Orijinalini görmek için tıklayınız : Punto evo abarth
Turbored
17/07/2014, 03:18
Merhaba atkadaslar dün fiat turkiye'ye evo abarth versiyonunun turkiyeye neden gelmedigi ve ne zaman gelecegiyle alakali mail attım ve bana telefonla donus yaptılar suan icin boyle bir planlari yokmus ancak arz talep yoğunluğuna bagli kisiye ozel olarak getirtme isleminin olabileceği söylendi simdi burdaki herkez fiat turkiyeye mail atarsa bence fikirlerini degistirebiliriz Peugeot wolksvagen vb araclarin gt modellerinin turkiyede cok iyi bir tanitim ve reklam yaptigini hatirlattim fiat markasinin ne kadar köklü bir firma oldugundan bahsettim mailde heralde biraz vicdan azabi cekmislerdir sizden istegim bi 5 dk ayirin ve fiat turkiyeye bir mail atin bu mailler 1000 uzeri olursa kesinlikle bi kipirdanma olur diyorum ben herkeze iyi forumlar
keşke getirseler ama nerdee, adamlar normal puntonun üretimini bitirecekler, kaldiki evo sıfırının 45-50 bin tl aralığında olacağını düşünürsek multiair 180 hp turbo benzin motorlu abarth evolar herhalde 60bin tl civarı olacağını düşünüyorum ki zaten milletimizdeki alman hayranlığı malum, fiata okadar para verilmez deyip pek satış olacağını düşünmüyorum, aslında araç pahalı değil ama malum vergiler falan 60 bin tl rakamlarını buluyor, zaten koç grubu bunun hesabını daha önce yapmıştır ki puntonun en uygun olanlarını getiriyo 1.3-1.4 gibi, 1.6-1.9 mjet motorlar ve fiatın diğer binek modelleri gibi diğer modelleri getirmiyolar, sırf vergi ve yakıt pahalılığı yüzünden ...yalnız puntonun abarthları gelmiş olsa sağlam sükse yapardı ...
Sağlam sükse pars getirmiyor malesef.Zamanında saab da sükse yapmıştı, uçak firmasının yaptığı araba diye.Ama geçenlerde battı.
Evo abarth türkiyeye gelirse eğer, fiyatı 80binden aşşağı olmaz.Özellikle de kişiye özel gelecekse daha farklı fiyatlar çıkar ortaya.Tofaş masum bir şirket değil, nerden daha çok yolarım mantığında.Kaldı ki, orta sınıf bir aracın, spor versiyonunu Türkiyeye getireceklerse yedek parçalarının fiyatı da ona göre olacaktır.Şimdi getirtirsiniz, binersiniz ama tamponunu çizmeye korkar hale gelir insan.
Keşke 1.9 Mjet gelse Puntoyla.Ama adamlar puntoyu bitirmenin peşindeler.En azından Türkiyede..Brezilya Fiat gibi bi distiribütörlüğümüz olsa keşke..O zaman donanıma ve çeşide doyardık...
celenlee
17/07/2014, 10:34
Kişiye özel getirebiliriz demiş ya işte :)
Ben mi yanlış anladım ?
katip onur
17/07/2014, 10:38
Logoyu değiştirip folyolardan Abarth yapıyoz biz de :D Bizden 2000 kişi talepde bulunsa getirtsek içimizden Abarth Evo alacak var mı? çıkar mı?
Fiyat tr de min 65-70 binden başlar :)
Sağlam sükse pars getirmiyor malesef.Zamanında saab da sükse yapmıştı, uçak firmasının yaptığı araba diye.Ama geçenlerde battı.
Evo abarth türkiyeye gelirse eğer, fiyatı 80binden aşşağı olmaz.Özellikle de kişiye özel gelecekse daha farklı fiyatlar çıkar ortaya.Tofaş masum bir şirket değil, nerden daha çok yolarım mantığında.Kaldı ki, orta sınıf bir aracın, spor versiyonunu Türkiyeye getireceklerse yedek parçalarının fiyatı da ona göre olacaktır.Şimdi getirtirsiniz, binersiniz ama tamponunu çizmeye korkar hale gelir insan.
Keşke 1.9 Mjet gelse Puntoyla.Ama adamlar puntoyu bitirmenin peşindeler.En azından Türkiyede..Brezilya Fiat gibi bi distiribütörlüğümüz olsa keşke..O zaman donanıma ve çeşide doyardık...
Bu kadar fiata acımasız olmamak lazım, doğuş otonun müşterilerini nasıl yolduğu herkesce biliniyor, tofaşın eksiği pazarlama stratejisini iyi beceremiyor olması, bak geçen sene reklam olsun diye teneke clio4leri milletin gözüne gözüne soktular gazeteler dergiler bayiler internet ağı sosyal paylaşım siteleri kampanyalar tüm tv kanalları radyolar ve tüm iletişim ağlarını adamlar kullandı ki 10 dk da bir mutlaka clio reklamı denk geliyo biyerlerden, iş yerindeki arabanın a sından anlamayan arkadaş bile gitti clionun 1.2 en boş benzinlisini aldı. Varın siz hesap edin, şimdi milletin altında clio 4 dolu,
Ayrıca saabında dağılma sebeplerinden biri kendi içindeki anlaşmazlık ve pazarlama stratejisidir ...
Fiatin en buyuk eksigi abidik gubidik tasarimlar bence. Gorunus acisindan gp den daha duzggun bibarabasi yok. Bravonun onu bile tam bi hezimet. Allahtan arkasi guzel :(
Kadir00906
17/07/2014, 15:53
Yukarıdaki şahsa katılıyorum :), bence şuana kadar puntodan daha sportif daha hoş dikkat çekici bir modeli olmadı, ve bu 500l ler falan hiç hoş bir görünüme sahip değil bana göre,
Yukarıdaki şahsa katılıyorum :), bence şuana kadar puntodan daha sportif daha hoş dikkat çekici bir modeli olmadı, ve bu 500l ler falan hiç hoş bir görünüme sahip değil bana göre,
Yukardaki şahis kovalasin seni birader, seni ankara ekibinden çankiri elekcileri ekibine sürüyorum :)))
Kadir00906
17/07/2014, 16:03
Yukardaki şahis kovalasin seni birader, seni ankara ekibinden çankiri elekcileri ekibine sürüyorum :)))
:D dua et il başkanısın :D
Görsellik göreceli tabiki saygı duymak lazım, gp ve bravo bence güzel tasarımlara sahipler özellikle abarth model tam bi spor tasarım ve italyada üretilen sedanlarında mercek farlı vs sağlam tasarımlar var :D
iPhone 'den aracılığı ile gönderildi
:D dua et il başkanısın :D
Tjetime saygi duy!11!!1!1
Kadir00906
17/07/2014, 16:14
Duymucam duymucam saygı değil mi duymucam :D :D :D
Duymucam duymucam saygı değil mi duymucam :D :D :D
Vermezsen verme :D
Bu kadar fiata acımasız olmamak lazım, doğuş otonun müşterilerini nasıl yolduğu herkesce biliniyor, tofaşın eksiği pazarlama stratejisini iyi beceremiyor olması, bak geçen sene reklam olsun diye teneke clio4leri milletin gözüne gözüne soktular gazeteler dergiler bayiler internet ağı sosyal paylaşım siteleri kampanyalar tüm tv kanalları radyolar ve tüm iletişim ağlarını adamlar kullandı ki 10 dk da bir mutlaka clio reklamı denk geliyo biyerlerden, iş yerindeki arabanın a sından anlamayan arkadaş bile gitti clionun 1.2 en boş benzinlisini aldı. Varın siz hesap edin, şimdi milletin altında clio 4 dolu,
Ayrıca saabında dağılma sebeplerinden biri kendi içindeki anlaşmazlık ve pazarlama stratejisidir ...
Hocam haklısınız.Reno cliolar güzel reklamla kazanan arabalar.Fiat ın stratejisi reklamsızlık değil artık.Şuan her kanalda 1 dizi arası 2 defa fiat 500 reklamı dönüyor.Ama ben hala sokakta fazlasıyla 500 göremiyorum.Fiat'ın hatası şu.Çok güzel kasalar üretiyor ama hiçbişekşlde arkasında durmuyor.Ben hala diyorum,Fiat Stilo denen araba hala iyi bakıldığı takdirde 2014 model gibi görünüyor.3K stiloların hastasıyım ama fiat bu arabanın reklamını doğru dürüst yapamadığı için ikinci eli de ölü.Kullanan da yok.Puntodaki servis zaafiyetleriyle uğraşan çok malesef 2014lerde de bu böyle.Fiat türkiyede kurumsallaşamadı.Doğuş hakkında da söylediklerinize katılıyorum ama onlar kurumsallaşmak zorundaydı.
Bu arada saab evet anlaşmazlıklardan battı.Ama temel nedeni sükse yapamadığı için çok maliyetli arabalarını ucuz fiyata satarak nerdeyse zarar etmeleriydi.
Fiyat tr de min 65-70 binden başlar :)
Ve o parayı da veren olmaz :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.