. Yolla o zaman 3500 TL ben de kıyamet koparmayayım. Bedava alınmıyor kardeşim bu arabalar...
Sonuna kadar haklısın kardeşim. her yerde kronik sorunları yazıyor, bir zahmet google amcaya punto arızaları diye yazsan bir sürü konu çıkıyor zaten ama maalesef araştırma yok. Ayrıca bu city olayını anlamıyorum. Servise gittim sisteme girdiler parça gelince değiştirecez dediler, 1 hafta sonra direksiyon değişti, 3 hafta sonra gittim arkadaşın aracını değiştirdiler hiç de uğraşmadım millete nasıl oluyor da olmaz diyorlar hayret. Durum böyle bile olsa baktın sorun yaşanıyor alma arkadaş. Sanki diğer markalar günlük güneşlik arkadaşın era var servisle birbirine girdiler direksiyon hidroliği eksiliyor diye, başka bir arkadaşımda polo vardı zamanında 2006 model direksiyondaki bir arızadan dolayı servisin 3500 tl masrafı çıkardıklarını söylemişti gitti aracı sattı sonra. Bende puntodan önce tipo vardı bizim bodynin olduğu tarafta nerdeyse eksiz kablosu yoktu ve aracın enjeksiyon sisteminde sorun vardı eski sahiplerinden biri artık kimse benzin pompasını yakmış ondan dolayı bazı yerler hasar görmüş en son sanayide 2binlira masraf çıkarttılar ben de onu sattım e şimdi araç kurcalanmış, benzin alınmamış pompa yanmış araba napsın. Araba koca gün güneş altında kalsın sağı solu şişip kabarsın e bu marka yaramaz peki sen ne kadar aracına özen gösteriyorsun?? muallak. Ben üretici firma haklı demiyorum ama araç konusunda çok bilgili değiliz demek ki hep suçu araçlarda arıyoruz.
Araştırmadan aldığım falan algısı oluşmuş galiba ama araç bende 2010 yılından beri var ve o zamanlar bu tarz hiçbir sorun gündemde değildi. Yanlış anlaşılma olmasın. Bir de güneşte bırakma olayına çok gülüyorum. Hadi park halinde güneşte de kardeşim bu araba yola çıktığında da güneşte. Azıcık mantık lütfen...Değişim yapılan araçlar güneşte bırakılmamış o zaman, sürekli gece yolculuk yapmışlar gündüz de güneşten korumuşlar...
Misafir047
16/09/2014, 10:10
işin komiğine ne biliyormusunuz fiatla ilgili olumsuz yorum yazsak hemem yaygara koparıyorlar yok o zaman dacia al yok her markada var birader hepsini eleştiriyoruz diğerlerinide eleştiriyoruz ama su sizin fiatı aşırı saçma savunmalarınıza gıcık oluyorum yahu arkadaş dertli airbag çatlağı oluşmuş fiat değiştirmiyor bunu diyor sizde saçma sapan yok kullanıcı hatası yok guneşlik koymak lazımmış komik komik konuşmayın insanda biraz akıl olur ya airbag çatlağı kullanıcı hatası mı??? Bi ona karar verin kimler diyor bunu ??
erenemre
16/09/2014, 11:37
kronik sorunları azaltmak istiyorsan başka bir alternatik linea dır :) city yok göğüs airbag ayrı al sana 0 kronik sorun :)
keşke punto nun göğüste linea nın kibi ayrık olsaydı hem daha güzel duruyor hemde sorunsuz
Araştırmadan aldığım falan algısı oluşmuş galiba ama araç bende 2010 yılından beri var ve o zamanlar bu tarz hiçbir sorun gündemde değildi. Yanlış anlaşılma olmasın. Bir de güneşte bırakma olayına çok gülüyorum. Hadi park halinde güneşte de kardeşim bu araba yola çıktığında da güneşte. Azıcık mantık lütfen...Değişim yapılan araçlar güneşte bırakılmamış o zaman, sürekli gece yolculuk yapmışlar gündüz de güneşten korumuşlar...
Şimdi ben size kesinlikle suçlusunuz demedim de gerçekten biraz mantıklı olmak konusuna katılıyorum. Park halinde güneş altında bırakıp ekranda 35 derece dış sıcaklıkları okurken aracınızın içi gerçekten bunaltıcı derecede sıcak olup plastiğe bile dokunamazken seyir halinde klimanızı açıp serincecik yolculuğunuzu yapıyorsunuz camı kapıyı kapatıp havalandırmayı açmadan yolculuk yapın bakalım siz aracın içinde o plastik gibi genleşiyor musunuz bayılıyor musunuz? burda güneş altında bırakmadan kasıt araç içinin sıcak olmasını anlatıyorsa mantıken araç sahibi araç içindeyken aracı havalandıracağından plastik, camlar kapılar kapalıyken ki gibi ısınmamış olur mantıken. Arkadaşımla puntomu aynı zamanda aldık sayılır onun aracı bütün gün güneş altındayken ben sokakta yer müsait oldukça aracımı gölgeye çektim. Onun aracı 2006 benim aracım 2007 modeldi ve arkadaşın ön göğüste şişme oldu benim aracımda zaman zaman güneş altında kaldı ama ben de şişme olmadı. Şimdi ben bu gözlemlemede ne; ben aracımı güneşten korudum şişmedi diyebilirim ne de o kronik diyebilir. Ben gölgede bırakıp şişme yaşayabilirdim onunki güneşte şişmeyebilirdi. Ama fiat bazı arkadaşların araçlarının göğsünü değiştirdiğine göre bence sizin sıkıntınız araçla değil servisle. Hangi servislerin ücretsiz değişim yaptığını öğrenip birde onlarla görüşün, sizin sorununuzu çözeceklerdir diye düşünüyorum. Servis bakımı falan bana hikaye geliyor, neden derseniz 3 hafta arayla servis bakımı 1 defa bulunan 2 aracın da city sini hiç sorunsuz değiştirdiler.
fotobelit
16/09/2014, 12:10
Ben bizim araçlar hariç airbag yerinde göğüste çatlak olan araç hiç duymadım..Kaç model araçlarda buna dağilki,iklim şarlarıda bizden daha sıcak olan yerlerde var..Bu kullanıcı hatası olarak geçemez..Bu tamamen kullanılan malzemeden kaynaklı..Kullanma talimatında,''güneşte uzun süre bırakmayınız,plastik aksamlarda çatlama,yırtılma kırılma olabilir''' yazmalı :)Belkide yazıyordur :)
keşke punto nun göğüste linea nın kibi ayrık olsaydı hem daha güzel duruyor hemde sorunsuz
kesinlikle. Yalnız neyi anlamıyorum biliyor musunuz? şu araçlara sorun çıkarmazken güzel güzel binip sorun yaşayınca da bu araçlar yaramaz bu marka yaramaz kısmını anlamıyorum.
Diğer markalarda normal makine bunlar arıza yapar denirken söz konusu fiat dacia gibi markalar olduğu zaman yerden yere vuruluyor. Tamam premium araçlar üretmiyor fiat ama şuanki piyasada parasına göre iyi araçlar üretiyor. Kaldı ki pahalı markalarda bile arızalar olurken fiatta arızalarda yerden yere vuruluyor. Evet kronik arızalarda sorun yaşayan çok oldu city olsun göğüs olsun değişiminde servislerde kimisi %50 dedi kimisi ücretsiz değiştirdi. Ücret isteyenleri de tüketici haklarına verenler kazandı. Sorun fiat merkezden kaynaklı desem ücretsiz değiştirenler nasıl değiştiriyor, bence bu sorunların çoğu servisten kaynaklı. fiat servisleri denetlemiyor sanırım ki ondan böyle oluyor ya da yolabildiğin kadar yol taktiği uygulanıyor.
Servis kaynaklı olduğuna inanmak istemiyorum. Sonuçta müşteri hizmetlerini de aradim ve oradan da ayni cevabi verdiler. Verilen cevap araca gore işlem yapiyorlarmis. Araç geçmişi onemliymis. Peki city motorunu neden degistirdiniz dediğimde bu sefer de arizaya gore değerlendirme yapiyoruz deniliyor. Anlayamadigim bu ayrim neden? Araç iyi olabilir ucuz olabilir. Ama iki tane kritik parçada kronik problem varsa da söylemek gerekir. Ayrıca elestirdigimiz nokta fiatin duruma gore tutarsiz kararlar vermesi.
ile gönderildi.
Ben bizim araçlar hariç airbag yerinde göğüste çatlak olan araç hiç duymadım..Kaç model araçlarda buna dağilki,iklim şarlarıda bizden daha sıcak olan yerlerde var..Bu kullanıcı hatası olarak geçemez..Bu tamamen kullanılan malzemeden kaynaklı..Kullanma talimatında,''güneşte uzun süre bırakmayınız,plastik aksamlarda çatlama,yırtılma kırılma olabilir''' yazmalı :)Belkide yazıyordur :)
Abi ben fiat hakılı demiyorum ama senin demene göre de antalya izmir gibi sıcak iklimlerde yaşayanların tabiri caizse airbagları patlaması, doğu iklimindekilerinde içe göçesi gerek diye düşünüyorum. Yalnız şu bir gerçek güneş ısısı ya da şöyle diyim aşırı sıcaklık tüm elektronik tertibat, plastik aksam için ciddi sorun. Ben şişkinlik gördüm ama çatlak daha hiç denk gelmedi. Bu olmadığı anlamına gelmiyor tabiki ama her ne olursa olsun araçlarımızı mümkün olduğunca korumamız gerektiğini düşünüyorum.
byadrenalin
16/09/2014, 12:46
Bence bu durum tamamen Fiat servis ve genel merkezin o ayki psikolojik yapısına bağlı gerçekleşiyor. 140 bin de arabası olup onun city sini değiştirenler oldu. Hemde araçları servis bakımlı değildi. Genel merkez o ay kendine kota koyuyor herhalde. Bu ay 40 kişininkini bedava 50 kişininkini iyi niyet kapsamında %50 indirim ile değiştirdik. Yeter bu aylık falan. Ben artık böyle düşünmeye başladım gerçekten.
byadrenalin
16/09/2014, 12:47
Abi ben fiat hakılı demiyorum ama senin demene göre de antalya izmir gibi sıcak iklimlerde yaşayanların tabiri caizse airbagları patlaması, doğu iklimindekilerinde içe göçesi gerek diye düşünüyorum. Yalnız şu bir gerçek güneş ısısı ya da şöyle diyim aşırı sıcaklık tüm elektronik tertibat, plastik aksam için ciddi sorun. Ben şişkinlik gördüm ama çatlak daha hiç denk gelmedi. Bu olmadığı anlamına gelmiyor tabiki ama her ne olursa olsun araçlarımızı mümkün olduğunca korumamız gerektiğini düşünüyorum.
Benim eski araçta da aldığımdan beri ince bir çizik vardı. Fakat şunu söylemek istiyorum arabam o kadar çok sıcağın altında kaldı ki abi arabanın önünde bulunan arabada bebek var yazılı plastik etkiket yamulmuştu sıcaktan. Göğüste problem yoktu ama.
Servis kaynaklı olduğuna inanmak istemiyorum. Sonuçta müşteri hizmetlerini de aradim ve oradan da ayni cevabi verdiler. Verilen cevap araca gore işlem yapiyorlarmis. Araç geçmişi onemliymis. Peki city motorunu neden degistirdiniz dediğimde bu sefer de arizaya gore değerlendirme yapiyoruz deniliyor. Anlayamadigim bu ayrim neden? Araç iyi olabilir ucuz olabilir. Ama iki tane kritik parçada kronik problem varsa da söylemek gerekir. Ayrıca elestirdigimiz nokta fiatin duruma gore tutarsiz kararlar vermesi.
ile gönderildi.
neden inanmak istemiyorsunuz ki anlamadım. Ne yani olamaz mı böyle bir şey? bence pekala olabilir. Aracın neyine bakıyorlarmış? Ben aracımı 40binde aldım, araç sadece 10 binde bakıma girmiş başka da servise gitmemiş, ben de aracı servise götürmedim ama 50 küsür binde city değişti. Arkadaşımın aracı da 40 binde yağ bakımına girmiş triger vs dışarda değişmiş buna rağmen onunda 60 küsür binde city değişti. Şimdi bana sorun çıkartmadan 2 tane city değiştiren haliç oto ücret talep etmezken diğer servisler neden sorun çıkartıp işi yokuşa sürüyorlar? neticede tüm servisler fiata bağlı. Bu servisten kaynaklı değilse neden kaynaklıdır?
Benim eski araçta da aldığımdan beri ince bir çizik vardı. Fakat şunu söylemek istiyorum arabam o kadar çok sıcağın altında kaldı ki abi arabanın önünde bulunan arabada bebek var yazılı plastik etkiket yamulmuştu sıcaktan. Göğüste problem yoktu ama.
ya kardeşim bu durum neden oluyor tam net bir şey yok ortada ama yukarıda da dediğim gibi arkadaşımın aracı sürekli güneş altında kalmasına rağmen şişkinlik vardı ha ben sürekli güneş altında bırakmadım ama zaman geldi günlerce güneş altında da kaldığı oldu ama aldığımda nasılsa öyle de sattım. Benim araçta yamulan bükülen bişi olmadı hiç
Valla servisteki müşteri ilişkileri sorumlusu çok olumlu yaklaştı. Ona dayanarak öyle söyledim. Bir de müşteri hizmetlerini aramdim orasi da ayni cevabi verince konu FİAT kaynaklı diye düşündüm ve hala da öyle düşünüyorum. Bakalim bir de city motorunu değiştiren Poyrazla görüşelim. Başka bir servis tavsiyesi olan varsa paylaşabilir.
ile gönderildi.
Şimdi ben size kesinlikle suçlusunuz demedim de gerçekten biraz mantıklı olmak konusuna katılıyorum. Park halinde güneş altında bırakıp ekranda 35 derece dış sıcaklıkları okurken aracınızın içi gerçekten bunaltıcı derecede sıcak olup plastiğe bile dokunamazken seyir halinde klimanızı açıp serincecik yolculuğunuzu yapıyorsunuz camı kapıyı kapatıp havalandırmayı açmadan yolculuk yapın bakalım siz aracın içinde o plastik gibi genleşiyor musunuz bayılıyor musunuz? burda güneş altında bırakmadan kasıt araç içinin sıcak olmasını anlatıyorsa mantıken araç sahibi araç içindeyken aracı havalandıracağından plastik, camlar kapılar kapalıyken ki gibi ısınmamış olur mantıken. Arkadaşımla puntomu aynı zamanda aldık sayılır onun aracı bütün gün güneş altındayken ben sokakta yer müsait oldukça aracımı gölgeye çektim. Onun aracı 2006 benim aracım 2007 modeldi ve arkadaşın ön göğüste şişme oldu benim aracımda zaman zaman güneş altında kaldı ama ben de şişme olmadı. Şimdi ben bu gözlemlemede ne; ben aracımı güneşten korudum şişmedi diyebilirim ne de o kronik diyebilir. Ben gölgede bırakıp şişme yaşayabilirdim onunki güneşte şişmeyebilirdi. Ama fiat bazı arkadaşların araçlarının göğsünü değiştirdiğine göre bence sizin sıkıntınız araçla değil servisle. Hangi servislerin ücretsiz değişim yaptığını öğrenip birde onlarla görüşün, sizin sorununuzu çözeceklerdir diye düşünüyorum. Servis bakımı falan bana hikaye geliyor, neden derseniz 3 hafta arayla servis bakımı 1 defa bulunan 2 aracın da city sini hiç sorunsuz değiştirdiler.
+1
Valla servisteki müşteri ilişkileri sorumlusu çok olumlu yaklaştı. Ona dayanarak öyle söyledim. Bir de müşteri hizmetlerini aramdim orasi da ayni cevabi verince konu FİAT kaynaklı diye düşündüm ve hala da öyle düşünüyorum. Bakalim bir de city motorunu değiştiren Poyrazla görüşelim. Başka bir servis tavsiyesi olan varsa paylaşabilir.
ile gönderildi.
Bence siz başka servisle görüşün umarım sorununuz çözülür. Böyle şeylerin nasıl olduğunu iyi bilirim insanı çileden çıkartır. Ama böyle sinirle kızgınlıkla ön yargılı yaklaşmamaya çalışın zira zaten makina bunlar Allah dersiz derman vermesin kalanına çare çok. Ha benim başıma gelmediğini düşünüyorsanız hiç düşünmeyin zamanında 8500 tlye aldığımız reno 19 a 3.5 senede 7000 lira, 2010 yılında aldığım 97 tipoya 5 ayda 2000tlye yakın masraf ettim ama sonuç sıfır ustalarla parçacılara para kazandırdık :)ama araçlar hiç düzen tutmadı hele tipo kmde 1tlden fazla yakıyordu benzinde :). Neyse umarım sorununuzu çözersiniz. Geçmiş olsun.
Doğru tüketici mahkemesine seve seve nasıl degistircekler o zaman ;) City nasıl değişti birisi verdi mahkemeye kazandı sonra seve seve hepsini değiştirdiler
Gene sana cevap yazıyorum ama seninle uğraşmak için değil Cem kardeşim de kimin ne bilip bilmediğini yargılamakla uğraşmak yerine çözüm önerisi getir. Kronik sorun diyorsun ama FİAT kullanıcı hatası diyor. Yolla o zaman 3500 TL ben de kıyamet koparmayayım. Bedava alınmıyor kardeşim bu arabalar...
ilk olarak.Ben size neyle uğraşacağımın hesabını vermek zorunda değilim...
forumda sanki her fiata laf edene karşı çıkarmışım gibi bir izlenim oluşturup saldırmayın.Benim fiat aracım yok.Fiatla bir bağım da yok.Hatta nissan ve ford kullanıyorum.
Çözüm önerisini mi getireyim? Ben de tövbe ettim sizin gibi at gözlüğüyle tartışankara comment yazmaktan.
Şu forumda servisin bu tutumlarına hep karşı olduğumu önceki Postlarımdan açıp okuyana 5 kavanoz balderesi göndericem.Benim takık olduğum durum bir sorun yaşanınvca arababızın üstünü bu kadar kolay çizmek..
Saldıranlara selamlar :)
kalite kontrol
16/09/2014, 14:50
arkadaşlar benim demek istediğim şu: servis bakımsız bir arabanın göğüsünü değiştiriyorlar bir başkasını değiştirmiyorlar. neye göre karar veriyorlar anlasam onu yapacağım. konyada fiat yetkili servis 1 tane başka yok varsa söyleyin ona gidelim.işimden dolayı başka yerlere gidemiyorum yani ne yapayım göğüsü bu servis değiştirmedi istanbuldaki servisemi gidelim. konyadaki servis ne yapacak ozaman. tek servis olsun türkiyede millet oraya gitsin ozaman.+ aracımı aldıktan sonra 1 saat bile güneşte bırakmadım garaj yaptım özel aracımı korumak için. bir yere gittiğimde güneşliğini hep kullandım daha nasıl düzgün kullanmam lazım. ozaman hiç kullanmayalım garajda süsüne bakalım.demek istediğim bir servis torpido değişimi yapıyorsa bu kararda fiat merkezin onayı vardır muhakkak. birbaşka serviste değişim yapılmıyorsa fiat merkezin yine haberi vardır bu değişik tutum sergilemelerinin maksadı ne??? inanın city arızası verecek diye city fonksiyonunu kullanmıyorum vearacı park ettiğimde dreksiyon düz olsun diye dikkat ediyorum.bu kadar itina göstermeme ragmen yarın city den arıza yapsa ben ne yaparım. tamam her aracta kusur olabilir ama bu her müşteriye ayrı tutum yapmalarına karşıyım.
arkadaşlar.ücretsiz değişim yapan kişilerden geçerli bir belge alabilirsek emsal niteliği oluşturacak bir dava açılabilir.tövbe etmekten ziyade hak aramak lazım.neye göre ve kime göre onay verdiğini KM bilgisi, Bakımların düzenli olarak yetkili serviste yapılıp yapılmadığına bağlıyorlar ama alakası yok.ben sadece 3 defa yetkili servise gidip te 150binkmdeki araca hem city hem göğüs değişimi yaptıklarını biliyorum hatırlıyorum.forumlarda konusu da var...
kalite kontrol
16/09/2014, 15:44
bende bundan bahsediyorum değiştiren arkadaşlar buraya yazsa belge vs. burada değişimin nasıl yapıldıgı anlatılsa bizlere daha yararlı ve yol gösterici olur. suan ben tüketici haklarına şikayette bulundum.sonuç ne olacak merakla bekliyorum. sonucu buradan yazacağım.
Çözüm önerisini mi getireyim? Ben de tövbe ettim sizin gibi at gözlüğüyle tartışankara comment yazmaktan.
Şu forumda servisin bu tutumlarına hep karşı olduğumu önceki Postlarımdan açıp okuyana 5 kavanoz balderesi göndericem.Benim takık olduğum durum bir sorun yaşanınvca arababızın üstünü bu kadar kolay çizmek..
Saldıranlara selamlar :)
At gözlüğüyle tartıştığımı nereden çıkartıyorsun güzel kardeşim. Bak yukarıda neden bu konunun açıldığı açık açık yazıyor. FİAT'ın keyfi tutumu. Forumda aracımla benzer geçmişe sahip olup söz konusu değişimi yapılmış araçlar varken fiatın bu değişikliği yapmamasını tartışıyoruz. Neyse uzun uzadıya cevap verip konuşmayı monologa dönüştürmeye gerek yok.
Aracım satılık, madem punton yok satayım sana punto sahibi ol sen de... :)
At gözlüğüyle tartıştığımı nereden çıkartıyorsun güzel kardeşim. Bak yukarıda neden bu konunun açıldığı açık açık yazıyor. FİAT'ın keyfi tutumu. Forumda aracımla benzer geçmişe sahip olup söz konusu değişimi yapılmış araçlar varken fiatın bu değişikliği yapmamasını tartışıyoruz. Neyse uzun uzadıya cevap verip konuşmayı monologa dönüştürmeye gerek yok.
Aracım satılık, madem punton yok satayım sana punto sahibi ol sen de... :)
Hayırlı satışlar olsun.Fiat'ın keyfi tutumunun hep olduğunu benim önceki postlarımdan görebilirsiniz.Amacım monolog'a dönüştürmek değil.Anlatmak istediğim olay hemen bir aracın sizi canınızdan bezdirmesi.Bir konsol bir de Cityle canınıza nasıl tak eder araç? diğer avantajlarını neden göz önünde bulundurmuyorsunuz ben bundan bahsediyorum...
Fiat'ın keyfiliği, Yetkili servislerin pahalı ve umursamaz oluşunu, işlerini doğru yapmadığını hep söyledim...
Punto almayı düşünüyorum ama bu sene gibi değil.Rahat bi 6 ayı var.Şuan bindiğim ford fiestadan da kısa süre sonra ayrılıcam.Nissan ile yola devam.
ve emin olun, ben aracımı araştırıp ta alıcam.götürüp serviste kontrolünü yapıcam ve ince eleyip sık dokuyacam.bu foruma 2 yıl önce de punto almak istediğim için üye oldum, hala da o yüzden burdayım..
Diğer avantajlarını neden göz önünde bulundurmuyorsunuz ben bundan bahsediyorum...
ve emin olun, ben aracımı araştırıp ta alıcam.götürüp serviste kontrolünü yapıcam ve ince eleyip sık dokuyacam.bu foruma 2 yıl önce de punto almak istediğim için üye oldum, hala da o yüzden burdayım..
4 Yıldır forumdayım. Aracımı almadan önce foruma üye oldum. O zamanlar bu tarz sorun yaşayan kimse yoktu.
Bu iki sorun ve tıkırtı burcu sıkıntısı araçtan aldığım keyfi azalttı. Bunlar da avantajları gölgede bıraktı.
Neyse umarım sana hatasız bir araç denk gelir ve keyifle kullanırsın. Evet punto avantajlı bir araç. Hatta bu sorunum çözülse aracı satıp üzerine ekleyip Bravo almayı düşünüyordum. Ama bu saatten sonra çok zor...Başka bir problemle karşılaşıp yine fiatın keyfi tutumlarıyla muhatap olmak istemiyorum. Bu sebepten de fiatın üzerine bir çizik attım. Ha fiatın çok mu umurunda? Hiç sanmıyorum... :)
4 Yıldır forumdayım. Aracımı almadan önce foruma üye oldum. O zamanlar bu tarz sorun yaşayan kimse yoktu.
Bu iki sorun ve tıkırtı burcu sıkıntısı araçtan aldığım keyfi azalttı. Bunlar da avantajları gölgede bıraktı.
Neyse umarım sana hatasız bir araç denk gelir ve keyifle kullanırsın. Evet punto avantajlı bir araç. Hatta bu sorunum çözülse aracı satıp üzerine ekleyip Bravo almayı düşünüyordum. Ama bu saatten sonra çok zor...Başka bir problemle karşılaşıp yine fiatın keyfi tutumlarıyla muhatap olmak istemiyorum. Bu sebepten de fiatın üzerine bir çizik attım. Ha fiatın çok mu umurunda? Hiç sanmıyorum... :)
e canınız sıkıldı tabii.bazıları bunun iyiden iyiye üstüne gidiyor ses yükselterek çözebiliyor.tabii ki kurumsal bir firmanın bu gibi sorunları leb demeden halletmesi gerekiyor.ama malesef fiat filo şirketi artık.intercitynin şaşmazdaki oto havuzuna gidin yarısı fiat.e böyle hazır müşterileri varken fiat bireysel müşterilerine yüz vermiyor...
e canınız sıkıldı tabii.bazıları bunun iyiden iyiye üstüne gidiyor ses yükselterek çözebiliyor.tabii ki kurumsal bir firmanın bu gibi sorunları leb demeden halletmesi gerekiyor.ama malesef fiat filo şirketi artık.intercitynin şaşmazdaki oto havuzuna gidin yarısı fiat.e böyle hazır müşterileri varken fiat bireysel müşterilerine yüz vermiyor...
Hem servisle hem müşteri hizmetleriyle çok kavga ettim ancak umarsızca yasal haklarınızı kullanmak sizin takdirinizde diyebiliyorlar. Aracı da satacak olunca çok üstelemedim. Sanayide 300-500 liraya yapıyorlar ancak alacak arkadaşı kandırmak istemediğimden bu şekilde satacağım. Kendi gözüyle görsün, içine siniyorsa alsın. Eğer arzu ederse satınaldıktan sonra kendisi ister sanayide tamir ettirir ister servisten parasıyla değiştirir, sinirleri sağlamsa fiatla kavga ederek ücretsiz değiştirir. Bir de başka bir fiat servisine göstereceğim, olmazsa daha da uğraşamayacağım...
fotobelit
17/09/2014, 11:42
Ben sadece şunu demek istiyorum,o bölge kullanıcı hatası ile çatlamaz..Derken darbeye bağlı çatlak hariç tabi :)
⬇️4⃣🔟🔣🔟
iPhone 'den aracılığı ile gönderildi
⬇️4⃣🔟🔣🔟
iPhone 'den aracılığı ile gönderildi
Telefon kafayı yemiş :D
Hem servisle hem müşteri hizmetleriyle çok kavga ettim ancak umarsızca yasal haklarınızı kullanmak sizin takdirinizde diyebiliyorlar. Aracı da satacak olunca çok üstelemedim. Sanayide 300-500 liraya yapıyorlar ancak alacak arkadaşı kandırmak istemediğimden bu şekilde satacağım. Kendi gözüyle görsün, içine siniyorsa alsın. Eğer arzu ederse satınaldıktan sonra kendisi ister sanayide tamir ettirir ister servisten parasıyla değiştirir, sinirleri sağlamsa fiatla kavga ederek ücretsiz değiştirir. Bir de başka bir fiat servisine göstereceğim, olmazsa daha da uğraşamayacağım...
Göğüs çatlağıyla ilgili son durum nedir acaba servislerin baştan savma durumları geçerlimi hala??.....
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.